Page 11 of 18 FirstFirst ... 789101112131415 ... LastLast
Results 251 to 275 of 432

Quote Originally Posted by stephan_dude View Post
    Ik bewaar het alleen wel voor alleen mn fitness. Tijdens mma zal ik dit niet gebruiken. 1 omdat ik er niet aan gewent wil raken tijdens het knokken en dat als het een keer zo.nder moet ik het ineens niet meer kan. 2 dat ene goedje staat niet.voor niks opd dopinglijst ik trek bij iedereen zn kop eraf tijdens de training

Ow mn sportdrankje tijdens de training is tegenwoordig muscleprotect van b&f. Lekker fris!
    Ik ben ook helemaal fan van Maximum intense, geweldige booster!!! Vraag me alleen af wat dat 'ene goed' op de dopinglijst is?
    Advertentie door Mixfight.nl
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

Hebben jullie geen last van een enorme dip na het gebruik van mixemize intens?
    Ik had dat na noxipro wel, dus ben op zoek naar iets anders.

Ik heb geen last van een dip, en ook geen last van slapeloze nachten a la een sixpack redbull atten... Gebruik het niet veel, helaas wat prijzig voor een 'oppepper', maar wanneer ik het gebruik merk ik wel degelijk verschil!!

Quote Originally Posted by Stanley View Post
    Hey Mike van B&F,

Zie dat je veel verstand hebt van supplementen, welke je het beste kan nemen en zonder een verkoopgehalte. Daarom dacht ik, laat ik t ook eens vragen.

Mijn probleem is:
    a) mijn shirtje ruikt na de training erg naar amonia. Naar horen zeggen betekent dit dat ik spierenmassa aan het verbranden ben. Klopt dat en wat kan ik het beste gebruiken om dit tegen te gaan. Ik eet namelijk gewoon 2 uur (aardappels, groete en vlees) voor de training en train 2 uur 2x per week.
    b) Ik doe al 2 jaar aan BBJ en MMA, doe dit dus 2x per week 2 uur lang waarna ik na de training altijd een shakie (whey perfection) neem en evt een bruine boterham met pindakaas of een bakje tonijn. Maar ik merk dat ik slechts minimaal groter wordt en weeg nog steeds na 2 jaar trainen 81 kg (182 cm lang en 25 jaar oud). Kortom blijf hangen op 81 kg. Hoe kan ik sneller spiermassa kweken? Wil geen creatine nemen. En weet niet wat ik van weightgainer moet vinden, want ik wil niet dik(ker) worden, want cutten werkt niet zo snel bij mij...

Hoop dat je iets voor me weet,

groetjes Stanley
    Hey Stanley,

eten en eventueel de juiste supplementen zijn belangrijk maar training ook. Dit is niet om je aan te vallen of zo maar als je echt wil groeien in spiermassa dan gaat 2x week 2uurtjes trainen in bjj en mma echt niet genoeg zijn. Van bjj en mma ga je overigens niet echt groeien als een beest. Wil je groeien - fitnesscentrum in en krachttraining in combinatie met goed eten en eventueel supplementen.

greetz
    " I don't believe in an eye for an eye, I believe in ripping your head off for my eye"

Quote Originally Posted by Ton View Post
    Ik ben ook helemaal fan van Maximum intense, geweldige booster!!! Vraag me alleen af wat dat 'ene goed' op de dopinglijst is?
    haha ja ik ook... noujaa ik gebruik het ook niet iedere dag dus het zal best mee vallen

Quote Originally Posted by Stanley View Post
    Hey Mike van B&F,

Zie dat je veel verstand hebt van supplementen, welke je het beste kan nemen en zonder een verkoopgehalte. Daarom dacht ik, laat ik t ook eens vragen.

Mijn probleem is:
    a) mijn shirtje ruikt na de training erg naar amonia. Naar horen zeggen betekent dit dat ik spierenmassa aan het verbranden ben. Klopt dat en wat kan ik het beste gebruiken om dit tegen te gaan. Ik eet namelijk gewoon 2 uur (aardappels, groete en vlees) voor de training en train 2 uur 2x per week.
    b) Ik doe al 2 jaar aan BBJ en MMA, doe dit dus 2x per week 2 uur lang waarna ik na de training altijd een shakie (whey perfection) neem en evt een bruine boterham met pindakaas of een bakje tonijn. Maar ik merk dat ik slechts minimaal groter wordt en weeg nog steeds na 2 jaar trainen 81 kg (182 cm lang en 25 jaar oud). Kortom blijf hangen op 81 kg. Hoe kan ik sneller spiermassa kweken? Wil geen creatine nemen. En weet niet wat ik van weightgainer moet vinden, want ik wil niet dik(ker) worden, want cutten werkt niet zo snel bij mij...

Hoop dat je iets voor me weet,

groetjes Stanley
    Ha Stanley,

Wederom een leuke vraag. Het antwoord is redelijk simpel. Je gebruikt zeer waarschijnlijk té weinig koolhydraten. Bij een tekort aan koolhydraten gaat je lichaam eiwit, vet en ook spiermassa verbranden om aan energie te komen. Hierdoor heb je 1. minder energie tijdens de training en 2. je bouwt minder spiermassa op, of je breekt het zelfs af.

Jouw oplossing: verhoog je koolhydraat inname, met name op trainingsdagen. Neem water boterhammen, havermout of een bak brinta op extra. Als je het moeilijk vind om meer te eten is een weightgainer een prima en makkelijke oplossing:

http://www.bodyenfitshop.nl/weight-g...tion/lean-gain

Ik raad je in ieder geval aan om voor training Nr.1 te gebruiken direct na de training magnificent te nemen. Dit zijn voornamelijk koolhydraten en deze zorgen ervoor dat je sneller herstelt en meer spiermassa opbouwt. Deze producten bevatten wel creatine.

Wil je nou persé geen creatine (ik zou niet weten waarom niet maar dat is jouw keuze) kun je dextrose combineren met de whey perfection

http://www.bodyenfitshop.nl/dextrose

http://www.bodyenfitshop.nl/whey-pro...hey-perfection

Heel veel succes, ik hoor graag over je resultaat

Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!

Heey body&fitshop,

Ik heb net whey samples besteld en ik vroeg me af hoelang de actie geldt van whey icm creatine (met gratis beker). Want deze wil ik namelijk bestellen wanneer ik mijn favoriete smaak heb uitgekozen!

B&F komen de kleine busjes peptopro nog terug?

Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Heey body&fitshop,

Ik heb net whey samples besteld en ik vroeg me af hoelang de actie geldt van whey icm creatine (met gratis beker). Want deze wil ik namelijk bestellen wanneer ik mijn favoriete smaak heb uitgekozen!
    Het is een weekaanbieding, en die duren een week

Quote Originally Posted by blade View Post
    B&F komen de kleine busjes peptopro nog terug?
    Geloof het wel, maar ga ik even voor je navragen
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!

Heey body&fitshop,

Oeps foutje, het is een combo topper. Die blijft voorlopig nog wel even

Ok beter! Dan kan ik ze even allemaal testen.

Nog even snel de weekaanbiedingen, was het vergeten...

WEEKAANBIEDINGEN!

Magnificent

2100 Gram 19.90!

Hard!

40 Doseringen 14.90!

Nitro Tech Hardcore Pro Series

4LB 58 Shakes 42.50!

Performaxx

120 capsules 14.90!

Leuke aanbiedingen weer B&F!!!!
    Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen Maximize intense en HARD? Klinkt goed, maar met alle 'ingrediënten' als inhoud kan ik moeilijk onderscheid maken tussen alle de pre workout goedjes die er op de markt zijn.

Thanks!
    Last edited by Ton; 22-06-2012 at 16:25.
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

Vandaag mijn samples binnen gekregen! Cookie&cream getest, Wow wat lekker en goed te mengen! Ben benieuwd hoe de andere smaken zijn en komende week maar een grote pot kiezen!

Vandaag mijn samples binnen gekregen! Cookie&cream getest, Wow wat lekker en goed te mengen! Ben benieuwd hoe de andere smaken zijn en komende week maar een grote pot kiezen!

Bedankt voor het compliment, we zien uit naar je bestelling. Tip we hebben een variety pack, met daarin een heleboel verschillende smaken. Dan kan je kijken welke je het lekkerst vind.

Mike

Die had ik besteld (is toch een soort van samplepack)

Heb nu de volgende op en zal even reviewen:

Watermeloen:
    Geen aanrader, past niet bij melk en heeft een neppe smaak

Witte Chocolade
    Lekker vrij neutraal van smaak en geen rare nasmaak oid. Lekker voor meteen na een training!

Cookie
    Lekker! tot nu toe mijn favoriet! Wel zwaar op de maag en sterke smaak dus niet drinken net na de training! wel fijn om hongergevoel tegen te gaan.

Ik merk trouwens ook dat ik geen nare aspertaamsmaak of nepsuikersmaak proef die je bij andere eiwit shakes wel proeft!
    Ook het mengen gaan makkelijk en zonder klonten! vooral als je een electrisch melkopkloppertje gebruikt (3 euro bij Ikea)

Die had ik besteld (is toch een soort van samplepack)

Heb nu de volgende op en zal even reviewen:

Watermeloen:
    Geen aanrader, past niet bij melk en heeft een neppe smaak

Witte Chocolade
    Lekker vrij neutraal van smaak en geen rare nasmaak oid. Lekker voor meteen na een training!

Cookie
    Lekker! tot nu toe mijn favoriet! Wel zwaar op de maag en sterke smaak dus niet drinken net na de training! wel fijn om hongergevoel tegen te gaan.

Ik merk trouwens ook dat ik geen nare aspertaamsmaak of nepsuikersmaak proef die je bij andere eiwit shakes wel proeft!
    Ook het mengen gaan makkelijk en zonder klonten! vooral als je een electrisch melkopkloppertje gebruikt (3 euro bij Ikea)
    Bedankt voor je review! Leuk, daar hebben de forumbroeders wat aan

Misschien kan je de watermeloen eens met water proberen. De frisse smaken zijn (naar mijn mening) lekkerder in combinatie met water.

Mike

Ik zal het eens proberen met lemon Welke raad je aan met water en welke met melk?

Zal binnekort ook nog eens mijn trainingslog en voedingslog posten misschien heeft iemand er iets aan..

Ik zal het eens proberen met lemon Welke raad je aan met water en welke met melk?

Zal binnekort ook nog eens mijn trainingslog en voedingslog posten misschien heeft iemand er iets aan..
    Er zijn niet echt richtlijnen voor of zo, de frissere smaken (lemon, watermelon enz.) neem ik altijd met water en de romige, milkshake smaken (aarbei, banaan, C&C) met met melk.

Ik ben erg benieuwd, naar je log. Zet je hem in het krachttraining log?

Mike

We hebben een leuke actie gestart op twitter. Als je ons volgt en de desbetreffende tweet retweet maak je kans op een pot whey perfection, magnificent en een shakebeker.

Volg ons via
    @ Bodyenfitshopnl

geretweet volg me terug! @th88

ze zijn er al weer zien ik de kleine busje peptopro

geretweet volg me terug! @th88
    Thanks, doe ik

Yoo B&S heren en/of dames,

Na een BJJ training wordt magere-chocomel over het algemeen gezien als een goede hersteldrank vanwege de 3/1 carbs/eiwit verhouding...

Wat zou een soortgelijke oplossing zijn met behulp van http://www.bodyenfitshop.nl/aminozur...amino-capsules en http://www.bodyenfitshop.nl/post-wor...e-professional ?

Quote Originally Posted by Intermec View Post
    Yoo B&S heren en/of dames,

Na een BJJ training wordt magere-chocomel over het algemeen gezien als een goede hersteldrank vanwege de 3/1 carbs/eiwit verhouding...

Wat zou een soortgelijke oplossing zijn met behulp van http://www.bodyenfitshop.nl/aminozur...amino-capsules en http://www.bodyenfitshop.nl/post-wor...e-professional ?
    Alleen magere Chocomelk lijkt mij wat beperkt...maar ieder zijn eigen keus.
    De producten die je voorstelt zijn inderdaad uitstekend voor herstel. Deze stoffen zit ook in magnificent, dan heb je aan één product genoeg. Wel even combineren met de whey perfection twintig minuten later want die zorgt nog steeds voor het beste herstel en spiergroei.

Persoonlijk vind ik Vitargo ook erg goed, vooral als je meerdere keren per dag traint.

Mike

Tags for this Thread

Bookmarks