MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Filmpje Stefan Struve on Dos Santos rematch, striking strategy and physical development

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Helaas maar waar. Struve zal nooit UFC kampioen worden. Ook nooit voor de titel vechten. Maar hij heeft mijn respect wel verdiend.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Helaas maar waar. Struve zal nooit UFC kampioen worden. Ook nooit voor de titel vechten. Maar hij heeft mijn respect wel verdiend.
    Je vergeet dat Stefan al op vroege leeftijd op dit niveau zit. Ik zeg niet dat ik in hem de duidelijke toekomstige kampioen zie maar ik denk wel dat het kan.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Helaas maar waar. Struve zal nooit UFC kampioen worden. Ook nooit voor de titel vechten. Maar hij heeft mijn respect wel verdiend.
    Wat een bullshit man. Struve word gewoon steeds een stukje beter ieder gevecht, en dat is niet iets wat je bij veel vechters ziet gebeuren. Struve was niet opgewassen tegen JDS, maar deed het nog altijd beter als ex-kampioen Cain Valasquez bijvoorbeeld.

    Als ie gewoon vooruit blijft gaan, z'n "stomme" dingetjes uit z'n spel haalt, en nog ietsjes fysiek sterker word, dan gaat het echt wel goed komen. Hij is sowieso niet "exposed" zoals sommige andere vechters.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Wat een bullshit man. Struve word gewoon steeds een stukje beter ieder gevecht, en dat is niet iets wat je bij veel vechters ziet gebeuren. Struve was niet opgewassen tegen JDS, maar deed het nog altijd beter als ex-kampioen Cain Valasquez bijvoorbeeld.

    Als ie gewoon vooruit blijft gaan, z'n "stomme" dingetjes uit z'n spel haalt, en nog ietsjes fysiek sterker word, dan gaat het echt wel goed komen. Hij is sowieso niet "exposed" zoals sommige andere vechters.
    Ik wil net zeggen, hij is nog hartstikke jong, en te snel tegen JDS gezet.
    Zie nog wel toekomst in hem.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Ik wil net zeggen, hij is nog hartstikke jong, en te snel tegen JDS gezet.
    Zie nog wel toekomst in hem.
    x2

  7. #7
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    339
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat hij erg ver gaat komen bij de UFC als hij zo door gaat. Hij zegt dat hij geen haast heeft. En de partijen worden steeds beter.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by Yogi1 View Post
    Ik denk dat hij erg ver gaat komen bij de UFC als hij zo door gaat. Hij zegt dat hij geen haast heeft. En de partijen worden steeds beter.
    x2
    hij is nog heel jong en zijn partijen worden idd steeds beter
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  9. #9
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Hoe kan je nou zeggen dat Struve nooit een title shot gaat krijgen? Hij is 24 jaar, zeer talentvol, ontwikkelt zich erg goed en wordt steeds ervarener. Heb een beetje moeite met die negatieve instelling, give the guy some respect!
    Osu!


  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by SacredHeart View Post
    Hoe kan je nou zeggen dat Struve nooit een title shot gaat krijgen? Hij is 24 jaar, zeer talentvol, ontwikkelt zich erg goed en wordt steeds ervarener. Heb een beetje moeite met die negatieve instelling, give the guy some respect!
    Ervarener....?

  11. #11
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Struve moet de gaten in zijn game verbeteren (werken aan een goede dekking) en iets meer gainen dan komt het wel goed met hem.

    Ik vind het echt een warrior!

    Maar om hem nu tegen een Overeem of weer tegen JDS neer te zetten ; nee! Dat haalt hij niet.
    Laat hem maar rustig zn partijtjes pakken en op den duur komt hij er wel.

    Een rematch tegen Travis Browne en daarna verder kijken.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  12. #12
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Helaas maar waar. Struve zal nooit UFC kampioen worden. Ook nooit voor de titel vechten. Maar hij heeft mijn respect wel verdiend.
    deze jongen is pas 23 en heeft een goude toekomst voor hem liggen (vind ik )
    alle tijd en ruimte voor verbetering
    waarom zou hij niet zo goed worden om de champ te weorden??

  13. #13
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    hij moet gewoon veel paardenvlees eten dan komt die er wel ff zonder gekheid hij is nog zo jong dat die wel een keer voor de Belt gaat zeker weten
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  14. #14
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Om maar eens even een Nederlandse vergelijking te trekken. Wie had voor 5-10 jaar terug gedacht dat Alistair in 2012 voor de UFC HW titel zou vechten? Als je kijkt hoe dominant die jongen op de grond al is over de meeste jongens @ heavyweight. Ik denk zeker dat er een moment komt waar hij in de positie zou kunnen komen voor een title shot met een aantal jaar. Of hij ooit zou kunnen staan voor 5 rondes met Dos Santos is natuurlijk wat anders. (Maar dat zijn er ook niet zoveel, tot nu toe geen zelfs)

  15. #15
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    191
    vCash
    126000

    Default

    Gisteren Peter Aerts uit 1994 op Eurosport. Had een zelfde postuur als Struve nu.. Zeg nooit nooit

  16. #16
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Struve gaat een beest worden zo jong en al zoveel gevechten in de UFC.
    Zodra hij fysiek ook nog sterker wordt, zie ik hem zeker voor de belt gaan over 3 jaar.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Om maar eens even een Nederlandse vergelijking te trekken. Wie had voor 5-10 jaar terug gedacht dat Alistair in 2012 voor de UFC HW titel zou vechten? Als je kijkt hoe dominant die jongen op de grond al is over de meeste jongens @ heavyweight. Ik denk zeker dat er een moment komt waar hij in de positie zou kunnen komen voor een title shot met een aantal jaar. Of hij ooit zou kunnen staan voor 5 rondes met Dos Santos is natuurlijk wat anders. (Maar dat zijn er ook niet zoveel, tot nu toe geen zelfs)

    wie overeem had zien stuntelen op dat k1 gala destijds in arnhem. had je ook niet kunnen denken dat ie ooit de k1 zou winnen. dus ja waarom niet?

    WAR STRUVE!

  18. #18
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    ik vind hem altijd goed de pers te woord staan, dat is bij sommige vechters ook wel eens anders

    en hij is een topper van een knokker uiteraard, als je ziet wat hij nu al bereikt heeft.... respect


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •