MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 51
  1. #26
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Fedor is helaas niet meer zo atletisch als in Pride, het is niet slim om nu de UFC in te gaan
    maar ik zou Fedor-Jones wel willen zien
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    In het geval van Alistair hebben ze Dana White wel gepasseerd en heeft Lorenzo met de toenmalige manager van Alistair de deal gemaakt.
    Precies, Dana mag de PR doen maar de echte beslissingen worden volgens mij door de Fertitta's genomen.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Fedor is helaas niet meer zo atletisch als in Pride, het is niet slim om nu de UFC in te gaan
    maar ik zou Fedor-Jones wel willen zien
    Haha niet slim naar de UFC te gaan, maar Fedor wel tegen de meest gevreesde champ willen zien vechten.

    Ik hoop dat Fedor 1 of 2 partijen in de UFC draait, waarvan sowieso 1 tegen Werdum. Ben ervan overtuigt dat Fedor een rematch niet zou verliezen van Werdum

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Precies, Dana mag de PR doen maar de echte beslissingen worden volgens mij door de Fertitta's genomen.
    Dana heeft 10% procent van de aandelen de Fertittas 80%

  5. #30
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Haha niet slim naar de UFC te gaan, maar Fedor wel tegen de meest gevreesde champ willen zien vechten.
    Dat ik Fedor-JJ wil zien en of het slim is van Fedor om tegen JJ te vechten zijn twee verschillende dingen.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Fedor zou ik graag als LW in de UFC willen zien.

  7. #32
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Dana heeft 10% procent van de aandelen de Fertittas 80%
    Owner(s)
    Frank Fertitta III (40.5%)
    Lorenzo Fertitta (40.5%)
    Flash Entertainment (10%)
    Dana White (9%)

    Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Zuffa

  8. #33
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    ik zie fedor graag in de HW divisie, ik geloof er nog wel in. denk dat hij de meeste HW's in de UFC wel aan kan.
    alleen Alistair en dos santos zal die het moeilijkst mee krijgen
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  9. #34
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Fedor zou ik graag als LW in de UFC willen zien.
    Dan komt ie flink aan het cutten hoor.... Misschien dat LHW wel haalbaar is
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  10. #35
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Dana heeft 10% procent van de aandelen de Fertittas 80%
    Dat meen je niet! Dan speelt hij wel heel erg haantje de voorste in zijn doen en laten rondom UFC.

    Nooit geweten grappig...

  11. #36
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Owner(s)
    Frank Fertitta III (40.5%)
    Lorenzo Fertitta (40.5%)
    Flash Entertainment (10%)
    Dana White (9%)

    Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Zuffa
    Wist niet van de vierde partij, wie zijn dat dan?

    Fedor redt, in zijn huidige vorm en trackrecord, het 7/8 van de 10 keer niet tegen een Jon Jones in huidige vorm.
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  12. #37
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Wat.. wil Jon Jones Fedor KO meppen? Dat het Hendo een beetje is gelukt (al ben ik nog niet overtuigd van een KO) wil niet zeggen dat het Jones lukt. Ik denk dat Jones zich kapot schrikt van Fedor. Hij heeft nog nooit iemand tegenover zich gehad die er zo in vliegt en ook nog eens zo allround is. Jones heeft weinig aan zijn reach tegen Fedor, daar loopt Fedor zo doorheen.

  13. #38
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Wat.. wil Jon Jones Fedor KO meppen? Dat het Hendo een beetje is gelukt (al ben ik nog niet overtuigd van een KO) wil niet zeggen dat het Jones lukt. Ik denk dat Jones zich kapot schrikt van Fedor. Hij heeft nog nooit iemand tegenover zich gehad die er zo in vliegt en ook nog eens zo allround is. Jones heeft weinig aan zijn reach tegen Fedor, daar loopt Fedor zo doorheen.
    Haha, ging het allemaal maar zo makkelijk!

    Jones zie ik Fedor zeker wel pakken op submission of TKO/KO!

    Fedor moet het op LHW proberen, met een beginpartij tegen Thiago Silva.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  14. #39
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Het is misschien met iets te veel sentiment naar het verleden gekeken. Maar een (iets te) romantische gedachte zou natuurlijk zijn om Couture-Fedor alsnog te doen. Ik weet dat Randy alweer gestopt is, maar dat betekent niet zoveel. En Fedor is duidelijk niet meer op het niveau om de top van LHW of HW het echt moeilijk te gaan maken.

  15. #40
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Jullie mensen zijn echte misgunners.. hij verlies 3 keer waarvan er maar 1 terecht is..( tegen bigfoot wilde hij door ondanks zijn misvormde gezicht, en iedereen weet dat tegen hendo fake was) ..en hij is direct afgeschreven?? Jullie praten over een man die bij elke vechter zenuwen en angst opwekt, en gooi die top 10 maar weg.. travis brown?? cormier?? ik zeg jullie dit Fedor verslaat nog steeds iedereen!! Fedor naar de Ufc, 1e partij werdum en daarna voor de titel.. en als mensen durven te zeggen dat hij een titel match niet verdien moeten die even naar zijn docu's en partijen gaan kijken!

  16. #41
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    Jullie mensen zijn echte misgunners.. hij verlies 3 keer waarvan er maar 1 terecht is..( tegen bigfoot wilde hij door ondanks zijn misvormde gezicht, en iedereen weet dat tegen hendo fake was) ..en hij is direct afgeschreven?? Jullie praten over een man die bij elke vechter zenuwen en angst opwekt, en gooi die top 10 maar weg.. travis brown?? cormier?? ik zeg jullie dit Fedor verslaat nog steeds iedereen!! Fedor naar de Ufc, 1e partij werdum en daarna voor de titel.. en als mensen durven te zeggen dat hij een titel match niet verdien moeten die even naar zijn docu's en partijen gaan kijken!
    Ik geef je graag gelijk, maar vrees toch echt niet dat het niet meer zo is.
    Ben zelf ook een Fedor Fan, maar z'n tijd is denk ik toch echt een beetje voorbij.

  17. #42
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Ik geef je graag gelijk, maar vrees toch echt niet dat het niet meer zo is.
    Ben zelf ook een Fedor Fan, maar z'n tijd is denk ik toch echt een beetje voorbij.
    Geef me dan gelijk
    Waarom zou het voorbij zijn? omdat hij zijn laatste 2 wedstrijden niet zoals altijd heeft gevochten maar eindelijk een beetje met afwachting en verstand ipv steeds slugfest aangaan echt waar hem de compleetste vechter ooit.. en hij staat zeker in het rijtje van m. ali, m. tyson etc
    en ik geef fedor ook gelijk dat hij daar al die tijd niet wilde vechten.. zoals vadim zei: waarom wilt dana white(zuffa) alles voor hemzelf.. waarom kan hij niet samen iets organiseren met M1

  18. #43
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    Jullie mensen zijn echte misgunners.. hij verlies 3 keer waarvan er maar 1 terecht is..( tegen bigfoot wilde hij door ondanks zijn misvormde gezicht, en iedereen weet dat tegen hendo fake was) ..en hij is direct afgeschreven?? Jullie praten over een man die bij elke vechter zenuwen en angst opwekt, en gooi die top 10 maar weg.. travis brown?? cormier?? ik zeg jullie dit Fedor verslaat nog steeds iedereen!! Fedor naar de Ufc, 1e partij werdum en daarna voor de titel.. en als mensen durven te zeggen dat hij een titel match niet verdien moeten die even naar zijn docu's en partijen gaan kijken!

    HELEMAAL MEE EENS!!!

  19. #44
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    Geef me dan gelijk
    Waarom zou het voorbij zijn? omdat hij zijn laatste 2 wedstrijden niet zoals altijd heeft gevochten maar eindelijk een beetje met afwachting en verstand ipv steeds slugfest aangaan echt waar hem de compleetste vechter ooit.. en hij staat zeker in het rijtje van m. ali, m. tyson etc
    en ik geef fedor ook gelijk dat hij daar al die tijd niet wilde vechten.. zoals vadim zei: waarom wilt dana white(zuffa) alles voor hemzelf.. waarom kan hij niet samen iets organiseren met M1
    omdat m1 zo corrupt als de pest is, ik had Fedor graag gezien in de UFC maar dana/de fertittas hebben groot gelijk dat ze niet samen met M1 wouden gaan, dat is wel het meest idiote wat ze hadden kunnen doen zeg.

  20. #45
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    Jullie mensen zijn echte misgunners.. hij verlies 3 keer waarvan er maar 1 terecht is..( tegen bigfoot wilde hij door ondanks zijn misvormde gezicht, en iedereen weet dat tegen hendo fake was) ..en hij is direct afgeschreven?? Jullie praten over een man die bij elke vechter zenuwen en angst opwekt, en gooi die top 10 maar weg.. travis brown?? cormier?? ik zeg jullie dit Fedor verslaat nog steeds iedereen!! Fedor naar de Ufc, 1e partij werdum en daarna voor de titel.. en als mensen durven te zeggen dat hij een titel match niet verdien moeten die even naar zijn docu's en partijen gaan kijken!
    Ik ben het in zekere zin met je eens dat hij niet afgeschreven is, van de andere kant was de kans vrij klein dat hij het gevecht tegen Silva zou winnen. Zijn gevecht tegen hendo was uiteraard discutabel.

    Maar het is wel duidelijk, dat Fedor niet meer hongerig is. En dat hij met zijn 1.83 niet opgewassen is tegen al die zwaargewichten van 1.90+. De trainingsmethodes zijn zo aangepast dat alle top vechters meer allround worden of zich goed kunnen verdedigen tegen bepaalde aanvallen en dan telt een factor kracht/lengte/gewicht zwaarder mee.

    Ik geloof niet dat Fedor ooit nog UFC HW champion kan worden, ik geloof wel heilig dat Fedor opgewassen is tegen een Jon Jones. Maar dan moet hij wel hongerig zijn, maar ben bang dat hij dat niet meer is. Hij hoeft niet meer te vechten, hij heeft genoeg verdient om zijn familie te voorzien van alles wat ze nodig hebben.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ik vond eerder ook dat Fedor niet geheel out was tegen Hendo, maar laten we eerlijk zijn, als de scheids er niet tussen was gekomen had Hendo doorgehamerd en was de teleurstelling helemaal groot. Nu hebben we in iedergeval nog een excuse, het leek overigens wel of Fedor even weg was, maar snel herstelde. Jammer, maarja

  22. #47
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Ja maar hoevaak hebben we fedor zien incasseren? die man kan gewoon veel hebben en ja door die stoot zakte hij even door zn arm maar hij was al aan het omdraaien en als je goed keek wilde dean hearb al veel eerder ingrijpen.. maar zo kunnen we eindeloos discusseren.. naar mijn mening kon hij makkelijk doorgaan.. dit was niks vergeleken met die stoot van fujita .. zie fedor dance haha

  23. #48
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    Ja maar hoevaak hebben we fedor zien incasseren? die man kan gewoon veel hebben en ja door die stoot zakte hij even door zn arm maar hij was al aan het omdraaien en als je goed keek wilde dean hearb al veel eerder ingrijpen.. maar zo kunnen we eindeloos discusseren.. naar mijn mening kon hij makkelijk doorgaan.. dit was niks vergeleken met die stoot van fujita .. zie fedor dance haha
    Sorry maar, hij zakte even door z'n arm slaat ook nergens op


    Je kunt zien wanneer Hendo 'm raakt en meteen daarna zakt hij gewoon helemaal in elkaar en na nog eens 2 stoten werd hij half wakker, het is gewoon terrecht dat de scheids het stopt

  24. #49
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Enschede
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    ok genoeg kritiek richting fedor, effe kritiekkraan dichtdraaien aub

  25. #50
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default

    LHW lijkt mij zeker wat voor Fedor.We moeten zeker Fedor nog niet afschrijven.Hij is een sloper en zet veel druk op zijn tegen standers.Hij zal menig persoon nog verslaan,ondanks hij niet zo in vorm is als vroeger.
    IF FEAR HAS A STRANGLEHOLD ON YOUR LIFE, TURN AROUND, FACE IT...AND BEAT THE SHIT OUT OF IT!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •