MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 56 of 56
  1. #51
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Roy Nelsen Vs Mark Hunt

    Dat zou idd geen verkeerde pot zijn, ik hoop dat ze dat bij UFC ook zo zien.
    Dan mogen ze eerst wel extra fundering onder de hal leggen

    Maar zonder gekheid. In de k1 kon iedereen op een gegeven moment om zijn harde klappen heenwerken. Hier met die kleine handschoenen moet je echt niet tegen een beuk van hem oplopen terwijl hij ze zelf wel kan hebben. Dus al hij het staande houd gaat hij in ieder geval van Nelson winnen en wellicht pakt hij er nog een paar, maar kampioen zie ik niet gebeuren.

    Mooie cultvechter op de maincard. Houd ik van. En hoe langer hij doorgaat met zijn winning streak hoe groter de cult.
    Last edited by Bromios; 02-03-2012 at 10:57. Reason: nu met leestekens
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Ik vind Roy Nelson tegen Mark Hunt niet echt een geweldige matchup. Voor Mark Hunt zou het beter te zijn om tegen iemand te vechten die het lekker vind om een gevecht staande te houden. Ik geef hem ook een betere kans tegen Overeem of dos Santos dan tegen Nelson.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Ik vind Roy Nelson tegen Mark Hunt niet echt een geweldige matchup. Voor Mark Hunt zou het beter te zijn om tegen iemand te vechten die het lekker vind om een gevecht staande te houden. Ik geef hem ook een betere kans tegen Overeem of dos Santos dan tegen Nelson.
    x2

  4. #54
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Ik vind Roy Nelson tegen Mark Hunt niet echt een geweldige matchup. Voor Mark Hunt zou het beter te zijn om tegen iemand te vechten die het lekker vind om een gevecht staande te houden. Ik geef hem ook een betere kans tegen Overeem of dos Santos dan tegen Nelson.

    meh, ik denk dat alistair em vrij snel naar de grond zou brengen... ben ook wel heel benieuwd hoe hij t tegen een bokser als dos santos zou doen

  5. #55
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    "een betere kans tegen Overeem of dos Santos dan tegen Nelson."
    Met alle respect voor Hunt maar de beste man is bijna 38 jr en nu echt geen kampioensmateriaal meer.
    Hij heeft natuurlijk altijd een puncher's chance en Nelson heeft vast een betere kin dan Overeem maar Overeem heeft al eens laten zien dat hij Hunt kan hebben en je moet Nelson weliswaar nooit onderschatten maar hij is toch beperkt. En tegen JDS, ik weet wel op wie ik mijn geld zou zetten...



    Hmm, werkt dat hier niet, een Youtube filmpje op een bepaalde tijd te laten starten? Gevecht begint op 7.15.
    http://www.youtube.com/watch?feature...Ma8QDbU#t=438s
    Last edited by Westpaw; 02-03-2012 at 13:08.

  6. #56
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Hunt vs nelson zal hetzelfde gaan als kimbo tegen nelson. Kimbo tegen hunt zou pas een leuke pot zijn

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •