MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 70 of 70
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    hahah, je kunt het dus ook gebruiken als er niet getraind wordt
    Echt bizar dit. Met No-Explode en Crack heb ik ook weleens slecht geslapen, maar dit spul is volgens mij echt veel krachtiger.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Straks eens even mijn KT doen met een hele scoop! Ben benieuwd!

  3. #53
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Als je moe bent, dan geeft je lichaam aan dat je je niet te erg moet inspannen of je moet je inspannen met enige rustmomenten. Het lijkt alsof je met die poedertjes tegen je natuurlijke drang ingaat en je lichaam verder pusht dan verstandig is.

    Ja? Nee? Jaa? Neee?
    Wie heeft hier twee centen over?
    http://en.wikipedia.org/wiki/My_two_cents

  4. #54
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Maximize? Is dat dat merk uit Gent?

  5. #55
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Meeste PWO zijn redelijk gaar maar dat is mijn mening, ik heb 1 keer die bodybuildingshots gehad van Body^Fit met die heb ik daadwerkelijk een record gebroken met chinups lol.
    Goed spul maar je hebt het gevoel bijna alsof je drugs gebruikt dus voor mij geen PWO's meer alleen nog maar whey of iets dergelijks.

  6. #56
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Vandaag met hele scoop getraind, logischerwijs een stuk meer energie, alleen wel wat verlies van focus. Geen crash.
    Ook al verloor ik wat focus/concentratie vond ik de hele scoop toch gewoon prettiger aangezien een halve scoop nog net iets te weinig energie gaf!

  7. #57
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Jeetje word helemaal hyper van die lovende recensies, kom op stuur mij ook eens een potje

  8. #58
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Heb overigens de Fruit Punch Slam smaak, echt een heerlijke smaak maar raad degene die het bestellen aan niet te veel water erbij te doen! Zoek voor jezelf op welke hoeveelheid water voor jou het beste smaakt.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het gistermiddag genomen en toen getraind. Moet zeggen dat het een prettige training was en ik er een flinke pomp aan over hield! Heb het nu bij een schepje gehouden, zodat ik 's nachts ook goed heb geslapen haha

  10. #60
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Gister trouwens weer mijn KT gedaan met een hele schep. Ik voelde het deze keer nog een stuk meer dan hiervoor, aangezien ik redelijk moe was. Zat in de tram naar de gym en voelde me heel erg pumped up en geirriteerd, maar toen ik eenmaal begon met de KT voelde ik me gelukkig alleen nog maar pumped up!

    Irritatie is altijd redelijk standaard bij PWO's maar was hier nog wat sterker, maar de pomp is ook een stuk sterker dan de meeste PWO's!

  11. #61
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de leuke reacties en reviews mannen! Laat ze maar komen!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  12. #62
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Doe mijn review ala DBB formaat!

    Beoordeling: 8/10

    • Soort supplement: Pre-workout shake
    • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Maximize Intense:
      -Extreem heftige beleving
      -Beleef de beste trainingen ooit!
      -Extreme spierkracht en uithouding
      -Staalharde en volle spieren
      -Positieve agressie
      -Onoverwinnelijk in prestatie
      -De perfecte pre-workout als je op dieet bent
      -Geen “fillers” of koolhydraten
      -100% crash free garantie
      -Waanzinnig lekkere smaak
      -100% werkzame stoffen!
      -0 suiker, 0 calorieen!
      -45 echte doseringen
    • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Energie voor de KT, wat extra reps pakken en spieropbouw!
    • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 4 trainingen.
    • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruit Punch Slam smaak. Niet vies, niet lekker. Het is een hele sterke smaak, je moet echt de juiste hoeveelheid water hebben om het een beetje lekker te maken. Niet te veel, niet te weinig. Vage omschrijving, weet ik, maar ben nooit goed geweest in het beoordelen van smaken!
    • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje voor de training
    • Waar heb je het supplement vandaan? Gekregen via een actie van - www.bodyenfitshop.nl
    • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis product en verzending.
    • Wat heb je voor dit supplement betaald? niks (normaal 29.99)
    • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Het bevalt me zeer goed maar als mijn pot op is moet ik er toch nog even goed over nadenken of ik het standaard ga kopen, mits ik het geld hier voor heb. Na 4 trainingen kan ik nog niet erg goed bepalen of ik het wil blijven gebruiken.


    Mijn review:

    Eerste indruk:

    Vond de pot heel mooi, dat was echt mijn allereerste indruk. Maar buiten dat, makkelijk te openen. Seal ging er wel wat moeizaam af, maar dat zal aan mij liggen

    Oplosbaarheid:

    Geweldig, had het gemixt met een Shaker Pro van B&F en totaal geen restantjes of brokjes. Mixte echt geweldig.

    Smaak:

    Ik had de Fruit Punch Slam smaak. Niet vies, niet lekker. Het is een hele sterke smaak, je moet echt de juiste hoeveelheid water hebben om het een beetje lekker te maken. Niet te veel, niet te weinig. Vage omschrijving, weet ik, maar ben nooit goed geweest in het beoordelen van smaken!

    Ingrediënten:

    Normaal reageer ik niet al te goed op Creatine maar voelde hier niks van. Ook al zit er caffeine in had ik er totaal geen crash mee.
    Voor alle wedstrijdvechters een waarschuwing trouwens, er zit wel 1,3 Dimethylpentylamine in wat op de dopinglijst staat!

    Dosering:

    1 schep bevalt me prima. Vind alleen het ''handvat'' van het doseringschepje iets te lang!

    Energie:

    Heb hier 4x mee getraind, 1x met een halve schep en 3x met een hele schep.
    De trainingen waren elk zo'n 1.5u. Had bij beide doseringen totaal geen crash. De eerste 2 trainingen waren hele positieve energie, en de laatste ook. Bij de 3e training was ik nogal moe van te voren dus reageerde ik er denk ik nog sterker op en raakte ik wat ''geirriteerd''. Maar dit heb ik wel vaker met PWO's en bij Intense viel het heel erg mee, toen ik eenmaal begon met de training was de irritatie snel weg en bleef alleen de intense rush aan positieve energie over!

    Focus:

    Focus bleef redelijk onveranderd, alleen bij de 3e training waar ik irritaties had werd mijn focus heel erg verstoord. Liet perongeluk een barbell vallen bij mijn opwarming bench omdat ik hem scheef probeerde te racken, maar ik weet niet of ik dat de maximize moet verwijten

    Kracht:

    Had toch echt wel een stuk meer reps, waar ik normaal de 5 reps mee haalde deed ik er nu 8!

    Pomp:

    Vasculariteit was intens!

    Conclusie:

    Nadeel is dus de smaak en de lengte van het doseringschepje, daarom geef ik dit supplement een 8! Redelijk goede prijs die 29,90 voor 338 gram(45 doseringen)!

  13. #63
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Cool maximize

    Beoordeling: 9

    • Soort supplement: Pre-workout shake
    • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Maximize Intense:
      -Extreem heftige beleving
      -Beleef de beste trainingen ooit!
      -Extreme spierkracht en uithouding
      -Staalharde en volle spieren
      -Positieve agressie
      -Onoverwinnelijk in prestatie
      -De perfecte pre-workout als je op dieet bent
      -Geen “fillers” of koolhydraten
      -100% crash free garantie
      -Waanzinnig lekkere smaak
      -100% werkzame stoffen!
      -0 suiker, 0 calorieen!
      -45 echte doseringen
    • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Energie voor de KT, wat extra reps pakken en spieropbouw!
    • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 2 weken a 6 trainingen in de week
    • Hoe is de smaak van dit supplement? Gewoon goed! smaak is voor mij onbelangrijk! gewoon kiepen die hap.
    • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje voor de training
    • Waar heb je het supplement vandaan? Gekregen via een actie van - www.bodyenfitshop.nl
    • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis product en verzending.
    • Wat heb je voor dit supplement betaald? niks (normaal 29.99)
    • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Al gedaan.


    Mijn review:

    Eerste indruk:

    Gewoon een potje poeder zoals altijd Ik ben niet vatbaar voor alle mooie opdrukken. Het moet gewoon keihard werken.

    Oplosbaarheid:
    Goeie oplosbarheid

    Smaak:

    Gewoon goed te doen!

    Ingrediënten:

    Goeie ingredienten, Zelf ben ik ook wedstrijd vechter maar is het geen probleem.

    Dosering:

    1 gladgestreken schepje

    Energie:

    Zelf weet ik dat ik niet zo snel onder de indruk ben van een product maar dat is nu wel het geval. Bij mij slaat het echt harder dan noxi pro/jacked. De eerste 2 dagen vond ik het zelfs wat te heftig. Het is ook niet de bedoeling dat je je lichaam helemaal in het rooie gaat werken.

    Focus:

    Goeie Focus

    Kracht:

    Bij mij is er echt wel een krachttoename. vooral in de explosie en uithouding

    Pomp:

    Redelijk onder de aders na tijd haha

    Conclusie:

    Goed product. geen loze beloftes. Staat voor wat het zegt te doen! Shut up and train

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    hahah, je kunt het dus ook gebruiken als er niet getraind wordt
    Juist man! Ik vond een pot met NO Shotgun in de kast toen ik aan het verhuizen was.
    Ik was al kapot, maar na 1,5 scoop heb ik het hele huis leeg getrokken in een paar uurtjes.

    @Body en fit shop,

    Komen jullie ook met een bijhorende post workout?
    Zoals NO Sinthesize? Dan is het helemaal af.

  15. #65
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor de replies mannen, klinkt inderdaad heel goed. Ik kan niet wachten totdat dit weer op voorraad is, dan zal ik zelf ook eens een potje open trekken. Wat betreft de NO Synthesize, helaas is deze momenteel lastig leverbaar. Zodra deze weer leverbaar is, zorgen wij dat deze direct leverbaar op onze website staat!
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Dat zou top zijn !

    Ik heb nl nog een dichte pot shotgun en Synthesize dus kan voorlopig wel vooruit.
    Ik bedoel eigenlijk een Post WO van het merk Maximize...
    Bestaat die?

    En btw.. Is de Maximize nog sterker dan shotgun?
    Naar mijn weten "was" dat de sterkste..

  17. #67
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Vraag me toch af hoe Maximize Intense samen gaat met een flink potje drinken, sta je super strak tijdens het uitgaan of beland je in het ziekenhuis?

  18. #68
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Vraag me toch af hoe Maximize Intense samen gaat met een flink potje drinken, sta je super strak tijdens het uitgaan of beland je in het ziekenhuis?
    Zal geen onderzoek naar gedaan zijn, maar volgens mij moet het kunnen. Je zal er wel heeeeeeel veel water bij moeten drinken vanwege de caffeine.

  19. #69
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Ja dat dacht ik al. Caffeine+Alcohol hebben beide natuurlijk een sterk diuretic effect. Maar vraag me af hoe 1,3 DMAA werkt in combinatie met alcohol?

  20. #70
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Kan mezelf om de een of andere reden niet editten dus hier een double post:

    Had vandaag trouwens een scoop genomen rond 12:30, ging trainen om 13:00. Ik moest werken om 15:00. Het spul is zo verschrikkelijk sterk dat het pas 16:30 uitgewerkt was voor mij Zat dus met een zieke energie rush te werken haha!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •