MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default Dana White over voetbal


    "Soccer? That’s a whole other ball. Can’t stand soccer. It’s the least-talented sport on Earth. There’s a reason three-year-olds can play soccer. When you’re playing a game when the net is that big and the score is 3-1 (and that’s a blowout) are you kidding me? You know how untalented you have to be to score three times when the net is that big?"

    http://m.calgarysun.com/2012/03/21/q...rez-dana-white
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post

    "Soccer? That’s a whole other ball. Can’t stand soccer. It’s the least-talented sport on Earth. There’s a reason three-year-olds can play soccer. When you’re playing a game when the net is that big and the score is 3-1 (and that’s a blowout) are you kidding me? You know how untalented you have to be to score three times when the net is that big?"

    http://m.calgarysun.com/2012/03/21/q...rez-dana-white
    You know what a retard you are when you really think mma can surpass soccer....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Misschien denkt hij dat wel, maar hij zegt het in ieder geval niet in dit interview.

    Al met al, een overdreven onzin statement van Dana.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Misschien denkt hij dat wel, maar hij zegt het in ieder geval niet in dit interview.

    Al met al, een overdreven onzin statement van Dana.
    speciaal voor jou dan:

    "UFC will be the biggest sport in the world by 2020. People were saying I was a lunatic 10 years ago when we first got this going, but the stuff we’re working on right now on so many levels is mind-boggling.The sport was just sanctioned in Massachusetts and Vancouver. We’re going to get it done in Ontario and New York in 2010. And we’re already working on taking the UFC global. We’ve already done Germany, England and Ireland, and we just sold 22,000 seats for an event in Australia in 15 minutes. Right now we are on some form of television in over 175 countries. We’re all human beings and we all 'get' fighting. Me and Lorenzo Fertitta will sit down and figure out a game plan for the next 10 years, and we’ll execute it. So, is 10 years enough time to make this the biggest sport in the world? Hell, yeah."

    Wat een bak

    ps. new york in 2010? how did that end up
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ja, ik weet dat hij dat een keer gezegd heeft, maar hij zei het niet in dit interview. Uiteraard is het wel relevant, maar ik betwijfel of hij het daadwerkelijk geloofd.

  6. #6
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    misschien maar net als bij american football 7 punten voor een doelpunt rekenen, dan krijg je hogere scores en is het ineens veel interessanter voor de amerikaantjes

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Het zou leuk zijn als hij dit soort statements zou maken volgende keer dat ie in Brazilië is.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default


  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik zeg alvast: fuck Dana.

    Voordat iemand anders dat doet.

  10. #10
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Alsof 3-jarigen geen bal door de palen geschoten krijgt (zowel met als zonder handen) bij een spelletje American Football?

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik zeg alvast: fuck Dana.

    Voordat iemand anders dat doet.
    was ook al aan het zoeken!
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Als Dana en voetbal hater laat ik het deze keer aan iemand anders over.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Kan iemand dit vertalen naar portugees en even op een paar braziliaanse vechtsport fora droppen?

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    Kan iemand dit vertalen naar portugees en even op een paar braziliaanse vechtsport fora droppen?
    Niet nodig denk ik, het staat al op Globo:

    http://sportv.globo.com/site/eventos...-do-mundo.html

  15. #15
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    In het engels noemen ze iemand als Dana White ignorant, iemand die heel erg gelooft in zijn eigen denkbeelden en niet echt verder kijkt dan zijn neus lang is. Dat is handig als je in iets gelooft zoals Dana in MMA. Maar voor de rest lijk je in het leven natuurlijk een beetje een lul.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    In Amerika is Foot(VOET!)ball met de handen.....zegt genoeg denk.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Ben vanochtend nog door me 5 maanden oude dochtertje voor me neus gemept, dus iedereen kan ook vechten... de een wat beter dan de andere natuurlijk :P

    Maar beetje kortzichtige uitspraak van Dana, maar hoewel ik een voetbal liefhebber ben mag zijn voorspelling best uitkomen hoor!!

  18. #18
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default


  19. #19
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben geen voetbal fan, ik vind het persoonlijk ook een saaie sport, maar Dana praat wel duidelijk poep hier, die man weet gewoon niet waar hij het over heeft.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  21. #21
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by BvdB View Post
    In Amerika is Foot(VOET!)ball met de handen.....zegt genoeg denk.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Als Dana nou zegt dat het saai is om 22 man achter 1 bal aan te zien rennen, en dat voor 1,5 uur om in die tijd hopelijk een doelpuntje te scoren dan zou ik hem volledig gelijk geven.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    misschien maar net als bij american football 7 punten voor een doelpunt rekenen, dan krijg je hogere scores en is het ineens veel interessanter voor de amerikaantjes
    Je krijgt 6 punten voor een "doelpunt" en dat heet touchdown. Daarna mag je beslissen of je een 1 of twee punts conversie maakt. American Football is een hele mooie sport waar MMA het ook niet van gaat winnen qua populariteit.

  24. #24
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Als Dana nou zegt dat het saai is om 22 man achter 1 bal aan te zien rennen, en dat voor 1,5 uur om in die tijd hopelijk een doelpuntje te scoren dan zou ik hem volledig gelijk geven.
    Met zo'n beredenering hoor je eerder op het Pony- of Tina-forum thuis

  25. #25
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by elpappi View Post
    Je krijgt 6 punten voor een "doelpunt" en dat heet touchdown. Daarna mag je beslissen of je een 1 of twee punts conversie maakt. American Football is een hele mooie sport waar MMA het ook niet van gaat winnen qua populariteit.
    Sowieso een beetje een aparte vergelijking aangezien American football nooit echt buiten amerika is doorgebroken. Sowieso hoe vergelijk je dit soort dingen? Ping Pong is huge in china, maar hier wordt het amper als sport gezien. Is het daardoor populairder dan schaatsen wat eigenlijk een heel nederlands ding is? Het is gewoon een beetje appels en peren vergelijken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •