MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Holland
    Posts
    1.115
    vCash
    126000

    Thumbs up Ontwikkelingen GLORY WORLD SERIES

    Hierbij wil ik jullie graag laten weten dat er grote ontwikkelingen gaande zijn binnen de evenementenorganisatie: GLORY World Series!

    Na een turbulent 2010 en 2011 (slechte publiciteit in de media over Martial Arts events in NL, binnenvallende FBI bij onze hoofdsponsor Full Tilt Poker, rechtzaken met niet betalende sponsors, tegenvallende resultaten bij de eerste Martial Arts PPV op youtube door hun technische problemen etc etc) zijn we verheugd te kunnen vertellen dat er een groep sterke investeerders achter ons is komen te staan!

    Hier door zullen alle lopende zaken/problemen netjes worden opgelost en zullen de GLORY World Series evenementen nog groter, sterker en beter worden, te beginnen in Moskou op 23 maart a.s.! Het concept blijft als vanouds: Kickboksen en MMA.

    Deze investeerders zijn aangebracht door Knock Out Investments en wij als United Glory zijn hun daar dan ook erg dankbaar voor.

    Binnenkort zullen we met een officieel persbericht naar buiten komen.

    We'll keep you posted!

    Osu,

    Martijn
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    En zal er ook een stream beschikbaar zijn voor degenen die niet naar Moskou kunnen?

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Succes!

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Thanks Martijn, ben erg benieuwd!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Betaal anders eerst ff de vorige winnaars

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Betaal anders eerst ff de vorige winnaars
    Quote Originally Posted by Shooto Holland View Post
    zijn we verheugd te kunnen vertellen dat er een groep sterke investeerders achter ons is komen te staan!

    Hier door zullen alle lopende zaken/problemen netjes worden opgelost
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Succes Martijn & see you in Moscow

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Holland
    Posts
    1.115
    vCash
    126000

    Default

    @blackadder, er zijn idd gesprekken met webcasters. Zodra alles rond is zullen we het hier iig laten weten.

    Osu,

    Martijn

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Glory maakt verse doorstart!

    Vorig jaar hield Glory World Series een aantal zeer succesvolle evenementen. De finale van de World Series vond plaats in Moskou. De crew, vechters en trainers verbleven in de Ritz Carlton. Het evenement werd achteraf benoemd tot een van de drie beste evenementen van 2011! Toch zat niet alles mee…Enkele weken voor het evenement werd een inval gedaan op alle Full Tilt Poker kantoren waarbij alle rekeningen werden bevroren. Dat was een enorme domper op de feestvreugde, aangezien Full Tilt Poker als hoofdsponsor de twee hoofdprijzen zou betalen.

    Tot overmaat van ramp kwam ook de Amerikaanse sponsor Raw State haar verplichtingen niet na en had Youtube te kampen met een technisch probleem waardoor het alleen ‘s ochtends om 6 uur live in de USA te volgen was. United Glory was daarom voornemens het gala af te blazen. Een van de managers van Full Tilt beloofde toch dat het nog goed zou komen. Achteraf is gebleken dat het erger was dan gedacht en de beloofde 300.000 dollar niet werd betaald!

    Een grote strop dus voor promotor United Glory en zeker ook voor de vechters en andere betrokkenen zoals bijvoorbeeld management organisatie Knock-Out Investments (K.O.I.), handelsnaam Golden Glory, wiens K-1 rekeningen al maanden onbetaald bleven.

    Toch hebben debiteuren besloten United Glory niet failliet te laten verklaren, er is gezocht naar een betalingsregeling tot ieders tevredenheid. In oktober van het afgelopen jaar werd bekend dat een grote sponsor een partij wilde neerzetten tussen Alistair Overeem en Kharitonov. De contracten werden getekend, posters gedrukt en ook een huurovereenkomst met betrekking tot de zaal was geregeld. Op dat moment vertrok Alistair echter naar de UFC, zodat dit contract niet door hem werd nagekomen.

    Onlangs werd dan bekend dat Golden Glory al haar vechters – die op de K-1 Grand Prix hadden gevochten – heeft betaald door middel van een ‘sign-bonus’ met een nieuwe organisatie. Oorspronkelijk zouden deze investeerders met Bas Boon de K-1 overnemen, maar dit ging uiteindelijk niet door. Om deze reden hebben de investeerders besloten zich volledig op United Glory te richten! De laatste puntjes worden nu op de i gezet en de laatste betalingen aan de debiteuren worden dan voldaan. Ook bij de show in Moskou zullen deze nieuwe investeerders betrokken zijn.

    Dit jaar zal United Glory drie toernooien organiseren, verdeeld over drie gewichtsklassen. 70kg $300.000 toernooi in Duitsland begint eind mei in Duitsland, een 85kg $300.000 toernooi en een heavyweight $400.000 toernooi.

    United Glory wil bij deze haar excuses aanbieden aan een ieder die zo lang heeft moeten wachten en is dankbaar voor het geduld en begrip. United Glory heeft er alle vertrouwen in dat zij met de nieuwe investeerders een verse doorstart zal maken en in de toekomst fantastische evenementen zal kunnen neerzetten.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    prijzengeld van 1000.000 dollar daar zullen wel wat vechters voor warm lopen wereldwijd

  12. #12
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    prijzengeld van 1000.000 dollar daar zullen wel wat vechters voor warm lopen wereldwijd
    Moet er natuurlijk wel betaald worden he Micha!!!!! Ik hoop dat het dit keer allemaal goed gaat, hebben we weer iets om naar uit te kijken.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Wie is die groep sterke investeerders? Blijft een beetje vaag zo.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Moet er natuurlijk wel betaald worden he Micha!!!!! Ik hoop dat het dit keer allemaal goed gaat, hebben we weer iets om naar uit te kijken.
    Zoals uitgelegd was het onmacht en doet Glory er alles aan om het te regelen. Men had ook de boel falliet kunnen laten gaan zpals de meeste andere bedrijven zouden doen. Maar men heeft er voor gekozen om het anders te gaan regelen. Zodat de vechters en iedereen zijn geld krijgt.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    micha ik begrijp wat je zegt...maar als je echt om geld verlegen zit als vechter en je bent wel afhankelijk....dan is het een moeilijke situatie om in te blijven...

    als je daarbij ook nog eens het gevoel krijgt dat dingen niet lekker en eerlijk lopen.....tja.... dan ga je keuzes maken... en er zijn nu erg veel geluiden over zaken die niet zouden kloppen.....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik denk dat bij een faillesement de gezichten nog veel zuurder hadden gestaan. In de vechtsportwereld is het ook crisis na alle verboden op gala's slechte publiciteit wegvallen van K1 dus het ligt echt niet alleen bij GG. Meerder organisaties /managers hebben dezelfde issues. Maar na slechte jaren komen er altijd weer goede en de mensen die je trouw zijn gebleven in slechte tijden zul je dan als eerste belonenen. Echter die mensen die je hebben laten zitten zul je nooit meer plaatsen of nog helpen.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik denk dat bij een faillesement de gezichten nog veel zuurder hadden gestaan. In de vechtsportwereld is het ook crisis na alle verboden op gala's slechte publiciteit wegvallen van K1 dus het ligt echt niet alleen bij GG. Meerder organisaties /managers hebben dezelfde issues. Maar na slechte jaren komen er altijd weer goede en de mensen die je trouw zijn gebleven in slechte tijden zul je dan als eerste belonenen. Echter die mensen die je hebben laten zitten zul je nooit meer plaatsen of nog helpen.
    pffff Micha , kom op man.
    Home mtk-gym.nl


  18. #18
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik denk dat bij een faillesement de gezichten nog veel zuurder hadden gestaan. In de vechtsportwereld is het ook crisis na alle verboden op gala's slechte publiciteit wegvallen van K1 dus het ligt echt niet alleen bij GG. Meerder organisaties /managers hebben dezelfde issues. Maar na slechte jaren komen er altijd weer goede en de mensen die je trouw zijn gebleven in slechte tijden zul je dan als eerste belonenen. Echter die mensen die je hebben laten zitten zul je nooit meer plaatsen of nog helpen.
    Als je wat kan verdienen aan die mensen staan ze er gewoon weer. En als je failliet gaat en daarna bouw je de boel weer op doen ze gewoon weer zaken met je. believe me; been there, done that.

    Het probleem is dat jullie zaken en prive niet kunnen scheiden tenzij het jullie beter uitkomt.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Nee ik denk niet dat je Siyar Dion of Alistair nog ziet op een GLORY gala.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Nee ik denk niet dat je Siyar Dion of Alistair nog ziet op een GLORY gala.
    Ik denk niet dat Allistair hier met zijn miljoenencontract bij de UFC wakker van ligt.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik denk niet dat Allistair hier met zijn miljoenencontract bij de UFC wakker van ligt.
    klopt dat denk ik ook helemaal niet. AO zit nu op een ander level maar dat geldt niet voor iedereen. Siyar hebben ze bijna onder dwang aangenomen. Joe Silva vond dat hij eerst maar aan zijn record moest werken terwijl hij 9 partijen ongeslagen na lang onderhandelen van GG heeft hij toch een contract. Zijn afghaanse afkomst maakt hem niet populairder in de US.
    Dus zal hij moeten presteren tegen Thiago (ik hoop nog steeds dat hij wint al ga ik er nu niet meer naar toe). Dion zou eigenlijk al in Miskou vechten maar dat gaat dus niet meer door en ik ben echt benieuwd bij welke organisatie weer opduikt.
    Maar goed het zijn allemaal keuzes van grote mensen.

  22. #22
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    onder welke dwang neemt ufc een vechter aan ?? je moet niet zoveel naar bassie luisteren straks ga je dr nog in geloven die grapjes kon hij in japan uithalen maar daar veegt dana zn reet mee af

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by mean machine View Post
    onder welke dwang neemt ufc een vechter aan ?? je moet niet zoveel naar bassie luisteren straks ga je dr nog in geloven die grapjes kon hij in japan uithalen maar daar veegt dana zn reet mee af
    Dit weet ik niet van bassie

  24. #24
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    mischien een tip voor de vechters EERST GELD DAN VECHTEN straks is het blauwe maandag en je geld zit in een sportschool in thailand lol

  25. #25
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mean machine View Post
    mischien een tip voor de vechters EERST GELD DAN VECHTEN straks is het blauwe maandag en je geld zit in een sportschool in thailand lol

    of er loopt een ladyboy mee te zwaaien met die poen
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •