MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default Nederland - Engeland

    Soo huntelaar heeft een flinke kopstoot gekregen na het maken van die 2e goal
    Wel mooi van nederland dat ze zo snel achter elkaar 2-0 hebben gescoord
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    nou die was helemaal de weg kwijt, die andere was nog heftiger, die moest van het veld gedragen worden..
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Huntelaar is zn voortand verloren. Je zag gewoon een gat.
    Max. 400 x 125

  4. #4
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Ja ik dacht het ook te zien maar dacht misschien is het bloed
    Hoop dat het niet zo ernstig is voor beiden
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  5. #5
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ja die Engelsman was ook wel een beetje eng hoe die er bij lag. Ik had het idee dat ie in de lucht al knock out was.

    Sowieso moet Huntelaar echt in de spits bij het Nederlands elftal. Misschien wat zuur voor van Persie omdat ie het natuurlijk goed doet bij Arsenal, maar op een of andere manier komt het er nooit uit bij hem in het Nederlands elftal.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Sowieso moet Huntelaar echt in de spits bij het Nederlands elftal. Misschien wat zuur voor van Persie omdat ie het natuurlijk goed doet bij Arsenal, maar op een of andere manier komt het er nooit uit bij hem in het Nederlands elftal.
    Daar ben ik het helemaal mee eens. Bij Arsenal lijkt het team wel om Van Persie heen gebouwd en komt hij daar goed tot zijn recht. Bij het NL elftal lukt dat helaas niet zo vaak. Huntelaar daarentegen is een echte spits. Voetbalt nauwelijks mee, maar hij maakt altijd goals en dat is waar het om gaat. Hij is gewoon een van de meest scorende spitsen.


  7. #7
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    niet zo vaak? ik irriteer me dood aan van persie.. in wk heeft die totaaal niks gedaan en nu hoorde ik hij is weer in vorm dus tjah.. nu gaat hij het goed doen, maar hij kan gewoon niet bij het nl elftal.. misschien teveel druk, omdat mensen nu echt iets van hem verwachten.. hij levert ballen in, valt op de grond,, is niet dreigend.. doe mij maar liever huntelaar...

    en over robben: die vent is altijd geniaal! de slechte wedstrijd van robben is beter dan de beste wedstrijd van van persie

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Daar ben ik het helemaal mee eens. Bij Arsenal lijkt het team wel om Van Persie heen gebouwd en komt hij daar goed tot zijn recht. Bij het NL elftal lukt dat helaas niet zo vaak. Huntelaar daarentegen is een echte spits. Voetbalt nauwelijks mee, maar hij maakt altijd goals en dat is waar het om gaat. Hij is gewoon een van de meest scorende spitsen.

  8. #8
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Huntelaar is misschien niet een hele technische speler, maar hij is wel heel slim. Ook bij die eerste goal loopt hij heel goed weg waardoor Robben kan scoren. Ook is hij een van de weinige spitsen die met beide benen kan scoren en dat is een enorm wapen omdat hij direct kan schieten. Van Persie en veel anderen moeten em eerst voor hun goede been krijgen en dat duurt vaak veel te lang.

    Ik vond Kuyt ook allejezus slecht. Van mij mogen ze die der ook naast zetten. Voor mijn part zet je Narsingh daarneer of van Persie :P

  9. #9
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Huntelaar is misschien niet een hele technische speler, maar hij is wel heel slim. Ook bij die eerste goal loopt hij heel goed weg waardoor Robben kan scoren. Ook is hij een van de weinige spitsen die met beide benen kan scoren en dat is een enorm wapen omdat hij direct kan schieten. Van Persie en veel anderen moeten em eerst voor hun goede been krijgen en dat duurt vaak veel te lang.

    Ik vond Kuyt ook allejezus slecht. Van mij mogen ze die der ook naast zetten. Voor mijn part zet je Narsingh daarneer of van Persie :P
    Helemaal mee eens. We hebben kwaliteit genoeg voorin. De spits hoeft geen voetballer te zijn. Die moet goal's maken en meer niet. Tja Kuyt, ik snap nu waarom hij niet meer in de basis staat bij liverpool.
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #12
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Van Marwijk denkt teveel vanuit zijn Feyenoord-verleden. Van Persie en Kuyt falen nu al een paar jaar in het Nederlands elftal maar toch laat Bertje ze elke weer in de basis starten. Top/dieptepunt was ook de invalbeurt van vrijgezellige Vlaar (!). Ik heb er een hard hoofd of we nog iets kunnen klaarspelen op het EK met zo een conservatieve bondscoach. Huntelaar moet gewoon in de basis starten, in ieder geval Kuyt eruit (desnoods met van Persie op de vleugels of anders Narsingh of Boerrichter (als die ooit fit komt met die lekkere amateuristische medische staf van Ajax)

    Met Robben weet je het nooit trouwens, zou me niet verbazen als die weer vlak voor de zomer ernstig geblesseerd raakt (de man van glas). Zonder Robben lig je er in de eerste ronde al eruit. Met Robben heb je nog een redelijke kans om de kwart of halve finale te halen (maar dan moet Huntelaar wel in de basis starten)

  13. #13
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Tja als je net ook weer zag hoe van persie speelde..

    Gunner Van Persie steelt zege bij veel beter Liverpool

    03/03/2012 15:47
    Liverpool was heer en meester in eigen huis tegen een armetierig Arsenal. Toch slaagden The Reds er niet in om een overwinning te boeken. Door de immer belangrijke Robin van Persie gingen The Gunners met een 2-1 zege terug naar Londen.

    Slechts één ploeg maakte de dienst uit op Anfield: Liverpool. De ploeg kreeg kans op kans maar was matig in de afronding, had botte pech of trof een uitstekende Wojciech Szczesny onder de lat bij Arsenal. De Poolse goalie onderscheidde zich met name door het stoppen van een strafschop van Dirk Kuijt. Ook de, slap ingeschoten, rebound in de andere hoek ramde Szczesny uit zijn doel.

    Onder meer Luis Suarez, Jordan Henderson en nogmaals Kuijt zagen uitstekende inzetten gemist worden door goed optreden van Szczesny. Een keer moest de Pool zich gewonnen geven. En dat was nota bene door ploeggenoot Laurent Koscielny. De enige treffer van Liverpool viel in de 23ste minuut, kort nadat Kuijt zijn strafschop miste.

    Binnen het half uur kwam Arsenal vanuit het niets op gelijke hoogte. Van Persie kopte een prima voorzet van Bacary Sagna tegen de touwen. Het was niet alleen het eerste fatsoenlijke balcontact van de Rotterdammer maar ook de eerste actie van de Londenaren wat met voetballen te maken had.

    In het tweede bedrijf bleef Liverpool de veel betere ploeg maar was Arsenal af en toe nog gevaarlijk uit de counter. Theo Walcott verprutste echter prima kansen. Het moegestreden Liverpool leek in de slotfase niet meer in staat om een overwinning uit het vuur te slepen en kreeg in de blessuretijd nog een dreun van jewelste te verstouwen.

    Een diepe bal van Alexandre Song werd door Van Persie, die weer eens zijn voortreffelijke lichaamsbeheersing en techniek etaleerde, met de binnenkant voet hard in de korte hoek gevolleerd. Arsenal blijft daardoor vierde en dus kansrijk op plaatsing voor de Champions League. Liverpool (zevende) lijkt dat toernooi te kunnen vergeten.


    Bron: http://www.vi.nl/nieuws/217024/Gunne...-Liverpool.htm
    Max. 400 x 125

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ja, van Persie doet het geweldig bij Arsenal, daar hoor je ook niemand over...

    Maar tenzij je een van persie fanboy bent zoals wiseguy, weet iedereen dat Huntelaar het beter doet, beter draait en het belangrijkste voor een spits VAKER SCOORT.

    Zie wheelie zijn plaatje, die man heeft een moyenne in het Nederlands elftal dat is echt absolute wereldtop!

  15. #15
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Van Persie speelde meer dan de helft van die interlands aan de zijkant. Daar scoor je nou eenmaal wat minder. Van Persie in deze vorm kun je gewoon niet passeren.
    Max. 400 x 125

  16. #16
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    klopt.....maar het een hoeft het ander niet te bijten....

    huntelaar en van persie allebei er in, geef persie maar een vrije rol ofzo, vanaf rechts, zijn we ook verlost van kuijt...
    maar the hunter moet ik de spits! snap niet waarom je zou moeten kiezen tussen de twee enige toppers die momenteel in vorm zijn!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  17. #17
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    klopt.....maar het een hoeft het ander niet te bijten....

    huntelaar en van persie allebei er in, geef persie maar een vrije rol ofzo, vanaf rechts, zijn we ook verlost van kuijt...
    maar the hunter moet ik de spits! snap niet waarom je zou moeten kiezen tussen de twee enige toppers die momenteel in vorm zijn!
    Hier kan ik me wel in vinden. Huntelaar is een absolute killer.
    Max. 400 x 125

  18. #18
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Dit soort lijstjes zeggen niet heel veel. Als door van Persie (dan wel zijn passing of loopacties) ook gescoord wordt door bijv Robben, Elia, Affelay of wie dan ook. Dat is ook belangrijk

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •