Hebben jullie geen last van een enorme dip na het gebruik van mixemize intens?
Ik had dat na noxipro wel, dus ben op zoek naar iets anders.
Ik heb geen last van een dip, en ook geen last van slapeloze nachten a la een sixpack redbull atten... Gebruik het niet veel, helaas wat prijzig voor een 'oppepper', maar wanneer ik het gebruik merk ik wel degelijk verschil!!
Hey Stanley,
eten en eventueel de juiste supplementen zijn belangrijk maar training ook. Dit is niet om je aan te vallen of zo maar als je echt wil groeien in spiermassa dan gaat 2x week 2uurtjes trainen in bjj en mma echt niet genoeg zijn. Van bjj en mma ga je overigens niet echt groeien als een beest. Wil je groeien - fitnesscentrum in en krachttraining in combinatie met goed eten en eventueel supplementen.
greetz
" I don't believe in an eye for an eye, I believe in ripping your head off for my eye"
Ha Stanley,
Wederom een leuke vraag. Het antwoord is redelijk simpel. Je gebruikt zeer waarschijnlijk té weinig koolhydraten. Bij een tekort aan koolhydraten gaat je lichaam eiwit, vet en ook spiermassa verbranden om aan energie te komen. Hierdoor heb je 1. minder energie tijdens de training en 2. je bouwt minder spiermassa op, of je breekt het zelfs af.
Jouw oplossing: verhoog je koolhydraat inname, met name op trainingsdagen. Neem water boterhammen, havermout of een bak brinta op extra. Als je het moeilijk vind om meer te eten is een weightgainer een prima en makkelijke oplossing:
http://www.bodyenfitshop.nl/weight-g...tion/lean-gain
Ik raad je in ieder geval aan om voor training Nr.1 te gebruiken direct na de training magnificent te nemen. Dit zijn voornamelijk koolhydraten en deze zorgen ervoor dat je sneller herstelt en meer spiermassa opbouwt. Deze producten bevatten wel creatine.
Wil je nou persé geen creatine (ik zou niet weten waarom niet maar dat is jouw keuze) kun je dextrose combineren met de whey perfection
http://www.bodyenfitshop.nl/dextrose
http://www.bodyenfitshop.nl/whey-pro...hey-perfection
Heel veel succes, ik hoor graag over je resultaat
Mike
NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!
Heey body&fitshop,
Ik heb net whey samples besteld en ik vroeg me af hoelang de actie geldt van whey icm creatine (met gratis beker). Want deze wil ik namelijk bestellen wanneer ik mijn favoriete smaak heb uitgekozen!
B&F komen de kleine busjes peptopro nog terug?
Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!
Ok beter! Dan kan ik ze even allemaal testen.
Nog even snel de weekaanbiedingen, was het vergeten...
WEEKAANBIEDINGEN!
Magnificent
2100 Gram 19.90!
Hard!
40 Doseringen 14.90!
Nitro Tech Hardcore Pro Series
4LB 58 Shakes 42.50!
Performaxx
120 capsules 14.90!
Leuke aanbiedingen weer B&F!!!!
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen Maximize intense en HARD? Klinkt goed, maar met alle 'ingrediënten' als inhoud kan ik moeilijk onderscheid maken tussen alle de pre workout goedjes die er op de markt zijn.
Thanks!
Last edited by Ton; 22-06-2012 at 16:25.
"'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007
Vandaag mijn samples binnen gekregen! Cookie&cream getest, Wow wat lekker en goed te mengen! Ben benieuwd hoe de andere smaken zijn en komende week maar een grote pot kiezen!
Bedankt voor het compliment, we zien uit naar je bestelling. Tip we hebben een variety pack, met daarin een heleboel verschillende smaken. Dan kan je kijken welke je het lekkerst vind.
Mike
Die had ik besteld(is toch een soort van samplepack)
Heb nu de volgende op en zal even reviewen:
Watermeloen:
Geen aanrader, past niet bij melk en heeft een neppe smaak
Witte Chocolade
Lekker vrij neutraal van smaak en geen rare nasmaak oid. Lekker voor meteen na een training!
Cookie
Lekker! tot nu toe mijn favoriet! Wel zwaar op de maag en sterke smaak dus niet drinken net na de training! wel fijn om hongergevoel tegen te gaan.
Ik merk trouwens ook dat ik geen nare aspertaamsmaak of nepsuikersmaak proef die je bij andere eiwit shakes wel proeft!
Ook het mengen gaan makkelijk en zonder klonten! vooral als je een electrisch melkopkloppertje gebruikt (3 euro bij Ikea)
Ik zal het eens proberen met lemonWelke raad je aan met water en welke met melk?
Zal binnekort ook nog eens mijn trainingslog en voedingslog posten misschien heeft iemand er iets aan..
We hebben een leuke actie gestart op twitter. Als je ons volgt en de desbetreffende tweet retweet maak je kans op een pot whey perfection, magnificent en een shakebeker.
Volg ons via
@ Bodyenfitshopnl
geretweetvolg me terug! @th88
ze zijn er al weer zien ik de kleine busje peptopro![]()
Yoo B&S heren en/of dames,
Na een BJJ training wordt magere-chocomel over het algemeen gezien als een goede hersteldrank vanwege de 3/1 carbs/eiwit verhouding...
Wat zou een soortgelijke oplossing zijn met behulp van http://www.bodyenfitshop.nl/aminozur...amino-capsules en http://www.bodyenfitshop.nl/post-wor...e-professional ?
Alleen magere Chocomelk lijkt mij wat beperkt...maar ieder zijn eigen keus.
De producten die je voorstelt zijn inderdaad uitstekend voor herstel. Deze stoffen zit ook in magnificent, dan heb je aan één product genoeg. Wel even combineren met de whey perfection twintig minuten later want die zorgt nog steeds voor het beste herstel en spiergroei.
Persoonlijk vind ik Vitargo ook erg goed, vooral als je meerdere keren per dag traint.
Mike
Bookmarks