MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30

Thread: Neo Nazi in SF?

  1. #26
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Bij mijn begrip valt het niet echt onder pedo, maar onder kansloos. Denk dat er veel ''pedo's'' dan in Nederland zijn. Bij een pedo denk ik meer aan een volwassen man die het echt met een minderjarige doet.
    Moch ik later nog een dochter krijgen dan zal ik onthouden om der alleen nooit met jou te laten Sorry, ik weet dat al die highschool meisjes der tegenwoordig uitzien als jailbait en ik ben zelf ook zeker niet heilig maar kom op man... 13?? Gaat mij toch iets te ver
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Hoe dan ook, het is logisch dat hij nooit meer aan de bak komt. MMA is geen gevestigde sport, verre van, en komt een stuk extremer over dan andere sporten. Als je zoiets dan graag aan de man wilt brengen en wilt dat MMA door het grote publiek als 'normaal' beschouwd wordt, dan kun je daar geen connotaties als 'nazi' of 'pedofiel' bij gebruiken. Vaak wordt hier ook een link gelegd met voetbal, maar daar gaat het dus fout, want voetbal is wel gevestigd. Dan wordt daar veel meer van gepikt. Zo zie je dat ook met andere zaken, zoals alcohol. Elk weekend weer levert dat een hele hoop gelazer op, toch hoor je daar relatief weinig over. Er wordt veel gepikt, want iedereen is er mee bekend en accepteert het bestaan en gebruik ervan. Als er twee iets met een toerist fout gaat met paddo's, dan wordt daar gelijk in Den Haag over gesproken en wordt er een verbod afgekondigd, of het nou terecht is of niet. Dus, of hij nou wel of niet een pedo/nazi was/is of niet, dat maakt niet uit, want omdat MMA nog niet breed geaccepteerd is kan een klein incident grote schade opleveren, dus damage control.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    Moch ik later nog een dochter krijgen dan zal ik onthouden om der alleen nooit met jou te laten Sorry, ik weet dat al die highschool meisjes der tegenwoordig uitzien als jailbait en ik ben zelf ook zeker niet heilig maar kom op man... 13?? Gaat mij toch iets te ver
    Ik vind het ook kansloos, maar als ik die 13 jarige ook soms hoor... Niet meteen denken dat ik zo ben haha. Ik heb zo mijn grenzen hoor...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  4. #29
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Dus ook al wouden dat 12 jarige en 13 jarige meisje seks met hem en zijn vriend, dan vind je hem nog steeds een pedofiel? Qua wetgeving heb je gelijk, maar zeg nou eerlijk, voelde jij je op je 19de al volwassen en verantwoordelijk? Alsof je wanneer je 18 bent niet op een meisje van 16 kan vallen bijvoorbeeld. Dit is wel een groter verschil, maar wellicht drong het meisje op hem aan of loog ze over haar leeftijd. In dit geval iemand tot pedofiel etiketteren gaat in mijn ogen te ver.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Dus ook al wouden dat 12 jarige en 13 jarige meisje seks met hem en zijn vriend, dan vind je hem nog steeds een pedofiel? Qua wetgeving heb je gelijk, maar zeg nou eerlijk, voelde jij je op je 19de al volwassen en verantwoordelijk? Alsof je wanneer je 18 bent niet op een meisje van 16 kan vallen bijvoorbeeld. Dit is wel een groter verschil, maar wellicht drong het meisje op hem aan of loog ze over haar leeftijd. In dit geval iemand tot pedofiel etiketteren gaat in mijn ogen te ver.
    x2, te snel beoordeeld.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •