MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Scherp, in Engeland zit Cameron daardoor in de problemen.

    Overigens als gg een flink bedrag aan mixfight overmaakt en daardoor de site in leven houdt prima, dat er wat reclame van ze te vinden is en wat topics, ook prima, dat er wat gg leden zijn die alleen gg promoten ook prima.
    Maar zodra men ook wat mag zeggen over het beleid wat een forum voert, dan wordt mijns inziens een grens overschreden en sowieso hoort bij een forum onafhankelijke admins en zoals eerder opgemerkt is dat hier niet het geval. Wat mij betreft legt de betreffende admin zijn fucntie neer en post hij onder een "normale" account zoals Ronald dat ook doet.
    Ik las in een andere topic dat je op mij doelt en dat liet je me eerder ook al weten via de pm. Nogmaals, je zult mij niet zien posten in beladen Golden Glory topics. Als het gaat om vertrek van vechters etc. dan hou ik mij daar buiten. Juist om dit soort posts als die van jou te voorkomen. Ze zijn namelijk nergens op gebaseerd. Je roept maar wat zonder met concrete aanwijzingen te komen, dus ik vraag me af hoe serieus ik jou eigenlijk moet nemen. Het antwoord op deze vraag heb ik met het stellen van de vraag beantwoord: niet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Een admin moet zijn leden altijd serieus nemen, anders kan je beter opstappen.
    Bovendien wordt het tijd om onze "davinci" eens te bannen niet? Aardig wat forumregels overtreden al, dus ben je subjectief, of objectief, laat het maar zien met je daden.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    is dit een actie om davinci geband te krijgen? Ik vind zijn posts wel amusant. jij niet dan smike?

  4. #29
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    is dit een actie om davinci geband te krijgen? Ik vind zijn posts wel amusant. jij niet dan smike?
    Ze zouden amusant zijn als ze niet afkomstig waren van de leider van Golden Glory.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    en waar ben jij de leider van? The company?

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Bas Boon post onder zijn eigen naam en Davinci is die ijsvisser uit Alaska . Die twee kennen elkaar van de lagere school geloof ik

  7. #32
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    en waar ben jij de leider van? The company?
    Ik ben nergens leider van, maar volgens mij is dat niet relevant.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    you are the leader of the resistance!

  9. #34
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    is dit een actie om davinci geband te krijgen? Ik vind zijn posts wel amusant. jij niet dan smike?
    Ik moet er om lachen, kan er zeker de humor van inzien. Als het niet de manager van de sponsor van heir was geweest, dan had ie zelfs van mij mogen blijven ondanks zijn dubbele account.
    Gelukkig heeft mixfight hier de juiste beslissing genomen, dubbele accounts zijn immers niet toegestaan en al helemaal niet als er zuke onzinverhalen vol met spelfouten worden gepost.

    Dat gezegd hebbende zal ik z'n posts wel missen, ik hou wel van satire.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •