MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 18 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 432
  1. #101
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bast View Post
    Om hiervoor maar even niet speciaal een topic aan te maken; dit ook wel een geschikte plek om dit te vragen;

    Zomer komt er aan, dus oppomp/sixpack tijd natuurlijk! Ik ga meerdere keren per week naar de sportschool, doe daar vooral krachttraining. Ik ben 1.77M met 67KG, TBW van 60,1% en vet% van 12,5%. Nu wil ik er nog even snel een pre-zomer boost aan geven, maar het liefst natuurlijk met zoveel mogelijk resultaat, maar als ik nu zo door ga dan zal bijv. mn sixpack net na de zomer pas echt goed zichtbaar zijn; momenteel voel je hem alleen. Zelfde geldt voor andere spieren, ze zijn er wel, maar net niet op dat niveau waarvan je denkt; ja.

    Aangezien ik geen low budget sportschool heb is de begeleiding qua trainingen daar wel goed, qua eten/drinken blijf ik zelf de baas natuurlijk. Momenteel eet ik nmi redelijk gezond, iig weinig chips en friet al kom ik als student niet onder een biertje uit natuurlijk. Heb momenteel ook whey perfection, neem 2 shakes p dag; nu zal dat vast een goed product zijn, maar is het ook het product voor mij cf de boven beschreven situatie, of kan ik beter switchen, of aanvullen, met/naar iets anders?
    Een goede Whey Proteine blijft altijd de basis. Als je kiest voor 1 product dan zal dat eigenlijk altijd een Whey Protine zijn. Whey Perfection is dan de beste koop.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  2. #102
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Moet ook weer een nieuwe pot eiwit hebben. Nu is mijn vraag welke kan ik het best nemen?

    De "Whey Perfection", de "Isolaat Perfection" of misschien zelf de "Hydroisolaat". Geld maakt me niet uit wil gewoon het beste hebben. Graag je advies.

    Raad je daarnaast ook aan om naast de gewone Whey ook dagelijks een Caseine Shake voor het slapen in te nemen?

    Ik doe +/-3 dagen in de week aan krachttraining en zwem en boks daarnaast.
    De Whey Perfection is de beste koop. De Europese top - kwaliteit van Volactive gekoppeld aan de lekkerste smaken en ook een goede prijs. Voor je gaat slapen kun je inderdaad het beste langzame eiwitten nemen om je spieren zo lang mogelijk te voorzien van aminozuren. Hiervoor kun je 's avond een bak kwark nemen, nog beter is inderdaad Micellar Caseine met een amino-afgifte tot 7 uur
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  3. #103
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Heb mijn potten Whey Perfection & Afslank eiwit alweer op, heb ditmaal de Whey Isolaat & en de Micellar Caseine besteld. Maar jullie (B&F-shop) geven dus aan dat in principe de beste combi; Whey Perfection & Micellar Caseine is m.b.t. spieropbouw en sneller herstel, of is dit alleen het geval als je voor 1 soort eiwit gaat?
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  4. #104
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Igorvdw View Post
    Heb mijn potten Whey Perfection & Afslank eiwit alweer op, heb ditmaal de Whey Isolaat & en de Micellar Caseine besteld. Maar jullie (B&F-shop) geven dus aan dat in principe de beste combi; Whey Perfection & Micellar Caseine is m.b.t. spieropbouw en sneller herstel, of is dit alleen het geval als je voor 1 soort eiwit gaat?
    Dit is inderdaad een ideale combinatie, voor spieropbouw heb namelijk snelle (whey perfection) en langzame (micellar caseine) eiwitten nodig. De snelle eiwitten neem je bij voorkeur na je training en overdag, de langzame eiwitten neem je voordat je gaat slapen. Succes!

    - Eldert
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  5. #105
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Misschien een domme vraag, maar nu ik hier toch antwoord op kan krijgen hehe. Whey Isolaat zijn toch ook snelle eiwitten? Ik ben nu een beeje de weg kwijt. Volgens mij is het enige verschil in de prijs toch? Je betaald geloof ik wat meer voor de Isolaat.

    De ideale combi is voor mij denk ik; Ochtend & voor slapen gaan Micelaar Caseine en voor en na trainen Whey
    Isolaat? Of zit ik toch weer helemaal fout?
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  6. #106
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Igorvdw View Post
    Misschien een domme vraag, maar nu ik hier toch antwoord op kan krijgen hehe. Whey Isolaat zijn toch ook snelle eiwitten? Ik ben nu een beeje de weg kwijt. Volgens mij is het enige verschil in de prijs toch? Je betaald geloof ik wat meer voor de Isolaat.

    De ideale combi is voor mij denk ik; Ochtend & voor slapen gaan Micelaar Caseine en voor en na trainen Whey
    Isolaat? Of zit ik toch weer helemaal fout?
    Je gedachte klopt helemaal.
    Ik zou het dan zo doen:
    's ochtends mix van Whey & Micellar Caseine
    Na de training Whey
    Voor slapen Micellar Casein
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  7. #107
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Superior Amino Capsules


    300 capsules NU
    9,90!!!!!
    (normaal 29,90)
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  8. #108
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik ga nu magnificent proberen voor na het trainen.

    Nog een vraagje daarover. Magnificent is dus een post workout. Stel je doet krachttraining en cardio achter elkaar aan, wanneer kun je dan het best innemen? na de hele training of tussen de kracht en cardio in? bvd
    Zouden jullie hier nog antwoord op willen geven?

  9. #109
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Hoe en wanneer kan ik Magnificent het beste gebruiken?
    Mix per dosering 2 maatscheppen (70 gram) Magnificent in 400 ml water of vruchtensap.
    Gebruik Magnificent op trainingsdagen altijd direct na de training en op rustdagen direct na het opstaan. Kan ik Magnificent combineren met jullie andere topproduct Total Muscle Solution?
    Ja, dat kan zeker! Neem Total Muscle Solution voor de training en Magnificent na de training. Een perfecte combi voor kilo's vetvrije spiermassa!
    Kan ik Magnificent combineren met eiwitten?
    Ja, Magnificent is het beste product wat je kunt nemen direct na de training. 20 minuten later kun je gewoon je Whey eiwitten nemen. Magnificent zal je spiergroei per training met tientallen procenten vergroten.

    zo staat het op de site van Eldert
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  10. #110
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Zouden jullie hier nog antwoord op willen geven?
    Natuurlijk


    Magnificent na de gehele training nemen. Als je tussen de krachttraining en cardio spierafbraak wilt voorkomen dan is Muscle Protect HET product om te nemen tijdens de training / tussen de krachttrraining en cardio. Je profiteert dan maximaal van het vetverbrandende effect en voorkomt de gevreesde spierafbraak. Dat is resultaat!!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  11. #111
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default





    Whey Perfection + Creapure Duo!

    De beste eiwitten en creatine voor spiergroei samen in één
    superdeal: 39,90 euro! Perfectie!




    Per Duo 39,90!



    Hard!

    Voor de beste training van je leven!



    40 doseringen 14,90!



    True Mass

    Groeien als Mr Olympia!



    2.61KG 37,50!


    Bodybuilding Shots

    Energie, waanzinnige prestaties, pomps, focus en freaky
    spiermassa!








    Per Box 12,90!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  12. #112
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Eergisteren eiwitten besteld, gisteren binnen. Top!

  13. #113
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Weert
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    En hebben jullie al nieuwe shakers ? of iemand tips voor een goede shaker?

  14. #114
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jeffrey1978 View Post
    En hebben jullie al nieuwe shakers ? of iemand tips voor een goede shaker?
    jah hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. 30 gram eiwit voor het shaken, 18 gram eiwit na het shaken. /fail

  15. #115
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    thnx 4 advies nog btw! En @ Jeffrey en Bas heb gisteren een (cadeau) shake beker van body en fit mogen ontvangen die anders was dan de eerdere. Dus volgens mij hebben ze nieuwe in de collectie. Zag er stabiel(er) uit, nog niet mee geshaked.
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  16. #116
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Natuurlijk


    Magnificent na de gehele training nemen. Als je tussen de krachttraining en cardio spierafbraak wilt voorkomen dan is Muscle Protect HET product om te nemen tijdens de training / tussen de krachttrraining en cardio. Je profiteert dan maximaal van het vetverbrandende effect en voorkomt de gevreesde spierafbraak. Dat is resultaat!!
    Dankje voor je antwoord. Ik heb gisteren magnificent tussendoor gebruikt en whey na cardio. De volgende keer doe ik alles er na! Ik ga niet ook nog muscle protect halen, ik moet ook aan de financiën denken natuurlijk

  17. #117
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Eergisteren eiwitten besteld, gisteren binnen. Top!
    Dank je!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  18. #118
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jeffrey1978 View Post
    En hebben jullie al nieuwe shakers ? of iemand tips voor een goede shaker?
    We hebben al nieuwe shakers!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  19. #119
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bast View Post
    jah hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. 30 gram eiwit voor het shaken, 18 gram eiwit na het shaken. /fail
    Probleem opgelost. de nieuwe shakers zijn weer perfect!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  20. #120
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Igorvdw View Post
    thnx 4 advies nog btw! En @ Jeffrey en Bas heb gisteren een (cadeau) shake beker van body en fit mogen ontvangen die anders was dan de eerdere. Dus volgens mij hebben ze nieuwe in de collectie. Zag er stabiel(er) uit, nog niet mee geshaked.

    Klopt helemaal!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  21. #121
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Dankje voor je antwoord. Ik heb gisteren magnificent tussendoor gebruikt en whey na cardio. De volgende keer doe ik alles er na! Ik ga niet ook nog muscle protect halen, ik moet ook aan de financiën denken natuurlijk
    Ok, ook helemaal goed
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  22. #122
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Van die nieuwe smaken had ik een paar sachets besteld, er zitten echt een paar vieze tussen. Maar die watermeloen wauw, wat heerlijk kan het iedereen aanraden ik weet me volgende bestelling al

  23. #123
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cigano View Post
    Van die nieuwe smaken had ik een paar sachets besteld, er zitten echt een paar vieze tussen. Maar die watermeloen wauw, wat heerlijk kan het iedereen aanraden ik weet me volgende bestelling al
    Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Gelukkig hebben we 20 smaken zodat iedereen een lekkere en goede keuze kan maken. Bedankt voor je review!

    Ralf
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  24. #124
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    ***Whey Perfection & Oats
    Duo!***



    Het allerbeste is nu onverslaanbaar
    voordelig bij Bodyenfitshop.nl.

    Combineer de perfecte Whey
    Proteine met de bijzonder mooie eigenschappen van Ultra Fine Oats. Mix Whey
    Perfection samen met Oats en maak zo gemakkelijk een heerlijke maaltijd of
    ontbijt vervangende shake. Licht verteerbaar en bijzonder gezond en
    spieropbouwend. Puur de beste Whey eiwitten in combinatie met de beste complexe
    koolhydraten. Beter en lekkerder kan bijna niet.






    ****Introductieaanbieding****
    2270 gram + 5000 gram Oats voor
    44,90!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  25. #125
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    ***Neurocore****


    Eigenlijk pas vrijdag in de weekaanbieding maar nu al
    beschikbaar!




    ****Normaal 34,90 NU
    19,90!****
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •