MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 68 of 68
  1. #51
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Where I am at!
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    @ Stiep: Hartelijk dank voor het leuke verslag en de mooie foto's. Uuush
    @ Ellen: Complimenten voor het strak georganiseerde gala. Top!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default Uitslagen op een rij!

    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  3. #53
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Mooi verslag hoor. Heel nice. Thanks Stiep
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #54
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default Stukje in het NHD van vandaag

    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Mooi verslag Stipo. Complimenten
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  6. #56
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Sinds waarneer kan je verliezen op diskwalificatie door een knie op het hoofd in de B klasse.

    graag uitleg

  7. #57
    Join Date
    May 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    129
    vCash
    126000

    Default

    Niet bij elke bond mag je knieen naar het hoofd, dus bij de Nover blijkbaar niet. En even uit mijn hoofd mag het bij de WFCA ook niet, WMTA wel, MON ook en de UMC ook. WPTBL weet ik niet zeker maar volgens mij ook
    Do You always Point Your Finger At The Badguy?
    But What If The Badguy Points A Finger At You?


    Ringspeaker nodig!? [email protected]

  8. #58
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Stiep.. Heb met genot zitten lezen. Heerlijk om helemaal met je mee te leven.

    Bedankt!!

  9. #59
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    dat is triest

  10. #60
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    volgens mij heeft Egmond nog nooit zoveel politie op de been gehad zoals zaterdag avond met hun belasting controle acties na het gala..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  11. #61
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    volgens mij heeft Egmond nog nooit zoveel politie op de been gehad zoals zaterdag avond met hun belasting controle acties na het gala..
    Tja, zeer vervelend...zeker als ze dat nog combineren met een fuik van mobiele flitsteams, zoals de vorige editie van It's Showtime. Denk dat er geen enkel evenement is geweest waar zoveel mensen om de bon zijn geslingerd vanwege hun strategische posities.

  12. #62
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    volgens mij heeft Egmond nog nooit zoveel politie op de been gehad zoals zaterdag avond met hun belasting controle acties na het gala..
    Oké, heb ik iets gemist dan ? Heb geen agent gezien de hele avond en ook niet op de terugweg.

  13. #63
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Oké, heb ik iets gemist dan ? Heb geen agent gezien de hele avond en ook niet op de terugweg.
    ik zelf ook niet, maar hoorde van collega's (ik werk bij de gemeente) dat er flink wat agenten opgetrommeld waren om het e.e.a. na te gaan qua o.a. belasting achterstanden enzo..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  14. #64
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    vraag voor fighstartv.com... wanneer is de video van Yassir online?? wil deze errug graag terug zien!!!!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  15. #65
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Burgemeester Hetty Hafkamp kwam nog kijken, en hoewel ik vermoed dat we haar niet in de ring hoef te verwachten voor een veteranenpartij, was ze positief. Laten we hopen dat we volgende keer weer een mooi gala mogen neerzetten in Egmond aan Zee. Bedankt allemaal!!!
    ik sprak haar net heel even en vroeg haar over zaterdag, weet niet of ze als een grapje reageerde maar haar letterlijke woorden waren "ik vond het verschrikkelijk..."
    Ik weet niet of het slim is dit te posten maar vond het wel jammer, en toen ik vroeg voor volgend jaar gaf ze al aan dat dat waarschijnlijk niet door zal gaan.. maar nogmaals, ze is niet erg te pijlen en misschien was het een soort van dolletje / grapje..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  16. #66
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    112
    vCash
    126000

    Default

    Het was een prima georganiseerd gala. Begon stipt op tijd en was tijdig afgelopen. En de partijen waren nagenoeg allemaal spektakulair en de hoofdpartij een ware thriller. Ellen en Msports hebben het goed gedaan. Het is nu afwachten hoe de burgemeester gaat reageren. Ik heb begrepen dat er nog een evaluatie gaat volgen. Of de burgemeester er persoonlijk veel plezier aan beleeft is wel belangrijk, maar zeker niet doorslaggevend voor het verlenen van een vergunning. Dat zou lekker zijn. Er zijn andere factoren die bepalen of de vergunning verleend mag worden (advies politie etc). Gelukkig niet de smaak van de burgemeester. Als de adviezen in haar richting positief zijn komt het wel goed. Over het gala kunnen ze weinig klagen hebben. Laten we niet op de feiten vooruit gaan lopen.

  17. #67
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RINGS INFO View Post
    Het was een prima georganiseerd gala. Begon stipt op tijd en was tijdig afgelopen. En de partijen waren nagenoeg allemaal spektakulair en de hoofdpartij een ware thriller. Ellen en Msports hebben het goed gedaan. Het is nu afwachten hoe de burgemeester gaat reageren. Ik heb begrepen dat er nog een evaluatie gaat volgen. Of de burgemeester er persoonlijk veel plezier aan beleeft is wel belangrijk, maar zeker niet doorslaggevend voor het verlenen van een vergunning. Dat zou lekker zijn. Er zijn andere factoren die bepalen of de vergunning verleend mag worden (advies politie etc). Gelukkig niet de smaak van de burgemeester. Als de adviezen in haar richting positief zijn komt het wel goed. Over het gala kunnen ze weinig klagen hebben. Laten we niet op de feiten vooruit gaan lopen.
    Vind ik ook. Zou het jammer vinden als de burgemeester het inderdaad niet leuk vond, maar is niet beslissend voor het verlenen van de vergunning. Vind in een totaal ander proces plaats.

  18. #68
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RINGS INFO View Post
    Het was een prima georganiseerd gala. Begon stipt op tijd en was tijdig afgelopen. En de partijen waren nagenoeg allemaal spektakulair en de hoofdpartij een ware thriller. Ellen en Msports hebben het goed gedaan. Het is nu afwachten hoe de burgemeester gaat reageren. Ik heb begrepen dat er nog een evaluatie gaat volgen. Of de burgemeester er persoonlijk veel plezier aan beleeft is wel belangrijk, maar zeker niet doorslaggevend voor het verlenen van een vergunning. Dat zou lekker zijn. Er zijn andere factoren die bepalen of de vergunning verleend mag worden (advies politie etc). Gelukkig niet de smaak van de burgemeester. Als de adviezen in haar richting positief zijn komt het wel goed. Over het gala kunnen ze weinig klagen hebben. Laten we niet op de feiten vooruit gaan lopen.
    er staat toch ook nergens dat zij de beslissing zal gaan nemen, meer wat haar mening erover was... en tja, niet iedereen vind onze sport een mooie sport en daar moeten we mee leven, maar geloof mij.. als er meer van dit soort gala's komen op deze manier georganiseerd e.d. dan zit dat wel goed, was hier tot in de puntjes goed geregeld en erg gezellig! zonder VIPS!!

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Vind ik ook. Zou het jammer vinden als de burgemeester het inderdaad niet leuk vond, maar is niet beslissend voor het verlenen van de vergunning. Vind in een totaal ander proces plaats.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •