MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default Mededeling namens Top Team Beverwijk

    Beste forumleden,

    Zojuist kom ik van de gym vandaan waar ik met met Hans Nijman gesproken heb over Mosab Amrani. Er zijn veel geruchten op dit moment rondom Mosab en Hans heeft mij verzocht het volgende te posten zodat de geruchten de wereld uit zijn.

    Mosab traint bij Top Team Beverwijk nadat hij Hans Nijman zelf heeft benaderd en dus niet andersom. Iedereen is welkom bij Top Team maar er wrodt aan niemand gevraagd of hij voor ons wil uitkomen en regelen zeker geen sponsor deals, ook niet uit eigen zak.

    Gr. Hans Nijman.
    Last edited by Garcia; 07-03-2012 at 20:27.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Das duidelijk iig!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Thanks Cyril

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Mij is het nog steeds niet duidelijk hij traint bij TTB maar komt voor zichelf uit ofzoiets? Maar hij is dus wel echt weg bij Mousid gym of traint die bij beide gyms.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Mij is het nog steeds niet duidelijk hij traint bij TTB maar komt voor zichelf uit ofzoiets? Maar hij is dus wel echt weg bij Mousid gym of traint die bij beide gyms.
    Mosab staat onder contract bij Black Label

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Mosab is een top vechter en hoop hem zsm weer in de ring te zien.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Thanx voor de info.

    Bij de naam van Mosab Amrani denk ik gelijk weer aan die partij op Slamm!! tegen Anuwat Kaewsamrit. Wat een beukpartij was dat zeg!

    Zou wel eens een rematch met Mootje Khamal willen zien en dan op 5 x 3 Full MuayThai!!!!
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  8. #8
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    X2. Maar dan moet Mosab aan zijn uithoudingsvermogen gaan werken.
    Quote Originally Posted by payap View Post
    Thanx voor de info.

    Bij de naam van Mosab Amrani denk ik gelijk weer aan die partij op Slamm!! tegen Anuwat Kaewsamrit. Wat een beukpartij was dat zeg!

    Zou wel eens een rematch met Mootje Khamal willen zien en dan op 5 x 3 Full MuayThai!!!!

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap nog steeds niet wat het voordeel is om bij TTB te gaan trainen met wie moet die daar gaan sparren dan. Wat kan Hans Nijman beter dan Mousid dan.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ik snap nog steeds niet wat het voordeel is om bij TTB te gaan trainen met wie moet die daar gaan sparren dan. Wat kan Hans Nijman beter dan Mousid dan.
    Dat klopt, maar zolang we geen details kennen is het giswerk. Hoop Mosab snel weer in actie te zien!

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Mij is het nog steeds niet duidelijk hij traint bij TTB maar komt voor zichelf uit ofzoiets? Maar hij is dus wel echt weg bij Mousid gym of traint die bij beide gyms.
    Hans Nijman is gewoon een goede trainer, dat zal niemand ontkennen; maar laten we eerlijk wezen, hij mag natuurlijk de veters niet strikken van Mousid (zowel qua vechtprestaties als trainerprestaties). Tel daarbij het feit dat Mosab en Mousid echt 2 handen op 1 buik waren.

    Daarom begrijp ik deze overgang niet .

    Of er moet een ruzie zijn geweest tussen Mousid en Mosab, wat ik me niet kan voorstellen. Of het is een financiele kwestie. Maar dat is gissen!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Verandering van spijs doet eten!

  13. #13
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ik snap nog steeds niet wat het voordeel is om bij TTB te gaan trainen met wie moet die daar gaan sparren dan. Wat kan Hans Nijman beter dan Mousid dan.
    ik vind aussi anders een prima sparringspartner,en hans kan met zijn brede contacten binnen vechtsportland genoeg regelen.
    Last edited by superstucie; 09-03-2012 at 21:52.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dan wil ik wel weten wat voor voordeel die heeft om tegen iemand te sparren die 22cm langer is als hij en 15 kg zwaarder.

    vertel.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    met lengte verschil krijg je natuurlijk vaak te maken,en dat scheelt maar een kop, dus het is onzin om te zeggen dat hij er geen voordeel mee.... en wat het gewichts verschil betreft zit je er ruim 7 kilo naast?. en zoals ik al zei...hans en dick hebben brede contacten ush.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Lukt het te blijven staan, dan is hij klaar voor Mootje Khamal.
    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Dan wil ik wel weten wat voor voordeel die heeft om tegen iemand te sparren die 22cm langer is als hij en 15 kg zwaarder.

    vertel.

  17. #17
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Elke week weer geweldig om Aussi en Mosab (met elkaar en met anderen) te zien sparren. Blijf er altijd graag langer voor hangen.

    Ondanks het lengteverschil doet ie het prima tegen Aus, heeft zijn snelheid mee
    Last edited by KeobNepo; 21-03-2012 at 17:50.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •