MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 48 of 48
  1. #26
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik zie een verband tussen Nederlanders en mensen die altijd over iets klagen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  2. #27

    Default

    Leuk stukje Remy geeft het perfecte voorbeeld!

  3. #28
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Remy pareerde het wel goed, maar echt grappig vond ik dit niet. Denk dat dit echt Nederlandse humor is, want ik ken weinig mensen die Pownews/ Geenstijl leuk vinden. Net zoals ik Hans Teeuwen of De Lama's nooit grappig heb gevonden, vind ik dit ook niet grappig.

    Ik zag toevallig net nog die beelden van Rutger vs. Kinneging. Rutger kwam wel een beetje over als een lafaard. Hij kan bij Kathleen Ferrier van CDA wel toespelingen maken dat zij iemand zuigt en hij kan politici als Vogelaar of Cohen wel voor gek zetten, maar als iemand hem aanpakt is ie bang. Schoolvoorbeeld van een bully IMO.

    Bepaalde mensen vinden die stijl Rutger kennelijk grappig. Smaken verschillen, moet kunnen.

  4. #29
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Remy pareerde het wel goed, maar echt grappig vond ik dit niet. Denk dat dit echt Nederlandse humor is, want ik ken weinig mensen die Pownews/ Geenstijl leuk vinden. Net zoals ik Hans Teeuwen of De Lama's nooit grappig heb gevonden, vind ik dit ook niet grappig.

    Ik zag toevallig net nog die beelden van Rutger vs. Kinneging. Rutger kwam wel een beetje over als een lafaard. Hij kan bij Kathleen Ferrier van CDA wel toespelingen maken dat zij iemand zuigt en hij kan politici als Vogelaar of Cohen wel voor gek zetten, maar als iemand hem aanpakt is ie bang. Schoolvoorbeeld van een bully IMO.

    Bepaalde mensen vinden die stijl Rutger kennelijk grappig. Smaken verschillen, moet kunnen.
    x2 ik vind die rutger maar een mongool. ik zou hem gelijk klappen als hij te ver gaat.
    respect moet je verdienen , niet afdwingen.als hij zich als een bitch gedraagt dan word hij ook als een bitch behandeld.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    x2 ik vind die rutger maar een mongool. ik zou hem gelijk klappen als hij te ver gaat.
    Wie is hier dan de ''mongool''.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  6. #31
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Wie is hier dan de ''mongool''.
    kom je op voor je heldje.
    dat jij tegen je aan zou laten pissen moet je zelf weten pik, ik klap hem voor zijn arrogantie.

  7. #32
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default


  8. #33
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    kom je op voor je heldje.
    dat jij tegen je aan zou laten pissen moet je zelf weten pik, ik klap hem voor zijn arrogantie.
    Je bent een ware internetwarrior hoor ik al. Waarom ga je hem niet even goed klappen via de mail?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  9. #34
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Je bent een ware internetwarrior hoor ik al. Waarom ga je hem niet even goed klappen via de mail?
    wahahaha x2 wat een kneusje die tidelot

  10. #35
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Valt wel op dat hij bij Wilders en andere van zijn partij heel rustig en beheerst zijn vragen stelt, ook bij anderen zoals vechters en hells angels enz even dimt, heel voorzichtig een grapje maakt en in hun ogen kijkt van zal ik er nog een maken kan dat. Hij is gewoon een mietje.

    edit:bully noemen ze dat, aanpakken die je kan aan pakken.
    Ik denk dat als je niet de meeste afleveringen hebt gezien je niet weet waar je over praat.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    x2 ik vind die rutger maar een mongool. ik zou hem gelijk klappen als hij te ver gaat.
    respect moet je verdienen , niet afdwingen.als hij zich als een bitch gedraagt dan word hij ook als een bitch behandeld.
    Ik ben nog nooit in die situatie gekomen, maar ik denk persoonlijk niet dat ik hem zou "klappen". Ik ben te oud (30+) om op straat te gaan matten en heb te veel te verliezen. Ik denk dat ik hem verbaal wel aan zou kunnen.

    Ik denk dat steeds meer mensen door die gimmick heen beginnen te zien.

  12. #37
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Je bent een ware internetwarrior hoor ik al. Waarom ga je hem niet even goed klappen via de mail?
    en jij bent een ""echte held". de ideale schoonzoon. typisch hollands, eerst schijnheilig lopen doen en dan s" avonds lopen janken aan de eettafel

  13. #38
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Remy pareerde het wel goed, maar echt grappig vond ik dit niet. Denk dat dit echt Nederlandse humor is, want ik ken weinig mensen die Pownews/ Geenstijl leuk vinden. Net zoals ik Hans Teeuwen of De Lama's nooit grappig heb gevonden, vind ik dit ook niet grappig.

    Ik zag toevallig net nog die beelden van Rutger vs. Kinneging. Rutger kwam wel een beetje over als een lafaard. Hij kan bij Kathleen Ferrier van CDA wel toespelingen maken dat zij iemand zuigt en hij kan politici als Vogelaar of Cohen wel voor gek zetten, maar als iemand hem aanpakt is ie bang. Schoolvoorbeeld van een bully IMO.

    Bepaalde mensen vinden die stijl Rutger kennelijk grappig. Smaken verschillen, moet kunnen.
    3x rutger is idd een laffe hond die zich verschuild achter zijn camera.
    En ik kan me ook best voorstellen dat iemand hem een klap voor zijn bek geeft.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #39
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    3x rutger is idd een laffe hond die zich verschuild achter zijn camera.
    En ik kan me ook best voorstellen dat iemand hem een klap voor zijn bek geeft.
    dat bedoel ik dus. heb respect voor iedereen.
    ben iemand die nooit vecht. maar waar ik absoluut niet tegen kan is dat iemand je belachelijk probeert te maken of je geloof of je afkomst.
    voor mij is iedereen gelijk. maar sommige denken dat ze beter zijn dan anderen.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    en jij bent een ""echte held". de ideale schoonzoon. typisch hollands, eerst schijnheilig lopen doen en dan s" avonds lopen janken aan de eettafel
    Allochtonen eten ook stamppot om 18u stipt.

  16. #41
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ik denk dat als je niet de meeste afleveringen hebt gezien je niet weet waar je over praat.
    Ik heb best wel veel afleveringen gezien laatste 6 maanden zo altijd het zelfde verhaaltje, grote bek tegen ouderen en van die geiten wollen mensen die geen vlieg kwaad zullen doen. het is wat het is hij is gewoon een bully
    dat sommige mensen dat niet willen zien, of is het pure leed vermaak?

  17. #42
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    en jij bent een ""echte held". de ideale schoonzoon. typisch hollands, eerst schijnheilig lopen doen en dan s" avonds lopen janken aan de eettafel
    Ik zie je beschrijving van Rutger in jezelf terug. Rutger verstopt zich achter zijn camera en jij achter je keyboard. Over dat bitchen... We moeten jou dus ook als een bitch behandelen, omdat je je als een bitch gedraagt?

    Racistische opmerking trouwens. Aangezien jij waarschijnlijk over zulke dingen zo snel zeikt zal ik je er even op wijzen dat je het zelf doet.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  18. #43
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Deze is volgens mij al wel echt jaren oud. Tijd gaat snel :P

  19. #44
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    wel grappig om te zien hoe hij reageerd als hij wat tegen gas krijgt

    http://www.youtube.com/watch?v=JgRkYbzyoa8

  20. #45
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    dat bedoel ik dus. heb respect voor iedereen.
    ben iemand die nooit vecht. maar waar ik absoluut niet tegen kan is dat iemand je belachelijk probeert te maken of je geloof of je afkomst.
    voor mij is iedereen gelijk. maar sommige denken dat ze beter zijn dan anderen.
    Sommige mensen zijn gewoon kritisch, als je een publiek functie hebt moet je daar mee om kunnen gaan. Rutger maakt vrij weinig onderscheid tussen links of rechts, misschien een lichte neiging naar rechts. Waar veel televisiezenders weer meer naar links neigen. Dat moet gewoon kunnen.

    Wat Rutger wel doet is mensen proberen uit hun comfortzone te halen, Cohen doet dat heel slecht. Rutte, Wilders en Roemer gaan daar weer heel goed mee om.

    Dat hij Bonjasky uit de tent probeert te lokken en dat lukt niet. Dat is de beste reclame voor het kickboksen die je kunt wensen.. veeel beter dan iemand die gelijk begint over hem op zijn gezicht klappen.. geef de mensen vooral een stok om mee te slaan.

  21. #46
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Ach, Cohen verlaat het toneel met wat tonnetjes wachtgeld, dus die ligt niet wakker van een Rutger en zijn vriendjes. Eind goed, al goed

  22. #47
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Ik heb best wel veel afleveringen gezien laatste 6 maanden zo altijd het zelfde verhaaltje, grote bek tegen ouderen en van die geiten wollen mensen die geen vlieg kwaad zullen doen. het is wat het is hij is gewoon een bully
    dat sommige mensen dat niet willen zien, of is het pure leed vermaak?
    Mwoah, het is zeker gedeeltelijk leedvermaak maar niet alleen.
    Het punt is dat Nederland werd geregeerd door die linkse geitenwollensokken binnen de media.

    Tot powned en WNL was er geen omroep met een rechtse of rechtsere insteek. Terwijl aan de linkervleugel bijna elke omroep zat en zit. Nu is er dus een rechtsere omroep met een andere invalshoek en dan worden de tv programmas ineens heel anders, want dat ben je niet gewend.

    Ik vermaak me prima met powned en ook WNL.
    Zoals je ook in dat DWDD filmpje kan zien, hebben onze zogenaamde "intellectuele linkse elite" gepersonificeerd in die walgelijke Rottenberg, maar een heel dun laagje van beschaving. Haal je ze een beetje uit hun comfotzone en stel je ze lastige vragen, dan is er van die beschaving vaak weinig over, maw hypocrieten.

  23. #48
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Ach, Cohen verlaat het toneel met wat tonnetjes wachtgeld, dus die ligt niet wakker van een Rutger en zijn vriendjes. Eind goed, al goed
    Volgens mij verdienen politica niet zo heel goed hoor?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •