MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Thumbs up Verklaring org. Push It 2 The Limit gala m.b.t. Omar Hanafy vs Ramin Razai

    Vanuit de organisatie van het Push It 2 The Limit gala ontving ik het verzoek om de onderstaande tekst te posten. Deze tekst geeft een verklaring omtrent het wegvallen van de A-klasse partij tussen Omar Hanafy (FFC) VS Ramin Razai (Simson gym).

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mijn is het al weken bekend dat Ramin een gekneusde Rib heeft en daarom niet kon vechten,Ramin was volop aan het trainen voor deze partij en is zelfs naar Thailand geweest dus dit verhaal klopt van geen kanten.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Het kan voorkomen dat vechters om bepaalde redenen niet kunnen vechten. Ik vind het raar dat Ramin dan in een kwaad daglicht word gezet. Ramin is een vechter die altijd graag vecht en er 100% voor gaat als er dan door welke reden dan ook de party afgezegd moet worden hoef je iemand niet bewust naar beneden proberen te halen. Jullie balen gewoon omdat je geld mis loopt. en te gierig zijn om een andere tegenstander te betalen. Als je genoeg geld aanbied zijn er zat vechters die zouden willen vechten.

    En inderdaad Ramin had keihard getraind voor deze partij hij was zelfs naar Thailand geweest om zich optimaal voor te bereiden voor zijn partij tegen Omar, en als ik het goed had begrepen had Ramin 2 ribben gekneusd

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Mixfight!
    Nu ook voor slechtzienden !!

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Het gebeurd idd heel vaak dat vechters geblesseerd raken of door wat voor reden dan ook niet kunnen vechten. Ik denk dat in dit verhaal het vooral aan de communicatie ligt.......want in het eerste bericht staat dat ze pas vorige week hoorden dat t niet door kon gaan (en dat zijn trainers m niet konden bereiken!). Ik snap dat dat voor de organisatie (en voor Omar) wel zuur is dat het op deze korte termijn niet doorgaat....het is toch de hoofdpartij waar ook alle kaartjes posters flyers enz mee vol staan.

    En over het gierig zijn.......het is en blijft een commercieel iets, een gala organiseren. Dus dat vind ik niet helemaal terecht. Misschien kan Ramin zelf ook met een persbericht komen, dan weten we beide kanten......?
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Jammer voor Omar dat die de dupe is dat de organisatie geen vervanger willen voor Ramin.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    nou wat harder gezocht 1 berichtje eerder op dit forum en ik had me neef gebelt zit nu samen met hem en hij wou graag invallen
    hij is fit en op gewicht jammer
    genoeg a klassers die een extra pot willen draaien denk ik
    Last edited by lukashenko; 25-03-2012 at 12:47.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •