MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Haha maar Schilt kreeg niet een kans tegen Fedor omdat hij het echt verdient had. Totale mismatch was het toentertijd laten we daar eerlijk over zijn.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Misschien wil Bas Rutten zichzelf ook nog wel een keertje uitleven op Sylvia?

  3. #28
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    holland
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Dana White Slams Door on Tim Sylvia’s UFC Comeback Hopes

    http://www.mmafighting.com/ufc/2012/...ite-shuts-door

  4. #29
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    als je trouw wilt zijn aan je ex champs geef je hem een kansje op een ufc on fuel of whatever waarom niet
    maar persoonlijk denk ik ook dat ie zich zelf aanbrengt om slachtvlees te worden voor andere
    zo een mitrione zou hem slachten denk ik

  5. #30
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  6. #31
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    http://www.mixedmartialarts.com/news...tioning-video/ --> dan doet ie het ook in een normale browser.
    Overigens viel ik bijna van m'n stoel af van het lachen tijdens deze keiharde trainings video. Paar keer touwtje sprinten totdat ie onder z'n voeten blijft steken. Paar keer halve bak met die halter omhoog, en daarna maar liefst 9 push ups.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Je kan moeilijk iemand contracteren die net door Abe Wagner is geKO'ed die recht vooruit kwam met stijve halve straights/hoeken. Als hij die niet had verloren had hij een aardige lijst en ook wat bragging rights. Misschien niet om kwaliteit, maar wel om kwantiteit. Nu is het gewoon een cry in the desert en denk ik niet dat iemand er gehoor aan gaat geven.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Helaas zal deze partij niet komen. Ik heb het gevraagd en Kickboxen blijft voorlopig de hoofdmoot van Sem.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Helaas zal deze partij niet komen. Ik heb het gevraagd en Kickboxen blijft voorlopig de hoofdmoot van Sem.
    Vind ik jammer, Sem heeft wat mij betreft geen uitdagingen meer op kickboks gebied, ja misschien de K1 voor de 5de x winnen. Maar zijn tegenstanders zijn nu toch van mindere kwaliteit zonder Remy, Badr of Aerts. Ik bedoel vind Errol, Gokhan enzo allemaal wel goede vechters maar niet van het niveau Schilt.
    LIKE mijn MMA Nieuws Pagina op Facebook !!!!!

    http://www.facebook.com/MmaFinest

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by GilbertYvelFan24 View Post
    Vind ik jammer, Sem heeft wat mij betreft geen uitdagingen meer op kickboks gebied, ja misschien de K1 voor de 5de x winnen. Maar zijn tegenstanders zijn nu toch van mindere kwaliteit zonder Remy, Badr of Aerts. Ik bedoel vind Errol, Gokhan enzo allemaal wel goede vechters maar niet van het niveau Schilt.
    Glory World Series HW met een hoofdprijs van 400.000 laat Semmy echt niet lopen. Ik denk dat dat er meer mensen op die cheque azen. Dus dat wordt sowieso knallen. Peter Aerts heeft ook getekend en die heeft hem de laatste keer toch mooi naar huis gestuurd.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GilbertYvelFan24 View Post
    Vind ik jammer, Sem heeft wat mij betreft geen uitdagingen meer op kickboks gebied, ja misschien de K1 voor de 5de x winnen. Maar zijn tegenstanders zijn nu toch van mindere kwaliteit zonder Remy, Badr of Aerts. Ik bedoel vind Errol, Gokhan enzo allemaal wel goede vechters maar niet van het niveau Schilt.
    Ik vind dat je Daniel Ghita niet moet uitvlakken. Wil die partij nu wel zien. De laatste keer dat hij tegenover Sem stond was bijna 3 jaar geleden en hij heeft ondertussen behoorlijk wat progressie geboekt (met de wereldtitel bij It's Showtime als hoogtepunt). En ok, toen verloor Ghita weliswaar op punten maar deed het niet zo onverdienstelijk.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ik zou Ghita ook graag op Glory zien. Errol wil graag een revanche en ik denk dat Ghita zelf ook wel tegen Sem wil of Saki. Ghita is idd een leuke kandidaat voor een mooi tournooi.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •