MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 16 of 18 FirstFirst ... 612131415161718 LastLast
Results 376 to 400 of 432
  1. #376
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ol4a View Post
    Top!
    Ga ze vanavond bestellen en hou je op de hoogte van de ontwikkelingen.
    Ik denk wel dat ik ga beginnen met alleen de afslankeiwit en de dexaprine, de rest komt daarna wel.
    Prima, succes! Ben erg benieuwd naar je resultaten

    Mike
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  2. #377
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Ook even Dexaprine besteld, vooral nadat Silat er zo lovend over praat!

    Is voor een mini-cut van een maandje. Hopelijk red ik misschien van 17% naar 12% te gaan in dat maandje, al zal dat waarschijnlijk een te hoog doel zijn.

  3. #378
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    DEXAPRINE

    Kan makkelijk in 4 weken.

    Net rond je behoefte gaan zitten, zal gemiddeld zo'n 2000 Kcal zijn. Verdeel dat over de dag.
    Drink de hele dag door water met isolaat, zo'n 200 gram.
    Verhoog je vetten door vis te eten en lijnzaad en ongebrande, ongezouten noten. Ook uitsmeren over de dag.
    Lijnzaad olie is het best opneembaar, maar je kan ook gewoon een zak bij de Tuinen halen voor 3 euro, dat fijnstampen in een vijzel en dan 3 x per dag een eetlepen nemen met daarop een scheut olijfolie en lekker wegkouwen.
    Brood eruit (zit zout in), rijst erin.
    Rijst koken, opbakken met uien, knoflook en groter gemalen rode perpers (Lombok)
    Dan is je rijst erg lekker.

    Begin de dag met een liter water met 30 gram isolaat en een Dexaprine, begin 3 dagen met een halve! Sterk spul!!
    Ga meteen zodra je hem voelt opkomen (15 min max) lekker hardlopen of mountainbiken, een uur lang.
    Als je krachtraining wilt doen, dat kan dus ook makkelijk op de DEXA, neem dan na je KT helemaal niks van postworkout, hier zitten altijd snelle koolhydraten in en die halen je weer van je vetverbranding af, dus meteen daarna een uurtje doorknallen met cardio. Daarna moet je wel weer gaan eten natuurlijk. DEXA verhoogd je vetverbranding met zo'n 160%!!!

    Meet bij begin je buikvet op met de Harpender (huidplooimeter) die krijgt bij de bestelling bij Bodyenfitshop.
    Meet elke week je vetrandjes op, vooral de dikste en de dunste en noteer!!!
    Maak een dagboek in je notities in je smartphone en hou ook je afstanden bij met Runningkeeper o.i.d.

    Geen zout meer, geen vette troep voorlopig. Eet met strakke regelmaat.
    Drink tot 4 L water per dag max. Gebruik ook groen thee, niet Pickwick troep. Bodyenfitshop heeft het ook als het goed is.
    Voert meteen je afvalstoffen af.

    Pff wat moet ik nog meer zeggen.


    KNALLEN!!!! maar daar zal de DEXAPRINE wel een flinke zet voor geven!

    Succes heren.

    Ik geloof dat ik hier een hoop mensen al voldoende mee heb geholpen..

    Sorry het was niet echt overzichtelijk... dit was even snel een report.. ;-)

    Edit: koop een zak ijsbergsla, blikje tonijn, bakje olijven, tomaten en die ongebrande ongezouten noten.
    Allemaal in een grote kom en smullen maar, elke dag als avond eten.

    Ultra Fine Oats (Haver) is ook zeer aan te raden, 61gr carbs op 100 gr!! beetje Why Perfection erbij voor de smaak.
    Geen Brinta, zitten verborgen suikers in..

    Ik vergeet nog iets, maar daar kom ik later wel op terug..

    ---------
    Got it... maak elke week foto's van jezelf..
    Last edited by Silat; 01-08-2012 at 19:46.

  4. #379
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    @Body en Fitshop

    Zijn er ook proefzakjes dexa? Ik heb geen zin om een pot te bestellen om vervolgens tot de conclusie te komen dat het te heftig is (gezien de verschillende ervaringen op het internet te vinden)

  5. #380
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3 View Post
    @Body en Fitshop

    Zijn er ook proefzakjes dexa? Ik heb geen zin om een pot te bestellen om vervolgens tot de conclusie te komen dat het te heftig is (gezien de verschillende ervaringen op het internet te vinden)
    Die zijn geloof ik uitverkocht. We hebben wel vijftien tabletten voor een tientje http://www.bodyenfitshop.nl/afslanke...ion/dexaprine/

    Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  6. #381
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Thanks! Zal er nog eens over nadenken en verder inlezen!

  7. #382
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Haha Silat hartelijk bedankt, al heb ik het cutten wel onder de knie hoor! Maar dit zal zeer zeker behulpzaam zijn voor andere mensen!

    Ik zit zelf op ongeveer 2400 kcal nu, met een behoefte van zo'n 2800~2900. Neem ook een hele Dexa per dag, al heb ik mijn dexa pas sinds vandaag binnen.

    Tonijn is in de cut een van je beste vrienden, zoals Silat al zei. Als je eens wat afwisseling wilt van tonijn uit een blikje eten kan je bijvoorbeeld ook dit ''recept'' voor een tonijnburger eens uit proberen:

    Nodig:
    Een blikje tonijnmoot in water/olijfolie
    1 of 2 eieren
    Breadcrumbs

    Breek een ei open in een schaaltje, lek de tonijn eerst uit, gooi de tonijn in het schaaltje.
    Prak de tonijn en ei eerst een beetje zodat het ei een beetje in trekt en gooi daarna genoeg breadcrumbs erbij zodat het een beetje aan elkaar plakt. Probeer nu te kneden in een burger, of 2 burgers. Als het uit elkaar valt nog wat breadcrumbs erbij gooien. Hierna ongeveer 2 a 3 minuten per kant bakken.

    Tada, een verschrikkelijk lekkere tonijnburger!

    Mijn cutting voedingschema is niet zo heel bijzonder trouwens. Best wel een standaard schema maar als iemand geinterresseerd is kan ik hem wel uploaden.

    Oh en om je calorie behoefte uit te rekenen is deze link wel handig:
    http://forum.bodybuilding.com/showth...hp?t=121703981

    Overigens, altijd blijven liften tijdens een cut! High protein, dexa en liften en je behoudt 99% van je spiermassa wel.

  8. #383
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Ziet er goed uit! Ben ook benieuwd naar je eetschema, post deze eens!

    - Eldert
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  9. #384
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    http://www.4shared.com/office/gqqDTG...l?refurl=d1url
    Als het goed is moet dit de link zijn
    Klopt niet helemaal aangezien er nog een ei bij moet en dan nog breadcrumbs. Ook neem ik atm nu WP ipv Isolaat perfection, omdat ik WP in de bulk neem en ik nog een pot over had

    Die optimel kwark is wel hoog in koolhydraten vergeleken met normale magere kwark, maar normale magere kwark is gewoon niet te vreten Zelfs met vanille suiker en honing.

    Ik hou gewoon van melk daarom dat ik nog een liter melk drink per dag. Dan maar de rest van mijn voeding aanpassen voor mijn melk verslaving!

    De havermout is overigens jullie Ultra Fine Oats.

  10. #385
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    http://www.4shared.com/office/gqqDTG...l?refurl=d1url
    Als het goed is moet dit de link zijn
    Klopt niet helemaal aangezien er nog een ei bij moet en dan nog breadcrumbs. Ook neem ik atm nu WP ipv Isolaat perfection, omdat ik WP in de bulk neem en ik nog een pot over had

    Die optimel kwark is wel hoog in koolhydraten vergeleken met normale magere kwark, maar normale magere kwark is gewoon niet te vreten Zelfs met vanille suiker en honing.

    Ik hou gewoon van melk daarom dat ik nog een liter melk drink per dag. Dan maar de rest van mijn voeding aanpassen voor mijn melk verslaving!

    De havermout is overigens jullie Ultra Fine Oats.
    Ziet er niet slecht uit Probeer eens een schepje eiwitpoeder door je magere kwark. Dit doe ik zelf ook, kan naturel kwark (zelfs met suiker/ siroop) echt niet weg krijgen

    - Eldert
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  11. #386
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Heb m'n bestelling binnen, te laat met dank aan postNL (neem ik aan, maandag besteld, maandag overhandigd aan postNL, dinsdag zouden ze leveren maar lolfail).

    Wel een vraag, hoe the freakin' hell moet ik ooit zo'n omega3 tablet nemen? Zelfs de gemiddelde breezersledt krijgt dat niet in 1x doorgeslikt? Die pillen zijn huge; in case of america kunnen we ze gebruiken als backup rugbyballen.

    Plastickje er omheen lijkt me vrij solide, mocht ik dat ding ooit door m'n keel geslikt krijgen zonder dat iemand de greep van heimlich hoeft toe te passen kan mijn maag het dan uberhaupt verwerken? Heb de eerste maar gewoon open gesneden en in inhoud in water gegooid, probleem is dan alleen dat het totaal niet mengt en ik stink nu nog steeds naar vis ;(.

  12. #387
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bast View Post
    Heb m'n bestelling binnen, te laat met dank aan postNL (neem ik aan, maandag besteld, maandag overhandigd aan postNL, dinsdag zouden ze leveren maar lolfail).

    Wel een vraag, hoe the freakin' hell moet ik ooit zo'n omega3 tablet nemen? Zelfs de gemiddelde breezersledt krijgt dat niet in 1x doorgeslikt? Die pillen zijn huge; in case of america kunnen we ze gebruiken als backup rugbyballen.

    Plastickje er omheen lijkt me vrij solide, mocht ik dat ding ooit door m'n keel geslikt krijgen zonder dat iemand de greep van heimlich hoeft toe te passen kan mijn maag het dan uberhaupt verwerken? Heb de eerste maar gewoon open gesneden en in inhoud in water gegooid, probleem is dan alleen dat het totaal niet mengt en ik stink nu nog steeds naar vis ;(.
    Valt wel een beetje mee toch Gewoon wat water in je mond en je kan hem doorslikken!

    - Eldert
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  13. #388
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    of een flinke roggel ze zijn niet groter dan normaal

  14. #389
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Net de 1e training met Dexaprine op, zelfs al zit ik in de cut heb ik toch een PR op de bent-over row en squat gezet!

    Gelukkig ben ik ook niet heel gevoelig voor caffeine en 1,3 DMAA, dus merk ik niet echt een overdosis energie, maar mijn spieren wel!

  15. #390
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Bast View Post
    Wel een vraag, hoe the freakin' hell moet ik ooit zo'n omega3 tablet nemen? Zelfs de gemiddelde breezersledt krijgt dat niet in 1x doorgeslikt? (.
    Dan zijn die breezersletjes van jou niet veel gewend

  16. #391
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Net de 1e training met Dexaprine op, zelfs al zit ik in de cut heb ik toch een PR op de bent-over row en squat gezet!

    Gelukkig ben ik ook niet heel gevoelig voor caffeine en 1,3 DMAA, dus merk ik niet echt een overdosis energie, maar mijn spieren wel!
    Lekker dan!

    - Eldert
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  17. #392
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Nu in de aanbieding!!


    Tested Performance

    met meer dan 50% korting!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  18. #393
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Heb een proefverpakking isolaatperfection gekocht. inmiddels de strawberry sensation en de berryblast gedronken. Als je van yogoyogo houd dan is deze om te nemen! qua smaak een lekker chemisch randje eraan (vind ik lekker iig). ze leken wel vrij veel op elkaar. ik vond het lekker maar niet mijn ding. ik ben meer van de vanille en chocolade achtige dingen..

    Goed, in ieder geval.. als ik er aan denk enzo zal ik die andere smaken ook posten. vooralsnog complimenten!:P

  19. #394
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuil...uloid-goliath/
    Hahahah B&F are you guys serious? hahaha ik moet echt heel heel hard lachen:P jullie hebben humor.

  20. #395
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Damn als ik dat koop zit bij het fappen zeker het hele plafond onder

  21. #396
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  22. #397
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  23. #398
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stephan_dude View Post
    Heb een proefverpakking isolaatperfection gekocht. inmiddels de strawberry sensation en de berryblast gedronken. Als je van yogoyogo houd dan is deze om te nemen! qua smaak een lekker chemisch randje eraan (vind ik lekker iig). ze leken wel vrij veel op elkaar. ik vond het lekker maar niet mijn ding. ik ben meer van de vanille en chocolade achtige dingen..


    Goed, in ieder geval.. als ik er aan denk enzo zal ik die andere smaken ook posten. vooralsnog complimenten!:P

    Bedankt voor je review. Hier hebben de mensen wat aan


    Quote Originally Posted by stephan_dude View Post
    http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/seksuele-stimulans/goliath-labs/ejaculoid-goliath/
    Hahahah B&F are you guys serious? hahaha ik moet echt heel heel hard lachen:P jullie hebben humor.

    Ja mooi he! We hebben voor iedereen wat wils


    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Damn als ik dat koop zit bij het fappen zeker het hele plafond onder
    Dat laat ik in het midden:P


    -Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  24. #399
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    De bananensmaak! wheyisolaat.
    Ik kan heel kort zijn over deze smaak.. hij smaakt naar snoepbanaantjes!(die gele dingetjes van haribo, jeweetwel:P)



    Goed even een recensie over ejaculoid. heb de hele kamer opnieuw gewit

  25. #400
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stephan_dude View Post
    http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuil...uloid-goliath/
    Hahahah B&F are you guys serious? hahaha ik moet echt heel heel hard lachen:P jullie hebben humor.
    OMG.... Wat gebeurd er dan als je dan combineert met Maximize Intense???
    Schiet ik mijn vrouw dan KO?? Ik ga ik daarna zelf ook KO?

    ow ow ow...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •