MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default Chisora is bokslicentie kwijt

    David Haye (rechts) slaat Dereck Chisora in het gezicht, na de wereldtitelstrijd in het zwaargewicht. Foto: REUTERS
    wo 14 mrt 2012, 21:09
    Chisora is bokslicentie kwijt

    Van onze Telesportredactie LONDEN - De Britse boksbond heeft de licentie van Dereck Chisora ingetrokken. De manager van de controversiële bokser, Frank Warren, heeft al verklaard mogelijk tegen de beslissing in beroep te gaan.










    Chisora is bokslicentie kwijt

    Chisora was al voor onbepaalde tijd geschorst door de boksbond WBC. De bokser in het zwaargewicht heeft dat volgens de bond te danken aan "één van de slechtste gedragingen ooit door een professionele bokser”.
    In februari ging Chisora na zijn WK-titelgevecht met de Oekraïner Vitali Klitsjko op de vuist met de Britse oud-profbokser David Haye die hem tijdens een persconferentie wat vragen stelde. Chisora, die op punten verloor van Klitsjko, zorgde in aanloop naar het titelgevecht ook al voor ophef. Zo gaf hij Klitsjko tijdens een persconferentie een klap in het gezicht. Ook tijdens het gevecht en direct na afloop toonde hij niet zijn meest sportieve gezicht.
    Last edited by tidelot; 15-03-2012 at 09:08.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Terecht, wat een clown...

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    idd terecht, respect is ver te zoeken bij die knakker.
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    haha charmante foto derbij ook :P

    Maar goed, is wel terecht. Wordt de licentie nou voor onbepaalde tijd ingetrokken?

  5. #5
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    En terecht, zulke gasten zijn een blamage voor de sport~!

    Zeggen dat hij David Haye gaat neerschieten, doe je toch niet.

    Lekker een ban voor het leven geven!!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Die foto geeft echter wel de indruk dat Haye de boosdoener is.

  7. #7
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Haye gaf wel de eerste klap denk ik. Maar boksbonden hebben niks over hem te zeggen want hij is officieel 'retired'. Maar ik kan me voorstellen dat het voor hem lastig wordt op korte termijn een licentie aan te vragen. In Duitsland vechten wordt helemaal lastig want daar wordt ie nog steeds gezocht.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Maar boksbonden hebben niks over hem te zeggen want hij is officieel 'retired'.
    Volgens mij klopt dit niet meer helemaal aangezien hij en Vitali al een mondelinge overeenkomst hebben om een partij te boksen.

    Hier nog een link dat Haye terug is gekomen van zijn pensioen plannen en dat hij nu nog een datum zoekt om tegen de andere Klitschko in de ring te staan..

    LINK

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het echt bewonderenswaardig hoe Vitali zich inhield toen hij een klap kreeg tijdens de staredown, en hoe Wladimir zich inhield toen hij water in zijn gezicht gespuugd kreeg. Als hij dat bij pak 'm beet Badr Hari deed, zou hij echt de tering geslagen worden

  10. #10
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Volgens mij klopt dit niet meer helemaal aangezien hij en Vitali al een mondelinge overeenkomst hebben om een partij te boksen.

    Hier nog een link dat Haye terug is gekomen van zijn pensioen plannen en dat hij nu nog een datum zoekt om tegen de andere Klitschko in de ring te staan..

    LINK
    Dat weet ik en daarom zeg ik het ook. Tot de tijd dat hij een bokslicentie aanvraagt kunnen boksbonden hem niks maken. Stel hij wil een licentie aanvragen om tegen vitali te boksen dan krijgt hij die niet zo maar. En omdat het dan waarschijnlijk in Duitsland moet, kan dat ook nog lastig worden.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ben benieuwd wat ie nou verder gaat doen, want ondanks dat het een lul van een vent is kan ie wel vechten

  12. #12
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Daar zal hij niet wakker van liggen. Er zijn nog 5 andere bonden waar hij voor kan vechten.
    Max. 400 x 125

  13. #13
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    In dit geval mag je termen als "lekker voor hem" gebruiken

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •