MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41
  1. #26
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    bas heeft straks toch zat kamers in thailand over mischien een thaise katoi swingers club van maken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    klopt dat denk ik ook helemaal niet. AO zit nu op een ander level maar dat geldt niet voor iedereen. Siyar hebben ze bijna onder dwang aangenomen. Joe Silva vond dat hij eerst maar aan zijn record moest werken terwijl hij 9 partijen ongeslagen na lang onderhandelen van GG heeft hij toch een contract. Zijn afghaanse afkomst maakt hem niet populairder in de US.
    Dus zal hij moeten presteren tegen Thiago (ik hoop nog steeds dat hij wint al ga ik er nu niet meer naar toe). Dion zou eigenlijk al in Miskou vechten maar dat gaat dus niet meer door en ik ben echt benieuwd bij welke organisatie weer opduikt.
    Maar goed het zijn allemaal keuzes van grote mensen.



    WARRR DION.............................gewoon omdat het kan.
    [SIGPIC]

  3. #28
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    IS heel pijnlijk als je als organisatie zo`n geval van sponsor problemen oploopt.,....maar.... met galas van zo`n gehalte aan prijzen horen die bedragen bijn aanvang van het gala gegarandeerd in een kjluis moeten liggen...dat is volgens mij een norm in amerika...

    wel is het zo dat je die verantwoording wel bij je juiste personen moet leggen....
    en niet bij de manager van de een terwijkl diue bij een ander lihgtg....

    Maar nogmaals de feiten zullen het allemaal wel uitwijzen.... ik hoop echty dat het forum weer wat meer ovbert de vecht sport gaat. ipv veraad in teams....laat iedereen lekker lullen op de plek waar het hoort,,,,teams ,weglopers en v3echters van nu...

    Mannen knokken en preseteren....laat maar zien wat nederlanmdse knokkers kunnen ...voor wie je ook uitkomt...

    ben klaar met dit gezeik....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    IS heel pijnlijk als je als organisatie zo`n geval van sponsor problemen oploopt.,....maar.... met galas van zo`n gehalte aan prijzen horen die bedragen bijn aanvang van het gala gegarandeerd in een kjluis moeten liggen...dat is volgens mij een norm in amerika...

    wel is het zo dat je die verantwoording wel bij je juiste personen moet leggen....
    en niet bij de manager van de een terwijkl diue bij een ander lihgtg....

    Maar nogmaals de feiten zullen het allemaal wel uitwijzen.... ik hoop echty dat het forum weer wat meer ovbert de vecht sport gaat. ipv veraad in teams....laat iedereen lekker lullen op de plek waar het hoort,,,,teams ,weglopers en v3echters van nu...

    Mannen knokken en preseteren....laat maar zien wat nederlanmdse knokkers kunnen ...voor wie je ook uitkomt...

    ben klaar met dit gezeik....
    AMEN!

  5. #30
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    sorry voor het gebrekkige tikwerk...was gisteren avond na 5 weken werken een avondje aan het genieten van nederlands product.... en het forum aant surfen....

    maar boodschap blijft hetzelfde hehehehe
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    sorry voor het gebrekkige tikwerk...was gisteren avond na 5 weken werken een avondje aan het genieten van nederlands product.... en het forum aant surfen....

    maar boodschap blijft hetzelfde hehehehe
    yeah right!

    Dat knalt na 5 weken weer met Ras een "sigaretje" roken of nie... Hahaha!

  7. #32
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    on topic:!!!!

    khoop dat we weer over knokken gaan hebben hahahaha
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  9. #34
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Bijna alle topics zijn gg tegenwoordig, erg jammer, of er wordt weer een vechter die niet meer gg is afgezeken, of men heeft weer een "gigantische" prijzenpot die nooit wordt uitbetaald.

  10. #35
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    waarom is de keuze voor Rusland gemaakt eigenlijk? vrienden van vriend Ron N. die daar de sponsoring / financiele tak doen?
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  11. #36
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Bijna alle topics zijn gg tegenwoordig, erg jammer, of er wordt weer een vechter die niet meer gg is afgezeken, of men heeft weer een "gigantische" prijzenpot die nooit wordt uitbetaald.
    Helemaal mee eens, ben het gezeik echt helemaal zat.. Vind ook echt dat het mixfight vervuilt, echt te veel topics worden hiervoor misbruikt. Ik merk ook dat ik door dit alles mixfight minder vaak bezoek als ik zou willen..
    Osu!


  12. #37
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by SacredHeart View Post
    Helemaal mee eens, ben het gezeik echt helemaal zat.. Vind ook echt dat het mixfight vervuilt, echt te veel topics worden hiervoor misbruikt. Ik merk ook dat ik door dit alles mixfight minder vaak bezoek als ik zou willen..

    Ik begrijp je mening. Persoonlijk ben ik liefhebber van de sport vanwege de fantastische gevechten, niet vanwege de soap er om heen.

    Feit is wel dat al die berichten rondom GG een bepaalde nieuwswaarde hebben (of pretenderen dit te hebben). Enige wat je er tegen kunt doen is het posten van nog meer algemeen vechtsportnieuws zodat alles beter in balans komt.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  13. #38
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Ik begrijp je mening. Persoonlijk ben ik liefhebber van de sport vanwege de fantastische gevechten, niet vanwege de soap er om heen.

    Feit is wel dat al die berichten rondom GG een bepaalde nieuwswaarde hebben (of pretenderen dit te hebben). Enige wat je er tegen kunt doen is het posten van nog meer algemeen vechtsportnieuws zodat alles beter in balans komt.
    Tony dank voor je reactie. Ik snap dat berichten rondom GG etc nieuwswaarde hebben. Ik lees ook de topics. Ik doelde meer op het gezeik in alle reacties daaronder. Inhoudelijk voegt het in 99% van de gevallen niets toe. Nu begrijp ik ook dat dat inherent is aan een forum, maar (in mijn ogen) loopt het nu echt de spuigaten uit. Ik heb het idee dat elke mogelijkheid om óf GG óf Alistair Overeem te bashen wordt aangegrepen. Daarnaast vind ik het PR-technisch ook niet slim van de GG-leden om zich hier te laten gaan. Maar goed dat laatste staat er los van.

    En je hebt gelijk dat er misschien meer algemeen vechtsportnieuws door ons allen gepost moet worden en misschien moet ik ook niet meer op dit soort topics reageren (laat staan me er aan irriteren). Maar kon het nu gewoon niet laten. En vwb dat ik hierdoor minder vaak op mixfight kom, dat is wel helaas echt zo.
    Osu!


  14. #39
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by SacredHeart View Post
    Helemaal mee eens, ben het gezeik echt helemaal zat.. Vind ook echt dat het mixfight vervuilt, echt te veel topics worden hiervoor misbruikt. Ik merk ook dat ik door dit alles mixfight minder vaak bezoek als ik zou willen..
    27 Mei heren, SLAMM!! VII "Nederland vs Thailand"......weer ouderwets knallen

  15. #40
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    27 Mei heren, SLAMM!! VII "Nederland vs Thailand"......weer ouderwets knallen
    Je hebt helemaal gelijk Harmen, reps daarvoor

  16. #41
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ow, kan ze niet meer geven, maar je houdt ze tegoed. Ik kijk uit naar slamm

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •