MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 67

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default Grapplen: gay vs. hetero m & hetero m vs. hetero v

    Laten we maar een aparte topic maken voor dit onderwerp

    Zou jij het als heteroseksuele man vervelend vinden om te moeten grapplen met een homoseksuele man? Zo ja, waarom? En zo ja, vind jij dat het niet meer dan logisch is dan dat hetero vrouwen niet willen grapplen met hetero mannen? Als je nee antwoordt op de laatste vraag, onderbouw dan eens de reden dat je op de laatste vraag nee antwoordt en op de eerste vraag ja?

    Vrouwen, vinden jullie het vervelend om met een hetero man te grapplen?

  2. #2
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Laten we maar een aparte topic maken voor dit onderwerp

    Zou jij het als heteroseksuele man vervelend vinden om te moeten grapplen met een homoseksuele man? Zo ja, waarom? En zo ja, vind jij dat het niet meer dan logisch is dan dat hetero vrouwen niet willen grapplen met hetero mannen? Als je nee antwoordt op de laatste vraag, onderbouw dan eens waarom je op de laatste vraag nee antwoordt en op de eerste vraag ja?

    Vrouwen, vinden jullie het vervelend om met een hetero man te grapplen?
    EDIT: nu loopt de laatste zin van de tweede alinea beter.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Dit is geen open vraag he. Maar mijn antwoord op de eerste vraag is "nee". Bovendien is de kans vrij groot dat ik ooit in mijn leven met een homoseksuele man gegrappled heb. In 20 jaar heb ik veel trainingspartners gehad en als ongeveer 5% van de bevolking gay is... Ik heb er iig niets van gemerkt en ben zelf ook niet gay geworden... dus niets aan het handje.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Deze topic is overigens naar aanleiding van deze topic http://www.mixfight.nl/forum/showthr...s-hij-TUF-wint! en de ietwat homofobe reacties daarin.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    doen hetero mannen dan ook grapplen?

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Sportvision View Post
    doen hetero mannen dan ook grapplen?
    Ik las in een andere thread dat jij waarschijnlijk ook iets met grappling deed...

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik las in een andere thread dat jij waarschijnlijk ook iets met grappling deed...
    moet je daarom ook niet serieus nemen
    Home mtk-gym.nl


  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    moet je daarom ook niet serieus nemen
    Haha weet ik toch jongen, maar bedankt voor de waarschuwing

  9. #9
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Big Nog Wouldn't Train with a Gay Student

    With a career-defining fight coming up against Brendan Schaub at UFC 134 in Rio, Antonio Rodrigo Nogueira uncharacteristically came out with some controversial comments.


    Minotauro spoke with UOL Esporte in regards to training with a gay fighter, and Bloody Elbow’s Tom Mendes provided an English translation:
    “I have no prejudice against the gays, but I wouldn’t train with someone who’s gay”—already a pretty loaded statement from one of the biggest stars to ever fight in Pride.
    Nogueira continued:


    “I have no malice, I don’t take our physical contact as (something) sexual. But what is that person has that malice of having physical contact with me, of staying there grappling?”


    An interesting point of view, the UFC heavyweight concluded, “I would have no problems having a gay student in my academy, but I would rather not train with him.”


    The question of homophobia in MMA recently came up when Dennis Hallman wore a speedo at UFC 133.
    UFC president Dana White spoke about how much he hated the choice of fight trunks, among other things, stating that
    “I’ve never been so embarrassed being in the UFC.”
    White also strongly hinted at firing Hallman after the loss, though Hallman is still officially listed on the UFC's official website.


    Also worth recalling is that White actually addressed the idea of a gay fighter in the UFC back at UFC 98 via a video blog.

    MMA Fighting provided a transcript:

    “I honestly think it would have no impact whatsoever, with not only our fighters, but our fan base,” White said.

    "The guys in the UFC, everybody’s so cool, there’s great sportsmanship, everybody’s so respectful. It wouldn’t be a big deal to me, and most the guys I know in this sport, it wouldn’t be a big deal to them either.”


    Nogueira is 4-3 in his past seven fights heading into his bout with Schaub, so while a loss may not necessarily spell the end of a storied career, it would likely mark the end of Minotauro’s time as a top 10 heavyweight in the sport.

    Deze leek me wel even relevant.

    http://bleacherreport.com/articles/8...-a-gay-student

  10. #10
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Lijkt me vrij grote bullshit... wat boeit het dat je tegenstander homo is... dat wilt toch niet zeggen dat ie als een geile beer achter hetero mannetjes aanzit...

    Ik ken een paar homo's uit de kennissenkring en ik heb nog nooit het gevoel gehad dat hun 'iets' proberen bij hetero mannen of wat dan ook.

    Toen ik nog 'iets' met BJJ en Judo deed rolde ik ook wel eens met een dame... maar mijn insteek is dan om te rollen en te grapplen en niet om 'iets' te proberen omdat het een dame is.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  11. #11
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Volgens mij heb ik recent nog met een gay gegrappled, al weet ik dat niet 100% zeker.
    Maar naast zn bodylanguage kreeg ik het idee dat hij het wel erg "gewillig" werkte vanaf sidemount (positie vanuit waar we aan het oefenen waren).
    Ik voelde me er iig niet 100% prettig bij, maar dat komt meer omdat ik dus niet precies wist hoe het zat.
    Heb er vooralsnog geen probleem mee, zolang het om trainen gaat.
    Fighting is poetry in motion

  12. #12
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Volgens mij heb ik recent nog met een gay gegrappled, al weet ik dat niet 100% zeker.
    Maar naast zn bodylanguage kreeg ik het idee dat hij het wel erg "gewillig" werkte vanaf sidemount (positie vanuit waar we aan het oefenen waren).
    Ik voelde me er iig niet 100% prettig bij, maar dat komt meer omdat ik dus niet precies wist hoe het zat.
    Heb er vooralsnog geen probleem mee, zolang het om trainen gaat.
    Nice, wist niet dat El Bastardo weer begonnen met was met trainen
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  13. #13
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Nice, wist niet dat El Bastardo weer begonnen met was met trainen
    Komt waarsch. omdat ie wat te kort kwam bij jou ^^
    Fighting is poetry in motion

  14. #14
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Komt waarsch. omdat ie wat te kort kwam bij jou ^^
    3 cm om precies te zijn. Ik moet het dan ook niet hebben van mijn lengte.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  15. #15
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Tony= CORRECT !

  16. #16
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Wat een ongelofelijke homofobe vraag zeg....

    echt ONZIN. precies wat Tony zegt, alleen is het geen vrij grote BS maar enorme BS.

    Enige uitzondering zou zijn, als je in je blote reet om een homo-ontmoetingsplek vraagt of "iemand wilt sparren"
    Maarja, das niet in de dojo he

  17. #17
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    100
    vCash
    126000

    Default

    ik vind het vervelend als de persoon waar mee je aan het rollen bent niet helemaal hygiënisch is of een roker is. Met homo's totaal geen problemen!

  18. #18
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Een roker is an sich niet zo erg. Daar weet je van dat ze sneller moe zullen zijn dan jij

    Wat de vraag betreft: Nee. Sterker nog, ik ben er absoluut niet mee bezig. Wat Tony zegt sta ik volledig achter.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het ging er in dat andere topic helemaal niet om of iemand met een homo wou grappelen maar of je wel of niet je kont mag verkopen om in de terminologie van wat homofoben daar te blijven.

    En mij maakt het geen reet uit. Ik probeer die andere gast zijn kop er af te trekken en hij die van mij ook. De enige dame waar ik ooit mee gerold heb in de dojo was Marloes C. en dat is niet geweldig voor je ego.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Het ging er in dat andere topic helemaal niet om of iemand met een homo wou grappelen maar of je wel of niet je kont mag verkopen om in de terminologie van wat homofoben daar te blijven.
    Ik vond dit wel aanleiding voor deze topic:

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Je kont verkopen is toch wel een van die ergste dingen lool, moet hij zelf weten dat terzijde. Maar zou niet met hem willen worstelen zoals gsp style zoals vernoemd hier ergens.
    Quote Originally Posted by youssef22 View Post
    .



    Over je opmerking om nieuwe kijkersgroep dat zou mogelijk zijn en het zou ook zo kunnen dat ze dan naar een mma school gaan om te trainen maar wat zou jij der van vinden om met zon gozer te lopen worstelen bjj en vooral bij een type als gordon en jolong

  21. #21
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Ik vond dit wel aanleiding voor deze topic:
    Moet dat dan .. omdat jij dat wel wilt en er geen problemen mee hebt. Er zijn ook mensen die zich daarbij niet prettig voelen, kan je dat niet gewoon respecteren dan, dat je er zo op door gaat met quoten en voor homofoob uitmaken enzo die dat niet willen.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Moet dat dan .. omdat jij dat wel wilt en er geen problemen mee hebt. Er zijn ook mensen die zich daarbij niet prettig voelen, kan je dat niet gewoon respecteren dan, dat je er zo op door gaat met quoten en voor homofoob uitmaken enzo die dat niet willen.
    Nee, ik vind het leuk om wat te provoceren.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Nee, ik vind het leuk om wat te provoceren.
    Dat had ik al opgemerkt ja.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Moet dat dan .. omdat jij dat wel wilt en er geen problemen mee hebt. Er zijn ook mensen die zich daarbij niet prettig voelen, kan je dat niet gewoon respecteren dan, dat je er zo op door gaat met quoten en voor homofoob uitmaken enzo die dat niet willen.
    Hmm er zijn ook mensen die zich niet prettig voelen bij mensen met een bepaalde kleur, kan je dat niet gewoon respecteren dan???

    NEE! Geen respect voor. Gewoon kijken naar hoe iemand handelt en niet naar zijn geaardheid,geloof,kleur noem maar op.
    Zo simpel is het.

    Je gaat er kennelijk vanuit dat diegene daar is om zijn sexuele gevoelens te botvieren....beetje raar, hij kan ook naar een gaybar gaan of noem maar op. Lijkt je dat niet veel aannemerlijker? Er zijn voor de rest altijd uitzonderingen op de regel, maar in dit geval lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Het boeit me niet of een man homo of hetero is, zolang hij niet aan mijn klokkenspel komt of moves maakt waar ik niet op zit te wachten.

    Ik zou best eens willen grapplen met Gina Carano of Ronda Roussey of een andere leuk uitziende dame. Maar ik ben dan ook pervers ... nee ik denk dat het over het algemeen niet heel veel uit maakt of het een man of vrouw is. Ik ben alleen wat voorzichtiger met vrouwen dan met mannen (waarschijnlijk onterecht), veel vrouwen die serieus trainen doen weinig onder voor mannen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •