MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 118 of 118
  1. #101
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Laat Micha lekker gaan. Mag die fan zijn van GG? Ja! Ik vind het juist wel grappig hoe Micha met hand en tand GG verdedigd. Het heeft allemaal een hoge amusementswaarde. Als Micha een journalist was van bijv. het NOS-journaal zou ik zeggen: "doe ff normaal" maar dit is toch een "fucking forum"?
    Fan? Vind dit toch echt meer iets sektarisch hebben. Op z'n minst vrij eng.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik word niet zo vaak chique genoemd. Thanks man

  3. #103
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Laat Micha lekker gaan. Mag die fan zijn van GG? Ja! Ik vind het juist wel grappig hoe Micha met hand en tand GG verdedigd. Het heeft allemaal een hoge amusementswaarde. Als Micha een journalist was van bijv. het NOS-journaal zou ik zeggen: "doe ff normaal" maar dit is toch een "fucking forum"?

    Freedom of speech for everybody


    Micha: "maakt niet uit hoor dat sommigen zo vals tegen je doen, als je nieuwtjes hebt (waar of niet) plemp ze maar hier (dan scheur ik weer een zak popcorn open)
    zo is het!!!!

  4. #104
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    251
    vCash
    126000

    Default

    Eerst Alistair Overeem weg, Dion staring weg, Siyar weg, Jamilia weg...

    Dit riekt naar het verlaten van enig zinkend drijfvlot!

  5. #105
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Jamila weg?

  6. #106
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Het verbaast me toch wel dat sommige posters er zoveel plezier uit putten dat er nu vechters zijn die GG de rug toekeren. Wat je ook vindt van het management van GG, ze hebben er wel voor gezorgd dat veel (Nederlandse) vechters zich ongekend snel konden ontwikkelen en door de contacten en ervaring van GG konden doordringen tot de beste en meest lucratieve organisaties. Hadden zij dat ook zonder GG gekund? Misschien wel, maar duidelijk is dat GG en hun trainers daar een hele grote bijdrage aan hebben geleverd. Ik heb daar in ieder geval heel veel respect voor en vind het jammer voor Martijn, Cor en de anderen dat het nu zo moet lopen. Hoop dat ze de boel weer snel op de rit zullen krijgen en met de huidige en nieuwe vechters opnieuw mooie dingen laten zien.

  7. #107
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mean machine View Post
    daarom ben je ook een klikspaan ,ik ben blij dat vader me heeft geleerd niet te klikken ik begrijp nu waarom

    Damn man! Hou oud ben jij dan? Heb jij je vader ook toestemming gevraagd om op dit forum te posten..... Hahaha laat iedereen toch in zijn waarde en trouw zijn aan GG als ze dat willen is ook gewoon een goede organisatie en ja ook bij de beste werkgever zijn weleens problemen..... So what!!!

  8. #108
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Ach wat boeit het ook allemaal.. als beide heren binnenkort bij Overeem trainen is het gewoon een lage actie van hen. Als alle heren een eigen richting kiezen, dan zal er inderdaad iets goed mis zijn bij Golden Glory. Dat lijkt me een vrij eerlijke en realistische aanname. Gewoon nog een paar maandjes afwachten.

  9. #109
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Volgens mij werd hij niet alleen begeleid door Martijn maar is/was het ook een goede vriend van hem. Dus hij zal echt Martijn niet laten vallen om AO even door zijn rechtzaak heen te helpen. Hetzelfde geldt voor Dion. Ik kan me niet voorstellen dat deze beide heren Martijn laten vallen terwijl er niks aan de hand is en ze eerlijk en fair behandeld zijn door GG.

    Even puur speculatief geredeneerd: Het lijkt het me het meest logisch dat de GG "nuthuggers" financieel tot aan hun nek er in zitten bij GG en het zich niet kunnen veroorloven dat de tent failliet gaat. En dat ze met de moed der wanhoop proberen de boel in de lucht te houden. En ondertussen trainen de heren nog gewoon met Martijn en snijden met de verjaardag gewoon nog een puntje appeltaart
    Vind het een discussie van niks maar heb, behalve Siyar, geen van de heren ooit op een verjaardag gezien bij Martijn.
    Wat ik hier mee aan wil geven is dat iedereen blijkbaar maar lult als een kip zonder kop zonder naar feiten te kijken,
    ik bedoel als dit al niet klopt waarom zou de rest van jouw (en andere) verhaal wel kloppen ?
    Iedereen in deze heeft zijn eigen waarheid maar dat hoeft natuurlijk niet DE waarheid te zijn.

  10. #110
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    Chique om het hier te posten dan...Vertrouwelijke gesprekken zijn dat toch??
    Als Micha arts, advocaat, dominee, priester was geweest wel......maar nu niet hij heeft geen ambtsgeheim.

    Hij laat zich alleen uit z'n tentje lokken haha

  11. #111
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marokkaan View Post
    Eerst Alistair Overeem weg, Dion staring weg, Siyar weg, Jamilia weg...

    Dit riekt naar het verlaten van enig zinkend drijfvlot!
    Nee hoor, Micha is er nog !!

  12. #112
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Het verbaast me toch wel dat sommige posters er zoveel plezier uit putten dat er nu vechters zijn die GG de rug toekeren. Wat je ook vindt van het management van GG, ze hebben er wel voor gezorgd dat veel (Nederlandse) vechters zich ongekend snel konden ontwikkelen en door de contacten en ervaring van GG konden doordringen tot de beste en meest lucratieve organisaties. Hadden zij dat ook zonder GG gekund? Misschien wel, maar duidelijk is dat GG en hun trainers daar een hele grote bijdrage aan hebben geleverd. Ik heb daar in ieder geval heel veel respect voor en vind het jammer voor Martijn, Cor en de anderen dat het nu zo moet lopen. Hoop dat ze de boel weer snel op de rit zullen krijgen en met de huidige en nieuwe vechters opnieuw mooie dingen laten zien.
    x2

  13. #113
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Damn man! Hou oud ben jij dan? Heb jij je vader ook toestemming gevraagd om op dit forum te posten..... Hahaha laat iedereen toch in zijn waarde en trouw zijn aan GG als ze dat willen is ook gewoon een goede organisatie en ja ook bij de beste werkgever zijn weleens problemen..... So what!!!
    Yep, en ze worden er niet uitgetrapt of zo, ze gaan zelf weg.

  14. #114
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    helaas worden meestal alle positieve kanten vergeten van GG en zijn de negatieve punten een hot item ..... Terwijl als je deze twee langs elkaar zet het negatieve in het niets valt! En daarbij komt ook nog eens dat diegene die iets negatiefs posten geeneens de waarheid kennen maar gewoon speculeren , chapeau voor jullie!

  15. #115
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Ik gun Siyar, Dion en Alistair in ieder geval een waanzinnige voortzetting van hun carriere net als ik het Martijn, Cor etc. gun.

    En ik hoop dat er aan deze soap gauw een einde komt op een manier die voor ALLE partijen te pruimen is.

  16. #116
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    THE END.

  17. #117
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    THE END.
    x2

  18. #118
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •