MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 31 of 31
  1. #26
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by samoa View Post
    Ik raad je aan niet naar het Noorden te gaan voor natuur/olifanten e.d., maar naar het nationale park Khao Sok in het zuiden, je zit dan midden in een tropisch regenwoud (apen/olifanten etc..), dan ben je ook meteen in de buurt van Krabi wat idd geweldig is en veel leuker is dan de phuket kant in het westen (in krabi: ga naar Riley beach! eventueel door met de boot naar PhiPhi. Neem 'the beach' mee op DVD en kijk die als je daar bent .. je kan daar ook snorkelen).
    Heb het zo gedaan! 2 dagen Bangkok dan Krabi. Sugesties hotel en thai box camp?

    In 2 weken heb je dan én natuur/cultuur én strand/zee (én lekker eten).
    Ik raad je aan alleen de eerste paar dagen vanaf hier te regelen en de rest daar (ga bijv. eerst 2 dagen bangkok doen en vlieg dan door naar bijv. krabi) is veel goedkoper, vrij eenvoudig en meer avontuur
    Ik heb deze advies gevolgd. Enige sugestie van hotel dicht bij een thaibox camp?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Ik heb deze advies gevolgd. Enige sugestie van hotel dicht bij een thaibox camp?
    Iemand?

  3. #28
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Iemand?
    Iemand?

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Wat voor suggestie... een hotel bij een thaibokscamp (en welke) in BKK of Krabi?

  5. #30
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Wat voor suggestie... een hotel bij een thaibokscamp (en welke) in BKK of Krabi?
    Ha! Danku! Bij Krabi! Eerst en vooral een Thaiboxcamp. Dan eventueel een hotel.

    reps voor de moeite alvast!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ik ben in Ao Nang geweest. Moet zeggen dat ik niet in het camp ben geweest, maar ben wel bij een evenement in het stadion geweest. Dat was best grappig, maar uiteraard niet de kwaliteit van Lumpini oid.

    http://www.aonang-thaiboxing.com/

    nog een gym http://www.emerald-gym.com/index.php/en/mnumapen

    Welke de beste is weet ik niet en of het überhaupt goede kwaliteit is, maar Ao Nang is een mooie uitvalbasis voor korte trips naar Phi Phi, Krabi-stad en dat soort dingen. Volgens mij wel een beetje meer toeristisch geworden dan toen ik er zat 5 jaar geleden.

    Hotels zijn in die regio uiteraard in overvloed te vinden. Succes in ieder geval en alvast veel plezier toegewenst.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •