MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 56
  1. #26
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Mark Hunt vs Ray Sefo dat zijn tenminste vechters..

    http://www.youtube.com/watch?v=JTrbfnkDS8w
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    dat ze daar geen spraakgebrekje aan hebben overgehouden........ ik wou dat ik zo'n kin had

  3. #28
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Zo zie je maar: zit je carriere is het slop, heb je moeite met winnen, ga naar de UFC en alles komt goed...

    Mooi voor Hunto natuurlijk, maar het is nogsteeds dezelfde kerel die door MW manhoef ko werd geslagen en door LHW Mousasi als een lappenpop naar de grond werd gegooid.

    UFC marketing machine in full effect...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #29
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Zo zie je maar: zit je carriere is het slop, heb je moeite met winnen, ga naar de UFC en alles komt goed...

    Mooi voor Hunto natuurlijk, maar het is nogsteeds dezelfde kerel die door MW manhoef ko werd geslagen en door LHW Mousasi als een lappenpop naar de grond werd gegooid.

    UFC marketing machine in full effect...
    En K1 kampioen is geworden. Iedereen verliest wel eens, ook Manhoef en Mousasi hebben onnodig verloren. Ik blijf fan

  5. #30
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    En K1 kampioen is geworden. Iedereen verliest wel eens, ook Manhoef en Mousasi hebben onnodig verloren. Ik blijf fan
    Volgensmij begrijp je niet echt wat ik bedoel....

    Hunt is vrij beperkt, dat is ie altijd geweest en dat is ook geen enkele schande (ook ik ben fan). Maar het is niet zo dat Hunt de afgelopen 2 jaar zoveel beter is geworden, dat betekend dus dat zijn tegenstand een heel stuk minder is geworden.....

    Dit terwijl ik overal lees dat dit Hunt zijn "second comming" is, hence: the UFC marketing machine in full effect.
    Last edited by dirk5; 28-02-2012 at 13:36.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #31
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Volgensmij begrijp je niet echt wat ik bedoel....

    Hunt is vrij beperkt, dat is ie altijd geweest en dat is ook geen enkele schande (ook ik ben fan). Maar het is niet zo dat Hunt de afgelopen 2 jaar zoveel beter is geworden, dat betekend dus dat zijn tegenstand een heel stuk minder is geworden.....

    Dit terwijl ik overal lees dat dit Hunt zijn "second comming" is, hence: the UFC marketing machine in full effect.
    Hunt zijn gevechten worden echt 0.0 gehyped. Voor zijn gevecht met Kongo was er niet eens een trailer terwijl er voor partijen op de pelims wel een trailers waren gemaakt. We moeten niet vergeten dat Hunt zijn UFC debut binnen 1 minuut van Mccorkle verloor.

    Hunt is gewoon een baas en het zou geweldig zijn als Hunt voor de UFC titel kan gaan vechten terwijl hij na zijn debut een negatief record had.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Hunt zijn gevechten worden echt 0.0 gehyped. Voor zijn gevecht met Kongo was er niet eens een trailer terwijl er voor partijen op de pelims wel een trailers waren gemaakt. We moeten niet vergeten dat Hunt zijn UFC debut binnen 1 minuut van Mccorkle verloor.
    Er zit een verschil tussen hypen en prestaties hoger inschatten dan ze daadwerkelijk zijn omdat het in de UFC gebeurd. (ik zie btw nergens waar ik het woord hypen heb gebruikt)

    Alistair vocht alleen tegen cans toen hij niet bij de UFC vocht - Hunt was een van die "cans" - Hunt gaat naar de UFC om tegen "toppers" te vechten - Hij verslaat "toppers" Rottwell, Tuchscherer, Kongo - Hij is kampioens materiaal.

    Zie jij niet hoe krom dit is?

    ik zeg niet dat jij dit zo ziet/zegt, ik zeg alleen wat ik lees in de mma media/op mma websites.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #33
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Zo blijkt wel weer dat de toppers van de UFC enorm gehyped worden. Als je een behoorlijke bokser bent met een leuke takedown defense wordt je zo UFC kampioen. Daarvoor had je het geval van een showworstelaar die met wat geluk UFC kampioen wordt. In het land der blinden is eenoog koning. En als je stijl goed matched met die van je tegenstander kun je zomaar kampioen worden

    Dana is de eerste die Fedor de grond in trapt, maar Fedor was (vind niet dat Fedor nog de absolute wil heeft om te winnen, al is het nog steeds een topper) wel the real deal. Iemand die je KO kon slaan maar er ook geen enkel probleem had om er een submission uit te gooien.

    En zet Hunt maar tegen de winnaar van Overeem vs dos Santos. Je krijgt gegarandeerd een knalpartij. Hunt heeft een kin van graniet. Die van Overeem is twijfelachtig en die van dos Santos nog nooit beproefd. Als Hunt het staande kan houden krijg je een pracht matchup.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Zo zie je maar: zit je carriere is het slop, heb je moeite met winnen, ga naar de UFC en alles komt goed...

    Mooi voor Hunto natuurlijk, maar het is nogsteeds dezelfde kerel die door MW manhoef ko werd geslagen en door LHW Mousasi als een lappenpop naar de grond werd gegooid.

    UFC marketing machine in full effect...
    Nou, ik vind dat Hunt zijn grondwerk wel iets is verbeterd hoor! Zo rolde hij uit een kimura en zijn tdd was redelijk voor hetgeen wat ik heb gezien in de UFC.

    Zijn sessies bij Team Jackson en ATT hebben hem wel goed gedaan en ik zie hem graag terug!!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  10. #35
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij is hij ook steeds minder gaan wegen wat waarschijnlijk ook in zijn voordeel werkt.

  11. #36
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het tof dat een ouwe wardog als Hunt er gewoon weer een KO mept. Kan me niet voorstellen dat er nog een title run voor hem inzit. Lijkt me de grootste nachtmerrie van Dana als hij JDS of AO per ongeluk KO slaat en met die gekke Hunt kan dat zomaar eens gebeuren. Aan de andere kant het is wel weer een mooi verhaal van iemand die afgeschreven was, eist dat hij mag vechten voor z'n geld en dan doorstoot.

    Roy Nelson tegen Hunt zou ik graag willen zien, lijkt me een mooie matchup van twee onwaarschijnlijke figuren in de UFC. En misschien een welkom back pot voor Carwin tegen Hunt. Lijkt me gegarandeerd voor vuurwerk. En een korte partij.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Hunt is baas, maar ben het wel met Dirk eens.

    Hunt heeft zijn beste jaren gehad, bovendien is het verschil tussen zijn staande en grondwerk gigantisch.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Zo zie je maar: zit je carriere is het slop, heb je moeite met winnen, ga naar de UFC en alles komt goed...

    Mooi voor Hunto natuurlijk, maar het is nogsteeds dezelfde kerel die door MW manhoef ko werd geslagen en door LHW Mousasi als een lappenpop naar de grond werd gegooid.

    UFC marketing machine in full effect...
    Cro Cop kijkt daar vast anders tegenaan.

  14. #39
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    De Hunt hype loopt een beetje uit de hand, het is afgelopen als hij tegen een goede grappler moet vechten. Ik zou hem wel tegen Nogueira willen zien ofzo.

  15. #40

    Default

    Nelson lijkt mij ook een mooie partij. Als hij die wint wil ik 'm wel zien tegen Carwin/Mir/Velasquez

  16. #41
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Volgensmij begrijp je niet echt wat ik bedoel....

    Hunt is vrij beperkt, dat is ie altijd geweest en dat is ook geen enkele schande (ook ik ben fan). Maar het is niet zo dat Hunt de afgelopen 2 jaar zoveel beter is geworden, dat betekend dus dat zijn tegenstand een heel stuk minder is geworden.....

    Dit terwijl ik overal lees dat dit Hunt zijn "second comming" is, hence: the UFC marketing machine in full effect.
    Ik denk dat het een hoop met match making te maken heeft. Ik denk dat Cheick Kongo en Ben Rothwell goede matchups waren voor Mark Hunt. Ook denk ik dat Hunt keihard aan z'n grappling skills heeft gewerkt. Dat hebben we in de Chris Tuscherer en Ben Rothwell gevecht kunnen zien.
    Kijk maar naar Kid Yamamoto, voordat hij naar de UFC kwam had hij een record van 18-3. Komt vervolgens naar de UFC en verliest 3 partijen achter elkaar.Dat betekent natuurlijk niet dat Kid Yamamoto een slechte vechter is of dat hij niet in de UFC kan vechten maar het heeft een hoop met matchmaking te maken en ook met je verbetering in je eigen skills.
    Laten we hopen dat we nog een aantal knalpartijen van Mark Hunt zullen zien want ik ben FAN!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  17. #42
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Hunt is baas, maar ben het wel met Dirk eens.

    Hunt heeft zijn beste jaren gehad, bovendien is het verschil tussen zijn staande en grondwerk gigantisch.
    x2
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  19. #44
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Thumbs down

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Ik denk dat het een hoop met match making te maken heeft. Ik denk dat Cheick Kongo en Ben Rothwell goede matchups waren voor Mark Hunt. Ook denk ik dat Hunt keihard aan z'n grappling skills heeft gewerkt. Dat hebben we in de Chris Tuscherer en Ben Rothwell gevecht kunnen zien.
    Kijk maar naar Kid Yamamoto, voordat hij naar de UFC kwam had hij een record van 18-3. Komt vervolgens naar de UFC en verliest 3 partijen achter elkaar.Dat betekent natuurlijk niet dat Kid Yamamoto een slechte vechter is of dat hij niet in de UFC kan vechten maar het heeft een hoop met matchmaking te maken en ook met je verbetering in je eigen skills.
    Laten we hopen dat we nog een aantal knalpartijen van Mark Hunt zullen zien want ik ben FAN!
    Natuurlijk heeft het met matchmaking te maken, goede tegenstand of mindere tegenstand
    Prestaties tegen Rothwell en Tuscherer kun je niet met iets anders vergelijken. Jij gaat mij niet zeggen dat je een takedown van Chris gaat vergelijken met een van Josh Barnett. Of de ground game van Fedor met die van Rothwell? Hoe zie jij dan progressie in zijn grappling? Kijk het is mooi dat ie wint, ik stond op de bank met mijn handen in de lucht. Maar maak er aub niet meer van dat het is. Amerikanen zijn hier goed in, Joe Rogan is hier goed in, maar wij zijn toch wel nuchter genoeg om hier langs af te kijken?

    BTW vergeet je wel effe in de handigheid te vermelden dat Kid sinds zijn blessure in 2008 nooit meer de oude Kid is geweest en ook buiten de UFC 1-2 was.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  20. #45
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Natuurlijk heeft het met matchmaking te maken, goede tegenstand of mindere tegenstand
    Prestaties tegen Rothwell en Tuscherer kun je niet met iets anders vergelijken. Jij gaat mij niet zeggen dat je een takedown van Chris gaat vergelijken met een van Josh Barnett. Of de ground game van Fedor met die van Rothwell? Hoe zie jij dan progressie in zijn grappling? Kijk het is mooi dat ie wint, ik stond op de bank met mijn handen in de lucht. Maar maak er aub niet meer van dat het is. Amerikanen zijn hier goed in, Joe Rogan is hier goed in, maar wij zijn toch wel nuchter genoeg om hier langs af te kijken?

    BTW vergeet je wel effe in de handigheid te vermelden dat Kid sinds zijn blessure in 2008 nooit meer de oude Kid is geweest en ook buiten de UFC 1-2 was.
    Natuurlijk vergelijk ik de groundgame van Fedor niet met die van Rothwell maar Rothwell is een goede worstelaar met een mooie MMA record. Ik was onder de indruk hoe Hunt de meeste van zijn takedowns had gestopt. Kijk als een Carwin of een Velasquez een takedown van Rothwell stopt dan ben ik niet echt verrast maar als een Hunt of een Barry dat doet dan ben ik onder de indruk van hun progressie.

    Kid was maar een voorbeeld, zo kan ik nog een hoop namen noemen
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  21. #46
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    We zijn inderdaad allemaal nuchter genoeg om hem nu niet gelijk als de volgende champ te zien.
    Dat hij werkt aan zijn ontwikkeling en fysiek is meer dan duidelijk. We moeten het allemaal inderdaad nog zien tegen een goeie worstelaar of grappeler.
    Een voordeel die Hunt heeft op veel van de namen die hier genoemd zijn. Een ijzeren kin en een zware stoot. Wie hij ook raakt die gaat neer.
    Zijn dus nog genoeg mooie partijen die we voor hem kunnen verzinnen.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Roy Nelsen Vs Mark Hunt

    Dat zou idd geen verkeerde pot zijn, ik hoop dat ze dat bij UFC ook zo zien.


  23. #48
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Hunt zie ik niet zo snel iemand submitten in de UFC, maar ik vind wel dat zn grondwerk beter is geworden. Het is een stuk makkelijker om te leren verdedigen op de grond dan te leren submitten. Bovendien vind ik dat UFC ook gewoon een paar gasten moet hebben die spectaculair zijn en niet zo zeer kanshebbers voor de title zijn.

  24. #49
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Nou, hij had Fedor toch bijna gesubmit.

  25. #50
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Nou, 'bijna' is een groot woord... Maar hij ging destijds toch wel ff netjes voor de (ik meen) kimura.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •