MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44
  1. #1
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default [VIDEOS] - GLORY World Series

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Graag gedaan mensen~!

  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Thanks man.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    ik vond het een afschuwelijk lelijk gala. Mislukte partijen. Was dit nou een ''tribute to a 4 time sjampion?''
    De meeste tribunes waren leeg.
    Zonde als je een kaartje had gekocht of via de betaalde stream ging kijken. Maarja, dit forum zit ook vol met GG lovers die alleenn meet door geel rode bril kijken.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    zimmerman tegen een oude man. kom op zeg

  5. #5
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor de filmpjes......Zwaar respect voor Guidon hee wat een karakter toont die man,reken maar dat ie er uit ziet morgen ochtend,en zich brak voelt.Jammer van lebanner maar was te verwachten dit.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    erg goed om joop weer te zien scheidsen , blijft toch een monument . gr hans btw , je kon gewoon op rus tv kijken hoor . die glory link werkte niet dus na 5 minuten zoeken had ik een top kwaliteit beeld voor me . alleen dat russen commentaar is minder . gr hans

  7. #7
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    bedankt voor de beelden

    ook nog beelden van Cesario's partij
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  8. #8
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Haha, die Mark Miller zag er ook soepel uit tegen Kharitonov.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    thanks!
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Respect voor Guidon, die gast kan stoten eten! Jammer dat het niet echt druk was...

    De overige matchmaking had beter gekund maar de partij van Schilt vs Guidon maakte veel goed.

    Ik ben geen GG nuthugger (zie mijn sig) maar ik heb toch respect voor GG dat ze dit hebben georganiseerd in "fucking" Rusland (!) Ben al blij dat we die cracks (Zimmerman/Holzken/Schilt etc) weer aan het werk hebben kunnen zien.

    Nu weer de beurt aan It's Showtime.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Thanx!

    Ook nog beelden van de partij van Nieky?
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  12. #12
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  13. #13
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Het spijt me zeer, maar vond dit toch wel een tegenvaller. Zimmerman vs Lebanner, wat een mis match zeg, dit geldt trouwens ook voor Kharitanov vs Miller. Wat een koekebakker die Miller, dit noem je toch geen waardige tegenstander voor Kharitanov.

    Wil je goede gala neerzetten, zet dan aub waardige tegenstanders neer. Sem Schilt vs Brice Guidon was ook wel te verwachten dat Sem zou winnen natuurlijk. Het verbaasd mij dat GG hun topvechters vaak tegen wat makkelijkere tegenstanders zet. Dit belooft niet veel goeds voor de United Glory toernooi, enige manier is samenwerking met Its Showtime, alleen dan kunnen top partijen worden neergezet.

    Ben alleen nog wel benieuwd naar Jamal Bens, heb deze wedstrijd nog niet kunnen zien. Hoor goeie dingen over hem.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Thanks Kayone, leuk om weer terug te zien!

  15. #15
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    thanks voor de beelden

  16. #16
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    tnx! btw die Miller zat te zwaaien als een nieuweling.
    Realiteit is een illusie die zich voordoet bij een tekort aan alcohol.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Het spijt me zeer, maar vond dit toch wel een tegenvaller. Zimmerman vs Lebanner, wat een mis match zeg, dit geldt trouwens ook voor Kharitanov vs Miller. Wat een koekebakker die Miller, dit noem je toch geen waardige tegenstander voor Kharitanov.

    Wil je goede gala neerzetten, zet dan aub waardige tegenstanders neer. Sem Schilt vs Brice Guidon was ook wel te verwachten dat Sem zou winnen natuurlijk. Het verbaasd mij dat GG hun topvechters vaak tegen wat makkelijkere tegenstanders zet. Dit belooft niet veel goeds voor de United Glory toernooi, enige manier is samenwerking met Its Showtime, alleen dan kunnen top partijen worden neergezet.
    x2

  18. #18
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Default

    heeft iemand een link naar de rest van de partijen zoals holzken, jamal bens etc?

  19. #19
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=rollermanskunk;1136520]Respect voor Guidon, die gast kan stoten eten! Jammer dat het niet echt druk was...

    De overige matchmaking had beter gekund maar de partij van Schilt vs Guidon maakte veel goed.

    Ik ben geen GG nuthugger (zie mijn sig) maar ik heb toch respect voor GG dat ze dit hebben georganiseerd in "fucking" Rusland (!) Ben al blij dat we die cracks (Zimmerman/Holzken/Schilt etc) weer aan het werk hebben kunnen zien.

    YEP, i can dig that! Guidon liet zien dat hij een echte vechter is. Mark Miller.....tja.

  20. #20
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jw View Post
    tnx! btw die Miller zat te zwaaien als een nieuweling.
    Was te verwachten.

  21. #21
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Vondt sem - brice toch de leukste. Brice komt niet echt dichtbij schilt maar toch zat die er paar keer flink op. Jerome was snel over helaas.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  22. #22
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor de video's, maar wat een slechte partijen. Mark Miller kon ook beter niet mee doen bij voorbaat..

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    1.380
    vCash
    126000

    Default

    Video's doen het niet meer. Iemand een alternatief?


    Proud member of the Heerhugowaard clan...

  24. #24
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Liefst youtube of iets anders wat wel goed doorloopt.

  25. #25
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Het spijt me zeer, maar vond dit toch wel een tegenvaller. Zimmerman vs Lebanner, wat een mis match zeg, dit geldt trouwens ook voor Kharitanov vs Miller. Wat een koekebakker die Miller, dit noem je toch geen waardige tegenstander voor Kharitanov.

    Wil je goede gala neerzetten, zet dan aub waardige tegenstanders neer. Sem Schilt vs Brice Guidon was ook wel te verwachten dat Sem zou winnen natuurlijk. Het verbaasd mij dat GG hun topvechters vaak tegen wat makkelijkere tegenstanders zet. Dit belooft niet veel goeds voor de United Glory toernooi, enige manier is samenwerking met Its Showtime, alleen dan kunnen top partijen worden neergezet.

    Ben alleen nog wel benieuwd naar Jamal Bens, heb deze wedstrijd nog niet kunnen zien. Hoor goeie dingen over hem.
    x2, was ook totaal geen sfeer en verre van uitverkochte tribunes wat hier vantevoren toch iedere keer werd vermeld.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •