MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 29 of 29
  1. #26
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HARDnickCORE View Post
    Ik wens je heel veel succes, mooi streven. Maar dit klinkt in mijn oren als een (onmogelijke?) jongensdroom
    Dank je HardnickCore!

    Het lijkt op het eerste gezicht misschien te idealistisch, maar ik heb er vertrouwen in dat we met het juiste concept en publiek de eerste stappen naar een 'schonere' vechtsport kunnen zetten. Het talent en de liefde voor deze tak van sport is overweldigend in ons land. Wat we alleen missen is een gemeenschappelijke visie van waaruit de promotors en sporters samen werken om vechtsport te verheffen uit de goot. Ik weiger in ieder geval om verslagen toe te kijken hoe men onze prachtige sporten verpesten en ga het gevecht aan met mijn onderneming. Of het zal resulteren in de ideële wereld die wij liefhebbers ambiëren, zal over vijf jaar blijken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  2. #27
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the butcher View Post
    done...maar zou leuker/beter zijn als we ook een vrijblijvend woordje konden richten aan de de bestuurdes die straks de uitkomsten gepresenteerd krijgen. maar dat is mijn mening
    Dank voor je bijdrage Butcher.

    De uitkomsten zijn voor mijn kersverse onderneming (eenmanszaak), dus het komt niet te liggen voor krijtstrepen met sigaren en eurotekens in de ogen! ;-) De resultaten worden daadwerkelijk geanalyseerd en geïmplementeerd in de koers van Pound for Pound Promotions; van de liefhebber, voor de liefhebber!
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  3. #28
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by pound4pound View Post
    Hartelijk dank voor jullie input.

    Omdat het voor sommige leden onduidelijk is waar deze enquete precies voor dient, ben ik u iets meer uitleg verschuldigd.

    Het is waar dat dit voor een afstudeeropdracht is opgesteld, maar mijn afstudeeropdracht is tevens de start van mijn eigen onderneming: Pound for Pound Promotions. Deze enquete zal - als onderdeel van een groter onderzoek - mij helpen om de ontevredenheid en negativiteit in kaart te brengen die onze prachtige sport(en) al enige tijd omringen. Het uiteindelijke doel is om vechtsportevenementen aan te bieden die voldoen aan de eisen, verwachtingen en goede bedoelingen van de ECHTE liefhebbers, waaronder u, de kritische bezoekers van dergelijke fora.

    De uitkomst van dit onderzoek heeft dus wel degelijk effect op de toekomst van vechtsport in ons land, daar ik met mijn onderneming wil en zal staan voor de integriteit en waarden die martial arts vertegenwoordigen.

    Hopende hiermee iets meer duidelijkheid verschaft te hebben, dank ik u nogmaals voor alle moeite.
    Ik denk dat je beter bij de grote promotors (Simon, Bas) en/of sportschooleigenaren die regionale gala's organiseren informatie moet proberen in te winnen hoe zei er gezamelijk over denken en welke speerpunten/valkuilen/tegenwerkingen etc er in hun ogen in de loop der jaren zijn opgestapeld en welke gerichte stappen er genomen zouden moeten worden. Allemaal leuk en aardig zo een enquete, de bal ligt toch echt bij de politiek/lokale overheid en de promotors (vice versa).

    - Een betere imagebuilding van de vechtsportgala's/sportschlen/promoters (weg met de VIP-tafels en de veronderstelde criminele inmenging in sommige organisaties)
    - transparante huishoudboekje promoters
    - positieve aspecten v.d. vechtsport benadrukken zoals: educatie, het opbouwen van discipline, conditie, zelfvertrouwen etc bij alle lagen van de bevolking (jeugd, dames, zowel bij de allochtone als autochtone doelgroep; one family)

    Weg met het criminele stigma het wordt tijd voor een "mainstream feeling" (zie mijn logo)
    Last edited by rollermanskunk; 08-03-2012 at 01:01.

  4. #29
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik denk dat je beter bij de grote promotors (Simon, Bas) en/of sportschooleigenaren die regionale gala's organiseren informatie moet proberen in te winnen hoe zei er gezamelijk over denken en welke speerpunten/valkuilen/tegenwerkingen etc er in hun ogen in de loop der jaren zijn opgestapeld en welke gerichte stappen er genomen zouden moeten worden. Allemaal leuk en aardig zo een enquete, de bal ligt toch echt bij de politiek/lokale overheid en de promotors (vice versa).

    - Een betere imagebuilding van de vechtsportgala's/sportschlen/promoters (weg met de VIP-tafels en de veronderstelde criminele inmenging in sommige organisaties)
    - transparante huishoudboekje promoters
    - positieve aspecten v.d. vechtsport benadrukken zoals: educatie, het opbouwen van discipline, conditie, zelfvertrouwen etc bij alle lagen van de bevolking (jeugd, dames, zowel bij de allochtone als autochtone doelgroep; one family)

    Weg met het criminele stigma het wordt tijd voor een "mainstream feeling" (zie mijn logo)
    Helemaal mee eens op alle punten!

    Deze enquete is ook slechts een onderdeel van een veel breder en dieper onderzoek. Hiermee wil ik de opinies van de echte liefhebbers in kaart brengen, met de onderzoeksvraag of er een verband bestaat tussen de respons en demografische, sociaal-maatschappelijke en economische factoren. Zie het als een 'intern' onderzoek.

    De punten die u hebt aangekaart sluiten vervolgens aan op de resultaten van dit onderzoek. Van hieruit kijken we naar reputatie en positionering, operationele aanpassingen en externe communicatie, met als hoger doel om vechtsport weer de plaats te geven die het verdient in de maatschappij en in de perceptie van het publiek (met name ook de gemeenten en de overheid).
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •