MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Hij is wel erg wild. hoeken zijn hard maar wijd. Denk dat hij het in de UFC lastig kan krijgen met zijn cardio. En idd hij schijnt net erg vriendelijk om te gaan met zijn sparringspartners bij ATT. Top 10 zeker, Top 5, mwaaa ....
    bro, ben erg benieuwd wie jij nou echt bent. Je kent veel vechters en ik zie miami bij je naam staan.. wat is je echte naam aangezien je een pro fighter bent?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #27
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    Klopt maar hij kon m niet finishen terwijl hij toch al redelijk op retour was had ik het idee, als je ziet hoe snel die middleweight (ben z'n naam ff kwijt) klaar met jardine was

  3. #28
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Sadix;1144964]bro, ben erg benieuwd wie jij nou echt bent. Je kent veel vechters en ik zie miami bij je naam staan.. wat is je echte naam aangezien je een pro fighter bent?[/QUOTE

    Heb onze moderators al 2 keer gevraagd het Pro Fighter weg te halen.
    Was een korte carriere die al een paar jaar gelden niet meer te combineren was met werk. Geen grote naam met een anonieme account.

    Hector Lombard dus. Net als meer gasten van ATT (Alexis Vila, Thiago Alves) zeer goede vechter met een kort lontje....
    Tegen Belfort zou top zijn, al denk ik dat Vitor hem ko slaat.

  4. #29
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Fuck yeah, Lombard vs. Palhares of Lombard vs. Stann... make it happen!
    Last edited by Harrie Nak; 25-04-2012 at 10:28.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    hij is een eind baas ik wil hem tegen sonnen of silva zien geen tijd verspillen hatta voor de leeuwen

  6. #31
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    heb net zijn pot tegen gerard gekeken en ik was ook dus mousasi zijn 2 misstapjes ff vergeten wat voor eindbaas mousasie zelf is
    kom op mousasie ff bij die boef managment weg die fedor ook een beetje verkloot hebben terug naar middleweight en silva van zijn troon stoten

  7. #32
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Oke jongens effe orde op zaken stellen. Allereerst mousasi zou een gruwelijke pakslaag krijgen van Silva dus van de troon stoten wil ik het niet eens over hebben.
    Een rematch tegen Lombard vermijd mousasi ook al tijden. Hij weet wel beter.
    Ben blij dat Lombard nu in de UFC gaat vechten. Nu zullen we zien hoe het echt zitten. Inderdaad tegen Sonnen, Palhares, Belford of Bisping voor hij aan Silva mag denken.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  8. #33
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    heb net zijn pot tegen gerard gekeken en ik was ook dus mousasi zijn 2 misstapjes ff vergeten wat voor eindbaas mousasie zelf is
    kom op mousasie ff bij die boef managment weg die fedor ook een beetje verkloot hebben terug naar middleweight en silva van zijn troon stoten
    Mousasi zit/zat helemaal niet bij M1.

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Oke jongens effe orde op zaken stellen. Allereerst mousasi zou een gruwelijke pakslaag krijgen van Silva dus van de troon stoten wil ik het niet eens over hebben.
    Een rematch tegen Lombard vermijd mousasi ook al tijden. Hij weet wel beter.
    Ben blij dat Lombard nu in de UFC gaat vechten. Nu zullen we zien hoe het echt zitten. Inderdaad tegen Sonnen, Palhares, Belford of Bisping voor hij aan Silva mag denken.
    Mousasi vecht inmiddels op LHW en Silva en Lombard op MW. Dat Mousasi Lombard vermijd is echt kolder, niet alleen vecht ie op een ander gewicht, hij zit ook niet bij dezelfde organisatie.
    Mousasi moet mijns inziens naar de UFC, om daar het na 1 of 2 winstpartijen maar eens tegen Jones te proberen. Ik denk dat hij tekort gaat komen, maar iemand moet het doen. In de UFC zitten op LHW geen tegenstanders meer voor Jones.

  9. #34
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Dat Mousasi inmiddels op LHW vecht is me inderdaad bekend... Echter is hij niet zo een grote LHW dat hij MW niet meer kan halen. Ze zitten inderdaad in andere organisaties maar Lombard mocht wel in Japan vechten van. Daar wilde hij dan ook graag Mousasi treffen maar dat kwam er nooit van zullen we maar zeggen.
    Mousasi moet zeker naar UFC. Op zowel LHW als MW kan hij leuke partijen draaien. Gek genoeg denk ik dat hij het Jones in de stand up knap lastig kan maken maar verder is hij nergens. Hij zal nog meer problemen hebben met een Rashad en consorten.
    Op MW zijn er ook genoeg leuke partijen voor hem. Mousasi vs Bisping of nu Lombard inderdaad.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  10. #35
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    lombard is echt een beest. allround en echt super explosief, een knock outer pur sang. wil deze man erg graag in de ufc zien. denk echt dat hji de middel weight kampioen kan worden. moeten ze hem nu wel er heen halen, voordat hij op z'n retour is

  11. #36
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Ohhhh Lombard tegen Palhares.
    Wat.
    Een.
    KASTEN-WEDSTRIJD zou dat zijn.
    2 van die gigantische dudes die breder zijn dan lang met sicke, genadeloos lompe klemmen en een ko in elke mep die ze uitdelen.
    Wat een wereldpartij zou dat zijn.
    Fighting is poetry in motion

  12. #37
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    lombard is echt een beest. allround en echt super explosief, een knock outer pur sang. wil deze man erg graag in de ufc zien. denk echt dat hji de middel weight kampioen kan worden. moeten ze hem nu wel er heen halen, voordat hij op z'n retour is
    Als je even verder leest op het forum, dan weet je dat hij al gesigned heeft vandaag bij de UFC

  13. #38
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Danielos View Post
    Als je even verder leest op het forum, dan weet je dat hij al gesigned heeft vandaag bij de UFC
    ik heb het gezien. gister heeft hij getekend , maar bedankt. als je ook de staat van dienst ziet van deze man. 31-2 record.
    4e dan in judo in Judo. zwarte band bjj. Olympisch kandidaat in Judo. 5 x nationaal judo kampioen. 1e Bellator Middleweight Champion. meeste wins in Bellator(8). snelste KO in Bellator geschidenis. 25 partijen en 6 jaar ongeslagen. ben echt benieuwd, gelijk voor de titel laten vechten. geef hem veel meer kans dan sonnen.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    bro, ben erg benieuwd wie jij nou echt bent. Je kent veel vechters en ik zie miami bij je naam staan.. wat is je echte naam aangezien je een pro fighter bent?
    Heb onze moderators al 2 keer gevraagd het Pro Fighter weg te halen.
    Yo "appelsap" , mijn excuses. Ik heb deze vraag niet voorbij zien komen maar ik heb het meteen even voor je aangepast

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •