MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default opzegging account mixfight

    wat een verschrikkelijke kleuterklas is mixfight aan het worden zeg , partijdigheid betreffende organisaties viert hoog tij . naam avators worden zonder overleg veranderd omdat het zo genaamd leuk moet zijn. lijkt helemaal nergens meer op . bij mijn naam staat al jaren trainer coach en om andere onzin heb ik niet gevraagt . ben 50 jaar en mijn hele leven al serieus bezig met vechtsport , eerst als vechter en nu als trainer . zit niet op die onzin te wachten en kan er ook niet om lachen . dus bij deze , verwijder mijn account maar want ik ben er klaar mee . btw zoek even op google hoe een forum bedoeld is , mensen bannen omdat ze een link neerzetten naar een gala waar dan ook ====???????? schandalig!!! gr hans vos trainer coach
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    ?

  3. #3
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    wat een verschrikkelijke kleuterklas is mixfight aan het worden zeg , partijdigheid betreffende organisaties viert hoog tij . naam avators worden zonder overleg veranderd omdat het zo genaamd leuk moet zijn. lijkt helemaal nergens meer op . bij mijn naam staat al jaren trainer coach en om andere onzin heb ik niet gevraagt . ben 50 jaar en mijn hele leven al serieus bezig met vechtsport , eerst als vechter en nu als trainer . zit niet op die onzin te wachten en kan er ook niet om lachen . dus bij deze , verwijder mijn account maar want ik ben er klaar mee . btw zoek even op google hoe een forum bedoeld is , mensen bannen omdat ze een link neerzetten naar een gala waar dan ook ====???????? schandalig!!! gr hans vos trainer coach
    hulde voor Hans die zegt wat velen vinden....het is hypocriet om wel te laten linken naar alle andere evenementen maar wanneer Glory waar de organisatoren vriendjes zijn met de moderators een (matig tot slecht maar dat terzijde)evenement organiseren mag je ineens niet linken...

    DOUBLE STANDARD!!!
    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by marrilia View Post
    hulde voor Hans die zegt wat velen vinden....het is hypocriet om wel te laten linken naar alle andere evenementen maar wanneer Glory waar de organisatoren vriendjes zijn met de moderators een (matig tot slecht maar dat terzijde)evenement organiseren mag je ineens niet linken...

    DOUBLE STANDARD!!!
    ik sluit me dr bij aan

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dat is wel raar ja

  6. #6
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Zou wat zijn als iedereen die zn account opzegt dat ff meldt via een nieuwe Thread.

    Leuk voor je dat je een nieuwe tijdsbesteding zoekt/hebt gevonden, maar ik vind niet dat het hoeft gemeld te worden via een nieuwe Thread.
    ,,,,,
    (>.<)

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    wie is gebanned omdat die een link naar een gala zette? Als dit gaat om de gratis streams van gg gister dan is dit te begrijpen. De hand die voert die bijt je niet, het is inkomstendelving voor GG. Tis kut maar wel te begrijpen. Je kan natuurlijk ook je eigen forum opstarten? (niet sarcastisch bedoeld).

    Er zijn richtlijnen aan een forum en voor deze is dat ze geen gg streams willen hebben. Andere fora willen dat je geen links naar copyrighted matriaal plaatst. Dat kan overigens (nog)wel gewoon hier.

    Dat ze hier wel streams zetten voor ufc is al in opspraak tegen het copyright van zuffa dus dat is ook een pre.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ok nog een keer voor de mensen die maar door blijven huilen: links zijn verwijderd nadat de promotor ons er op heeft gewezen. Beleid is dat we streams gedogen tenzij de promotor ons wijst op de links. Dit is standaard. Als we geen mail hadden ontvangen dan was de link blijven staan. Voor de goede orde: IK heb de link verwijderd. Als leden problemen hebben met ons beleid dan staat het hen vrij te vertrekken. Beschuldigingen zoals hierboven slaan echter nergens op.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ok nog een keer voor de mensen die maar door blijven huilen: links zijn verwijderd nadat de promotor ons er op heeft gewezen. Beleid is dat we streams gedogen tenzij de promotor ons wijst op de links. Dit is standaard. Als we geen mail hadden ontvangen dan was de link blijven staan. Voor de goede orde: IK heb de link verwijderd. Als leden problemen hebben met ons beleid dan staat het hen vrij te vertrekken. Beschuldigingen zoals hierboven slaan echter nergens op.
    Waarom verplaatsen naar offtopic? Laat iedereen z'n plasje er maar overdoen. Hoor en wederhoor toch? Of maak het sticky. Forumbeleid is ook dicht toch?
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  10. #10
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    buiten het rare beleid wat betreft het plaatsen van linken vind ik het erg vreemd dat mijn avator van trainer /coach eerst zonder overleg word veranderd in trainer /coach /deskundige omdat waarschijnlijk iemand dit leuk vind of vond , en is die avator nu weer veranderd in green belt , nou sorry gasten ben al jaren officieel een black belt . heeft allemaal te maken met respect en dat is hier ver te zoeken , ben met mijn 50 jaar te oud om me in de maling te laten nemen . gr hans

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Viel me ook al op dat je avater weg was. Uitleg MF?
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    buiten het rare beleid wat betreft het plaatsen van linken vind ik het erg vreemd dat mijn avator van trainer /coach eerst zonder overleg word veranderd in trainer /coach /deskundige omdat waarschijnlijk iemand dit leuk vind of vond , en is die avator nu weer veranderd in green belt , nou sorry gasten ben al jaren officieel een black belt . heeft allemaal te maken met respect en dat is hier ver te zoeken , ben met mijn 50 jaar te oud om me in de maling te laten nemen . gr hans
    We hebben de categorie trainer / coach uitgebreid met deskundige. Als je deze rank hebt dan val je dus onder een of meerdere van deze. Begrijp niet goed waarom je hier nou zo'n probleem van maakt. Kennelijk begrijp je het niet goed, want als je dit ziet als 'in de maling nemen' dan heb je het toch echt helemaal mis!!

  13. #13
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Het lijkt natuurlijk hypocriet wat mixfight doet maar we moeten het ook van hun kant zien. Je kan moeilijk illegale streams toe laten op een site die gesponsord word door een bepaald event.

    Ik zou het wel jammer vinden als door het plaatsen van links bans zijn gegeven, dat gaat veel te ver.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Het lijkt natuurlijk hypocriet wat mixfight doet maar we moeten het ook van hun kant zien. Je kan moeilijk illegale streams toe laten op een site die gesponsord word door een bepaald event.

    Ik zou het wel jammer vinden als door het plaatsen van links bans zijn gegeven, dat gaat veel te ver.
    Ik heb de link puur en alleen verwijderd omdat de promotor hierom vroeg. Zelfde zouden we doen bij andere aanbieders als ze ons er persoonlijk op zouden wijzen. Begrijp daarom het probleem niet zo goed.

    Wat betreft de ban; de betreffende persoon ging door met plaatsen nadat hierop is gewezen.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    We hebben de categorie trainer / coach uitgebreid met deskundige. Als je deze rank hebt dan val je dus onder een of meerdere van deze. Begrijp niet goed waarom je hier nou zo'n probleem van maakt. Kennelijk begrijp je het niet goed, want als je dit ziet als 'in de maling nemen' dan heb je het toch echt helemaal mis!!
    Waarom staat er bij Hans ineens "orange belt" dan Roy?

    Hans,ik zou het jammer vinden als je weg gaat. We spreken elkaar nooit,maar ik lees je posts altijd erg graag..
    Ik hoop dat je je eerdaags misschien bedenkt en je alsnog met je account verder kan onder de titel Trainer / Coach (Die je verdient)

    Prettig weekend allemaal.. Gr Pe

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Waarom staat er bij Hans ineens "orange belt" dan Roy?

    Hans,ik zou het jammer vinden als je weg gaat. We spreken elkaar nooit,maar ik lees je posts altijd erg graag..
    Ik hoop dat je je eerdaags misschien bedenkt en je alsnog met je account verder kan onder de titel Trainer / Coach (Die je verdient)

    Prettig weekend allemaal.. Gr Pe
    Als we zijn status veranderen van trainer / coach naar een gewone user dan krijgt hij een belt gebaseerd op het aantal posts, in dit geval dus orange belt.
    De trainer / coach rank is nu gekoppeld aan deskundige en dat wilde Hans niet.
    Het is ons beleid om het zo te doen en heeft niks met respect of in de maling nemen te maken, snap niet waar mensen zich druk over maken.
    Maar goed, we zullen het account van Hans op inactief zetten en deze zal niet meer te gebruiken zijn.

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    btw zoek even op google hoe een forum bedoeld is , mensen bannen omdat ze een link neerzetten naar een gala waar dan ook ====???????? schandalig!!! gr hans vos trainer coach

    Misschien weet jij niet zo goed hoe een forum werkt, ook hier hebben we regels en als leden bewust links gaan posten nadat gevraagd is dat niet te doen dan krijgen ze een ban.
    Als wij van de UFC of It's Showtime een telefoontje of mailtje krijgen om links naar hun streams te verwijderen dan zullen we dat ook doen en heeft dus niks te maken dat wij met de jongens van GG bevriend zijn of niet.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #17
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor je reaktie Wheelie. Duidelijk.


    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Maar goed, we zullen het account van Hans op inactief zetten en deze zal niet meer te gebruiken zijn.
    Erg jammer.. Hoop dat je je nog bedenkt Hans..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •