MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 125
  1. #1
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default Petrosian & Aerts tekenen bij Glory

    Giorgio Petrosyan has just signed with Glory and will have his first fight in the Glory World Series in May!Is dit een goeie keuze? Toch wel iets positiefs voor GG eindelijk. bron fb martijn de jong
    Last edited by Hesen; 20-03-2012 at 21:51.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  3. #3
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    I know maar was nog geen topic over gestart.. hij is nu van showtime naar GG gegaan.. is dit wel zo een goeie keuze geweest?

  4. #4
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Als Aerts ook kiest voor Glory world series geef ik de nieuwe K-1 organisatie niet heel veel kans. Aerts is Mr.K-1 dat is flink gezichtsverlies voor ze.

    Als Glory Buakaw, Kraus en Souwer ook nog kan strikken voor hun world series kunnen ze best een leuk toernooitje organiseren lijkt me. Ze kunnen in ieder geval laten zien dat ze het heel serieus nemen door Giorgio Petrosyan te contracteren.

    Ik ben benieuwd hoe dit alles gaat aflopen.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Dat zijn goede aankopen...

  6. #6
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Dat zijn goede aankopen...

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Ging Aerts niet stoppen dan ?

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Ging Aerts niet stoppen dan ?

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Superjammer dat vanwege de ego's van een paar managers de sport weer kapot gemaakt wordt.

    Nu is nooit iemand de undisputed champion.

    Glory het meest in het oostblok want daar is het meeste dubieuze geld te halen in europa. K1 bij de yakuza in japan.

    jammer, jammer, jammer. Het was zo mooi de afgelopen 15 jaar.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Superjammer dat vanwege de ego's van een paar managers de sport weer kapot gemaakt wordt.

    Nu is nooit iemand de undisputed champion.

    Glory het meest in het oostblok want daar is het meeste dubieuze geld te halen in europa. K1 bij de yakuza in japan.

    jammer, jammer, jammer. Het was zo mooi de afgelopen 15 jaar.
    Gezwets in de ruimte, aannames etc etc wacht eerst maar even de officiele berichten af voordat je de gehele oostblok maffia aan GG gaat linken.
    Wat Japan betreft heb je helaas gelijk daarom zal K1 in deze handen nooit meer wat worden, niemand zal het in Japan gaan uitzenden.
    Trouwens, onder aan de streep is een K1 zonder vechters geen K1.
    Even afwachten, Glory gaat het flikken zeker weten.

  11. #11
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Superjammer dat vanwege de ego's van een paar managers de sport weer kapot gemaakt wordt.

    Nu is nooit iemand de undisputed champion.

    Glory het meest in het oostblok want daar is het meeste dubieuze geld te halen in europa. K1 bij de yakuza in japan.

    jammer, jammer, jammer. Het was zo mooi de afgelopen 15 jaar.
    Gezwets in de ruimte, aannames etc etc wacht eerst maar even de officiele berichten af voordat je de gehele oostblok maffia aan GG gaat linken.
    Wat Japan betreft heb je helaas gelijk daarom zal K1 in deze handen nooit meer wat worden, niemand zal het in Japan gaan uitzenden.
    Trouwens, onder aan de streep is een K1 zonder vechters geen K1.
    Even afwachten, Glory gaat het flikken zeker weten.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    We gaan het boksen achterna met tig verschillende belts en dito bonden/promotors

    Versnippering en hevige concurrentie. Jammer dat Bas en Simon niet tot een akkoord zijn gekomen.

  13. #13
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    We gaan het boksen achterna met tig verschillende belts en dito bonden/promotors

    Versnippering en hevige concurrentie. Jammer dat Bas en Simon niet tot een akkoord zijn gekomen.
    Mijn gedachte is de volgende;

    Komt vast wel, veel opties heeft Simon niet; Showtime of Glory. K1 is een loos verhaal, Bas zal waarschijnlijk vanzelf verdwijnen of een andere positie gaan invullen dus mocht er eventueel oud zeer zijn staat dat ook niet meer in de weg.
    Van Bas kan iedereen zeggen wat hij wil, de man had en heeft op vele punten ronduit gelijk hij zou het alleen niet zelf en niet op deze manier moeten uiten.
    Hopelijk gaan de neuzen nu dezelfde kant op en worden egootjes terzijde geschoven de sport verdient het.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Mijn gedachte is de volgende;

    Komt vast wel, veel opties heeft Simon niet; Showtime of Glory. K1 is een loos verhaal, Bas zal waarschijnlijk vanzelf verdwijnen of een andere positie gaan invullen dus mocht er eventueel oud zeer zijn staat dat ook niet meer in de weg.
    Van Bas kan iedereen zeggen wat hij wil, de man had en heeft op vele punten ronduit gelijk hij zou het alleen niet zelf en niet op deze manier moeten uiten.
    Hopelijk gaan de neuzen nu dezelfde kant op en worden egootjes terzijde geschoven de sport verdient het.
    Die aannames van jou zijn net zoveel gezwets in de ruimte als die van mij.
    K1 komt met een vage investeerder en gaat samen werken met showtime. Kim is een onbetrouwbaar sujet met een narcistische persoonlijkheidsstoornis, maar Showtime heeft tot nu toe alles waargemaakt wat ze beloofd hebben. Vechters krijgen een deel van hun bedrag.

    Glory komt met een vage investeerder. Bas is een onbetrouwbaar sujet met een narcistische persoonlijkheidsstoornis, maar Martijn heeft tot nu toe waargemaakt wat hij heeft beloofd. Een deel van de vechters krijgt het hele bedrag en het andere deel krijgt niks en loopt boos weg.

    Ik snap dat je alles door een geel rode bril wilt bekijken maar volgens mij zitten aan het eind van het liedje Simon en Martijn in de schuldsanering met de wederzijdse maffia's achter hun aan, de vechters hebben geen geld, en Ghita is aan de ene kant kampioen en Schilt aan de andere kant.

    De verliezers: de fans. En dat komt allemaal omdat niemand doorheeft dat de tijd van miljoenenprijzen en miljoenensponsors voorbij is. In ieder geval voorlopig.

    Maar goed, dat is mijn zwarte bril. Ik hoop dat het anders is, maar dan blijft het nog jammer dat er geen echte kampioen is.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    het is anders Bromios en is bij Glory totaal geen sprake van een vage investeerder.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    het is anders Bromios en is bij Glory totaal geen sprake van een vage investeerder.
    Dat zal Simon ook zeggen.....

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat zal Simon ook zeggen.....
    dat Glory geen vage investeerder heeft zal Simon zeker beamen ja.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dat Glory geen vage investeerder heeft zal Simon zeker beamen ja.
    kleuter....

    Voorlopig ben ik allang blij dat er bij GG een positieve flow ontstaat en dat jullie wat minder over anderen lopen te zeiken.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    mooi nieuws, mooie vechters, past helemaal bij een mooi teams als GG!

    GG powerrrr!!

    Liefs Jamila

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ik denk dat er nu wat vechters zijn die zich achter de oren krabben zich afvragen of ze wel de juiste beslissing hebben genomen.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ik denk dat er nu wat vechters zijn die zich achter de oren krabben zich afvragen of ze wel de juiste beslissing hebben genomen.
    De vechters die zijn weggegaan zijn MMA vechters, dus ik zie eerlijk gezegd niet wat die met kickboks toernooien te maken hebben.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    De vechters die zijn weggegaan zijn MMA vechters, dus ik zie eerlijk gezegd niet wat die met kickboks toernooien te maken hebben.
    Tot nu toe zijn er op alle Glory evenementen ook mma gevechten geweest. Er zullen steeds grotere Glory evenementen komen. Dit jaar komen er nog zeker drie buiten Moskou.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •