MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Het is echt zo ik stond er bij. Ik zag ook dat ze de score kaarten terug keken. Later hoorde ik dat de eerste ronde een draw was gegeven en de tweede ronde voor Rtesh.

    Moet ook zeggen dat dit meer met mijn idee van de wedstrijd overeen kwam. De tweede ronde was overduidelijk (nog maals in mijn ervaring) voor Rtesh (hij heet overigens Ritesh), dus in het "10 points rounds" systeem had het of een draw of een winst voor Ritesh moeten zijn
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Het had idd een draw moeten zijn 1e ronde was voor clint en 2e ronde was voor die andere maar dan is het nog vreemd dat ze clint als winnaar uitroepen .. het is niet een klein foutje om de verkeerde winnaar uit te roepen

  3. #28
    Join Date
    May 2010
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Ik was er ook Om te kijken of ik al rijp genoeg ben voor zon toernooi.. Mooie gala! Entreeprijs had idd wat minder gekunnen maar dat was ik na 5 minuten al vergeten. Paar zeer technisch hoogstaande partijen gezien, tof ook dat Michael Kuipers er ook was, die er ongetwijfeld ook wel is gevochten heeft Prachtig was ook dat mannetje van 16 die na een takedown de gevloerde tegenstander omhoog dirigeerde als een echte pro Ben er wel achter gekomen dat er het 1 en ander moet gebeuren in mn training wil ik er de volgende editie staan in oktober..

  4. #29
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Roger Alken View Post
    De jongen die KO werd geslagen was van mijn sportschool, het gaat gelukkig heel goed met hem. Het was zijn eerste partij en heeft zijn huid duur verkocht, vooral tijdens het grondgevecht waarbij zijn tegenstander toch meer grappeling ervaring had wist hij hem niet te submitten. Het was vooral zo'n heftige KO omdat mijn jongen in een goede rare naked choke terecht kwam en gewoon vertikte af te kloppen en zich zelfs daaruit wist te bevrijden. Het was echter beter voor hem geweest als hij had afgeklopt. Toen het gevecht na die betreffende choke weer werd hervat was hij te duizelig om optijd zijn dekking hoog te houden en inderdaad dit resulteerde een een verschrikkelijk harde knock out. Chapeau voor zijn tegenstander van team Duncan die direct met een schitterende hoek reageerde. Ook complimenten aan de organisatie en natuurlijk team Duncan maar zoiets kan nou eenmaal gebeuren in onze sport "its all in the game". Gelukkig gaat het weer heel goed met Nick en volgende week gaat hij weer rustig trainen. Ook wil ik een heel groot compliment aan het publiek maken welke Nick een zeer groot applaus gaf toen hij weer opstond waarschijnlijk ook omdat hij (ondanks de KO) een zeer goede partij had neergezet. OSU
    KIJK! ZoŽn vechter heeft dus een echt leeuwenhart en joepie, ik ben ook wel eens verschrikkelijk KO gegaan op een linkerhoek. Niet leuk maar " if you canŽt stand the heat, stay out of the kitchen! " . Wens Nick nog veel mooie partijen.
    OSU !!

  5. #30
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Sittard-Geleen
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Vrijwel iedere vechter maakt zoiets mee, het eerste wat hij de dag erna zei is dat hij zich vanaf volgende week weer gaat voorbereiden op zijn volgende partij. Ff paar maandjes rust pakken en dan weer knallen, thats the fighting spirit. Thanks, ik geef het Nick door, Osu

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Bij uitslagen van MMA wedstrijden had ik wel de manier van winnen erbij verwacht :-)
    Ush,
    Marco.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    hier de KO, Nick land erg vervelend op zijn nek...

    http://www.fightstartv.com/videos/wi...-gorissen-mma/

  8. #33
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Sittard-Geleen
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Nick heeft gisteren weer getraind en heeft gelukkig nergens meer last van, hij is weer helemaal oke. En wil over een paar maanden weer knokken

  9. #34
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Roger Alken View Post
    Nick heeft gisteren weer getraind en heeft gelukkig nergens meer last van, hij is weer helemaal oke. En wil over een paar maanden weer knokken
    Hij stond aan zn handschoenen te pulken toen hij die klappen kreeg. Handjes bij het hoofd houden!!!!!

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Pffff wel heftige ko zeg! kreeg er gewoon ff zweedhandjes van tijdens het kijken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •