MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    860
    vCash
    126000

    Default Pijn aan voeten.

    Al een jaar of twee heb ik last onderkant van mijn voeten, Net alsof je op groots gestapt heb en de pijn blijft maar.

    Wie weet er wat over of weet iets wat ik eraan kan doen.

    Gr Marcel.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    naar de dokter geweest? fotos laten maken?
    Home mtk-gym.nl


  3. #3
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marster View Post
    Al een jaar of twee heb ik last onderkant van mijn voeten, Net alsof je op groots gestapt heb en de pijn blijft maar.

    Wie weet er wat over of weet iets wat ik eraan kan doen.

    Gr Marcel.

    loop je veel voor je werk mischien?al steunzolen geprobeerd?
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    zit het in de voetboog ? Dus als je je voet plat op de grond zet krijg je een steek ? Dan heb je een hielspoor.

    Ga eens naar een podotherapeut (niet naar een podoloog), die weten wel wat je hebt.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik werk zelf bij een voetzorg bedrijf (ok, als marketeer, dus niet zorginhoudelijk)

    Maar vertel eens wat je voelt? Stekende pijn? Waar, voorvoet? Middenvoet? Achterzijde voet?
    pijn in voorvoet kan metatarsalgie of mortonse neuralgie zijn.
    pijn in middenvoet kan Fasciitis plantaris zijn (peesplaatontsteking, leidt vaak tot hielspoor)
    pijn in achterzijde voet/hiel: Wellicht hielspoor (been/botvormige aanwas onder de hiel)

    Kijk ook even op www.voetwereld.nl

    Over een paar dagen kan je daar de online voetcheck doen.
    Last edited by Tony; 29-02-2012 at 09:35.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #6
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben bij de huisarts, podoloog(heb al een tijd steunzolen) en zelfs neurloog geweest, maar ze hebben geen idee. Een deel van mijn problemen kan verklaard worden doordat sommige zenuwbanen niet meer helemaal goed werken. Dit verklaart echter niet de pijn.
    Na kickboxen, maar vooral na stevig grapplen krijg ik eerst jeuk aan beide voeten en daarna flinke pijn die zelfs doortrekt naar mijn heup. De volgende dagen voelt het alsof ik blauwe plekken onder mijn voorvoet en tenen heb. Dit zou me bijna het plezier in de sport ontnemen. Rara...

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    860
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Royd_68 View Post
    Ik ben bij de huisarts, podoloog(heb al een tijd steunzolen) en zelfs neurloog geweest, maar ze hebben geen idee. Een deel van mijn problemen kan verklaard worden doordat sommige zenuwbanen niet meer helemaal goed werken. Dit verklaart echter niet de pijn.
    Na kickboxen, maar vooral na stevig grapplen krijg ik eerst jeuk aan beide voeten en daarna flinke pijn die zelfs doortrekt naar mijn heup. De volgende dagen voelt het alsof ik blauwe plekken onder mijn voorvoet en tenen heb. Dit zou me bijna het plezier in de sport ontnemen. Rara...

    Post 1 is van Royd_68

  8. #8
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Wat is een groot?

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    860
    vCash
    126000

    Default

    Niemand.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Wat is een groot?
    Lego blok

  11. #11
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Royd_68 View Post
    Ik ben bij de huisarts, podoloog(heb al een tijd steunzolen) en zelfs neurloog geweest, maar ze hebben geen idee. Een deel van mijn problemen kan verklaard worden doordat sommige zenuwbanen niet meer helemaal goed werken. Dit verklaart echter niet de pijn.
    Na kickboxen, maar vooral na stevig grapplen krijg ik eerst jeuk aan beide voeten en daarna flinke pijn die zelfs doortrekt naar mijn heup. De volgende dagen voelt het alsof ik blauwe plekken onder mijn voorvoet en tenen heb. Dit zou me bijna het plezier in de sport ontnemen. Rara...
    Heb dit eens intern voorgelegd aan een podotherapeut (geen podoloog). Het hele ongemak klinkt toch echt als iets op zenuwniveau, zeker gelet op hoe de pijn doortrekt van voet tot heup.

    Ik zou eens naar de huisarts gaan en vragen voor een verwijzing naar een podotherapeut.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •