MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default sponsoring en onafhankelijkheid

    Ik heb al een tijdje terug gelezen dat de kosten de pan uit rijzen en dat er dus meer sponsorinkomsten moeten worden gegenereerd. Heb ik alle begrip voor. Lijkt me niet meer dan logisch.

    Maar volgens mij heeft dat ook een paar nadelen.

    Net bleek dat de illegale stream van UG verwijderd is omdat UG een sponsor is. Klinkt op zich logisch. Maar van alle andere toernooien staan er wel illegale streams.
    Je kunt concluderen dat UG dat handig doet want dan verkopen ze meer streams. Je kunt het ook kwalificeren als mafia praktijken; als je niet bij ons sponsort gaan we illegaal naar jouw gala kijken. Zo is de mafia ook groot geworden.
    Of je vind illegale streams ok, of je vind het niet ok omdat het tegen de wet is. Meer smaken zijn er volgens mij niet.

    Vind ik bij de sportvoedinggigant idem dito. Zolang dat in het eigen topic blijft vind ik het wel ok, maar als we in een ander topic over voeding praten krijgt het wel een hoog wc-eend gehalte als ze advies gaan geven vind ik eigenlijk.

    Ik weet ook zo geen andere oplossing maar vind het wel de moeite waard om het er over te hebben.
    Wat is nu precies het beleid ?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik heb al een tijdje terug gelezen dat de kosten de pan uit rijzen en dat er dus meer sponsorinkomsten moeten worden gegenereerd. Heb ik alle begrip voor. Lijkt me niet meer dan logisch.

    Maar volgens mij heeft dat ook een paar nadelen.

    Net bleek dat de illegale stream van UG verwijderd is omdat UG een sponsor is. Klinkt op zich logisch. Maar van alle andere toernooien staan er wel illegale streams.
    Je kunt concluderen dat UG dat handig doet want dan verkopen ze meer streams. Je kunt het ook kwalificeren als mafia praktijken; als je niet bij ons sponsort gaan we illegaal naar jouw gala kijken. Zo is de mafia ook groot geworden.
    Of je vind illegale streams ok, of je vind het niet ok omdat het tegen de wet is. Meer smaken zijn er volgens mij niet.

    Vind ik bij de sportvoedinggigant idem dito. Zolang dat in het eigen topic blijft vind ik het wel ok, maar als we in een ander topic over voeding praten krijgt het wel een hoog wc-eend gehalte als ze advies gaan geven vind ik eigenlijk.

    Ik weet ook zo geen andere oplossing maar vind het wel de moeite waard om het er over te hebben.
    Wat is nu precies het beleid ?
    Ik snap je punt. Ethisch gezien heb jij gelijk.

    Praktisch gezien denk ik dat weinigen erbij gebaat zijn dat in dit ethische kader streams verwijderd worden van de site.

    Overigens vind ik je kwalificatie dat het mafiapraktijken zijn veel en veel te ver gaan. Daar krijgt de discussie ook een wat nare bijklank van en dat direct bij de openingspost. Je formuleert het nu zo alsof deze site onder dreigement sponsorcontracten afdwingt en dat is iets waar je nul bewijs voor hebt. Impliciet ga ik er vanuit dat de denkwijze bij de administrators ook niet zo heeft plaatsgevonden...

    Over beleid: ik zou gokken dat er sprake is van gedoogbeleid. Volgens mij verspreiden admins niet actief streams, maar gaan ze het ook niet actief tegen behalve als ze direct bij een partij betrokken zijn. Praktisch ja, Etisch correct: nee...

    Over B&F ben ik niet met je eens. Tuurlijk is het wij van WC eend gehalte hoog, maar zij profileren zich duidelijk als B&F en daarom vind ik dat mensen volwassen genoeg moeten zijn om dit mee te nemen in hun overwegingen.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Overigens vind ik je kwalificatie dat het mafiapraktijken zijn veel en veel te ver gaan. Daar krijgt de discussie ook een wat nare bijklank van en dat direct bij de openingspost. Je formuleert het nu zo alsof deze site onder dreigement sponsorcontracten afdwingt en dat is iets waar je nul bewijs voor hebt. Impliciet ga ik er vanuit dat de denkwijze bij de administrators ook niet zo heeft plaatsgevonden....
    Ben ik wel met je eens. Gaat de discussie niet beter van worden denk ik. Maar kan op de een of andere manier de post niet meer editten. Dus we zullen het er mee moeten doen.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Net bleek dat de illegale stream van UG verwijderd is omdat UG een sponsor is. Klinkt op zich logisch. Maar van alle andere toernooien staan er wel illegale streams.
    Je kunt concluderen dat UG dat handig doet want dan verkopen ze meer streams. Je kunt het ook kwalificeren als mafia praktijken; als je niet bij ons sponsort gaan we illegaal naar jouw gala kijken. Zo is de mafia ook groot geworden.
    Of je vind illegale streams ok, of je vind het niet ok omdat het tegen de wet is. Meer smaken zijn er volgens mij niet.

    Vind ik bij de sportvoedinggigant idem dito. Zolang dat in het eigen topic blijft vind ik het wel ok, maar als we in een ander topic over voeding praten krijgt het wel een hoog wc-eend gehalte als ze advies gaan geven vind ik eigenlijk.

    Ik weet ook zo geen andere oplossing maar vind het wel de moeite waard om het er over te hebben.
    Wat is nu precies het beleid ?
    Heel simpel: op het moment dat wij worden aangeschreven door een promotor dan verwijderen wij de link. Dat is het beleid. In dit geval zijn we aangeschreven en hebben we de link verwijderd.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    ah, dan moet je de mods er even op wijzen want in het andere topic werd aangegeven dat jullie dat deden omdat ze sponsor zijn. Dit maakt het verhaal nogal anders.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    ah, dan moet je de mods er even op wijzen want in het andere topic werd aangegeven dat jullie dat deden omdat ze sponsor zijn. Dit maakt het verhaal nogal anders.
    Ik kan je alleen vertellen waarom ik de link heb verwijderd en dat is omdat we zijn aangeschreven door de promotor. Dat is de reden waarom ik de link heb verwijderd.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik kan je alleen vertellen waarom ik de link heb verwijderd en dat is omdat we zijn aangeschreven door de promotor. Dat is de reden waarom ik de link heb verwijderd.


    die moet het van iemand weten denk niet dat die man de hele dag op internet zit om links van streams te verwijderen(of iemand aanschrijven het te doen)dus blijven we met een vraag zitten al dan niet een grote vraag wie heeft dat vertelt!!wie is de luis in de pels!! en waarom heeft die het gedaan.krijgt die er geld voor?vrijkaartjes?een date met Sem of Errol?of hij krijg gratis spullen?mag een nachtje slapen bij Bas Rutten?uit eten met Marloes? wie was het wie wie ps ik was het niet tis te mooi weer om met je ballen binnen te zitten

    groeten
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  8. #8
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik heb al een tijdje terug gelezen dat de kosten de pan uit rijzen en dat er dus meer sponsorinkomsten moeten worden gegenereerd. Heb ik alle begrip voor. Lijkt me niet meer dan logisch.

    Maar volgens mij heeft dat ook een paar nadelen.

    Net bleek dat de illegale stream van UG verwijderd is omdat UG een sponsor is. Klinkt op zich logisch. Maar van alle andere toernooien staan er wel illegale streams.
    Je kunt concluderen dat UG dat handig doet want dan verkopen ze meer streams. Je kunt het ook kwalificeren als mafia praktijken; als je niet bij ons sponsort gaan we illegaal naar jouw gala kijken. Zo is de mafia ook groot geworden.
    Of je vind illegale streams ok, of je vind het niet ok omdat het tegen de wet is. Meer smaken zijn er volgens mij niet.

    Vind ik bij de sportvoedinggigant idem dito. Zolang dat in het eigen topic blijft vind ik het wel ok, maar als we in een ander topic over voeding praten krijgt het wel een hoog wc-eend gehalte als ze advies gaan geven vind ik eigenlijk.

    Ik weet ook zo geen andere oplossing maar vind het wel de moeite waard om het er over te hebben.
    Wat is nu precies het beleid ?
    Je maakt je druk om niks. Jij hebt vast ook weleens illegale live streams van de UFC gekeken. De bedragen die voor zo'n PPV gevraagd worden zijn misdadig. Het kijken van zo'n stream is niet illegaal alleen het aanbieden ervan. Ook dat doen ze niet op mixfight, er zijn alleen gebruikers die er naar doorverwijzen. Een bedrijf dat de site matst door te sponsoren, die mats je op jouw beurt terug. Heel simpel allemaal, voor wat hoort wat.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil mixfight er op wijzen namens de UFC, dat wij geen UFC streams meer tolereren.

    Ik ga er dus vanuit dat deze nu hier nooit meer te vinden zijn.

    Uiteraard een dikke x2 voor Bromios, hoewel wat facade ook zegt maffiapraktijken wat ver gaat. Al wordt de sponsor natuurlijk wel gerund door een maffioso.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Je maakt je druk om niks. Jij hebt vast ook weleens illegale live streams van de UFC gekeken. De bedragen die voor zo'n PPV gevraagd worden zijn misdadig.
    Idd die $6,99 die de UFC vraagt is echt schandalig..... En nee dat is niet sinds kort, die kosten al een hele poos $6,99 op UFC.TV


  11. #11
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by UFC-Fan View Post
    ook worden altijd de niet-GG fans hier geband en een idioot vernoemt naar een architect mag de grootste onzin ongestraft hier posten... een van de eigenaars hier behartigd ook nog eens de juridische zaken van de desbetreffende organisatie... dit gaat nergens meer over. blijkbaar moet je hier eerst GG kontelikken en roepen WAR GG, Super GG en weet ik veel allemaal om hier nog te kunnen blijven
    Ik zit nu al jaren op Mixfight en lees vaak mee in topics waar ik niet in post,maar dat hele fabeltje dat Mixfight geen Anti GG tolereerd is helemaal niks van waar. Er zijn hier zat mensen die het niet hebben op G.G en zijn aanhang,maar gewoon normaal en vrij kunnen posten.

    De fout die vaak gemaakt word door mensen die in dit geval een ban kregen (naar mijn eigen ervaring als bezoeker op Mixfight) is dat ze zich gingen ergeren totaan een niveau waarbij ze zich niet goed meer konden beheersen en gaan schelden en rare discussies uitlokken die niet gerelateerd zijn aan het topic onderwerp,kortom dat is hun eigen schuld.

    Beetje jammer dat er dan weer uit gehaald wordt naar Mixfight.. Dat er streams verwijderd worden op internet nadat de site daarover gemailed word door de organisatie kan ik begrijpen. Simpel als dat! En dan nog geeneens vanwege juridisch standpunt,maar meer onder het motto,allemaal goeie vrienden blijven,Mixfight komt bij veel gala's over de vloer,dus niks meer als logisch.

    Dat de organisatie door de sponsering meer op MF aanwezig is,waardoor het praktisch onmogelijk blijft om streams te plaatsen is een lullig,maar logisch geval.. Maar ook dat is toch ergens wel te begrijpen jongens??
    1 grote reden dat Mixfight moet uitbreiden is omdat het plezier levert voor 1000de mensen,en als er een "stream" geplaatst word de hele site plat ligt door het grote aantal bezoekers.. Dus ironisch gezien komt het een beetje door de gratis streams.. Eigen glazen ingegooid??

    Maar eve zonder gekheid.. Dingen veranderen,go with it.. Het is een site waar informatie op te vinden is over vechtsport,en het moet geen moer uitmaken of iemand advocaat is voor G.G,of G.G haat.. Leef en laat leven..

    B.T.W For the record. Ik ben niet Pro G.G Ik ben ze eerder zat door al dat gezeik van de laatste tijd.. ( Voordat ik dat weer op me schoot geworpen krijg!!)

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik zit nu al jaren op Mixfight en lees vaak mee in topics waar ik niet in post,maar dat hele fabeltje dat Mixfight geen Anti GG tolereerd is helemaal niks van waar. Er zijn hier zat mensen die het niet hebben op G.G en zijn aanhang,maar gewoon normaal en vrij kunnen posten.

    De fout die vaak gemaakt word door mensen die in dit geval een ban kregen (naar mijn eigen ervaring als bezoeker op Mixfight) is dat ze zich gingen ergeren totaan een niveau waarbij ze zich niet goed meer konden beheersen en gaan schelden en rare discussies uitlokken die niet gerelateerd zijn aan het topic onderwerp,kortom dat is hun eigen schuld.

    Beetje jammer dat er dan weer uit gehaald wordt naar Mixfight.. Dat er streams verwijderd worden op internet nadat de site daarover gemailed word door de organisatie kan ik begrijpen. Simpel als dat! En dan nog geeneens vanwege juridisch standpunt,maar meer onder het motto,allemaal goeie vrienden blijven,Mixfight komt bij veel gala's over de vloer,dus niks meer als logisch.

    Dat de organisatie door de sponsering meer op MF aanwezig is,waardoor het praktisch onmogelijk blijft om streams te plaatsen is een lullig,maar logisch geval.. Maar ook dat is toch ergens wel te begrijpen jongens??
    1 grote reden dat Mixfight moet uitbreiden is omdat het plezier levert voor 1000de mensen,en als er een "stream" geplaatst word de hele site plat ligt door het grote aantal bezoekers.. Dus ironisch gezien komt het een beetje door de gratis streams.. Eigen glazen ingegooid??

    Maar eve zonder gekheid.. Dingen veranderen,go with it.. Het is een site waar informatie op te vinden is over vechtsport,en het moet geen moer uitmaken of iemand advocaat is voor G.G,of G.G haat.. Leef en laat leven..

    B.T.W For the record. Ik ben niet Pro G.G Ik ben ze eerder zat door al dat gezeik van de laatste tijd.. ( Voordat ik dat weer op me schoot geworpen krijg!!)
    Goeie post, reps verdient.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Beetje jammer dat er dan weer uit gehaald wordt naar Mixfight.. Dat er streams verwijderd worden op internet nadat de site daarover gemailed word door de organisatie kan ik begrijpen. Simpel als dat! En dan nog geeneens vanwege juridisch standpunt,maar meer onder het motto,allemaal goeie vrienden blijven,Mixfight komt bij veel gala's over de vloer,dus niks meer als logisch.

    Dat de organisatie door de sponsering meer op MF aanwezig is,waardoor het praktisch onmogelijk blijft om streams te plaatsen is een lullig,maar logisch geval.. Maar ook dat is toch ergens wel te begrijpen jongens??
    1 grote reden dat Mixfight moet uitbreiden is omdat het plezier levert voor 1000de mensen,en als er een "stream" geplaatst word de hele site plat ligt door het grote aantal bezoekers.. Dus ironisch gezien komt het een beetje door de gratis streams.. Eigen glazen ingegooid??
    True!

  14. #14
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Sowieso wordt er de laatste tijd veel gezeken over het forum... maar de postende leden maken het forum verder en daarom is het pot verwijt de ketel gehalte altijd erg hoog. Mensen gillen bijvoorbeeld dat GG het forum verpest en spammen daar ondertussen elk topic mee vol.

    Sommigen beweren dat niet alle meningen welkom zijn. Maar mij lijkt het feit dat dit topic gewoon open staat voor publieke discussie bewijs genoeg dat alles gewoon besproken en benoemd kan worden mits dat fatsoenlijk gebeurt.

    Daarnaast verbaas ik me over het onvermogen van sommigen begrijpend te lezen. Justinian zegt toch duidelijk dat als andere promotors hen aanschrijven dat zij dan ook streams verwijderen. Er is dus geen sprake van oneerlijkheid op dit punt. Mensen roepen maar wat zonder dat ze de feiten kennen. Zoals die claim dat Justinian advocaat zou zijn bij GG. Ik dacht dat hij geheimhoudingsplicht had en daardoor hier niks over kon zeggen. Toch nemen we met z'n allen al weer aan dat het zo is en zoeken we overal complotten. Bespottelijk.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Sowieso wordt er de laatste tijd veel gezeken over het forum... maar de postende leden maken het forum verder en daarom is het pot verwijt de ketel gehalte altijd erg hoog. Mensen gillen bijvoorbeeld dat GG het forum verpest en spammen daar ondertussen elk topic mee vol.

    Sommigen beweren dat niet alle meningen welkom zijn. Maar mij lijkt het feit dat dit topic gewoon open staat voor publieke discussie bewijs genoeg dat alles gewoon besproken en benoemd kan worden mits dat fatsoenlijk gebeurt.

    Daarnaast verbaas ik me over het onvermogen van sommigen begrijpend te lezen. Justinian zegt toch duidelijk dat als andere promotors hen aanschrijven dat zij dan ook streams verwijderen. Er is dus geen sprake van oneerlijkheid op dit punt. Mensen roepen maar wat zonder dat ze de feiten kennen. Zoals die claim dat Justinian advocaat zou zijn bij GG. Ik dacht dat hij geheimhoudingsplicht had en daardoor hier niks over kon zeggen. Toch nemen we met z'n allen al weer aan dat het zo is en zoeken we overal complotten. Bespottelijk.
    Daar had ik eigenlijk nog geen seconde over nagedacht, dat dit topic ook dichtgegooid had kunnen worden. maar scherp opgemerkt.

    Nu Badr weg is is GG de nieuwe topic vervuiler. Peter0711 verwoord het wel goed als hij zegt dat hij het zat is de laatste tijd. Ik maak me ook schuldig aan het vervuilen van topics alleen omdat ik me dooderger aan het danoontje powerr gezeur, terwijl het waarschijnlijk beter is het gewoon te negeren.

    Ik vind het plan om streams helemaal te weren helemaal niet zo slecht. Degenen die ze hebben willen vinden ze toch wel. Voor mijn part via pm in een mailinglist of zo. En tijdens de wedstrijden blijft het forum bereikbaar.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Het enige jammere aan Mixfight is dat "spraakmakende" members worden gebanned of ze zeggen hun account op, bv Jochem, bv man van 14, Max Mulder en nu Hans Vos. Maar dat heb je vaak in een dictatuur, Justinian zegt het ook heel duidelijk, als het je niet bevalt kan je weggaan. En dat is dan wel beter als in een dicatatuur, doodgaan.


  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Het enige jammere aan Mixfight is dat "spraakmakende" members worden gebanned of ze zeggen hun account op, bv Jochem, bv man van 14, Max Mulder en nu Hans Vos. Maar dat heb je vaak in een dictatuur, Justinian zegt het ook heel duidelijk, als het je niet bevalt kan je weggaan. En dat is dan wel beter als in een dicatatuur, doodgaan.
    Ik snap je punt. Het is alleen wel zo dat er op dit forum regels gelden. Die regels zijn inderdaad niet democratisch bepaald... maar ja, anders dan in een democratie heffen we hier ook geen belasting

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    mafiapratijken als je een site vraagt om de stream te verwijderen??? onzin. Dit is de normaalste zaak van de wereld . De UFC wil kijkers van illegale streams aanpakken hoe noem je dat dan? Het is niet meer een zakelijk verhaal. Ik kijk ook graag gratis maar als bedrijf wil dit natuurlijk voorkomen.
    Ik denk als MF een brief krijgt van de legal afdeling van Zuffa dat ze voortaan meekijken en als er streams staan juridische stappen gaan ondernemen dat ook niet prettig zouden ervaren.
    Dit is de realiteit bedrijven worden grotere en de belangen daarmee ook. Het wordt nog veel erger voor de kijkers van de streams met de nieuwe wetgeving en de grote bedrijven werken ookal keihard aan nieuwe browsers waarmee ze veel sneller kunnen zien wat er nu precies gebeurt. Het zal altijd wel een kat en muis spel blijven maar het het is duidelijk dat de tijden gaan veranderen.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik snap je punt. Het is alleen wel zo dat er op dit forum regels gelden. Die regels zijn inderdaad niet democratisch bepaald... maar ja, anders dan in een democratie heffen we hier ook geen belasting
    Idd maar daarom zijn er sponsoring/giften en die geven je weliswaar geen stemrecht of directe beleidsbepaling maar als er een beslissing moet worden genomen dan telt dat wel mee in de besluitvorming. En des te meer je geeft des te zwaarder telt het mee. Toch?


  20. #20
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    mafiapratijken als je een site vraagt om de stream te verwijderen??? onzin. Dit is de normaalste zaak van de wereld . De UFC wil kijkers van illegale streams aanpakken hoe noem je dat dan? Het is niet meer een zakelijk verhaal. Ik kijk ook graag gratis maar als bedrijf wil dit natuurlijk voorkomen.
    Ik denk als MF een brief krijgt van de legal afdeling van Zuffa dat ze voortaan meekijken en als er streams staan juridische stappen gaan ondernemen dat ook niet prettig zouden ervaren.
    Dit is de realiteit bedrijven worden grotere en de belangen daarmee ook. Het wordt nog veel erger voor de kijkers van de streams met de nieuwe wetgeving en de grote bedrijven werken ookal keihard aan nieuwe browsers waarmee ze veel sneller kunnen zien wat er nu precies gebeurt. Het zal altijd wel een kat en muis spel blijven maar het het is duidelijk dat de tijden gaan veranderen.
    Je leest het helemaal verkeerd. Ik bedoelde dat er alleen links worden weggehaald als de belanghebbende op de site adverteert en anders niet. Dan zou iemand die niet wil dat er streams worden getoond gedwongen worden door MF om te adverteren.

    Maar dat argument is door justinian al onderuit gehaald; iedereen die vraagt om het verwijderen van een stream krijgt gelijk. (althans als hij/zij namens de organisatie het vraagt mag ik aannemen)

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Idd maar daarom zijn er sponsoring/giften en die geven je weliswaar geen stemrecht of directe beleidsbepaling maar als er een beslissing moet worden genomen dan telt dat wel mee in de besluitvorming. En des te meer je geeft des te zwaarder telt het mee. Toch?
    Scherp, in Engeland zit Cameron daardoor in de problemen.

    Overigens als gg een flink bedrag aan mixfight overmaakt en daardoor de site in leven houdt prima, dat er wat reclame van ze te vinden is en wat topics, ook prima, dat er wat gg leden zijn die alleen gg promoten ook prima.
    Maar zodra men ook wat mag zeggen over het beleid wat een forum voert, dan wordt mijns inziens een grens overschreden en sowieso hoort bij een forum onafhankelijke admins en zoals eerder opgemerkt is dat hier niet het geval. Wat mij betreft legt de betreffende admin zijn fucntie neer en post hij onder een "normale" account zoals Ronald dat ook doet.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    een flink bedrag voor een banners en een achtergrond?? Ik zou het kevin gunnen maar we hebben het echt niet over flinke bedragen.

  23. #23
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Maar zodra men ook wat mag zeggen over het beleid wat een forum voert, dan wordt mijns inziens een grens overschreden en sowieso hoort bij een forum onafhankelijke admins en zoals eerder opgemerkt is dat hier niet het geval.
    Op basis van wat concludeer je dat? Biiyen stelt inderdaad die vraag en ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord. Jij loopt nu echter daarop vooruit

  24. #24
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    een flink bedrag voor een banners en een achtergrond?? Ik zou het kevin gunnen maar we hebben het echt niet over flinke bedragen.
    Was het maar waar!

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Idd maar daarom zijn er sponsoring/giften en die geven je weliswaar geen stemrecht of directe beleidsbepaling maar als er een beslissing moet worden genomen dan telt dat wel mee in de besluitvorming. En des te meer je geeft des te zwaarder telt het mee. Toch?
    Ik dacht dat ik het helder had geformuleerd, maar kennelijk praat ik tegen een muur. Maar goed, ik leg het nog een keer uit... euhm nee, dat doe ik niet, ik quote mezelf gewoon:

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Heel simpel: op het moment dat wij worden aangeschreven door een promotor dan verwijderen wij de link. Dat is het beleid. In dit geval zijn we aangeschreven en hebben we de link verwijderd.
    Dus wat betreft de regels; geen links posten indien de promotor ons heeft aangeschreven. Doe je dit toch, dan kan er een ban volgen indien blijkt dat je opzettelijk het verbod tot plaatsen van de links negeert.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •