MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default Zelf HTPC bouwen en 3D SBS

    Home Theater Personal Computer aka mediaplayer in de vorm van 'n kleine pc.

    Wil er dus zelf een gaan bouwen, maar zit me nog te verdiepen in de specs aangezien ik bluray rips en ook 3d bluray rips wil gaan afspelen. Dat zijn dus files van tussen de 20 en 40gb. Als *.iso/*.m2ts/*.mkv

    Komt de tweedelige vraag:
    * heeft iemand hier ervaring mee?
    * Download hier iemand 3d films, klopt het dat je daarin twee varianten hebt. teweten Full en Half side by side. Of is er ook nog een videobestand waarin de lagen over elkaar liggen?

    grazi mille!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    De laatste vraag al opgelost. 3D Format Guide

    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik heb een 3D tv en heb een mediacenter die bestaat uit een Mac Mini en daar heb ik Plex op geïnstalleerd.
    Op mijn Mac mini heb ik een Drobo aangesloten met 8 TB aan schijfruimte. Mijn 3D films download ik als Half-SBS

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Waarom wil je 'm in de vorm van een kleine PC? Waarom niet gewoon een mediaplayer in de vorm van een Xtreamer bijvoorbeeld?

    Zelf gebruik ik de Xtreamer Sidewinder. Nu heb ik weliswaar geen 3D tv, en gebruik 'm dus ook niet als 3D player, maar ook dat moet wel te doen zijn. En is het niet met de Sidewinder, dan volgens mij in ieder geval met de Prodigy als ik het zo snel even bekijk op de website.

    Naast mijn Xtreamer heb ik nog een NAS in m'n netwerkje hangen en dat bevalt echt prima op deze manier. Eenvoudig, kwalitatief heel goed, en een stuk goedkoper volgens mij dan dat via een PC te doen.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •