MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 18 FirstFirst ... 5678910111213 ... LastLast
Results 201 to 225 of 432
  1. #201
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Ralf/Mike,

    Effe een vraagje over Maximize intense. Moet ik dit gedoseerd gebruiken? Maw, als ik eenmaal begonnen ben hier ritme in houden, voor elke training dus. Of kan ik het gebruiken wanneer ik denk die extra energie/power boost nodig te zijn? Bv op een vermoeide/lome dag?

    Thanks, vind het super spul met een werking die me echt op scherp zet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  2. #202
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ton View Post
    Ralf/Mike,

    Effe een vraagje over Maximize intense. Moet ik dit gedoseerd gebruiken? Maw, als ik eenmaal begonnen ben hier ritme in houden, voor elke training dus. Of kan ik het gebruiken wanneer ik denk die extra energie/power boost nodig te zijn? Bv op een vermoeide/lome dag?

    Thanks, vind het super spul met een werking die me echt op scherp zet.
    Bedankt voor het compliment, Maximize Intense is inderdaad erg goed!

    Je hoeft het niet op een vast tijdstip te nemen. Een vermoeide of lome dag kan hiermee prima op gang worden geholpen.
    Let wel op dat hoe meer je het gebruikt (meerdere keren per week) hoe minder de effecten worden. Maar dit is uiteraard bij elke pre workout zo.

    Groetjes Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  3. #203
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    ****TROPHIX****




    -Perfect voor Bodybuilding en Dieet
    -Gemaakt voor
    spiergroei / spiermassa!
    -5.540mg BCAA per dosering
    -11.700mg EAA per
    dosering
    -Waardevolle Glutamine Peptides!
    -Zeer gemakkelijk
    mixbaar
    -Heerlijk in water of melk
    -Heerlijke milkshake smaken

    Als
    bodybuilder wil je spiermassa, een van de beste eiwitten die je dan kunt nemen
    is Trophix. Het bevat de meest hoogwaardige ongedenatuureerde eiwitten, Micellar
    Casein, Whey Proteine en Egg Protein. Waardevolle glutamine Peptides en per
    dosering 5540mg BCAA´s en 11700mg EAA´s.


    Exclusieve introductieprijs bij
    Bodyenfitshop.nl

    2270 Gram (81 Shakes)
    59,90 34,90!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  4. #204
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik zou nog even laten weten hoe de intimidate bevalt.

    Helaas heeft het voor mij niet veel gedaan, ik heb het gevoel iets droger te staan, ben ook afgevallen( wil niet meer afvallen eigenlijk). Verder is mijn kracht er niet meer op vooruit gegaan, waar ik wel op hoopte. Ik heb nog 5 pillen geloof ik dus het zal die laatste 5 dagen ook niet beter meer worden ben ik bang. Ik hoor veel dat mensen twee potjes bestellen omdat je dan de werking beter merkt maar om weer 32,95 uit te geven voor iets wat misschien niet werkt vind ik zonde, koop ik liever een pot whey van.

  5. #205
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    ***WEEKAANBIEDINGEN***

    Trophix **nieuw**


    2270 Gram (80 shakes) voor 34.90!

    Amino Energy

    30 trainingen voor 14.90!

    Ultimate Creatine

    500 Gram voor 14,90!

    FortiFX Proteinerepen


    Per Doos (12 bars) voor 19,90!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  6. #206
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Ik had laatst bij mijn 1na laatste bestelling ook zo`n doosje met 15 verschillende smaken whey besteld, zojuist de cream en coockie op, wat is die lekker zeg.
    Dat word mijn volgende bestelling!!!
    baal er nog steeds van dat ik zo`n enorme dip krijg na die noxipro, ik ga het niet meer nemen.

  7. #207
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Beste Body and Fit heren,

    Jullie posts hier hebben me aan het denken en zoeken gezet en daarom ook bij deze de vraag wat jullie mij zouden adviseren.

    Ik fitness nu een jaar of 4 en heb goede resultaten gehad denk ik voor de manier waarop ik bezig ben geweest. de laatste tijd blijf ik wat meer steken op mijn huidige niveau. ik fitness minimaal 3 keer per week en probeer minimaal 2keer per week deel te nemen aan de mma training op m'n sportschool. gezien m'n onregelmatige werk kunnen die verhoudingen varieren van meer knoktraining en minder fitness en andersom.
    Voor de komende tijd heb ik mijzelf het doel gesteld om net als iedere man wil. meer spiermassa, minder vet. mijn bouw is mesomorph. ik ben 24, 1.73 mtr en rond de 73 Kg. mijn vetpersentage word ingeschat op 13%(nooit een ''echte'' meting laten doen) Ik wil toevoegen dat ik redelijk blessure gevoelig ben. ik heb redelijk snel last van mijn aanhechtingen

    Ik gebruik op het moment :
    Whey perfection
    Micellair Cassein
    Now Foods Adam multivitamine.

    Creatine ben ik van plan niet meer te gebruiken omdat ik vooral bij de mma training erg veel kramp krijg.
    Ik wil toevoegen dat ik redelijk blessure gevoelig ben. ik heb redelijk snel last van mijn aanhechtingen
    Wat zou jullie advies qua suppletie en voeding?

    Ik post em hier natuurlijk omdat forumbroeders en zusters misschien ook nog wat hebben aan jullie advies of er ook ongetwijfeld wel wat over te melden hebben.

  8. #208
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stephan_dude View Post
    Beste Body and Fit heren,

    Jullie posts hier hebben me aan het denken en zoeken gezet en daarom ook bij deze de vraag wat jullie mij zouden adviseren.

    Ik fitness nu een jaar of 4 en heb goede resultaten gehad denk ik voor de manier waarop ik bezig ben geweest. de laatste tijd blijf ik wat meer steken op mijn huidige niveau. ik fitness minimaal 3 keer per week en probeer minimaal 2keer per week deel te nemen aan de mma training op m'n sportschool. gezien m'n onregelmatige werk kunnen die verhoudingen varieren van meer knoktraining en minder fitness en andersom.
    Voor de komende tijd heb ik mijzelf het doel gesteld om net als iedere man wil. meer spiermassa, minder vet. mijn bouw is mesomorph. ik ben 24, 1.73 mtr en rond de 73 Kg. mijn vetpersentage word ingeschat op 13%(nooit een ''echte'' meting laten doen) Ik wil toevoegen dat ik redelijk blessure gevoelig ben. ik heb redelijk snel last van mijn aanhechtingen

    Ik gebruik op het moment :
    Whey perfection
    Micellair Cassein
    Now Foods Adam multivitamine.

    Creatine ben ik van plan niet meer te gebruiken omdat ik vooral bij de mma training erg veel kramp krijg.
    Ik wil toevoegen dat ik redelijk blessure gevoelig ben. ik heb redelijk snel last van mijn aanhechtingen
    Wat zou jullie advies qua suppletie en voeding?

    Ik post em hier natuurlijk omdat forumbroeders en zusters misschien ook nog wat hebben aan jullie advies of er ook ongetwijfeld wel wat over te melden hebben.
    Leuk dat je ons hier volgt Stephan! Om antwoord te kunnen geven op je vraag wil ik graag weten wat je op dit moment eet. Supplementen zijn namelijk, zoals het woord al zegt een aanvulling op voeding.

    Hoor dus graag van je!

    Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  9. #209
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Leuk dat je ons hier volgt Stephan! Om antwoord te kunnen geven op je vraag wil ik graag weten wat je op dit moment eet. Supplementen zijn namelijk, zoals het woord al zegt een aanvulling op voeding.

    Hoor dus graag van je!

    Mike
    Voeding zou ik denk ook nog wel winst op kunnen maken. Heb niet ee heel Strak schema en tel ik geen calorieen. Ik zorg voor een Over het algemeen gezionpatroon.
    Een voorbeeld van Mijn eten overdag ziet er gemiddeld uit zoals dit:

    Ontbijt: een kom Brinta of ontbijtgranen met mager zuivel en een bak k

    Tussendoor wat brood belegd met appelstroop of met mager vles zoals kip of een paar plakjes ontbijtkoek eventueel met halvarine.

    In de middag meestal een bot erham of 6 met de eerder genoemde.vleeswaren. echter op werk willen het ook nog weleens tosti's zijn.

    Middag tussendoor een liga koek oid of fruit (vaak banaan)

    Avondeten gewoon de warme prak alles gebakken met plantaardige olie waar mogelijk. Vaak rijst of aardappel en veel groente en kip of rund als vlees soms vis.

    Voor het slapen een casseine shake en na hey trainen een whey shake

    Shakes neem ik op en na trainingsdagen. Mocht ik een tweede dag rust hebben dan vergeet ik het vaak.

    Multi vitamine 1 maal per dag.

    Koffie gebeurt ook vaak met uitschieters naar max 10 bakkies per dag.

  10. #210
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stephan_dude View Post

    Ontbijt: een kom Brinta of ontbijtgranen met mager zuivel en een bak k
    even afmaken wat hier boven staat.. een bak K..ofiie koffie:P heb nacht dienst was niet zo helder meer vanmorgen

  11. #211
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    ***Nieuw binnen***

    Glucosamine, Chondroitine & MSM
    Vooral bij sportbeoefening waarbij de gewrichten zwaar worden belast, zoals gewichtstraining en hardlopen kan Glucosamine Chondroitine & MSM voor een belangrijke verlichting zorgen. Door het gebruik van de combinatie van deze stoffen blijven de spieren en gewrichten soepel, ook bij zware sport-inspanningen.


    Amino Super Tabs
    De beste spieropbouwende aminozuren? In makkelijk in te nemen tabletten? Amino Super Tabs! Jouw garantie voor spiermassa!
    -Pure spieropbouwende tabletten
    -Hoogwaardige aminozuren!
    -Sterkere, grotere spieren!
    -Bodybuilders en sporters


    Ultra Fine Oats
    -Complexe pure koolhydraten
    -Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
    -Makkelijker meer spiermassa
    -Langdurige energie voor spieren
    -In handige kilo verpakkingen

    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  12. #212
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stephan_dude View Post
    Voeding zou ik denk ook nog wel winst op kunnen maken. Heb niet ee heel Strak schema en tel ik geen calorieen. Ik zorg voor een Over het algemeen gezionpatroon.
    Een voorbeeld van Mijn eten overdag ziet er gemiddeld uit zoals dit:

    Ontbijt: een kom Brinta of ontbijtgranen met mager zuivel en een bak k


    Tussendoor wat brood belegd met appelstroop of met mager vles zoals kip of een paar plakjes ontbijtkoek eventueel met halvarine.

    In de middag meestal een bot erham of 6 met de eerder genoemde.vleeswaren. echter op werk willen het ook nog weleens tosti's zijn.

    Middag tussendoor een liga koek oid of fruit (vaak banaan)

    Avondeten gewoon de warme prak alles gebakken met plantaardige olie waar mogelijk. Vaak rijst of aardappel en veel groente en kip of rund als vlees soms vis.

    Voor het slapen een casseine shake en na hey trainen een whey shake

    Shakes neem ik op en na trainingsdagen. Mocht ik een tweede dag rust hebben dan vergeet ik het vaak.

    Multi vitamine 1 maal per dag.

    Koffie gebeurt ook vaak met uitschieters naar max 10 bakkies per dag.
    Ondank dat je verder niets uitrekent is dit natuurlijk een prima schema om gewoon fit en gezond te blijven. Als je echt je vetpercentage aanzienlijk wil verlagen en je spiermassa wil behouden zal je toch moeten gaan rekenen.

    Wat ik je in ieder geval aanraad is om een koolhydraatsupplement na de training te nemen. Dit bevorderd het herstel en daarmee je de aanmaak van spiermassa. Denk hierbij aan magnificent

    Ik merk dat er hier nog wat mensen opzoek zijn naar de kennis om een persoonlijk voedinggschema te maken. Als ik hier meer over hoor kan ik er misschien een blog over schrijven(?).

    Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  13. #213
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Ondank dat je verder niets uitrekent is dit natuurlijk een prima schema om gewoon fit en gezond te blijven. Als je echt je vetpercentage aanzienlijk wil verlagen en je spiermassa wil behouden zal je toch moeten gaan rekenen.

    Wat ik je in ieder geval aanraad is om een koolhydraatsupplement na de training te nemen. Dit bevorderd het herstel en daarmee je de aanmaak van spiermassa. Denk hierbij aan magnificent

    Ik merk dat er hier nog wat mensen opzoek zijn naar de kennis om een persoonlijk voedinggschema te maken. Als ik hier meer over hoor kan ik er misschien een blog over schrijven(?).

    Mike
    Bedankt! Ik zal je advies gebruiken. Ik had ondertussen zelf ook wat zitten neuzen en kwam er achter dat ik inderdaad nog een post workout miste.
    Ik heb dextrose besteld van jullie eigen merk. Als ik daar doorheen ben zal ik zeker die magnidicent proberen want dat klinkt ook niet slecht!
    Groet.


    Stephan

    P.s. die blog klinkt als een goed idee!

  14. #214
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Ondank dat je verder niets uitrekent is dit natuurlijk een prima schema om gewoon fit en gezond te blijven. Als je echt je vetpercentage aanzienlijk wil verlagen en je spiermassa wil behouden zal je toch moeten gaan rekenen.

    Wat ik je in ieder geval aanraad is om een koolhydraatsupplement na de training te nemen. Dit bevorderd het herstel en daarmee je de aanmaak van spiermassa. Denk hierbij aan magnificent

    Ik merk dat er hier nog wat mensen opzoek zijn naar de kennis om een persoonlijk voedinggschema te maken. Als ik hier meer over hoor kan ik er misschien een blog over schrijven(?).

    Mike
    Hoi Mike,
    Dit is zeker een goed idee om hier een blog over te schrijven. Ik denk dat de meeste bezoekers hier nog veel winst op kunnen boeken (evenals ik zelf). Ik ben me op dit moment weer op aan het pakken om wat fitter te worden. En ik moet eerlijk zijn, ik let niet heel goed op mijn voeding. Niet dat ik slecht eet, redelijk gezond, maar nog niet top. Op internet is het lastig zoeken naar fatsoenlijke, goede eetpatronen.

  15. #215
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    Beste Mike,

    Ik ben de laatste tijd bezig om droger te worden. Dit gaat redelijk door op mijn voeding te letten en intervaltraining toe te voegen aan mijn schema. Ik train nu 3 of 4 keer per week(kracht en cardio ivm blessure is mma nog te risicovol). Als ik langer dan een uur intensief aan het sporten ben of na een training in de sauna zit, begint mijn zweet naar amoniak te ruiken. Wat kan ik hier tegen doen? De supplementen die ik gebruik zijn jullie pre-workout, whey perfection en micellair cassein.

    Met vriendelijke groet,
    Lennie


  16. #216
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Hoi Mike,
    Dit is zeker een goed idee om hier een blog over te schrijven. Ik denk dat de meeste bezoekers hier nog veel winst op kunnen boeken (evenals ik zelf). Ik ben me op dit moment weer op aan het pakken om wat fitter te worden. En ik moet eerlijk zijn, ik let niet heel goed op mijn voeding. Niet dat ik slecht eet, redelijk gezond, maar nog niet top. Op internet is het lastig zoeken naar fatsoenlijke, goede eetpatronen.
    Bedankt voor je bevestiging. Ik ga dit even overleggen

    Quote Originally Posted by Lennie View Post
    Beste Mike,

    Ik ben de laatste tijd bezig om droger te worden. Dit gaat redelijk door op mijn voeding te letten en intervaltraining toe te voegen aan mijn schema. Ik train nu 3 of 4 keer per week(kracht en cardio ivm blessure is mma nog te risicovol). Als ik langer dan een uur intensief aan het sporten ben of na een training in de sauna zit, begint mijn zweet naar amoniak te ruiken. Wat kan ik hier tegen doen? De supplementen die ik gebruik zijn jullie pre-workout, whey perfection en micellair cassein.

    Met vriendelijke groet,
    Lennie

    Hooi Lennie, dat komt vaker voor dan je denkt. Je hebt een koolhydraat tekort, daardoor gaat je lichaam gedeeltelijk spieren afbreken om energie te leveren. Niet bepaald een efficiente verbranding, waardoor je dus niet het optimale uit je training. Ik raad je in ieder geval aan gedurende de dag meer koolhydraten te eten. Denk aan brood, pasta aardappelen en zilvervlies rijst. Probeer daarnaast ook de combotopper van Nr.1 voor de training en Magnificent na de training. In beidde producten zitten de juiste koolhydraten en nog een aantal stoffen die spierafbraak helpen voorkomen.

    http://www.bodyenfitshop.nl/combinat...tion/super-duo

    Neem twintig minuten na je magnificent de whey perfection, en de casseine voor het slapen.

    Succes allebij

    Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  17. #217
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    ***Weekaanbiedingen***

    Amino-X BSN

    30 doseringen 19,90!!


    Cell-Tech Hardcore Pro Series

    3000 gram 44,90!!


    Animal Pak

    44 zakjes 29,90!!


    Myo-Blitz

    30 doseringen 31,90!!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  18. #218
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Gratis Shaker Pro bij elke
    bestelling!


    Ons kado voor jou! Bij elke bestelling
    vanaf 29,90 euro kunt u nu weer kiezen voor een gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90
    euro!

    Kenmerken Shaker Pro:
    -Nooit meer klontjes
    -Mixt
    werkelijk alles perfect
    -Gepanteerde Blender Ball!
    -Heerlijk luchtige
    shakes
    -Afwasmachine bestendig
    -Sluit perfect af
    -Nooit meer
    knoeien!
    -Grote comfortabele drinkmond
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  19. #219
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Zijn dat andere shakebekers dan die jullie hiervoor hadden of zijn dit nog dezelfde? Hoop dat het nieuwen zijn want mn vriendin was de vorige keer niet blij dat de halve keuken onder de whey shake zat.

    Verder ben ik heel erg tevreden over jullie producten hoor. Heerlijk whey perfection , de caseine eiwitten met de smaak choco word ook nog is lekker dik en luchtig waardoor ik snachts niet meer zo verschrikkelijke honger krijg en als pre workout heb ik nu hard! en daar ga ik ook echt hard op.

  20. #220
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    ***Nieuw binnen***

    Glucosamine, Chondroitine & MSM
    Vooral bij sportbeoefening waarbij de gewrichten zwaar worden belast, zoals gewichtstraining en hardlopen kan Glucosamine Chondroitine & MSM voor een belangrijke verlichting zorgen. Door het gebruik van de combinatie van deze stoffen blijven de spieren en gewrichten soepel, ook bij zware sport-inspanningen.
    http://bodyenfitshop.nl/image.php?wi...ducts/gloo.jpg

    Amino Super Tabs
    De beste spieropbouwende aminozuren? In makkelijk in te nemen tabletten? Amino Super Tabs! Jouw garantie voor spiermassa!
    -Pure spieropbouwende tabletten
    -Hoogwaardige aminozuren!
    -Sterkere, grotere spieren!
    -Bodybuilders en sporters
    http://bodyenfitshop.nl/image.php?wi...nosuperrr2.jpg

    Ultra Fine Oats
    -Complexe pure koolhydraten
    -Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
    -Makkelijker meer spiermassa
    -Langdurige energie voor spieren
    -In handige kilo verpakkingen
    http://bodyenfitshop.nl/image.php?wi...trafine654.jpg
    Ik heb ze alle drie binnen en Magnificent.
    4 kg OATS!

    De magnificent voelde echt goed na de training!
    Top aanbieding.

  21. #221
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Ik heb ze alle drie binnen en Magnificent.
    4 kg OATS!

    De magnificent voelde echt goed na de training!
    Top aanbieding.
    Bedankt voor het compliment!

    Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  22. #222
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Zo deze week mn eerste bestelling binnen van de Body en Fitshop. Helemaal blij mee

    IMG_2043.jpg

  23. #223
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Okay,

    Ik heb nu ongeveer m'n eerste bus whey perfection er doorheen, en hoewel er wel licht resultaat zichtbaar is lijkt mijn lichaam alsnog anti aankomen te zijn. Afvallen gaat zelfs prima bij mij als ik het probeer tegen te werken.

    Momenteel bij laatste weging: 1.77M, 22 jaar (male), 65,7KG met 12,5 vet% en 60,8TBW.
    Nu is mijn vetpercentage niet zo hoog, maar dat wil ik ook zo houden, want minder vet betekend veelal ook dat sixpack duidelijker (cq makkelijker) zichtbaar wordt.

    Omdat de vorige keer dat ik woog ik ong 67KG woog met 14% vet en ruwweg zelfde TBW vraag ik mij af of whey perfection juiste product voor mij is.

    Suggesties + motivatie welkom

  24. #224
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Als je aan wil komen kan je beter aan de weightgainer gaan waarschijnlijk. ( en flink eten natuurlijk)

  25. #225
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Idd, flink eten en mijn broer maakt goede vooruitgangen qua gewicht met de weightgainers van de b&f shop

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •