MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default Rampage (spoilert)

    Leek niet echt gemotiveerd, of in shape, maar dit was dan weer wel vet:



    Was cool geweest als ie zo had kunnen winnen, maar hij kwam er voor de rest niet echt aan te pas. Wat is een logische vervolgstap in zijn carrière? Hij is na gisteren wat mij betreft wel flink gekelderd in de LHW divisie...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat dit een off-day/periode is van Rampage maar ik vind dat ie teveel rekent op zijn boksen de laatste jaren waardoor die een beetje voorspelbaar wordt. Hij moet wat meer gaan mixen. Slam was wel weer vet!

    Reps voor Bader die goed terug kwam na de slam en gewoon goed gevochten heeft.

    Volgende tegenstander voor Rampage zou ik zeggen Phil Davies/Shogun of de winnaar van Alexander Gustafsson vs. Lil Nog
    Last edited by BvdB; 26-02-2012 at 22:32.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Lekkere slam dit, ik hoop dat hij zichzelf kan herpakken.
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ja die was mooi hoor!!

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Geblesseerd, veel te zwaar en geen cardio. En dat op dit punt in Rampage zijn carriere voor de crowd waar hij met al geweld zonodig voor moest vechten. Ik denk dat Rampage zijn eigen boxen wat overschat en daardoor nu vaak tegen de lamp loopt als dit niet genoeg blijkt te zijn voor de win. Door de KO wins over Liddell en Wanderlei die niet echt harde stoten meer konden hebben ziet iedereen Rampage als KO artist. Maar worstelaars als Hammil en Bader krijgt hij er niet onder. De laatste keer dat ik echt onder de indruk was van Rampage was tegen Hendo.

    K zou wel een rematch willen zien tegen Machida.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Voor iemand die zo nodig voor de Japanse fans wilde knokken stond hij eigenlijk voor schandaal in de kooi.

    Hij is te eenzijdig. Als je die vuisten weet te ontwijken heb je praktisch al gewonnen.....
    Vanaf zn rug is er totaal geen dreiging.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Jammer van Rampage, maar ik denk dat hij er met een partij of 2/3 mee ophoudt.

    Hij is een schim van de vechter die hij was.

    Jammer..
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  8. #8
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat de Rampage weg is en dat het nu gewoon Quinton Jackson is, hij is niet meer zo lekker los en aggresief als vroeger, beetje jammer, maar enigzins wel te begrijpen als je dit al zoveel jaar doet. Ik denk dat Lil Nog wel een goeie zou zijn als hij wint, alle 2 willen ze graag boksen en dan zullen we eens zien wat Quinton ervanaf brengt.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Hij heeft niet meer de killer instinct die hij nodig heeft om te winnen. Maar dat heeft hij al niet meer sinds zijn gevecht tegen Rashad. Voor zijn gevecht had tegen Jones had hij het nog een beetje, maar hij kan zich niet meer opladen om vol gas te gaan.

    Mooi met pensioen gaan en lekker in films gaan spelen. Ik zie in hem wel een Brocky (Black Rocky )

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    hij heeft alles al.....met zijn naam erop ik denk gebrek aan motivatie en Dana was er ook niet echt blij mee. Nog een keer er voor gaan opladen trainen afvallen nog een paar keer knallen en dan met pensioen

  11. #11
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Eerlijk gezegd had ik ook meer verwacht als ie voor de japanse fans toch weer mocht vechten. De slam was geweldig. En het blijft een performer zijn opkomst was weer geweldig het vechten viel helaas tegen.
    Jammer ........ maar helaas

  12. #12
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Las op de twitter van bas rutten dat hij geblesseerd was.. iets met zijn knie? Kan iemand dat bevestigen?

  13. #13
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Hij schijnt geblesseerd te zijn ja, maar wilde toch vechten voor zijn japanse fans.

    Blijft het nog een feit dat hij al een behoorlijke tijd minder gemotiveerd was.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Het acteren dat het een vechter is ging hem weer goed af....

    Het vechten wederom een stuk minder....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #15
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    oeps, dat was 2
    Last edited by dirk5; 27-02-2012 at 13:39.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #16
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    en 3, mijn excuses, er ging hier iets fout
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #17
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Wat was er met zijn interview? Bij mij was het weggeknipt leek het.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Moet oppassen dat het geen bob sapp wordt, enkel voor de centjes

  19. #19
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Moet oppassen dat het geen bob sapp wordt, enkel voor de centjes
    Waar slaat dat nou weer op? Sapp mag niet eens in 1 zin met Rampage genoemd worden man.

    Wat Rampage ons in de dagen van Pride heeft gebracht zal de echte kenner nooit vergeten!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  20. #20
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Waar slaat dat nou weer op? Sapp mag niet eens in 1 zin met Rampage genoemd worden man.

    Wat Rampage ons in de dagen van Pride heeft gebracht zal de echte kenner nooit vergeten!
    Hij heeft het over worden, niet over wat hij was. Bob Sapp heeft ook 2 maal Ernesto Hoost verslagen. Toen was het nog een waardige vechter. Al wil ik niet zeggen dat ik het direct met hem eens ben.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  21. #21
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Hij heeft het over worden, niet over wat hij was. Bob Sapp heeft ook 2 maal Ernesto Hoost verslagen. Toen was het nog een waardige vechter. Al wil ik niet zeggen dat ik het direct met hem eens ben.
    In de tijd dat Sapp Hoost versloeg was het ook geen waardige vechter. Zoals hij daar als een malloot inhakte op alles wat maar bewoog. Moet hem wel nageven dat hij toen nog wel kon incasseren. Het aantal stoten en lowkicks dat hij krijgt van Hoost komt overeen met wat hij de afgelopen 5 jaar heeft moeten incasseren omdat hij na 1 stoot al ging liggen en/of janken.

    Het gaat vrij ver om Rampage te vergelijken met Sapp. Maar hij is geen schim meer van het beest dat hij 5 jaar geleden was...wat was die pride tijd toch mooi he.. bijna alle UFC toppers die redelijk uitgerangeerd zijn waren toen op hun piek. Fedor, Cro cop, Nog, Rampage, Hendo, Shogun, Wand en Sakuraba. Dat zijn de goden van de sport.. ik voel me nu net een bejaarde die terug kijkt op die geweldige tijd van vroeger.. maar het is wel waar.. vroeger was het beter.

  22. #22
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    In de tijd dat Sapp Hoost versloeg was het ook geen waardige vechter. Zoals hij daar als een malloot inhakte op alles wat maar bewoog. Moet hem wel nageven dat hij toen nog wel kon incasseren. Het aantal stoten en lowkicks dat hij krijgt van Hoost komt overeen met wat hij de afgelopen 5 jaar heeft moeten incasseren omdat hij na 1 stoot al ging liggen en/of janken.

    Het gaat vrij ver om Rampage te vergelijken met Sapp. Maar hij is geen schim meer van het beest dat hij 5 jaar geleden was...wat was die pride tijd toch mooi he.. bijna alle UFC toppers die redelijk uitgerangeerd zijn waren toen op hun piek. Fedor, Cro cop, Nog, Rampage, Hendo, Shogun, Wand en Sakuraba. Dat zijn de goden van de sport.. ik voel me nu net een bejaarde die terug kijkt op die geweldige tijd van vroeger.. maar het is wel waar.. vroeger was het beter.

    Ik neig hier ook naar maar zou het niet gewoon zo zijn dat de atleten veel allrounder geworden zijn waardoor je niet echt meer stijl tegen stijl hebt (wat ik heel erg gaaf vond om te zien)
    Hierdoor misschien ook wat minder spannend is, of zou het gewoon menselijk zijn om alles van vroegah als beter te zien?
    Ik dacht dat ook welkeens met films en series, echter als je die nu terug ziet heb ik zoeits van hoe heb ik dat leuk kunnen vinden zo amateuristisch als het er in die dagen aan toe ging (heb het nu over films ed, niet over Pride want die bekijk ik nog steeds zo nu en dan)
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  23. #23
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    Las op de twitter van bas rutten dat hij geblesseerd was.. iets met zijn knie? Kan iemand dat bevestigen?
    http://bjpenn.com/mmanews/2012/02/26...deo-15691.html

  24. #24
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Nederland
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat hij sterker terug komt, mag hem graag zien vechten.

  25. #25
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Ik denk dat Rashad vs Rampage nog een keer komt, me de nodige hype eromheen.... en dan stopt die.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •