MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 67
  1. #26
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Ik vond dit wel aanleiding voor deze topic:
    Moet dat dan .. omdat jij dat wel wilt en er geen problemen mee hebt. Er zijn ook mensen die zich daarbij niet prettig voelen, kan je dat niet gewoon respecteren dan, dat je er zo op door gaat met quoten en voor homofoob uitmaken enzo die dat niet willen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Moet dat dan .. omdat jij dat wel wilt en er geen problemen mee hebt. Er zijn ook mensen die zich daarbij niet prettig voelen, kan je dat niet gewoon respecteren dan, dat je er zo op door gaat met quoten en voor homofoob uitmaken enzo die dat niet willen.
    Nee, ik vind het leuk om wat te provoceren.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Nee, ik vind het leuk om wat te provoceren.
    Dat had ik al opgemerkt ja.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Je verpest mijn topic een beetje, ik wilde de homofoben erop wijzen dat ze zich aanstellen en dat vrouwen niet zo bezig zijn met grapplen met iemand die hen leuk ZOU kunnen vinden.
    Hahaha lol! Sorry hoor
    Fighting is poetry in motion

  5. #30
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Simone View Post
    Hahaha lol! Sorry hoor
    Dus vertel eens, wel eens te maken gehad met smeerlappen of heb je soms gewoon het idee dat iemand verkeerde gedachten kan krijgen als je in side control bent en je jouw enorme borsten in zijn gezicht hebt hangen?

  6. #31
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Ik doe niet aan grappelen ofzo, maar het lijkt mij wel moeilijk stel je hebt echt zo'n hele lekkere chicky die je soms tegen komt in je sportschool en je denkt van wow hey, en dat doen alle mannen(gewoon eerlijk zijn), en dan moet je met haar gaan grappelen of bij lijkt mij wel moeilijk om dan je gedachten op iets anders te zetten, of zit ik er totaal naast?

  7. #32
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Ik doe niet aan grappelen ofzo, maar het lijkt mij wel moeilijk stel je hebt echt zo'n hele lekkere chicky die je soms tegen komt in je sportschool en je denkt van wow hey, en dat doen alle mannen(gewoon eerlijk zijn), en dan moet je met haar gaan grappelen of bij lijkt mij wel moeilijk om dan je gedachten op iets anders te zetten, of zit ik er totaal naast?
    Je zit er naast

  8. #33
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik denk dat je der niet zoveel naast zit, mannen zitten toch op een bepaalde manier in elkaar en vrouwen weten dit ook wel. Als dat meisje weet dat ze er goed uitziet, staat ze vast niet voor in de rij om met een stel vreemde gozers te gaan grapplen...

  9. #34
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Seksuele aantrekking heeft te maken met omstandigheden.

    Als iemand probeert je pijn te doen (zodat je af gaat tikken), dan zullen er geen seksuele gevoelens in je hoofd zijn. Als een vrouw je geslachtdelen aanraakt door erop te stoten, dan zal je ook niet opgewonden raken. Het gaat allemaal om de context.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha of de meid in kwestie moet van sm houden

  11. #36
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik denk dat je der niet zoveel naast zit, mannen zitten toch op een bepaalde manier in elkaar en vrouwen weten dit ook wel. Als dat meisje weet dat ze er goed uitziet, staat ze vast niet voor in de rij om met een stel vreemde gozers te gaan grapplen...
    x2
    Home mtk-gym.nl


  12. #37
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik denk dat een hoop te maken heeft met ervaring met grappling-sporten. We zouden de meningen eens moeten uitzetten tegen jaren ervaring.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik denk dat een hoop te maken heeft met ervaring met grappling-sporten. We zouden de meningen eens moeten uitzetten tegen jaren ervaring.
    Daarom geen ervaring in maar als er iemand bij ons komt (een hottie zeg maar) bij de dumbels op sporschool, zie je al die ogen al heen en weer gaan maar ja dat is ook geen grappelen.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Daarom geen ervaring in maar als er iemand bij ons komt (een hottie zeg maar) bij de dumbels op sporschool, zie je al die ogen al heen en weer gaan maar ja dat is ook geen grappelen.
    Idd, dat is geen grapplen.

    Mensen die niet in de grappling sport zitten, hebben vaak al het idee dat grappling een erotische sport is. Wat natuurlijk nergens op slaat. Volgens mij hebben die mensen zelf bepaalde sexuele onzekerheden.

    Ik zelf ben vanaf mijn 6e al bezig met judo en later ook grappling/bjj. Voor mij is het aanraken van mensen binnen de context van sport totaal normaal. Maar goed we leven tegenwoordig in een tijd waar als je iemand een schouderklopje geeft, er al "aanranding" geschreeuwd word. Dus ja...

  15. #40
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Stel je zit in een triangle choke.. Als je dan je tegenstander begint te likken. Zou je je dan ongemakkelijk voelen als tegenstander.. man of vrouw?

  16. #41
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Stel je zit in een triangle choke.. Als je dan je tegenstander begint te likken. Zou je je dan ongemakkelijk voelen als tegenstander.. man of vrouw?
    En als iemand in je bokshandschoen poept, zou je hem dan nog aan trekken?

  17. #42
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Moet dat dan .. omdat jij dat wel wilt en er geen problemen mee hebt. Er zijn ook mensen die zich daarbij niet prettig voelen, kan je dat niet gewoon respecteren dan, dat je er zo op door gaat met quoten en voor homofoob uitmaken enzo die dat niet willen.
    Hmm er zijn ook mensen die zich niet prettig voelen bij mensen met een bepaalde kleur, kan je dat niet gewoon respecteren dan???

    NEE! Geen respect voor. Gewoon kijken naar hoe iemand handelt en niet naar zijn geaardheid,geloof,kleur noem maar op.
    Zo simpel is het.

    Je gaat er kennelijk vanuit dat diegene daar is om zijn sexuele gevoelens te botvieren....beetje raar, hij kan ook naar een gaybar gaan of noem maar op. Lijkt je dat niet veel aannemerlijker? Er zijn voor de rest altijd uitzonderingen op de regel, maar in dit geval lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk.

  18. #43
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Simone View Post
    Wellicht ben ik dan nu juist weer een beetje van de oude stempel als ik al die openminded reacties allemaal lees, maar ik voel me eerlijkgezegd niet 100% prettig als ik met een man aan het grapplen ben.
    Maar is dat dan een seksuele kwestie? Of gaat het meer vanwege het verschil in spierkracht?

    Ik weet dat toen ik nog bjj deed, ik wel eens tegen een dame moest grapplen. De dame in kwestie was paars of bruin. En ik witter dan wit.

    Toch beperkte het mij een beetje omdat ik bang was om haar pijn te doen (eigenlijk onzin, want zij kon me vanuit alle posities laten tappen). Maar ik dacht geen seconde aan seksuele gevoelens of wat dan ook. (was alleen bezig met mijn eigen pezen en gewrichten te redden haha)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  19. #44
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik denk als je serieus met de sport bezig bent er geen seconde aan de seksuele geaardheid van de ander gedacht wordt.
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #45
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Mijn god!
    Nelisje en Briant, jullie hebben mijn dag weer tot een succes gemaakt!

  21. #46
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    als een lekker wijf mij een hand geeft krijg ik al een stijve.
    ik ben ook altijd een van de laatste die het zwembad uitkomt als ik met chickies zwem

  22. #47
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Simone View Post
    Wellicht ben ik dan nu juist weer een beetje van de oude stempel als ik al die openminded reacties allemaal lees, maar ik voel me eerlijkgezegd niet 100% prettig als ik met een man aan het grapplen ben.
    Ik spar liever ook niet met vrouwen omdat ik me daar niet 100% prettig bij voel, qua mannen maakt voor mij de geaardheid echter totaal niks uit.

  23. #48
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    In die andere topic ze ik al dat het mij weinig uitmaakt wat de seksuele geaardheid van een ander is. Kans is groot dat ik al eens gespard/ gegrappled met een homofiel heb. Ik denk niet dat ik iets geks zeg als ik veronderstel dat iedereen die hier vechtsport beoefent heeft wel eens met een homofiel gespard/ gerold etc. Toen ik 16 was moest ik niets weten van homo's, maar naarmate ik ouder werd stond ik er minder negatief tegenover.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil wel nog een ding kwijt. Nl dat ik mij erger aan bepaalde mensen die hun mening met alle geweld door de strot van anderen willen duwen. Of het nou godsdienstfanatici, veganisten of homoactivisten zijn.

    In die andere topic had je mensen als kmr en Bromios die het nodig vonden om uit het niets over geloven te beginnen, terwijl het weinig met die topic heeft te maken. Aan de ene kant eisen dit soort mensen respect voor hun lifestyle, maar aan de andere kant laten zij door hun agressieve reacties zien dat zij andere lifestyles/ geloven niet respecteren. Zo werkt het natuurlijk niet.

  25. #50
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post

    In die andere topic had je mensen als kmr en Bromios die het nodig vonden om uit het niets over geloven te beginnen, terwijl het weinig met die topic heeft te maken. Aan de ene kant eisen dit soort mensen respect voor hun lifestyle, maar aan de andere kant laten zij door hun agressieve reacties zien dat zij andere lifestyles/ geloven niet respecteren. Zo werkt het natuurlijk niet.
    Ja, halllooooooo, de islam is kwaadaardig, dat MOET benoemd worden! Oh yee, heb ik nu mijn eigen topic verpest.



    Serieus nu. Het argument dat je alleen respect kan krijgen als je in alle situaties respect geeft is zeer onjuist.
    - Je kunt niet eisen dat een homo pas respect krijgt van een gelovige als hij respecteert dat die gelovige vindt dat homo's minderwaardige mensen zijn.
    - Je kunt niet eisen dat een jood pas respect krijgt van een nazi als hij respecteerdt dat die nazi vindt dat joden vergast moeten worden.
    - Je kunt niet eisen dat een neger pas respect krijgt van een kkk-lid als hij respecteert dat dat kkk-lid vindt dat negers opgehangen moeten worden.

    Deze absurde voorbeelden ondersteunen mijn standpunt. Een standpunt dat mensenrechtelijk gezien juist is hoeft niet pas geaccepteerd te worden als ook het andere standpunt dat mensenrechtelijk onjuist is wordt geaccepteerd.


    Zo, met dit serieuze relaas heb ik mijn topic toch nog een beetje gered.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •