Page 10 of 18 FirstFirst ... 67891011121314 ... LastLast
Results 226 to 250 of 432

Aankomen moet natuurlijk wel in spieren zijn, geen vet. Qua eten doe ik m'n best, verdubbel af en toe de vlees porties, verder gewoon bruin brood, 2 - 3 whey shakes per dag. Laatste weken ook maar gewoon weer borrelnootjes, chips en koekjes erbij gedaan om dat afvallen tegen te gaan, maar zit soms echt tegen m'n zin in te eten en dat kan toch ook niet echt de bedoeling zijn ;P
    Advertentie door Mixfight.nl

Quote Originally Posted by Bast View Post
    Aankomen moet natuurlijk wel in spieren zijn, geen vet. Qua eten doe ik m'n best, verdubbel af en toe de vlees porties, verder gewoon bruin brood, 2 - 3 whey shakes per dag. Laatste weken ook maar gewoon weer borrelnootjes, chips en koekjes erbij gedaan om dat afvallen tegen te gaan, maar zit soms echt tegen m'n zin in te eten en dat kan toch ook niet echt de bedoeling zijn ;P

minder whey shakes drinken en idd een weightgainer pakken

Quote Originally Posted by blade View Post
    wat hij zegt^^

Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Zo deze week mn eerste bestelling binnen van de Body en Fitshop. Helemaal blij mee

Attachment 943
    Zier er goed uit! Dank je, voor de order
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!

Quote Originally Posted by blade View Post
    Lean Gain zal dan een goede keuze zijn. Pure complexe koolhydraten in combinatie met hoogwaardige eiwitten. Zo kun je op een kwalitatief hoogwaardige manioer de kcal innname omhoog brengen waardoor het voor je lichaam veel makkelijker is de kilo's en spieren te pakken.
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!

B&F, wat is het verschil tussen whey perfection en isolaat perfection eigenlijk? Neem aan dat in isolaat ook alleen whey eiwitten zitten?
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

Quote Originally Posted by Ton View Post
    B&F, wat is het verschil tussen whey perfection en isolaat perfection eigenlijk? Neem aan dat in isolaat ook alleen whey eiwitten zitten?
    Isolaat is de meest pure vorm van whey, dat wil zeggen met zo min mogelijk koolhydraten en vet. Vooral bodybuilders vinden dit erg belangrijk.

Mike

Ik vraag me af of er een supplement oid is wat mij kan helpen bij het verliezen van wat vet, ik heb wel redelijk zichbaar gespierd en breed, maar ik heb ook een vrij hoog vetpercentage, zijn er middelen die erbij zouden kunnen helpen om wat vet kwijt te raken zonder al te veel spier te verliezen? Ik heb wel eens gelezen over producten die zouden helpen bij het verbranden van vet, maar ik heb altijd mijn twijfels over hoe goed die nou echt werken. Maar goed, ervan uitgaand dat er zulke producten zijn, welke zou je me aanraden?

Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Ik vraag me af of er een supplement oid is wat mij kan helpen bij het verliezen van wat vet, ik heb wel redelijk zichbaar gespierd en breed, maar ik heb ook een vrij hoog vetpercentage, zijn er middelen die erbij zouden kunnen helpen om wat vet kwijt te raken zonder al te veel spier te verliezen? Ik heb wel eens gelezen over producten die zouden helpen bij het verbranden van vet, maar ik heb altijd mijn twijfels over hoe goed die nou echt werken. Maar goed, ervan uitgaand dat er zulke producten zijn, welke zou je me aanraden?
    Leuke signature ik denk dat dit is waar je naar op zoek bent:

http://bodyenfitshop.nl/afslankprodu...perfection-duo

Mike

Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    is dit te combineren met whey perfection en muscle protect?

Leuke signature ik denk dat dit is waar je naar op zoek bent:

http://bodyenfitshop.nl/afslankprodu...perfection-duo

Mike
    Heb dit net besteld, ruim voor 22:00uur, kijken of het morgen nu wel bezorg word

Quote Originally Posted by Peacey View Post
    is dit te combineren met whey perfection en muscle protect?
    Zeker weten

Heb dit net besteld, ruim voor 22:00uur, kijken of het morgen nu wel bezorg word
    Ga het regelen voor je!

Mike

Zeker weten
    Mooi zo, mijn muscle protect is ook bijna op, dus die bestel ik morgen wel weer.
    Bedankt!!!

Mooi zo, mijn muscle protect is ook bijna op, dus die bestel ik morgen wel weer.
    Bedankt!!!
    Graag gedaan hoor

body en fit! Ik wil ff zeggen dat de dextrose fruit punch fucking lekket is na het trainen echt precies waar ik zin in heb na een zware training een heerlijke dorstlesser!

Quote Originally Posted by stephan_dude View Post
    body en fit! Ik wil ff zeggen dat de dextrose fruit punch fucking lekket is na het trainen echt precies waar ik zin in heb na een zware training een heerlijke dorstlesser!
    Kijk! Dat is nog eens leuk om te horen.Dextrose is inderdaad erg lekker.

Mike

straks trainen op maximize intense! kijken wat het doet

straks trainen op maximize intense! kijken wat het doet
    Hoe ging het?

Hoe ging het?
    Fucking lekker getraind net!. Ik begin bij het drinken dan maar.. dat vond ik puur smerig. Heb het opgelost in vruchtensap maar heb mn best moeten doen om het naar binnen te krijgen. Misschien dat een andere smaak beter is ik heb raspberry lemon
    Mijn tolerantie voor dit soort producten ligt meestal erg hoog. Ik had al een keer getraind op jet spul maar de halve dosering deed me niet zoveel. Nu de hele geprobeerd.

In het begin voelde ik er niet veel van. Had verwacht om ineens heel hyper te zijn ofzo. Na een half uur voelde ik me wel meer alert.

Tijdens het trainen begon ik het toch wel te voelen. Mn squats vlogen de lucht in en ik raalte maar niet verzuurd. Wel voelde mn spierpomp waanzinnig lekker al na een paar. Setjes.

Ik was niet te vermoeien en heb eigenlijk meer gedaan dan goed is. Bovenbenen, kuiten biceps en triceps(triceps 2 oefeningen ivm blessure)

Na hey krachtmoment ben ik nog even gaan hardlopen op de band en daar is waar ik pas echt het effect merkte. Ik was in het lopen onvermoeibaar. Mn longen Zogen zich vol met lucht en ik voelde een enorme trainingsagressie ik ging harder en harder rennen en de grote lach was niet van mn bek te slaan. Nu voel ik me na het douchen nog steeds onoverwinnelijk!

Heerlijk spul en het is de rotte.smaak meer dan ward!

Ik bewaar het alleen wel voor alleen mn fitness. Tijdens mma zal ik dit niet gebruiken. 1 omdat ik er niet aan gewent wil raken tijdens het knokken en dat als het een keer zo.nder moet ik het ineens niet meer kan. 2 dat ene goedje staat niet.voor niks opd dopinglijst ik trek bij iedereen zn kop eraf tijdens de training

Ow mn sportdrankje tijdens de training is tegenwoordig muscleprotect van b&f. Lekker fris!

Fucking lekker getraind net!. Ik begin bij het drinken dan maar.. dat vond ik puur smerig. Heb het opgelost in vruchtensap maar heb mn best moeten doen om het naar binnen te krijgen. Misschien dat een andere smaak beter is ik heb raspberry lemon
    Mijn tolerantie voor dit soort producten ligt meestal erg hoog. Ik had al een keer getraind op jet spul maar de halve dosering deed me niet zoveel. Nu de hele geprobeerd.

In het begin voelde ik er niet veel van. Had verwacht om ineens heel hyper te zijn ofzo. Na een half uur voelde ik me wel meer alert.

Tijdens het trainen begon ik het toch wel te voelen. Mn squats vlogen de lucht in en ik raalte maar niet verzuurd. Wel voelde mn spierpomp waanzinnig lekker al na een paar. Setjes.

Ik was niet te vermoeien en heb eigenlijk meer gedaan dan goed is. Bovenbenen, kuiten biceps en triceps(triceps 2 oefeningen ivm blessure)

Na hey krachtmoment ben ik nog even gaan hardlopen op de band en daar is waar ik pas echt het effect merkte. Ik was in het lopen onvermoeibaar. Mn longen Zogen zich vol met lucht en ik voelde een enorme trainingsagressie ik ging harder en harder rennen en de grote lach was niet van mn bek te slaan. Nu voel ik me na het douchen nog steeds onoverwinnelijk!

Heerlijk spul en het is de rotte.smaak meer dan ward!

Ik bewaar het alleen wel voor alleen mn fitness. Tijdens mma zal ik dit niet gebruiken. 1 omdat ik er niet aan gewent wil raken tijdens het knokken en dat als het een keer zo.nder moet ik het ineens niet meer kan. 2 dat ene goedje staat niet.voor niks opd dopinglijst ik trek bij iedereen zn kop eraf tijdens de training

Ow mn sportdrankje tijdens de training is tegenwoordig muscleprotect van b&f. Lekker fris!
    Nou dat klinkt als een succes! Fijn om te horen dat het zo goed is gegaan. Ik wens je veel sterkte met je spierpijn morgen

Mike

Haha Dankje, dat zal er morgen wel zijn ja!

Hey Mike van B&F,

Zie dat je veel verstand hebt van supplementen, welke je het beste kan nemen en zonder een verkoopgehalte. Daarom dacht ik, laat ik t ook eens vragen.

Mijn probleem is:
    a) mijn shirtje ruikt na de training erg naar amonia. Naar horen zeggen betekent dit dat ik spierenmassa aan het verbranden ben. Klopt dat en wat kan ik het beste gebruiken om dit tegen te gaan. Ik eet namelijk gewoon 2 uur (aardappels, groete en vlees) voor de training en train 2 uur 2x per week.
    b) Ik doe al 2 jaar aan BBJ en MMA, doe dit dus 2x per week 2 uur lang waarna ik na de training altijd een shakie (whey perfection) neem en evt een bruine boterham met pindakaas of een bakje tonijn. Maar ik merk dat ik slechts minimaal groter wordt en weeg nog steeds na 2 jaar trainen 81 kg (182 cm lang en 25 jaar oud). Kortom blijf hangen op 81 kg. Hoe kan ik sneller spiermassa kweken? Wil geen creatine nemen. En weet niet wat ik van weightgainer moet vinden, want ik wil niet dik(ker) worden, want cutten werkt niet zo snel bij mij...

Hoop dat je iets voor me weet,

groetjes Stanley

Je lichaam heeft veel energie (koolhydraten) bij zware trainingen. Je moet denk ik zowel voor als na je training meer koolhydraten nemen. Hierdoor zul je minder spierafbraak hebben.
    En ik denk ook dat je meer vocht/water moet gaan drinken. Dit zal samen ook de Amonia geur waarschijnlijk oplossen.
    Een simpel tekort aan energie/carbs rondom je training zou ook wel eens de reden kunnen zijn waarom je niet echt vooruitgaat.

***Combi-Toppers scherp in prijs***

Whey Perfection & Creapure Creatine

De beste eiwitten en creatine voor spiergroei samen in
    één superdeal: 39,90 euro! Perfectie!
    Whey Perfection - op elk front
    (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1!
    Creapure Creatine - de allerbeste
    creatine voor spierkracht, spiermassa en prestaties.

500 Gram Creapure
    Creatine
    2270 Gram Whey Perfection
    Samen voor 39,90!

Whey Perfection & Oats

3000 gram Ultra Fine Oats
    2270 Gram Whey
    Perfection
    Samen voor 39,90!

Protein Perfection
    Stack

De beste eiwitten voor spiergroei samen in één superdeal!

1500 Gram (60 Shakes) Micellar Casein
    Perfection
    2270 Gam (81 ShakeS) Whey Perfection
    Samen voor
    54,90!

Tags for this Thread

Bookmarks