MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 125
  1. #51
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Tja de Russische Hell's Angels (heb je die wel in Rusland?) zijn volgens mij niet zo gefortuneerd. Goede zaak om die crimi-tafels eruit te flikkeren zouden meer mensen moeten doen.

    Op m'n verjaardag een lekker potje knokken kijken, tnx

    wat denk jij dan de brothers zitten overal


    http://hellsangels.ru/history?lang=en
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    jazeker vorig jaar hadden ze een tafel in Moskou. Joop Ubeda is nog met ze op de foto gegaan

  3. #53
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Tja de Russische Hell's Angels (heb je die wel in Rusland?) zijn volgens mij niet zo gefortuneerd. Goede zaak om die crimi-tafels eruit te flikkeren zouden meer mensen moeten doen.
    Dan kopen ze wel ringside seats.

  4. #54
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Ziet er allemaal goed uit voor Glory!!

  5. #55
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Ziet er allemaal goed uit voor Glory!!

  6. #56
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.024
    vCash
    126000

    Default

    hier even een berichtje zonder gezeik over wie er gelijk heeft, wie er beter is en waar er allemaal criminelen zitten. gewoon ontopic. Fantastisch dat Aerts nog een paar partijen gaat knokken en ja, ik wil heel graag petrosyan tegen van Roosmalen zien.

  7. #57
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Laat maar; zit hier in een nuthugger topic; had het kunnen weten. Ben al heel blij dat de chef tokkensnuiver bij jullie zich beschaafd gedraagt de laatste tijd en dat bas ijs zit te vissen. Je kunt niet alles hebben.

    Succes met het toernooi en niet teveel danoontje powerrr. Word je hyper van
    Nuthugger ?? Jullie ?? Het tournooi ?? Ben jij er nu voor het gemak maar even van uitgegaan dat ik iemand van GG ben ??
    Je slaat de plank ook echt iedere keer mis......ook knap.
    Bedankt voor de tip over de Danoontjes heb er ook 1 voor jou......snuggertjes....wordt je slimmer van.

    Groetjes

  8. #58
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dat is alleen het afscheid van de benelux.........

    wie liep er nou te janken dat GG en Glory falliet gingen?
    Dat het zijn afscheid in de Benelux is dat weet ik, maar waar gaat Peter zich voorbereiden op zijn laatste partij in de Benelux?

    Janken over failliet gaan? Geen idee wie dat was. Wat ik weleens geroepen heb is dat door het vertrek van voornamelijk Overeem en in iets mindere mate Siyar een enorme inkomstenbron misgelopen wordt. Maar GG failliet gaan, dat niet. Kan het me niet herinneren. Misschien heb ik dat ooit voor de grap tegen jou gezegd omdat je weer weddenschappen aan wilde gaan met je te grote mond die je niet waar kan maken?
    - Andrade wint van Corbett...
    - Badr Hari trapt Saki na in de eerste ronde...
    - Kharitonov blokt de lowkicks van Ghita...

    Zomaar een aantal wedddenschappen die je aan wilde gaan, ben er vast een paar vergeten. Maak je het straks naar me over of wil je nog een weekje wachten tot de salarisperiode weer geweest is?

  9. #59
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    hier even een berichtje zonder gezeik over wie er gelijk heeft, wie er beter is en waar er allemaal criminelen zitten. gewoon ontopic. Fantastisch dat Aerts nog een paar partijen gaat knokken en ja, ik wil heel graag petrosyan tegen van Roosmalen zien.
    Lijkt mij ook een hele vette partij! Denk zelfs dat van Roosmalen dit winnend af gaat sluiten als het zover komt!

  10. #60
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Dat het zijn afscheid in de Benelux is dat weet ik, maar waar gaat Peter zich voorbereiden op zijn laatste partij in de Benelux?
    In zijn eigen gym in Enschede lijkt mij.

  11. #61
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Vind het positief, na alle ellende.
    Goldenglorynutloverhater

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    en weer een topic om zeep geholpen. Pff ik mijd vanaf nu alle topics waar dan ook maar iets over GG/Showtime of K1 instaat. Wat een gejank steeds zeg
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  13. #63
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Las net dat Yoshihiro Sato ook bij Glory getekend zou hebben.

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Peter Aerts has turned down a contract from K-1 and has signed a deal with the European promotion Glory instead.



    Fighters Only was exclusively informed of the new contract by Dutch sources close to the situation earlier today.
    K-1 apparently “made a low offer” which was not to the taste of the Aerts camp, but the source says that the amount of the offer was not the key consideration.
    Instead, the camp apparently had doubts that K-1 could meet the terms of the offers it is making at all, high or low. The deal with Glory is multi-fight, but its specific terms have not been revealed as yet.
    Aerts is an old soldier, and so K-1 is not missing out on a rising star or even a star at the peak of his powers. But make no mistake, it is a big loss for the new owners of the legendary fight promotion.
    The Dutchman has been a fixture of K-1 from its very earliest days and he is legitimately mainstream famous in Japan; any street he walks down he will be approached by fans before he has even made it halfway.
    His decision not to sign for K-1 is therefore in some ways symbolic; it is unusual that someone so closel associated with the tournament would turn his back on it and at the same time, K-1 would reasonably be assumed to have enough of a good relationship with Aerts that any issues could be worked out.
    In the constantly fluctuating world of Japanese fightsports nothing is certain but, unless Aerts reneges on the Glory deal immediately, the general consensus may be that K-1 has lost some face by being unable to retain the services of one its most iconic fighters and loyal servants.
    K-1 has been on hiatus for the past year, mired in financial difficulties and subject to all manner of deals and counter-deals between parties interested in taking over the brand and its trademarks. Latest intelligence suggests that K-1 is now firmly in the hands of the Korean investor ‘Mr Kim’ and the company is attempting to restock its roster.
    But arrayed against them is the Dutch manager and promoter Bas Boon and his Golden Glory outfit. Boon thought he had won the K-1 rights recently, only for them to be snatched from under his nose leaving him with nothing but anger and allegations that he had been double-crossed.
    Golden Glory operates a promotion called ‘Glory’ in tandem with a coterie of Russian businessmen and has of late been concentrating its efforts there. But plans are in place to take the show on the road around Europe and with names like Aerts on board the stage is being set for a war with K-1 and its new partner Its Showtime, which is also based in Holland.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik hoorde dat Kraus ook getekend heeft bij GLORY

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  17. #67
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    vet hoor!
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    klopt en nog een hele bekende
    Die zullen niet veel mensen verwachten maar is een mooie aanwinst.
    Volgens mij komt er vandaag een persbericht.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #69
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Die zullen niet veel mensen verwachten maar is een mooie aanwinst.
    Volgens mij komt er vandaag een persbericht.
    alistair overeem ? hahahaha dat zou humor zijn ;-)
    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

  20. #70
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Buakaw? Zou vet zijn. Dan heeft Glory de "K1-Max Slag" in ieder geval gewonnen

  21. #71
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    klopt en nog een hele bekende
    Bob "the Beast" Sapp?

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    nee een echte vechter en hij heeft bob sapp kickboksles gegeven

  23. #73
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Crocop
    Max. 400 x 125

  24. #74
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Ray Sefo

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Nee, een Nederlander

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •