MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26
  1. #1
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default The Ultimate Fighter (TUF); Episode 2; Video

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Held! Ik heb mezelf wezeloos gezocht!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    tx
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  4. #4
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Repies!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    thanks man!

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Thanks Sato!
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik moet deze nog gaan kijken maar wat vinden jullie er van ? Ik vond de eerste nogal vreemd. Geen extra geluidseffecten en het commentaar was net of ze vergeten waren de microfoon op de tribune uit te zetten.

    Moet er nog een beetje aan wennen.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Dacht dat het aan mij lag, vind het heeeel anders dan TUF 14. En dan bedoel ik natuurlijk niet andere coaches en vechters maar gewoon de hele set-up. Vond Vick vs Cruickshank een redelijk saaie partij, wel een mooie upset victory maar verder technisch niet heel geweldig en spannend..

  9. #9
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Dacht dat het aan mij lag, vind het heeeel anders dan TUF 14. En dan bedoel ik natuurlijk niet andere coaches en vechters maar gewoon de hele set-up. Vond Vick vs Cruickshank een redelijk saaie partij, wel een mooie upset victory maar verder technisch niet heel geweldig en spannend..
    Ik vond het ook wat tegen vallen, ik hoop dat de volgende partij meer vuurwerk word. Ik had echt hoge verwachtingen van Cruickshank maar loop jammer genoeg tegen een knie wat een high-kick was bedoeld. Ik ben wel benieuwd naar de volgende partij (van die Braziliaan). Ik houd van mooie submissions.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Ik vond het ook wat tegen vallen, ik hoop dat de volgende partij meer vuurwerk word. Ik had echt hoge verwachtingen van Cruickshank maar loop jammer genoeg tegen een knie wat een high-kick was bedoeld. Ik ben wel benieuwd naar de volgende partij (van die Braziliaan). Ik houd van mooie submissions.
    Misschien je post even wat editten want het is een spoiler voor de mensen die het niet gezien hebben! Ben het wel met je eens hoor! Vond het trouwens een hele goede tactiek van Cruz om Urijah z'n eigen vechter te laten kiezen. Als hij echt had gekozen voor zijn beste vechter zou dit wel demotiverend worden voor de rest van zijn team en zal het niet erg gewaardeerd worden door zijn team. Zeer slimme tactiek, jammer genoeg dat hij er niet mee door ging!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Misschien je post even wat editten want het is een spoiler voor de mensen die het niet gezien hebben! Ben het wel met je eens hoor! Vond het trouwens een hele goede tactiek van Cruz om Urijah z'n eigen vechter te laten kiezen. Als hij echt had gekozen voor zijn beste vechter zou dit wel demotiverend worden voor de rest van zijn team en zal het niet erg gewaardeerd worden door zijn team. Zeer slimme tactiek, jammer genoeg dat hij er niet mee door ging!
    Ik denk dat Christiano Marcelo wel de sterkste vechter is van dat team.

    Die onaardigheden tussen Cruz en Faber zijn ook echt te geforceerd trouwens, volgens mij vinden ze me elkaar best een toffe peer, maar moeten ze beetje onaardig doen tegen elkaar van de regie.

  12. #12
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Komt inderdaad heel geforceerd over. Ze zijn beide ook niet echt een agressief overkomen.

    Zag die Cruickshank tijdens de training mooie dingen zien doen. Had daar wel mee van verwacht.
    Stand up ziet er vaak rommeling uit. Vraag me toch af. Een gemiddelde NL vechter met wat grond skills zou deze jongens toch echt moeilijik moeten kunnen maken.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  13. #13
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik denk dat Christiano Marcelo wel de sterkste vechter is van dat team.

    Die onaardigheden tussen Cruz en Faber zijn ook echt te geforceerd trouwens, volgens mij vinden ze me elkaar best een toffe peer, maar moeten ze beetje onaardig doen tegen elkaar van de regie.
    Haha, inderdaad, het kwam zoo nep over toen Faber begon te bakkesen tegen Cruz.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    die trainings pakken die ze aan hadden op het einde, echt super vet.

    Kijk uit naar vlgende week, die jongen van cruz vond ik echt goed!
    Home mtk-gym.nl


  15. #15
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Thumbs up Spoiler

    Thnx Sato!

    Onverwacht einde. Respect voor beide vechters, maar ik had dit niet verwacht. Cruickshank maakte het gevecht en ik denk dat James Vick 9 van 10 keer zou verliezen. Vick's trappen waren matig en ik miste z'n linkerjab. Hij maakte totaal geen gebruik van z'n lengte.
    Wel respect voor Vick dat ie toegaf wat we allemaal zagen; dat ie een highkick wilde geven en dat Cruickshank tegen z'n knie aanliep.

    lol @ Dana's commentaar op het einde.

    Die beef tussen Dominick en Urijah komt idd geforceerd over. Ik weet dat dit het format van het programma is, maar van mij hoeft het niet.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Ik vond de alle 14 vorige seizoenen veel beter en professioneel uitgewerkt door Spike dan dit. Komt echt vaak amateuristisch over qua editing e.d. Alleen tijdens de gevechten vind ik het wel fijn want dan krijg je echt dat oude shooto gevoel waarbij je een paar meter van de ring / kooi afzit en alles kan horen

  17. #17
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Ik vond de alle 14 vorige seizoenen veel beter en professioneel uitgewerkt door Spike dan dit. Komt echt vaak amateuristisch over qua editing e.d. Alleen tijdens de gevechten vind ik het wel fijn want dan krijg je echt dat oude shooto gevoel waarbij je een paar meter van de ring / kooi afzit en alles kan horen
    Je begrijpt dat live edditing iets heel anders is? Of had je het over het eerste gedeelte van de aflevering?
    Vind het concept erg vooruit gegaan met de live partijen.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    net gekeken, wat een fantastische zet van cruz en wat een afgang voor faber en zijn hele team. natuurlijk wil je je eerste pot niet tegen de nr 1 pick, maar je hebt maar een kans van 1 op 16 om dit seizoen te winnen en cruz biedt je de mogelijkheid om op te staan en tegen iedereen incl Dana te zeggen, "ik vecht tegen iedereen, waar en wanneer dan ook". Ook als je verlies heb je jezelf wel in de kijker gespeelt. De contracten worden niet alleen aan de winnaar aangeboden, maar ook aan de vechters die zich het meest in de kijker hebben gespeelt. hebben die lui dan niets geleerd uit vorige seizoenen. Weet nog goed dat James Hamortree zelf de situatie aanpakte en wel het gevecht kreeg.
    Matt Mitrione, Cody Mc kenzie zijn ook niet de beste vechters van dat seizoen, maar vechten wel nog steeds in de UFC. Zo'n kans als cruz je biedt krijg je maar een enkele keer per paar seizoenen, pak hem aan zou ik zeggen.
    1 ding weet ik wel, de winnaar van dit seizoen zit niet bij team faber!

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Vince View Post
    Je begrijpt dat live edditing iets heel anders is? Of had je het over het eerste gedeelte van de aflevering?
    Vind het concept erg vooruit gegaan met de live partijen.
    Tuurlijk begrijp ik dat live edditing iets heel anders is, maar alleen al het verschil van commentator, de stem, de sfeer die het uitstraald....misschien moet ik er nog ff aan wennen..

  20. #20
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Weet iemand ook een download link ? Heb geprobeerd deze te kijken maar hij loopt steeds vast. als ik hem stop begint hij opnieuw en kan ik hem niet doorscrollen.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Weet iemand ook een download link ? Heb geprobeerd deze te kijken maar hij loopt steeds vast. als ik hem stop begint hij opnieuw en kan ik hem niet doorscrollen.
    zit nu op mijn werk, dus kan het niet precies beschrijven, maar bij het openen krijg je 4 filmpjes onder elkaar. Bovenste is de gehele uitzending. Toen ik deze aanklikte, gebeurde bij mij hetzelfde. De onderste drie kon ik wel openen. Dit is de aflevering in drie delen. Bovenste is het eerste deel enz.

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    zit nu op mijn werk, dus kan het niet precies beschrijven, maar bij het openen krijg je 4 filmpjes onder elkaar. Bovenste is de gehele uitzending. Toen ik deze aanklikte, gebeurde bij mij hetzelfde. De onderste drie kon ik wel openen. Dit is de aflevering in drie delen. Bovenste is het eerste deel enz.
    ah bedankt, vanavond proberen

  23. #23
    Join Date
    May 2011
    Posts
    203
    vCash
    117833

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    die trainings pakken die ze aan hadden op het einde, echt super vet.
    Ik heb even rond gekeken naar die trainingspakken op het web, alleen heb ze niet kunnen vinden. Indien iemand ze tegen komt, zou die mij een pm met de link willen sturen?

  24. #24
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Is dit de aflevering met het gevecht van MArcello?

  25. #25
    Join Date
    May 2011
    Posts
    203
    vCash
    117833

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Is dit de aflevering met het gevecht van MArcello?
    Nee dat is episode 3

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •