MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 118
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    jammer
    Inderdaad! het zou zonde zijn voor het Nederlandse MMA landschap als de kennis van vechters als Overeem, Baharduzada en andere niet beschikbaar is voor het Nederlandse talent wat er rond loopt. Goede kans dat ze naar Amerika gaan en daar de kennis doorgeven. Maar het is ook gewoon jammer voor het management van GG want schijnbaar hebben ze wel de juiste contacten bij organisatie's om vechters daar te krijgen en de trainers om vechters te laten groeien.

    wat ik al zeg, haal de rotte appels eruit en concentreer je met de juiste mensen op een nieuwe start.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Train for perfection but aim for more

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    wat opvalt is dat de mensen die hun mond vol hadden van eer trouw en broederschap er als eerste vandoor gaan zodra het ff tegenzit. dat waren dus gewoon praatjes

  3. #28
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    dat werkt van beide kanten....ze zijn de 'praatjes' bij GG blijkbaar ook zat....
    loyaliteit moet van twee kanten komen
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  4. #29
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wat opvalt is dat de mensen die hun mond vol hadden van eer trouw en broederschap er als eerste vandoor gaan zodra het ff tegenzit. dat waren dus gewoon praatjes
    kom op nou man... het gaat toch gewoon om geld.. wat nou broederschap / eer / trouw...
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  5. #30
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    dat werkt van beide kanten....ze zijn de 'praatjes' bij GG blijkbaar ook zat....
    loyaliteit moet van twee kanten komen
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    schijnbaar hebben ze wel de juiste contacten bij organisatie's om vechters daar te krijgen en de trainers om vechters te laten groeien.
    Trainers ja. Maar contacten leggen is zo gebeurd hoor. Heb je hun echt niet voor nodig.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Zou er niet vreemd van opkijken als hij ineens bij de blackzillians voor de deur staat.
    Idd, ze kunnen het dan beter dutchzillians gaan noemen.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ik denk ook wel dat Siyar richting de Blackzilians gaat!

    veel vertrouwde gezichten daar en topvechters!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  9. #34
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    loyaliteit moet van twee kanten komen
    En zo is het, en van loyaliteit brand de kachel niet.

  10. #35
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Jammer, maar ik denk toch dat ik wat woorden moet terugnemen over Overeem (Destijds met zijn breuk). Als ik zo de verhalen hoor en zie dat Staring en Baharduzada deels hetzelfde zeggen als Overeem (afspraken niet nakomen, vertrouwen geschaad, geld niet gekregen), dan denk ik toch dat GG er helemaal naast zit en deze jongens gewoon gelijk hebben. Managers, ook in vechtsport, staan er bekend om dat zij het liefst hun eigen zakken vullen, kijk Don King en andere voorbeelden en wat is broederschap/eer/vertrouwen als er vertrouwelijke dingen achter worden gehouden? en als er geld over je eigen vechters wordt verdient?

  11. #36
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Heeft Siyar niet eerder getraind met het kamp van Muñoz en Miller? Wellicht gaat hij daar heen.

  12. #37
    Join Date
    May 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    129
    vCash
    126000

    Default

    Jammer zegt die micha dan, en daarna heeft hij het over loyaliteit wat een pracht gozer!!

    Gast hij wacht op fucking 150 DUIZEND DOLLAR!!! die hij maar niet krijgt WTF.. En jij hebt het over eer trouw en broederschap!?

    Huur/Hypotheek/gas/water/licht/ect ect ect uuh Sorry mag ik betalen met eer trouw en broederschap?

    Eer trouw en broederschap is geen visa, american express of mastercard!
    Do You always Point Your Finger At The Badguy?
    But What If The Badguy Points A Finger At You?


    Ringspeaker nodig!? [email protected]

  13. #38
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wat opvalt is dat de mensen die hun mond vol hadden van eer trouw en broederschap er als eerste vandoor gaan zodra het ff tegenzit. dat waren dus gewoon praatjes
    Wat opvalt is dat jij GG vechters helemaal de hemel in prijst, niet was beter en de rest kon er niet aan tippen en zodra ze GG verlaten deugen ze allemaal voor geen meter..
    Last edited by arielhelwani; 27-02-2012 at 22:53.

  14. #39
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    Eerste kLas ticket naar reign training centre als je het mij vraagt
    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  15. #40
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    er loopt nu voor zover mij bekend 1 rechtzaak tegen golden glory, die van alistair. Nu nog 2 andere die weggaan i.v.m. niet uitbetaalde tegoeden. Als die ook rechtzaken aan gaan spannen, zou het dan niet zomaar kunnen dat golden glory failliet verklaard wordt? zo ja, hoe zit het dan met betalingen, van een kale kip kun je niet plukken.

  16. #41
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Zelfde scenario als Overeem; vers ondertekende UFC-contract met vage kleine lettertjes/ ff snel flink cashen/ vechter krijgt nog bakken vol met geld etc. Wie is de boekhouder van GG? De Griekse minister van Financiën?

    De leegloop is schijnbaar begonnen... Wie volgt? En ik maar denken dat ze hun zaakjes op orde hadden na de Total Sports Asia-deal. Dit doet het ergste vermoeden.

    Slecht nieuws. Hier zit meer achter. (Zuffa en Overeem?)

  17. #42
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd naar een reactie van martijn. Miss bij blackzillians nog een plekkie voor een extra coach?

  18. #43
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    174
    vCash
    126000

    Default

    nu nog wachten op info vanuit alaska

  19. #44
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Holland
    Posts
    1.115
    vCash
    126000

    Default

    @minotauro, dat iedereen dezelfde dingen zegt als Alistair, tja....

    @thespeaker, gast hij wacht niet op 150k... Er is al een hele boel voorgeschoten door t Golden Glory management en anderen en daarnaast is er zoals vandaag bekend geworden een grote investeringsgroep achter GLORY gaan staan die de lopende zaken netjes zal gaan afhandelen.

    Laten we ons allemaal gaan focussen op positieve dingen ipv zonder volledige achtergrondinformatie negatieve dingen te gaan roepen. Ik hoop dat zowel Alistair en Siyar dit jaar ufc kampioen worden, Dion 2de geranked wordt achter Alistair. Daarnaast dat Saki, Errol, Robin, Nieky en de rest van het beste kickboks team ter wereld:Golden Glory, een paar mooie ko's uit de mouw schudden, Jason Jones Bamma kampioen wordt, Marloes Invicta kampioen, Kharitonov de nieuwe zwaargewicht DREAM kampioen, John Olav de ADFC kampioen, het nieuwe talent Hubert Geven desnoods de kampioen van Apeldoorn en dat GLORY de grote concurrent van zowel de UFC en de K1 gaat worden!

    Osu!!!!!!!!!!

    Martijn

  20. #45
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Shooto Holland View Post
    @minotauro, dat iedereen dezelfde dingen zegt als Alistair, tja....

    @thespeaker, gast hij wacht niet op 150k... Er is al een hele boel voorgeschoten door t Golden Glory management en anderen en daarnaast is er zoals vandaag bekend geworden een grote investeringsgroep achter GLORY gaan staan die de lopende zaken netjes zal gaan afhandelen.

    Laten we ons allemaal gaan focussen op positieve dingen ipv zonder volledige achtergrondinformatie negatieve dingen te gaan roepen. Ik hoop dat zowel Alistair en Siyar dit jaar ufc kampioen worden, Dion 2de geranked wordt achter Alistair. Daarnaast dat Saki, Errol, Robin, Nieky en de rest van het beste kickboks team ter wereld:Golden Glory, een paar mooie ko's uit de mouw schudden, Jason Jones Bamma kampioen wordt, Marloes Invicta kampioen, Kharitonov de nieuwe zwaargewicht DREAM kampioen, John Olav de ADFC kampioen, het nieuwe talent Hubert Geven desnoods de kampioen van Apeldoorn en dat GLORY de grote concurrent van zowel de UFC en de K1 gaat worden!

    Osu!!!!!!!!!!

    Martijn
    Kampioen van Apeldoorn? Ik denk dat je wel wat verder mag denken dan dat. Gast heeft best talent

  21. #46
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default


  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Shooto Holland View Post
    @minotauro, dat iedereen dezelfde dingen zegt als Alistair, tja....

    @thespeaker, gast hij wacht niet op 150k... Er is al een hele boel voorgeschoten door t Golden Glory management en anderen en daarnaast is er zoals vandaag bekend geworden een grote investeringsgroep achter GLORY gaan staan die de lopende zaken netjes zal gaan afhandelen.





    Fijn man dan kan Dion ook zijn 1400 euro krijgen



    Laten we ons allemaal gaan focussen op positieve dingen ipv zonder volledige achtergrondinformatie negatieve dingen te gaan roepen. Ik hoop dat zowel Alistair en Siyar dit jaar ufc kampioen worden, Dion 2de geranked wordt achter Alistair. Daarnaast dat Saki, Errol, Robin, Nieky en de rest van het beste kickboks team ter wereld:Golden Glory, een paar mooie ko's uit de mouw schudden, Jason Jones Bamma kampioen wordt, Marloes Invicta kampioen, Kharitonov de nieuwe zwaargewicht DREAM kampioen, John Olav de ADFC kampioen, het nieuwe talent Hubert Geven desnoods de kampioen van Apeldoorn en dat GLORY de grote concurrent van zowel de UFC en de K1 gaat worden!

    Osu!!!!!!!!!!

    Martijn

  23. #48
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Even iets anders. Hoe rouwig zou GG zijn om het vertrek van Siyar en Dion nou echt zijn? Siyar vocht in 2009, 2010 en 2011 in totaal 6x. Om nou te zeggen dat het een lucratieve bron van inkomsten is voor GG, dat lijkt me sterk. Dat ze het niet netjes hebben afgehandeld is een tweede maar volgens GG werd dat nu met de nieuwe investeerders allemaal goed opgelost.

    En hoe zit het met zijn partij op 14 april? Ik neem aan dat Golden Glory met de UFC om de tafel heeft gezeten om voor Siyar een partij te regelen maar nu hij niet meer voor ze uitkomt, hoe zit dat dan? Vecht hij nog gewoon, krijgt hij een nieuw contract van de UFC, wordt hij geschrapt van de matchmaking, schuift GG iemand anders naar voren in de plaats van Siyar?

    Ik ben benieuwd.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Even iets anders. Hoe rouwig zou GG zijn om het vertrek van Siyar en Dion nou echt zijn? Siyar vocht in 2009, 2010 en 2011 in totaal 6x. Om nou te zeggen dat het een lucratieve bron van inkomsten is voor GG, dat lijkt me sterk. Dat ze het niet netjes hebben afgehandeld is een tweede maar volgens GG werd dat nu met de nieuwe investeerders allemaal goed opgelost.

    En hoe zit het met zijn partij op 14 april? Ik neem aan dat Golden Glory met de UFC om de tafel heeft gezeten om voor Siyar een partij te regelen maar nu hij niet meer voor ze uitkomt, hoe zit dat dan? Vecht hij nog gewoon, krijgt hij een nieuw contract van de UFC, wordt hij geschrapt van de matchmaking, schuift GG iemand anders naar voren in de plaats van Siyar?

    Ik ben benieuwd.
    Volgens mij maakt de UFC uiteindelijk de deal met de vechter en niet met het management. Denk dat GG puur ondersteunend is in de gesprekken en b.v. het contractuele aspect. Siyar zal dus gewoon vechten op 14 april
    Train for perfection but aim for more

  25. #50
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Even iets anders. Hoe rouwig zou GG zijn om het vertrek van Siyar en Dion nou echt zijn? Siyar vocht in 2009, 2010 en 2011 in totaal 6x. Om nou te zeggen dat het een lucratieve bron van inkomsten is voor GG, dat lijkt me sterk. Dat ze het niet netjes hebben afgehandeld is een tweede maar volgens GG werd dat nu met de nieuwe investeerders allemaal goed opgelost.

    En hoe zit het met zijn partij op 14 april? Ik neem aan dat Golden Glory met de UFC om de tafel heeft gezeten om voor Siyar een partij te regelen maar nu hij niet meer voor ze uitkomt, hoe zit dat dan? Vecht hij nog gewoon, krijgt hij een nieuw contract van de UFC, wordt hij geschrapt van de matchmaking, schuift GG iemand anders naar voren in de plaats van Siyar?

    Ik ben benieuwd.
    UFC gaat altijd een contract aan met de vechter en niet met het management. Dus ik ga vanuit dat Siyar gewoon vecht op 14 april

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •