Fucking lekker getraind net!. Ik begin bij het drinken dan maar.. dat vond ik puur smerig. Heb het opgelost in vruchtensap maar heb mn best moeten doen om het naar binnen te krijgen. Misschien dat een andere smaak beter is ik heb raspberry lemon
Mijn tolerantie voor dit soort producten ligt meestal erg hoog. Ik had al een keer getraind op jet spul maar de halve dosering deed me niet zoveel. Nu de hele geprobeerd.
In het begin voelde ik er niet veel van. Had verwacht om ineens heel hyper te zijn ofzo. Na een half uur voelde ik me wel meer alert.
Tijdens het trainen begon ik het toch wel te voelen. Mn squats vlogen de lucht in en ik raalte maar niet verzuurd. Wel voelde mn spierpomp waanzinnig lekker al na een paar. Setjes.
Ik was niet te vermoeien en heb eigenlijk meer gedaan dan goed is. Bovenbenen, kuiten biceps en triceps(triceps 2 oefeningen ivm blessure)
Na hey krachtmoment ben ik nog even gaan hardlopen op de band en daar is waar ik pas echt het effect merkte. Ik was in het lopen onvermoeibaar. Mn longen Zogen zich vol met lucht en ik voelde een enorme trainingsagressie ik ging harder en harder rennen en de grote lach was niet van mn bek te slaan. Nu voel ik me na het douchen nog steeds onoverwinnelijk!
Heerlijk spul en het is de rotte.smaak meer dan ward!
Ik bewaar het alleen wel voor alleen mn fitness. Tijdens mma zal ik dit niet gebruiken. 1 omdat ik er niet aan gewent wil raken tijdens het knokken en dat als het een keer zo.nder moet ik het ineens niet meer kan. 2 dat ene goedje staat niet.voor niks opd dopinglijst

ik trek bij iedereen zn kop eraf tijdens de training
Ow mn sportdrankje tijdens de training is tegenwoordig muscleprotect van b&f. Lekker fris!
Bookmarks