MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 67 of 67
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Wat betreft grapplen met gays: I couldn't care less. Zoals Bromios al zei: als je aan het knokken bent zit je daar niet met je gedachten.

    Zelfde geld voor sparren met dames. Ik ben ook wel eens slachtoffer geweest van Marloes Coenen en hoewel ik het een prachtige meid vind, kan ik beamen dat je echt niet met dat soort zaken bezig kunt zijn op zon moment en het idd niet goed voor je ego is.

    Maar ook als het gaat om meiden die je wel fysiek de baas kunt is het niet aan de orde.. kwestie van respect en te druk met knokken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  2. #52
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Je zit er naast
    Laten we niet 100% heilig gaan doen.
    Wel ns gehad dat ik in Amsterdam rolde met een nieuwe meid.
    Die dacht wel ff te komen grapplen, in topje, make-up en parfum op alles.
    Als dat je niks doet ben je gewoon een impotente kloot

    Maar over het algemeen, zeker met meer ervaren dames ben je te druk bezig met de sport zelf om met wat anders bezig te zijn.
    Maar dat die momenten er niet zijn geloof ik niet.
    Fighting is poetry in motion

  3. #53
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Rotterdam
    Posts
    29
    vCash
    125777

    Default

    Ik zou er geen problemen mee hebben, als iemand homo is betekend ook niet gelijk dat hij met elke man iets wil doen... Als hetero wil je toch ook niet met elke vrouw iets doen?

  4. #54
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Stel je zit in een triangle choke.. Als je dan je tegenstander begint te likken. Zou je je dan ongemakkelijk voelen als tegenstander.. man of vrouw?

  5. #55
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Ja, halllooooooo, de islam is kwaadaardig, dat MOET benoemd worden! Oh yee, heb ik nu mijn eigen topic verpest.



    Serieus nu. Het argument dat je alleen respect kan krijgen als je in alle situaties respect geeft is zeer onjuist.
    - Je kunt niet eisen dat een homo pas respect krijgt van een gelovige als hij respecteert dat die gelovige vindt dat homo's minderwaardige mensen zijn.
    - Je kunt niet eisen dat een jood pas respect krijgt van een nazi als hij respecteerdt dat die nazi vindt dat joden vergast moeten worden.
    - Je kunt niet eisen dat een neger pas respect krijgt van een kkk-lid als hij respecteert dat dat kkk-lid vindt dat negers opgehangen moeten worden.

    Deze absurde voorbeelden ondersteunen mijn standpunt. Een standpunt dat mensenrechtelijk gezien juist is hoeft niet pas geaccepteerd te worden als ook het andere standpunt dat mensenrechtelijk onjuist is wordt geaccepteerd.


    Zo, met dit serieuze relaas heb ik mijn topic toch nog een beetje gered.
    In die anderetopic werd met geen woord over welk geloof dan ook gerept, totdat jij opyoussef13's reply reageerde. Jij zag zijn screenname en deed een aantalaannames. Als youssef134 hetzelfde zou hebben gezegd onder de naam arendjan13,zou jij niet over een geloof begonnen zijn .

    Een aantal mensen (waaronder ikzelf) gaven aan dat zij geen moeite hadden methet feit dat sommige sporters homo's zijn. Twee of drie jongens (respect,youssef13 en misschien Sadix) hadden een afwijkende mening. Je zult ermeemoeten leren leven dat niet iedereen jouw lifestyle zal accepteren.

    Ik snapte het punt dat je probeerde te maken, maar die vergelijkingen gaan m.i.een beetje mank en wel om de volgende redenen.
    Nazi´s en klanleden kiezen ervoor zich aan te sluiten bij organisaties diemensen hebben vermoord/ geterroriseerd. Dit zijn criminele organisatiesgefundeerd op rassenhaat. Alleen al om die reden zou een Jood of ´neger´ een (neo-)naziof klanlid niet als serieuze gesprekspartner kunnen beschouwen. Een Jood ofneger zit niet te wachten op acceptatie van een nazi of klanlid...

    Volgens mij wordteen praktiserende homofiel door geen enkele monotheïstische religie geaccepteerd.Nazi’s en klanleden kunnen we niet gaan vergelijken met aanhangers van monotheïstischereligies.

    Off topic, maar heb jij überhaupt wel genoeg kennis om iets over Islam tezeggen? Een praktiserende homofiel wordt inderdaad niet geaccepteerd, omdat hijzijn persoonlijke lusten boven de wil van Allah stelt. Hetzelfde geldt echtervoor een moslim die bijv. zina/ overspel pleegt, drinkt, niet (op tijd) bidtetc. Er zijn nou eenmaal regels waaraan we ons moeten houden. Het is echterniet zo dat een homofiel die zich wel aan de regels van ons geloof houdt enniet toegeeft aan zijn lusten per definitie als minderwaardig wordt gezien.

    No offensemaar uit je reacties blijkt dat je te weinig kennis van Islam hebt, om eruitlatingen over te doen.

  6. #56
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nou naar de off topic dr mee..
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #57
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    Ik als vrouw vind het niet erg om met mannen te grappelen, of ze nou homo, hetero, zwart of wit zijn, I don't care. Zo lang ze maar niet stinken of overmatig zweten. Ik heb zo vaak een toque in mijn oog gehad, nou ja hoort erbij, dan denk ik niet ieuw, ik denk alleen auw.
    Wat ik wel irritant vind is als ik met een man grapple, die het zelf vervelend vind om met vrouwen te grappelen in de angst dat ze per ongeluk iets aanraken, dan wordt het zo verkrampt.

  8. #58
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post



    In die anderetopic werd met geen woord over welk geloof dan ook gerept, totdat jij opyoussef13's reply reageerde. Jij zag zijn screenname en deed een aantalaannames. Als youssef134 hetzelfde zou hebben gezegd onder de naam arendjan13,zou jij niet over een geloof begonnen zijn .

    Ik snapte het punt dat je probeerde te maken, maar die vergelijkingen gaan m.i.een beetje mank en wel om de volgende redenen.
    Nazi´s en klanleden kiezen ervoor zich aan te sluiten bij organisaties diemensen hebben vermoord/ geterroriseerd. Dit zijn criminele organisatiesgefundeerd op rassenhaat. Alleen al om die reden zou een Jood of ´neger´ een (neo-)naziof klanlid niet als serieuze gesprekspartner kunnen beschouwen. Een Jood ofneger zit niet te wachten op acceptatie van een nazi of klanlid...

    Volgens mij wordteen praktiserende homofiel door geen enkele monotheïstische religie geaccepteerd.Nazi’s en klanleden kunnen we niet gaan vergelijken met aanhangers van monotheïstischereligies.

    Off topic, maar heb jij überhaupt wel genoeg kennis om iets over Islam tezeggen? Een praktiserende homofiel wordt inderdaad niet geaccepteerd, omdat hijzijn persoonlijke lusten boven de wil van Allah stelt. Hetzelfde geldt echtervoor een moslim die bijv. zina/ overspel pleegt, drinkt, niet (op tijd) bidtetc. Er zijn nou eenmaal regels waaraan we ons moeten houden. Het is echterniet zo dat een homofiel die zich wel aan de regels van ons geloof houdt enniet toegeeft aan zijn lusten per definitie als minderwaardig wordt gezien.

    No offensemaar uit je reacties blijkt dat je te weinig kennis van Islam hebt, om eruitlatingen over te doen.
    Ik zag zijn naam en wilde wat provocerends neerzetten, ja.

    Zo moeilijk is de islam echtttttt niet te doorgronden, ook al denken moslims dat hun geloof hogere wiskunde is ofzo.

    Zoals nazi's kiezen voor het nazisme en kkk-leden voor de kkk, zo kiezen moslims voor de islam. Onderdeel van de islam is de haat voor homo's die aan homoseksuele activiteiten doen en daarbij ook de haat voor andersgelovigen.

    Het feit dat meerdere religies homo's niet accepteren maakt het nog steeds niet goed.


    Misschien moeten we naar aanleiding hiervan weeeeeer een nieuwe topic openen.

  9. #59
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kim View Post
    Ik als vrouw vind het niet erg om met mannen te grappelen, of ze nou homo, hetero, zwart of wit zijn, I don't care. Zo lang ze maar niet stinken of overmatig zweten. Ik heb zo vaak een toque in mijn oog gehad, nou ja hoort erbij, dan denk ik niet ieuw, ik denk alleen auw.
    Wat ik wel irritant vind is als ik met een man grapple, die het zelf vervelend vind om met vrouwen te grappelen in de angst dat ze per ongeluk iets aanraken, dan wordt het zo verkrampt.
    Ik denk er net zo over. Alleen moet ik eerlijk toegeven dat ik bij vrouwen soms ook die angst heb die je net hebt omschreven. Bij zg mannelijke vrouwen of vrouwen met een hoger niveau heb ik dit een stuk minder.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb nog geen homo haat of dergelijke gezien hier, behalve een paar homo grapjes er tussendoor het word groter gemaakt dan het is.

  11. #61
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post

    In die andere topic had je mensen als kmr en Bromios die het nodig vonden om uit het niets over geloven te beginnen, terwijl het weinig met die topic heeft te maken. Aan de ene kant eisen dit soort mensen respect voor hun lifestyle, maar aan de andere kant laten zij door hun agressieve reacties zien dat zij andere lifestyles/ geloven niet respecteren. Zo werkt het natuurlijk niet.
    He vriend, laat mij er ff buiten. Ik heb het niet over geloof gehad. Is totaal niet relevant voor de discussie. het enige wat ik heb gezegd is dat die gozer zelf moet weten waar hij zijn centen mee verdiend en dat het niet aan ons is daar over te oordelen.

  12. #62
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Ik heb nog geen homo haat of dergelijke gezien hier, behalve een paar homo grapjes er tussendoor het word groter gemaakt dan het is.
    En wat dan nog als er homohaat hier was? Die homo's moeten gewoon hun eigen clubs hebben en lekker met elkaar gaan grapplen.

  13. #63
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    He vriend, laat mij er ff buiten. Ik heb het niet over geloof gehad. Is totaal niet relevant voor de discussie. het enige wat ik heb gezegd is dat die gozer zelf moet weten waar hij zijn centen mee verdiend en dat het niet aan ons is daar over te oordelen.
    Oordelen is een groot woord, we discusseren er over. Wat een ander doet, moet hij natuurlijk zelf weten. Vind het alleen vreemd hoe sommige mensen doen alsof ze door de bliksem zijn ingeslagen als je zegt dat je het nasty vind om als hetero voor geld geneukt te worden door een man. Vind dat persoonlijk uitermate nasty.
    Home mtk-gym.nl


  14. #64
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou een probleem hebben om met mannen of vrouwen te rollen die laten doorschemeren dat ze er sexueel plezier aan hebben. Zolang ze dat niet doen, who cares - al humpen ze liever schapen.

  15. #65
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Tilburg
    Posts
    221
    vCash
    126000

    Default

    arme schapen

    Het zou mij een dikke hemaworst zijn wat iemands geaardheid is. sport is sport
    Kravmagaschool 013
    si vis pacem para bellum

  16. #66
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Ik denk er net zo over. Alleen moet ik eerlijk toegeven dat ik bij vrouwen soms ook die angst heb die je net hebt omschreven. Bij zg mannelijke vrouwen of vrouwen met een hoger niveau heb ik dit een stuk minder.
    Snap ik, dan gaat het sowieso soepel. Met iemand van laag niveau grapple ik niet graag, of het nu een man of vrouw is.

  17. #67
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Oordelen is een groot woord, we discusseren er over. Wat een ander doet, moet hij natuurlijk zelf weten. Vind het alleen vreemd hoe sommige mensen doen alsof ze door de bliksem zijn ingeslagen als je zegt dat je het nasty vind om als hetero voor geld geneukt te worden door een man. Vind dat persoonlijk uitermate nasty.


    Ik ook hoor, gaat mij ook wel iets te ver.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •