MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default Herziening uitslag Senna Houmouchi vs Saskia Knoop (Haarlem Fight Night 26-02-2012)

    Op zondag 26 februari is door Team Petres een protest ingediend tegen van de uitslag van de wedstrijd tussen
    Senna Houmouchi en Saskia Knoop.
    Het bestuur heeft besloten de uitslag van deze wedstrijd te wijzigen naar aanleiding van dat protest.
    Het besluit is genomen om de volgende reden:
    1) De 3 juryleden waren niet tot een unanieme beslissing gekomen, daarop zijn de videobeelden van de
    wedstrijd bekeken.
    2) De wedstrijd is herbeoordeeld door Tim van Duijn (hoofd-jury WMTA) en Glen Huisman
    (scheidsrechter/jurylid WMTA)

    Zij zijn tot het unanieme oordeel gekomen dat Saskia Knoop de winst toebedeeld dient te krijgen.

    De uitslag van deze wedstrijd is officieel gewijzigd naar winst voor Saskia Knoop.

    Wij betreuren het dat wij Saskia haar 'moment' hebben ontnomen.

    Namens de WMTA,
    Hoogachtend, Glen Huisman
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Wel netjes zo. Dit gebeurt overigens (volgens mij dan) niet veel denk ik..?
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Mooi dat het rechtgezet is! Wat ik me wel afvraag is hoe erg er waarde wordt gehecht aan zo'n "nieuwe" overwinning. In dit geval voelde Team Petres zich dus echt benadeeld en hechten zij er wel waarde aan. Alleen op het moment van de prijsuitreiking heeft iedereen gezien en kunnen lezen dat de overwinning (onterecht) naar haar tegenstandster ging. Nu lezen een x aantal mensen dat het rechtgezet is en heeft Team Petres + leerling er een winstpartij bij. Nu ken ik een aantal partijen uit mijn omgeving die ook discutabel waren/zijn. Van deze vechters en trainers weet ik dat zij zoiets hebben van "jammer, maar dan hadden we het in de partij zelf maar minder twijfelachtig moeten maken wie de winnaar is." Vraag me dus wel af wat de beweegredenen zijn voor een vechter/trainer om protest in te dienen. Is dat voor een goede startlijst voor vechter/sportschool of voor het zelfvertrouwen van de vechter? Kan me namelijk ook voorstellen dat er vele geen protest indienen onder het mom van we gaan er nog harder voor trainen en de volgende keer zorgen we dat er geen twijfel over bestaat wie er de overwinning hoort te krijgen. Daarom hoop ik dat het geen trend gaat worden om protesten in te dienen, anders mogen jullie heel wat extra uurtjes in gaan plannen om beelden te gaan bekijken

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    @rverm de wedstrijd eindigde in een onbeslist.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ik vond wel meer uitslagen een rood randje aan zaten
    ik vond dat lorena vs ilsury ik vond dat lorena gewonnen had
    nick vs danny ik vond danny 2 van de 3 rondes beter
    demien vs whalid ik vond whalid 2 van de 3 rondes beter
    ach ja gelukkig zijn meningen verschillent
    alleen jammer dat er soms met kickboxen duidelijke gewonnen wedstrijden niet iedereen het eens is

  6. #6
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Erg jammer voor Senna.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ik vind het erg goed dat de partij word herzien, ging net ff op fightstar de partij terug kijken maar een onbeslist was echt het beste vond ik.

    Ronde 1 en 2 vond ik eerlijk gezegd in een hele lichte voordeel voor Sanna zelfs en ronde 3 voor Saskia.

    Vond een onbeslist het beste persoonlijk.

    http://www.fightstartv.com/videos/sa...oop-muay-thai/
    Home mtk-gym.nl


  8. #8
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    na de beelden te hebben gezien vond trek ik mijn woorden terug over de party van lorena kleijn en vind ik dat ze terecht verloren had de rest blijf ik achter .
    tis ook moeilijk om te zien in een keer met meerderen partyen gelukkig dat ze dan een beslissing om kunnen draaien

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik vind het erg goed dat de partij word herzien, ging net ff op fightstar de partij terug kijken maar een onbeslist was echt het beste vond ik.

    Ronde 1 en 2 vond ik eerlijk gezegd in een hele lichte voordeel voor Sanna zelfs en ronde 3 voor Saskia.

    Vond een onbeslist het beste persoonlijk.

    http://www.fightstartv.com/videos/sa...oop-muay-thai/
    Je vindt dat de partij goed werd herzien, maar je vindt ook een onbeslist het beste?
    het ging van een onbeslist naar een win voor Knoop

  10. #10
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Communicatie fout, wat ik wil zeggen is dat ik het erg goed vind dat de WMTA na een verzoek de moeite neemt ook de partij ook echt te herzien. Alleen ben ik het niet eens met de uitslag die ze nu hebben. Een onbeslist was in mijn mening goed, geen van beiden had de winst echt verdient.
    Home mtk-gym.nl


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •