MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 15 of 18 FirstFirst ... 51112131415161718 LastLast
Results 351 to 375 of 432
  1. #351
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Nog nooit een wedstrijd gevochten maar Dexaprine en jullie Green Tea bevielen me zeer goed tijdens mijn cut!

    ps:
    jullie nieuwe site werkt niet echt lekker met firefox jammer genoeg.. Wel met IE. Iemand een idee over hoe de site eruit ziet met Chrome?
    Niet goed met firefox? Wij werken hier altijd met Firefox en merken er eigenlijk niets van. Maar ik ga er even achteraan. Bedankt!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  2. #352
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Niet goed met firefox? Wij werken hier altijd met Firefox en merken er eigenlijk niets van. Maar ik ga er even achteraan. Bedankt!

  3. #353
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Wat is precies het probleem dan?

    Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  4. #354
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Heb nu de Protein Perfection Mix.. in chocosmaak.. Dat is lekker spul!!

  5. #355
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Wat is precies het probleem dan?

    Mike
    Het categorieen menu zit over de search bar en de weekaanbiedingen heen

  6. #356
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Heb nu de Protein Perfection Mix.. in chocosmaak.. Dat is lekker spul!!
    Fijn om te horen!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  7. #357
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Het categorieen menu zit over de search bar en de weekaanbiedingen heen
    Is dit bij volledig scherm?
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  8. #358
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Het categorieen menu zit over de search bar en de weekaanbiedingen heen

    heb ook het vosje maar heb er geen last van
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  9. #359
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Is dit bij volledig scherm?
    Bij beide. Wellicht ligt het aan mijn add-ons op firefox.

  10. #360
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Okay, ik ben weer toe aan iets nieuws, of meer van hetzelfde.

    Ik heb Whey Perfection gehad, en opzich was dat qua smaak ed allemaal prima. De Lean Gainer was qua smaak iets minder, maar lijkt qua spieropbouw het wel aanzienlijk beter te doen dan de Whey Perfection.

    Alleen ik ben bijna door mijn Lean Gainer heen. Ik wil wel gewoon verder blijven gaan met krachttraining; toename in spiermassa. Alleen wil toch wel iets mijn vetpercentage omlaag, want een sixpack door 13,5% heen beuken is ook bijna niet te doen.

    Dus; wat te nemen?
    Dacht misschien zelf aan Whey Perfection (voor direct na het sporten) en Lean Gainer voor bijv. voor het slapen gaan ontbijt/lunch (ik ben student, ontbijt en lunch overlapt elkaar nogal eens). Maar, als er iets anders dat een must try-is hoor ik dat graag; dus mocht er nog een diamantje in de shop liggen voor opnames van eiwitten en opbouw van spieren zonder teveel vet binnen te krijgen laat u horen.

    Heb op dit moment nog een beetje geld, dus meer dan 1 product noemen en een combinatie neerzetten is toegestaan =D

  11. #361
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bast View Post
    Okay, ik ben weer toe aan iets nieuws, of meer van hetzelfde.

    Ik heb Whey Perfection gehad, en opzich was dat qua smaak ed allemaal prima. De Lean Gainer was qua smaak iets minder, maar lijkt qua spieropbouw het wel aanzienlijk beter te doen dan de Whey Perfection.

    Alleen ik ben bijna door mijn Lean Gainer heen. Ik wil wel gewoon verder blijven gaan met krachttraining; toename in spiermassa. Alleen wil toch wel iets mijn vetpercentage omlaag, want een sixpack door 13,5% heen beuken is ook bijna niet te doen.

    Dus; wat te nemen?
    Dacht misschien zelf aan Whey Perfection (voor direct na het sporten) en Lean Gainer voor bijv. voor het slapen gaan ontbijt/lunch (ik ben student, ontbijt en lunch overlapt elkaar nogal eens). Maar, als er iets anders dat een must try-is hoor ik dat graag; dus mocht er nog een diamantje in de shop liggen voor opnames van eiwitten en opbouw van spieren zonder teveel vet binnen te krijgen laat u horen.

    Heb op dit moment nog een beetje geld, dus meer dan 1 product noemen en een combinatie neerzetten is toegestaan =D

    Beste Bast,

    Wat je wil is de gulden combinatie van tegelijkertijd meer spiermassa en minder vet. Dit is simpelweg enorm moeilijk en bijna niet te bereiken. De beste manier om hier in de buurt te komen is de Nr. 1 voor de training, magnificent er na. Twintig minuten later neem je dan je whey perfection. De koolhydraten in beide producten zorgen ervoor dat de eiwitten uit de whey perfection zo goed mogelijk worden gebruikt voor de opbouw van spiermassa. Je kan er, afhankelijk van je voeding altijd voor kiezen s' ochtends nog een whey shake te nemen.

    Kan je hier wat mee?

    Mike

    edit: vergeet natuurlijk je multi vitamine en visolie niet, erg belangrijk bij je stofwisseling.
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  12. #362
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    ***Weekaanbiedingen***

    Ultra Fine Oats


    4000 gram 9,90!

    A-HD


    Maandverpakking 31,90


    EPIC


    Maandverpakking 26,50!

    Whey Shake

    2270 Gram 34,90!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  13. #363
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Leuke aanbiedingen weer!

  14. #364
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Leuke aanbiedingen weer!
    Thanks
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  15. #365
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    STUUR JE FOTO IN EN MAAK KANS €150 AAN BODY & FIT PRODUCTEN!

    Speciaal voor alle fans van Body & Fitshop en gebruikers van sportvoeding hebben wij een actie opgezet. Doe dus gezellig mee en maak kans op een super producten pakket van Body & Fit! Het enige wat je hoeft te doen is een leuke foto met een Body & Fit product insturen!

    Wat moet je doen!?

    1. Klik bovenaan op ‘Doe mee’ en stuur ons jouw leukste vakantie foto of een zomer foto waarop jij staat met een Body & Fit product!
    2. De bedoeling is om zoveel mogelijk stemmen te behalen zodat je wint, deel dus je bericht op alle sociale netwerken!
    3. Kijk elke week even op welke plaats je staat, dit kan je op de homepage en deelnemers pagina zien
    4. De actie stopt 31 augustus, dus daarna worden de stemmen gestopt. 3 september wordt de winnaar bekend gemaakt via deze website!


    Maak dus snel een account aan: http://bodyenfitshoparoundtheworld.nl/

    Tip: team foto's & traningsfoto's maar orginaliteit wordt beloond!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  16. #366
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Beste heren/dames van B&F,

    Ik heb enige maanden geleden jullie afslankeiwit gebruikt en was hier best over tevreden.
    Ik vraag me alleen af wat het verschil tussen jullie en adere merken is, want jullie zijn (gelukkig) stukken goedkoper dan de rest?

    Ik heb een paar jaar geleden shakes gebruik van BCM (www.bcmdieet.nl) en viel razendsnel af en met jullie afslankeiwit wat minder snel, zouden jullie mij kunnen vertellen waar het grote verschil ligt?

    Bij voorbaat dank!
    Last edited by ol4a; 30-07-2012 at 13:25.
    Het leven is k*t, k*t op zn tijd is ook best lekker'.

  17. #367
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ol4a View Post
    Beste heren/dames van B&F,

    Ik heb enige maanden geleden jullie afslankeiwit gebruikt en was hier best over tevreden.
    Ik vraag me alleen af wat het verschil tussen jullie en adere merken is, want jullie zijn (gelukkig) stukken goedkoper dan de rest?

    Ik heb een paar jaar geleden shakes gebruik van BCM (www.bcmdieet.nl) en viel razendsnel af en met jullie afslankeiwit wat minder snel, zouden jullie mij kunnen vertellen waar het grote verschil ligt?

    Bij voorbaat dank!
    Ik denk dat het komt omdat het BCM dieet een volledig pakket van producten bevat. Als je alleen afslankeiwitten neemt gaat het vanzelfsprekend minder snel dan dat je dit bijvoorbeeld met een fatburner combineert.

    Groetjes,

    Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  18. #368
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Ik denk dat het komt omdat het BCM dieet een volledig pakket van producten bevat. Als je alleen afslankeiwitten neemt gaat het vanzelfsprekend minder snel dan dat je dit bijvoorbeeld met een fatburner combineert.

    Groetjes,

    Mike

    Hoi Mike,

    Bedankt voor je snelle reactie!
    Ik gebruikte bij bcm alleen de shakes, deze verving ik voor twee maaltijden per dag en at 's avonds een normale warme maatijd.
    Welke combinatie kan ik het beste gebruiken voor het beste resultaat?

    Bij voorbaat dank.
    Het leven is k*t, k*t op zn tijd is ook best lekker'.

  19. #369
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ol4a View Post
    Hoi Mike,

    Bedankt voor je snelle reactie!
    Ik gebruikte bij bcm alleen de shakes, deze verving ik voor twee maaltijden per dag en at 's avonds een normale warme maatijd.
    Welke combinatie kan ik het beste gebruiken voor het beste resultaat?

    Bij voorbaat dank.
    Graag gedaan

    De beste combo is:

    Als ontbijt: Afslank eiwit
    Na de training of twee uur na de avondmaaltijd: whey perfection
    Als fatburner bij het ontbijt: dexaprine
    Multivitamine: sport en vitaliteit

    Succes!!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  20. #370
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Yo Mike,

    Als ik mijn WP schepje gebruik voor mijn ultra fine oats, hoeveel gram zou een fijngestreken schepje dan zijn? Bij WP is het natuurlijk 28g maar hebben de ultra fine oats een andere density/textuur waardoor het zwaarder is?

  21. #371
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Yo Mike,

    Als ik mijn WP schepje gebruik voor mijn ultra fine oats, hoeveel gram zou een fijngestreken schepje dan zijn? Bij WP is het natuurlijk 28g maar hebben de ultra fine oats een andere density/textuur waardoor het zwaarder is?
    Het zal niet enorm veel schelen hoor. Ik gebruik zelf altijd een wp schepje of 2
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  22. #372
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Graag gedaan

    De beste combo is:

    Als ontbijt: Afslank eiwit
    Na de training of twee uur na de avondmaaltijd: whey perfection
    Als fatburner bij het ontbijt: dexaprine
    Multivitamine: sport en vitaliteit

    Succes!!
    Top!
    Maar dan heb ik alsnog een vraagje, kan ik als lunch ook de shake met dexaprine nemen of zonder dexaprine?
    Het leven is k*t, k*t op zn tijd is ook best lekker'.

  23. #373
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Eergisteren meegedaan met de Tweet actie van de Body & Fitshop en ik kreeg dezelfde dag nog een bericht dat ik het pakket had gewonnen. Gisteren het pakket ontvangen en ben er zeer blij mee.

    Mooie belt, handschoenen, sportas, tanktop en nog veel meer gekregen.

    Thanks Body & Fitshop!!!

  24. #374
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ol4a View Post
    Top!
    Maar dan heb ik alsnog een vraagje, kan ik als lunch ook de shake met dexaprine nemen of zonder dexaprine?
    Dat kan ook. Ik raad je wel aan om een aantal dagen met een halve te beginnen.
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  25. #375
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Dat kan ook. Ik raad je wel aan om een aantal dagen met een halve te beginnen.
    Top!
    Ga ze vanavond bestellen en hou je op de hoogte van de ontwikkelingen.
    Ik denk wel dat ik ga beginnen met alleen de afslankeiwit en de dexaprine, de rest komt daarna wel.
    Het leven is k*t, k*t op zn tijd is ook best lekker'.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •