MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 76
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    www.fight.nl
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default PERSBERICHT: IT'S SHOWTIME sluit deal met nieuwe K-1-organisatie.

    IT'S SHOWTIME heeft met onmiddellijke ingang een meerjarige deal gesloten met de nieuwe eigenaar van het K-1-label, Mr. Mike Kim. Het bedrijf van Mr. Kim heet K-1 Global en is gevestigd in Hong Kong.

    Zonder dat dit nieuwe bedrijf verplichtingen had ten opzichte van ons bedrijf en onze vechters heeft K-1 Global deze week netjes al onze vechters betaald. Dit houdt in dat iedere vechter tekengeld heeft ontvangen ter hoogte van 50% van de bedragen die zij nog tegoed hadden van het oude bedrijf FEG.

    Dit jaar gaat de K-1 al 4 grote evenementen organiseren, waaronder de laatste 16 en laatste 8 in de klasse tot 70 kg en de zwaargewichtklasse. Het prijzengeld dat de vechters kunnen verdienen zal astronomisch hoog zijn, maar de bekendmaking van deze bedragen laten wij over aan het bedrijf K-1 Global. Ook de bekendmaking van de verschillende evenementendata laten we aan hen over, maar binnen drie weken zal alles wereldkundig zijn.

    Namens IT'S SHOWTIME hebben de volgende vechters al een contract getekend met de K-1: Daniel Ghita, Tyrone Spong, Hesdy Gerges, Paul Slowinski, Rico Verhoeven, Anderson ‘Braddock’ Silva, Ben Edwards, Melvin Manhoef, Sergii Lashchenko, Mourad Bouzidi, Dzevad Poturak, Chahid Oulad El Hadj, Gago Drago en Andy Ristie.

    Contracten die al klaarliggen met de K-1, maar van de week nog moeten worden getekend: Ruslan Karaev, Harut Grigorian, Chris Ngimbi, etc.

    Er zijn ook al verschillende contracten getekend met andere grote namen uit de kickbokswereld, maar deze staan niet bij ons onder contract, dus ook de bekendmaking van deze namen laten we over aan K-1 Global.

    Wij zijn bijzonder blij met deze zeer positieve ontwikkelingen in onze sport en voor alle vechters in de wereld die de mogelijkheden krijgen om hun kwaliteiten te tonen bij de K-1.


    Simon Rutz
    IT'S SHOWTIME
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Beste nieuws van vandaag! Daar mnoet op gedronken worden.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    wow groot nieuws! gefelicteerd en hopelijk komt er ook weer snel een HW grand prix
    Train for perfection but aim for more

  4. #4
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    www.fight.nl
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Stef, die komt er. Zoals in het persbericht staat, is er al dit jaar eerst een evenement voor de laatste 16 (final elimination) en daarna een eindronde met 8 vechters. Zowel -70kg als in het zwaargewicht.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Na zo een lange tijd moet ik het eerst nog eens zien gebeuren.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Goed nieuws!
    Als je de namen ziet, dan moet je toch concluderen dat Showtime het een stuk beter doet dan gg.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    TOP!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    TOP !!

    Maar ik begrijp niet dat er direct weer astronomische bedragen worden geboden als prijzengeld. Houd dat nou een beetje normaal, betaal het snel uit en bouw het een beetje op.
    De wereld staat in brand, dus iedereen vind dat normaal.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Ben benieuwd naar het nieuws uit het Oosten.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    zal trouwens een leuke heavyweight klasse worden zonder GG (er vanuit gaand dat die een contract met Ug hebben)

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    En volgens Bas Boon kon Kim niets voor elkaar krijgen.

    Hhahhahaa!

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    En volgens Bas Boon kon Kim niets voor elkaar krijgen.

    Hhahhahaa!
    De tijd zal het leren..........

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Maar Ruslan Karaev dus ook al weg bij GG?

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Mis Saki

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    En die Grote GG toernooien dan? Denk dat er eentje aan de kortste eind trekt.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Mis Saki
    er staat toch onderin dat er ook contracten getekend zijn door andere grote namen, maar dat IS het bekend maken hiervan bij de andere vechters wil laten.
    vind dit het beste nieuws sinds het afblazen van de laatste 16 2011
    ufc, strikeforce enz. niets haalt het bij de GP van de K1. ben heel benieuwd wie er nog meer getekend hebben. Kan niet wachten.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    ufc, strikeforce enz. niets haalt het bij de GP van de K1.
    x1000
    Ik ben alleen nog steeds bang dat er weer iets misgaat.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kendamac View Post
    En die Grote GG toernooien dan? Denk dat er eentje aan de kortste eind trekt.

    Dat denk ik dus ook.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Hoewel het natuurlijk een goede ontwikkeling is dat er weer een K1 toernooi komt weet ik niet of het niet misschien aan de late kant is.

    Overeem zit bij de UFC, Aerts is gestopt, Schilt is niet heel erg actief, Badr is aan het boksen. De top van de K1 toernooien is behoorlijk uitgedund. Dat wil niet zeggen dat Ghita, Gerges, Spong en Saki slechte vechters zijn, maar ze zijn een stuk moeilijker te marketen dan bovengenoemde heren.

    Zelfde geld natuurlijk in de 70kilo klasse waar nog niets bekend is of Souwer, Petrosian, Kyshenko, Kraus, van Roosmalen, Holzken en anderen mee doen. Al zal die kans wat groter zijn, want volgens mij is geen van deze heren gestopt.

    Ik hoop dat het allemaal weer mooi op TV uitgezonden wordt, maar ik vrees dat het moeilijk wordt zonder grote namen.

  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Holzken kan je doorstrepen die vecht geen -70 kilo meer

  21. #21
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Hoewel het natuurlijk een goede ontwikkeling is dat er weer een K1 toernooi komt weet ik niet of het niet misschien aan de late kant is.

    Overeem zit bij de UFC, Aerts is gestopt, Schilt is niet heel erg actief, Badr is aan het boksen. De top van de K1 toernooien is behoorlijk uitgedund. Dat wil niet zeggen dat Ghita, Gerges, Spong en Saki slechte vechters zijn, maar ze zijn een stuk moeilijker te marketen dan bovengenoemde heren.

    Zelfde geld natuurlijk in de 70kilo klasse waar nog niets bekend is of Souwer, Petrosian, Kyshenko, Kraus, van Roosmalen, Holzken en anderen mee doen. Al zal die kans wat groter zijn, want volgens mij is geen van deze heren gestopt.

    Ik hoop dat het allemaal weer mooi op TV uitgezonden wordt, maar ik vrees dat het moeilijk wordt zonder grote namen.
    Dat heeft elke sport....
    Toppers zullen ooit een keer stoppen of een andere weg inslaan.
    Dit geeft de rest weer meer kans....

  22. #22
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Dat heeft elke sport....
    Toppers zullen ooit een keer stoppen of een andere weg inslaan.
    Dit geeft de rest weer meer kans....
    En staan er weer nieuwe toppers in wording op...

  23. #23
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Hoewel het natuurlijk een goede ontwikkeling is dat er weer een K1 toernooi komt weet ik niet of het niet misschien aan de late kant is.

    Overeem zit bij de UFC, Aerts is gestopt, Schilt is niet heel erg actief, Badr is aan het boksen. De top van de K1 toernooien is behoorlijk uitgedund. Dat wil niet zeggen dat Ghita, Gerges, Spong en Saki slechte vechters zijn, maar ze zijn een stuk moeilijker te marketen dan bovengenoemde heren.

    Zelfde geld natuurlijk in de 70kilo klasse waar nog niets bekend is of Souwer, Petrosian, Kyshenko, Kraus, van Roosmalen, Holzken en anderen mee doen. Al zal die kans wat groter zijn, want volgens mij is geen van deze heren gestopt.

    Ik hoop dat het allemaal weer mooi op TV uitgezonden wordt, maar ik vrees dat het moeilijk wordt zonder grote namen.
    Volgens mij vecht Aerts zijn afscheidspartij voor de benelux, staat mij iets bij dat hij nog wel van plan is om in Azie te vechten. Of dat een heel toernooi gaat zijn, dat weet ik niet. misschien iemand anders?

  24. #24
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    En staan er weer nieuwe toppers in wording op...

    Daarom...

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Het zou wel mooi zijn als hij nog een keer kon knallen op dat eindtoernooi.(Aerts)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •