MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 18 FirstFirst ... 456789101112 ... LastLast
Results 176 to 200 of 432
  1. #176
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Meestal heb je het de volgende dag in huis. Ik neem een shake als ik uit bed kom en 1 een half uur na het trainen.
    Ok, zou relaxt zijn, mijn pot is vandaag leeg gegaan.
    Merk je al wat van die caps die jij neemt?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Heb zojuist de Whey Perfection Superactie besteld.
    Mijn vraag is wanneer ik het thuis kan verwachten en hoeveel shakes ik per dag moet nemen.
    Bedankt voor je order! Deze heb je morgen. Door pinksteren is je pakket al wel klaar gemaakt door ons, maar word pas vanacht verwerkt bij de PostNL. Morgen dus in huis!
    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Hoi Ralf en Mike,

    Ik zal even hier mijn verslagje doen van de Noxipro.

    Er staat een half uur van te voren nemen, maar binnen 10 min ging alles al tintelen en voor ik het wist had ik een soort van gevoel van 1996... Hellraiser Sporthallen Zuid.. Ahum...

    DMAA wat er in zit is nl een verwant van MDMA.

    Verder had ik een zeer strakke focus en ramde er echt op los. En mijn longen leken 2 x zo groot.
    Lichaam was helemaal warm en lekker.
    Helaas gaan de dumbbells hier maar tot 32kg, dus met one arm dumbbell row (zagen) had ik het gevoel of ik ze de lucht in gooide! Optrekken als een malle. Geweldig.

    Na de training ook nog eens zo geil als boter.
    En de rest van de dag voelde ik alsof ik drugs op had. Serieus.
    Ik had verwacht dat ik niet kon slapen, maar tegen 00:00 vielen echt mijn ogen dicht. (zeer zware training)
    Gelukkig alleen nemen op trainingsdagen.. En misschien ook niet alle dagen.. Ik ben verslavingsgevoelig.

    Ik denk dat wanneer ik er 's avonds op ga trainen, ik de hele nacht wakker lig te spacen...

    Ook hoorde ik in de wandelgangen dat Noxipro uit de handel gaat? is dit waar?
    Hoe lang strekt de voorraad nog??? Want dan wil ik nog wel wat potjes bij bestellen.
    Ik heb net 3 collega's een schep gegeven, die stuiteren nu door de sportschool heen. LOL!
    *krijg net een Whatsapp: Fucking Hell!!

    De smaak Orange/Papaya was heerlijk.
    Geen crash gehad door een goede postworkout (NO Synthesize) en flink eten.

    Kortom: een aanrader.
    NoxiPro is echt goed he! Ik vind deze persoonlijk de beste die er is. De pomp, uithoudingsvermogen en kracht doet het hem. Succes met je trainingen. Heb je ook een specifiek doel?

    Groetjes Ralf
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  3. #178
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    (1.83) ik wil 90 kg zijn met 5%
    Ripped as hell en dan een keer op een podium of.
    Het maximale van mijn genen profiteren.
    Ik ben Personal Trainer, dus mijn fysiek is mijn visitekaartje.

    M'n tas staat al weer klaar en heb nu al weer de bibbers. Haha.

    Ik ga de Lean Gain bestellen.

  4. #179
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Ok, zou relaxt zijn, mijn pot is vandaag leeg gegaan.
    Merk je al wat van die caps die jij neemt?
    Laat ik je vanavond weten na het trainen.

  5. #180
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil zo nog even eeb bestelling plaatsen.
    Zit te twijfelen tissen de creapure creatine en de noxipro.
    Iemand advies?

  6. #181
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Ik wil zo nog even eeb bestelling plaatsen.
    Zit te twijfelen tissen de creapure creatine en de noxipro.
    Iemand advies?
    Het verschilt per persoon hoe je op creatine reageert. Persoonlijk zou ik voor noxipro gaan.

    Groetjes Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  7. #182
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default Deel jouw ultieme supplementen stak en win!

    Wij van Body en Fitshop zijn enorm benieuwd wat voor jullie de ultieme supplementen combinaties zijn. Wat zorgt ervoor dat jij jouw wedstrijden wint en je tegenstanders verslaat op de mat of in de ring?

    Deel in dit topic wat voor jou de ideale stak is, met duidelijke toelichting waarom en wie weet win jij jouw ideale stak!


    Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  8. #183
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Heb straks de noxipro besteld met een paar nieuwe trainings handschoenen, ben benieuwd.

  9. #184
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Heb straks de noxipro besteld met een paar nieuwe trainings handschoenen, ben benieuwd.


    Goed bezig! Doe je ook mee met de prijsvraag?

    Groetjes Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  10. #185
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Goed bezig! Doe je ook mee met de prijsvraag?

    Groetjes Mike
    Yes ga ik zeker doen. kijk net even op die tracktrace code van mijn 2e bestelling en die komt pas morgen binnen, had hem gister om 21:15 besteld
    Mijn eiwitten komen wel vandaag binnen zag ik.

  11. #186
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Nou, dan maar in deze topic:
    ''
    Hoe dan ook, ik heb me de afgelopen dagen een beetje ingelezen in al die supplementen, dus hier komt mijn ideale combi.

    Een weightgainer om de dag te beginnen, zo krijg je ook nog de nodige koolhydraten binnen, kan ik als ecto wel gebruiken. Later in de middag een eiwitreep, je wilt wat lekkers eten maar het moet wel gezond zijn, he! Een uur voor het trainen Maximize intense. Door de leeftijd heb je nou eenmaal niet al te veel energie. Direct na de training aminozuren om te zorgen dat de spieren herstellen zodat alles niet voor niets is geweest. Anderhalf uur na de training post-workout shake. En dan voor het slapen gaan een eiwitshake, wel vanille natuurlijk, aardbei is niet lekker en dan maar herstellen tijdens het slapen.
    O ja, mijn nieuwste idee is groene thee-extract pillen. Ook handig voor vechters, al je vet verliezen, dus dan kan je op je ideale gewicht komen
    ''

  12. #187
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Mijn ideale plaatje van sups, atuurlijk op een trainingsdag natuurlijk.

    Bij het ontbijt:
    Meer info
    Mega Vitek

    Vitamines (het beste wat er is)

    Astaxanthine
    (Anti Oxidante)

    Meer info
    Glucosamine, Chondroitine en MSM

    Meer info
    Lean Gain

    Weightgainer


    15 min voor de training:

    Meer info
    NoxiPro

    Direct na de training

    Meer info
    PeptoPro gemixt met

    Meer info
    ANABOLIC WMS

    Meer info
    Creapure Olimp

    (op dagelijkse basis)
    30 min na de training

    Whey Perfection

    De rest van de dag schone waardevolle maaltijden eten als een paard. (is mijn Chinese sterrenbeeld)

    Voor het slapen gaan nog een keer

    Lean Gain

    Meer info
    Intimidate!

    Testo Booster en verbeterd nachtrust (kalmeert Noxipro hype)



    En zo ga ik voor het einde van het jaar nog de 87 kg halen. (Nu 80 kg)
    Ik maak momenteel elke maand trainingshighlights en professionele foto's.

    Nu is de tijd om documentatie te maken. Over 10 jaar hoef ik het niet meer te doen.

  13. #188
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Een gezonde pot eten is de basis in mijn voedingspatroon. Daarnaast gebruik ik voornamelijk:

    Whey (perfection) - aanrader is de varity pack aanbieding op Body en Fitshop als je nog niet weet welke smaak je wel of niet door je strot kunt krijgen. Complimenten voor de smaken trouwens!!!
    Gebruik het dagelijks smorgens en na het trainen.

    Visolie en een multivit worden uiteraard dagelijks gesnoept.

    Maximize intense, na een aantal sample zakjes te hebben gehad, ben ik al overtuigd wat dit product betreft! Scherpte, concentratie en de wil om door te zetten. Heb na een kantoordag vaak een loom gevoel in me lichaam. Dit product zet je op scherp!!

    Glutamine, ik gebruik het vooral om overtraining te voorkomen. Heb snel last van pezen na herhaaldelijke krachttraining. Voor mn gevoel helpt glutamine dit te voorkomen.

    Lean gain, een weightgainer. Ben 1.93, 92kg, wil naar die 100kg maar fuck wat is dat vreten geblazen voor mij (ecto). Deze weightgainer gaat me hiermee helpen!

    Daarnaast ben ik héél erg benieuwd naar Nr.1 van Body en Fitshop. Het schijnt een monsterproduct te zijn, en een monster in de ring willen we allemaal zijn/worden!!

    OSU
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  14. #189
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Net de noxipro binnen gehad.
    Netjes verpakt en een gratis bidon en een sachet maximize intense erbij!!! Top!!!
    Ik heb hem in de smaak watermelon besteld. Ga hem zo nemen voor de training.

    Een vraagje aan de heren van de BenF shop.
    Hebben jullie een betrouwbaar iets waarmee ik mijn onderhoud kan berekenen???
    Ik wil over 4 weken gaan cutten(ja ik weet het, het is al zomer :P ) en wil gewoon eens weten wat ik precies naar binnen kan werken.

  15. #190
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default


    Geldig tot 8 juni 2012

    Fusion Pro

    2270 Gram voor 34.90 euro!

    Epic

    Maandverpakking voor 24.90 euro!

    Bodybuilding Vitamin Pack

    Maandverpakking voor 14.90 euro!

    A-HD

    Maandverpakking + 10 Day Solid voor 31.90 euro!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  16. #191
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Net de noxipro binnen gehad.
    Netjes verpakt en een gratis bidon en een sachet maximize intense erbij!!! Top!!!
    Ik heb hem in de smaak watermelon besteld. Ga hem zo nemen voor de training.

    Een vraagje aan de heren van de BenF shop.
    Hebben jullie een betrouwbaar iets waarmee ik mijn onderhoud kan berekenen???
    Ik wil over 4 weken gaan cutten(ja ik weet het, het is al zomer :P ) en wil gewoon eens weten wat ik precies naar binnen kan werken.
    Gaan we even samen voor je uitrekenen. Wat is je leeftijd, geslacht, is je werk lichamelijk zwaar en hoevaak per week train je?

  17. #192
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Geen probleem Nick ik help hem wel, ik doe het graag

    Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  18. #193
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HARDnickCORE View Post
    Gaan we even samen voor je uitrekenen. Wat is je leeftijd, geslacht, is je werk lichamelijk zwaar en hoevaak per week train je?
    Maar we hebben inderdaad die gegevens van je nodig om alles uit te rekenen
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  19. #194
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    haha ok heren bedankt. ik ben 29, man, heb geen lichamelijk zwaar werk en heb 4 keer KT en 3 keer cardio in de week.

  20. #195
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Hoi Ralf en Mike,

    Ik zal even hier mijn verslagje doen van de Noxipro.

    Er staat een half uur van te voren nemen, maar binnen 10 min ging alles al tintelen en voor ik het wist had ik een soort van gevoel van 1996... Hellraiser Sporthallen Zuid.. Ahum...

    DMAA wat er in zit is nl een verwant van MDMA.

    Verder had ik een zeer strakke focus en ramde er echt op los. En mijn longen leken 2 x zo groot.
    Lichaam was helemaal warm en lekker.
    Helaas gaan de dumbbells hier maar tot 32kg, dus met one arm dumbbell row (zagen) had ik het gevoel of ik ze de lucht in gooide! Optrekken als een malle. Geweldig.

    Na de training ook nog eens zo geil als boter.
    En de rest van de dag voelde ik alsof ik drugs op had. Serieus.
    Ik had verwacht dat ik niet kon slapen, maar tegen 00:00 vielen echt mijn ogen dicht. (zeer zware training)
    Gelukkig alleen nemen op trainingsdagen.. En misschien ook niet alle dagen.. Ik ben verslavingsgevoelig.

    Ik denk dat wanneer ik er 's avonds op ga trainen, ik de hele nacht wakker lig te spacen...

    Ook hoorde ik in de wandelgangen dat Noxipro uit de handel gaat? is dit waar?
    Hoe lang strekt de voorraad nog??? Want dan wil ik nog wel wat potjes bij bestellen.
    Ik heb net 3 collega's een schep gegeven, die stuiteren nu door de sportschool heen. LOL!
    *krijg net een Whatsapp: Fucking Hell!!

    De smaak Orange/Papaya was heerlijk.
    Geen crash gehad door een goede postworkout (NO Synthesize) en flink eten.

    Kortom: een aanrader.
    Dus jij had geen last van een flinke dip erna?

  21. #196
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Dus jij had geen last van een flinke dip erna?
    Yo Peacey, nee dat kan je opvangen door een goeie postworkout te nemen of meteen een dikke maaltijd.
    Maar aangezien ik die nooit bij me heb ga ik direct voor de postworkout.

  22. #197
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Yo Peacey, nee dat kan je opvangen door een goeie postworkout te nemen of meteen een dikke maaltijd.
    Maar aangezien ik die nooit bij me heb ga ik direct voor de postworkout.
    ok ok ja ik moet eerlijk zeggen, die noxipro doet goed zijn werk, alleen die dip erna hoef ik niet meer mee te maken

  23. #198
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    haha ok heren bedankt. ik ben 29, man, heb geen lichamelijk zwaar werk en heb 4 keer KT en 3 keer cardio in de week.
    Ik ben voor je bezig hoor, heb even weekend gevierd. Wat weeg je?
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  24. #199
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Ik ben voor je bezig hoor, heb even weekend gevierd. Wat weeg je?
    98 kilo

  25. #200
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Een vraagje aan de heren van de BenF shop.
    Hebben jullie een betrouwbaar iets waarmee ik mijn onderhoud kan berekenen???
    Ik wil over 4 weken gaan cutten(ja ik weet het, het is al zomer :P ) en wil gewoon eens weten wat ik precies naar binnen kan werken.
    Je hebt ongeveer 3495 kcal nodig, dus zeg maar 3500 op dagen dat je sport en 3033 op dagen dat je niet sport.
    Als je vragen hebt hoor ik het wel.

    Groetjes Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •