MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 118
  1. #51
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Sluwe Fox View Post
    UFC gaat altijd een contract aan met de vechter en niet met het management. Dus ik ga vanuit dat Siyar gewoon vecht op 14 april
    Ik denk dat dat nu juist het probleem is bij GG. Separate contracten haalt hun hele bussines-model overhoop. Lijkt me dat UFC-contracten op deze manier tot 1 grote puinhoop leidt bij GG. Misschien moet men zich puur focussen op het kickboks-gebeuren met de rol van promotor en leverancier van top class fighters. De UFC is toch een eigen wereld an sich waarin je zo je kladden verbrand.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Volgens mij maakt de UFC uiteindelijk de deal met de vechter en niet met het management. Denk dat GG puur ondersteunend is in de gesprekken en b.v. het contractuele aspect. Siyar zal dus gewoon vechten op 14 april
    Quote Originally Posted by Sluwe Fox View Post
    UFC gaat altijd een contract aan met de vechter en niet met het management. Dus ik ga vanuit dat Siyar gewoon vecht op 14 april
    Ok thanks. Wist ik niet dat ze bij de UFC met de vechter zelf om tafel gaan zitten.

  3. #53
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik denk dat dat nu juist het probleem is bij GG. Separate contracten haalt hun hele bussines-model overhoop. Lijkt me dat UFC-contracten op deze manier tot 1 grote puinhoop leidt bij GG. Misschien moet men zich puur focussen op het kickboks-gebeuren met de rol van promotor en leverancier van top class fighters. De UFC is toch een eigen wereld an sich waarin je zo je kladden verbrand.
    Op zich heb je wel een punt want met UG worden ze een soort UFC waarbij de vechter wordt vastgelegd om bij hun te komen knokken. Alleen is de baas van UG ook je trainer en de baas van GG ook degene die namens jou onderhandelt bij UG en onderhandelt over de kosten van je trainer die tegelijkertijd degene is voor wie je knokt op UG.
    En degenen tegen wie je knokt staan daar ook onder contract en zijn dus ook je tegenstanders.

    Businessmodel van niks lijkt mij.

    Uit elkaar trekken die handel. Dat is de enige kans om te overleven.

  4. #54
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou als ik in het management van Golden Glory zou zitten en de 1 na de andere weg gaat om dezelfde redenen me andere "bekende" vechters vragen of hun openbaar willen maken dat hun wel trouw en tevreden zijn en dus blijven,om zo nog meer gezichtsverlies te voorkomen..

  5. #55
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik zou als ik in het management van Golden Glory zou zitten en de 1 na de andere weg gaat om dezelfde redenen me andere "bekende" vechters vragen of hun openbaar willen maken dat hun wel trouw en tevreden zijn en dus blijven,om zo nog meer gezichtsverlies te voorkomen..
    Volgens mij gebeurt dat dus ook op dit forum, zie de post van Saki.

  6. #56
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuws wie de volgende is..

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Ik ben benieuws wie de volgende is..
    dit zijn de enige twee die veel contact hadden met AO en zelfs bij hem op vakantie zijn geweest. Dus ik denk dat het hierbij blijft.
    Kijk dit is voor AO goed voor zijn rechtzaak nu kan hij zeggen : zie je nou! Na de rechtzaak zal hij ze echter als een baksteen laten vallen. Ik denk Dion meteen en Siyar als hij geen UFC contract meer heeft. Als zakenman is AO niet echt een superster. Hij was ook eigenaar van Royal Rumble magazine .......

  8. #58
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wat opvalt is dat de mensen die hun mond vol hadden van eer trouw en broederschap er als eerste vandoor gaan zodra het ff tegenzit. dat waren dus gewoon praatjes
    Ja dat klopt Micha, als ze naar GG gaan dat zijn het talenten, sterren en toppers.
    Dat ze trouw en broederschap opzij zetten betreffende hun voormalige trainers en sportscholen is dan natuurlijk logisch omdat ze het vlaggenschip GG komen versterken?
    Wees tenminste eerlijk: GG heeft vechters overal vandaan getrokken en dan was dat geen probleem.

  9. #59
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dit zijn de enige twee die veel contact hadden met AO en zelfs bij hem op vakantie zijn geweest. Dus ik denk dat het hierbij blijft.
    Kijk dit is voor AO goed voor zijn rechtzaak nu kan hij zeggen : zie je nou! Na de rechtzaak zal hij ze echter als een baksteen laten vallen. Ik denk Dion meteen en Siyar als hij geen UFC contract meer heeft. Als zakenman is AO niet echt een superster. Hij was ook eigenaar van Royal Rumble magazine .......
    Dus als ik jou goed begrijp dan is het de schuld van AO dat er vechters weggaan bij GG????
    Dus het wantrouwen naar het GG management is er ingepraat door AO ? Is dat wat ik uit je text moet halen?

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Als zakenman is AO niet echt een superster. Hij was ook eigenaar van Royal Rumble magazine .......
    Bas Boon was toch samen met Marc de Weerd eigenaar van Action Sports......

  11. #61
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Bas Boon was toch samen met Marc de Weerd eigenaar van Action Sports......
    nee hoor, nu het niet uit komt is Ali gewoon de eigenaar......



    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Bas Boon was toch samen met Marc de Weerd eigenaar van Action Sports......
    volgens mij stond Bas Boon hier los van en inderdaad ik heb nog geld tegoed van action sports. Heeft er ook nog iemand geld te goed van Royal Rumble?

  13. #63
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik zou als ik in het management van Golden Glory zou zitten en de 1 na de andere weg gaat om dezelfde redenen me andere "bekende" vechters vragen of hun openbaar willen maken dat hun wel trouw en tevreden zijn en dus blijven,om zo nog meer gezichtsverlies te voorkomen..
    Er zijn er al drie geweexst Saki,Zimmerman en nicky.

  14. #64
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    volgens mij stond Bas Boon hier los van en inderdaad ik heb nog geld tegoed van action sports. Heeft er ook nog iemand geld te goed van Royal Rumble?
    De fitnesswinkel in eindhoven ?

  15. #65
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dit zijn de enige twee die veel contact hadden met AO en zelfs bij hem op vakantie zijn geweest. Dus ik denk dat het hierbij blijft.
    Kijk dit is voor AO goed voor zijn rechtzaak nu kan hij zeggen : zie je nou! Na de rechtzaak zal hij ze echter als een baksteen laten vallen. Ik denk Dion meteen en Siyar als hij geen UFC contract meer heeft. Als zakenman is AO niet echt een superster. Hij was ook eigenaar van Royal Rumble magazine .......
    .......wat imo één van de meest epic threads op Mixfight opleverde

    Quote Originally Posted by micha View Post
    volgens mij stond Bas Boon hier los van en inderdaad ik heb nog geld tegoed van action sports. Heeft er ook nog iemand geld te goed van Royal Rumble?
    Vast wel, maar toen had AO het blad al verkocht aan Henk Kuipers.

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    nou ik had een abbonement bij actionsports en betaalde per jaar en heb nooit geen tijdschrift meer gehad

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    .......wat imo één van de meest epic threads op Mixfight opleverde



    Vast wel, maar toen had AO het blad al verkocht aan Henk Kuipers.
    klopt ja

  18. #68
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dit zijn de enige twee die veel contact hadden met AO en zelfs bij hem op vakantie zijn geweest. Dus ik denk dat het hierbij blijft.
    Kijk dit is voor AO goed voor zijn rechtzaak nu kan hij zeggen : zie je nou! Na de rechtzaak zal hij ze echter als een baksteen laten vallen. Ik denk Dion meteen en Siyar als hij geen UFC contract meer heeft. Als zakenman is AO niet echt een superster. Hij was ook eigenaar van Royal Rumble magazine .......
    Wel jammer dat je elke keer de naam van AO erbij moet halen om je argument te ondersteunen, Haal deze twee totaal verschillende dingen niet door elkaar!!!!

  19. #69
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Op zich heb je wel een punt want met UG worden ze een soort UFC waarbij de vechter wordt vastgelegd om bij hun te komen knokken. Alleen is de baas van UG ook je trainer en de baas van GG ook degene die namens jou onderhandelt bij UG en onderhandelt over de kosten van je trainer die tegelijkertijd degene is voor wie je knokt op UG.
    En degenen tegen wie je knokt staan daar ook onder contract en zijn dus ook je tegenstanders.

    Businessmodel van niks lijkt mij.

    Uit elkaar trekken die handel. Dat is de enige kans om te overleven.
    Het heeft wel jarenlang gewerkt en GG heeft toch een redelijk goede naam opgebouwd. Maar er komt een tijd dat het achterhaald is en men achter de feiten aanloopt. Ik denk dat je wel gelijk hebt dat GG aan een splitsing moet gaan denken om niet naar een faillissement af te stevenen. Zal me niet verbazen als men daar al mee bezig is met de huidge investeerders, zou ook het meest logische zijn ("wie betaald die bepaald")

    Ik heb vooralsnog mijn twijfels of er echt nieuwe investeerders zijn (want waarom is dan niet iedereen betaald?)

    We zien het wel.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by yamasaki View Post
    Wel jammer dat je elke keer de naam van AO erbij moet halen om je argument te ondersteunen, Haal deze twee totaal verschillende dingen niet door elkaar!!!!

    gewoon hetzelfde man. AO heeft dion en siyar zo ver gekregen om te breken met GG. Hij heeft dat ook bij andere vechters geprobeerd maar die zijn er niet in getrapt.
    Denk je nu echt dat GG ooit iets heeft verdiend aan Dion Staring of Siyar ? Als Martijn de jong een uurloon zou rekenen zou je stijl achterover vallen zoveel tijd heeft hij in die gasten zitten. Waarom komt Dion met een verklaring?? Dat is een groot speel van AO dit komt hem goed uit in zijn rechtzaak tegen GG denkt hij.
    Meer is er niet of denk dat Dion nu een supercontract heeft? Die wordt gewoon voor het karretje gespannen door de persoon die hem niet eens goed genoeg vond als sparringspartner.
    Last edited by micha; 28-02-2012 at 17:19.

  21. #71
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    gewoon hetzelfde man. AO heeft dion en siyar zo ver gekregen om te breken met GG. Hij heeft dat ook bij andere vechters geprobeerd maar die zijn er niet in getrapt.
    Ben je nou echt zo dom?

    Denk je echt dat er niets aan de hand was bij Dion en Siyar?

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Ben je nou echt zo dom?

    Denk je echt dat er niets aan de hand was bij Dion en Siyar?
    ik weet precies wat er aan de hand is.

  23. #73
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik weet precies wat er aan de hand is.
    Als jij gelijk hebt dan zijn Dion en Siyar dom. Maar goed. Wat ik denk laat ik even in het midden.

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik weet precies wat er aan de hand is.

    Wie is dan die sterke groep investeerders waar martijn het over heeft?

    Ik hoop niet dat jij geld in GG gaat steken!

  25. #75
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yamasaki View Post
    Wel jammer dat je elke keer de naam van AO erbij moet halen om je argument te ondersteunen, Haal deze twee totaal verschillende dingen niet door elkaar!!!!
    Het doet mij een beetje hier aan denken...


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •