MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik weet niet meer ik ga het zo voor je opzoeken want ik wil hem ook weer zien.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen die dit zo briljant vindt kan zichzelf voortaan maar beter tot WWE-fan bombarderen en MMA links laten liggen.
    Die rare neiging tot overdreven spektakel. Ik kan heus ook wel eens lachen om wat Sonnen zegt maar het spontane is er nu wel af en als ik een clown wil zien ga ik wel naar het circus.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kendamac View Post
    Ik weet niet meer ik ga het zo voor je opzoeken want ik wil hem ook weer zien.
    Het ging ietsjes anders dan ik dacht.(lang geleden een keer gezien) Het duurde maar een ronde.



  4. #29
    Join Date
    May 2011
    Posts
    203
    vCash
    117833

    Default

    Is iedereen Silva vs Maia vergeten? Die silva is ook niet zo'n heilig boontje, meer een clown. WAR SONNEN

  5. #30
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Wat je toch een beetje ziet aan de berichten hier ook al. Is dat Chael Sonnen het persona natuurlijk een houdbaarheidsdatum heeft. Voordat je het weet ben je de Charlie Sheen van MMA en zien mensen je weer aankomen met je quotes. Maar het lijkt ook allemaal heel Anderson gericht. Dat hij vooral met de titel in zijn gedachten al zijn grapskes en grollekes de avond van te voren op papier zet. Tegen Munoz, Bisping en Stann had hij weinig negatiefs te zeggen.


    Hij kon hem al in de eerste ronde afmaken maar elke keer toen de scheids wilden stoppen omdat hij hem in een crusifix had veranderde hij in full mount positie om door te kunnen gaan met afstraffen.
    Want gevechten worden nooit in de salaverry positie gestopt? Doesn't sound very coherent son. Edit: Ziet er inderdaad niet uit als je het eerst beschreef inderdaad.

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb gewoon medelijden met de mensen die dit grappig vinden. Een scholier kan nog betere grappen verzinnen dan deze retarded.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ik heb gewoon medelijden met de mensen die dit grappig vinden. Een scholier kan nog betere grappen verzinnen dan deze retarded.
    Klopt, maar hij brengt het grappig en soms zo dom en droog dat het bijna geniaal is. War Sonnen!

  8. #33
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Als Anderson Silva weer die spelende ,afwachtende,arrogante (hoe je het wil zien) stijl laat zien hoop ik dat hij helemaal de t@#$ng word geslagen....

    Maar hoop op een aanvallende vooruit bewegende Siva die Sonnen pijn gaat doen en in 2 rondes afrond...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  9. #34
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Wat een wanker. Hij heeft een rotkop van de bovenste plank. Nee die plank daar ver boven.
    Dan zou dat de bovenste plank zijn. Jeez...
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    Dan zou dat de bovenste plank zijn. Jeez...
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #36
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default

    IF FEAR HAS A STRANGLEHOLD ON YOUR LIFE, TURN AROUND, FACE IT...AND BEAT THE SHIT OUT OF IT!

  12. #37
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ik heb gewoon medelijden met de mensen die dit grappig vinden. Een scholier kan nog betere grappen verzinnen dan deze retarded.
    Ik heb medelijden met mensen die hier de humor niet van kunnen of willen inzien.

    Ik root voor Silva maar geniet van de Sonnen show
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •