MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default Wereldtitelgevecht Klitschko-Mormeck op rtl7

    Boks liefhebber.Aanstaande zaterdag weer een boksavondje (3e op rij) dit maal Wladimir Klitschko vs Jean-Marc Mormeck. ik volg het zelf op de duitse rtl maar Rtl 7 zendt het vanaf 22.15 ook weer uit. Ik denk ik meld het ff.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nice! zal zeker weer afstemmen
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  4. #4
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Zeker zin in, zal wel weer een relatief makkelijke Klitchko win worden, maar toch leuk dat het op de nederlandse tv komt. Nu nog een goeie commentator.

    Die 2 broers schoppen toch serieuze kont in de bokswereld.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Ik ga het op Boxnation volgen. Tenminste een voor- en nabeschouwing. Een redelijke dooddoener dat bij de voorgaande partij ze meteen uit de lucht gingen en je niks meekrijgt wat de trainers de boksers in de rust meegeeft. Beter iets dan niets op een Nederlandse zender, maar de laatste uitzending vond ik zo half-assed.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    zeker goed dat het weer op de NL tv komt, maar ik volg het op de duitse tv(RTL) om dat die daar alles filmen en overal bij mogen zijn (vooraf in de kleedkamer enz) en betere achtergronden en info geven.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Op zijn vorige wedstrijd voor het wereldkampioenschap zwaargewicht stemden in Nederland ruim 500.000 kijkers af. Op zaterdag 3 maart verschijnt Wladimir ‘Dr. Steelhammer’ Klitschko, wereldkampioen zwaargewicht bij de bonden WBA, IBF, WBO en IBO en volgens Ring Magazine, opnieuw in de ring. Dit gevecht tegen uitdager Jean-Marc Mormeck is in maar liefst 120 landen te zien, in Nederland opnieuw bij mannenzender RTL 7. Arnold Vanderlyde en Koert Westerman verzorgen het commentaar bij deze wedstrijd

    RTL 7, zaterdag 3 maart, vanaf 22.15 uur.

    Op zaterdag 10 december ging het titelgevecht tegen de Fransman Mormeck plotseling niet door: Klitschko moest met spoed een niersteenoperatie ondergaan. De kampioen is inmiddels helemaal hersteld en kan niet wachten om de draad weer op te pakken. Het treffen tussen de reus (1,98 meter) uit de Oekraïne en de voormalig wereldkampioen in het cruisergewicht vindt plaats in de 55.000 plaatsen tellende Esprit Arena in Dusseldorf.

    Evander Holyfield en David Haye wisten eerder al wereldkampioen te worden in zowel het cruisergewicht als het zwaargewicht. Haye versloeg overigens Mormeck als cruiserweight, maar niet voordat hij zelf in de derde ronde tegen het canvas moest.

    Als kampioen in het zwaargewicht moest de in opspraak geraakte Engelsman overigens weer een nederlaag incasseren tegen Wladimir Klitschko, wat hem zijn titel koste. Mormeck (36 keer winst in 40 wedstrijden) heeft tweemaal gewonnen van ringlegende Virgil Hill uit de VS. Voor de wedstrijd tegen Klitschko heeft hij de voormalige trainer van Mike Tyson ingehuurd, Kevin Rooney.

    Klitschko won eerder Olympisch goud en 56 van zijn 59 professionele wedstrijden. Hij is in het bezit van de wereldtitels van op één na alle wereldbonden. Over die andere belt (WBC) beschikt zijn broer Vitali. Op diens laatste titelverdediging, die ook te zien was bij RTL 7, stemden maar liefst 560.000 kijkers af.

    Bron: RTL
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    daar heb je het dus al: Koert westerman verzorgd het commentaar

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    zeker goed dat het weer op de NL tv komt, maar ik volg het op de duitse tv(RTL) om dat die daar alles filmen en overal bij mogen zijn (vooraf in de kleedkamer enz) en betere achtergronden en info geven.
    Maar tussen de rondes bij de Duitse zender reclame en soms zelfs iets te laat weer terug bij de partij. Helaas was het commentaar bij RTL 7 tamelijk tenenkrommend, Vanderlyde is wel ok maar die Koert Westerman, pfff.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Geen Koert Westerman :'(

  12. #12
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het alleen leuk omdat je een gevecht ziet op reguliere tv, maar de charme van gevechten van heavyweight kampioenen van vroeger zullen de uitgezonden wedstrijden niet meer hebben vrees ik.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Ben zelf niet zo duits aangelegd dus ik vind het wel fijn dat RTL7 de grootste partijen tegenwoordig meepakt.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Ik vind het alleen leuk omdat je een gevecht ziet op reguliere tv, maar de charme van gevechten van heavyweight kampioenen van vroeger zullen de uitgezonden wedstrijden niet meer hebben vrees ik.
    Spijt me zeer, maar dat sentimentele gejank over vroegah... Pak een stapel dvd´s en kijk zo vaak als je wilt! Persoonlijk ben ik erg blij met boksen op de Nederlandse tv. Wat betreft de Klitschko´s is het een vergelijkbaar verhaal met dat van Sem Schilt in het kickboksen, ze zijn niet spectaculair maar heersen wel als een malle. Het moment dat iemand opstaat en ze van hun troon af zal stoten zal de zwaargewicht divisie weer doen open breken.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Spijt me zeer, maar dat sentimentele gejank over vroegah... Pak een stapel dvd´s en kijk zo vaak als je wilt! Persoonlijk ben ik erg blij met boksen op de Nederlandse tv. Wat betreft de Klitschko´s is het een vergelijkbaar verhaal met dat van Sem Schilt in het kickboksen, ze zijn niet spectaculair maar heersen wel als een malle. Het moment dat iemand opstaat en ze van hun troon af zal stoten zal de zwaargewicht divisie weer doen open breken.
    Mijn kritiek was niet eens gericht op de Klitschko's maar op het gebrek aan waardige tegenstanders. Dan zijn er natuurlijk ook mensen die menen dat de tegenstanders slecht lijken omdat de Klitschko's zo goed zijn.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •