MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 51
  1. #26
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    kwa lichaams bouw etc niet maar zn dekking en stand zeker wel hoor. Natuurlijk loopt hij kwa techniek etc ver achter maar de manier waarop hij ze handen houd en beweegt doet me wel aan badr denken.
    Mij weer meer aan Sem. Jamal is een reus en dat brengt na de vele voordelen ook bijna altijd het zelfde nadeel met zich mee en dat is dat de motoriek wat houterig oogt. Bij Sem is dit ook het geval, vandaar dat ik die vergelijking beter vind.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    idd

    http://www.youtube.com/watch?v=tEPiI9Qq2s4

    Lijkt echt totaal niet op badr.

  3. #28
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    als je ze wil vergelijken, tja allebei even spectaculair! veel suc6 obi 1

  4. #29
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Jamal Ben Tedik

    Kon het niet laten.
    Haha, tx voor de lach.

    Maar wel heel benieuwd hoe jamal zich gaat ontwikkelen
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  5. #30
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Ik ben er niet van onder de indruk. En Rico zie ik ook niet als toekomstig regerende HW.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  7. #32
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Rico?
    Rico Verhoeven, die was verslagen door die Jamal

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Rico Verhoeven, die was verslagen door die Jamal

    zover was ik al maar wat is er met hem dan?

  9. #34
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    zover was ik al maar wat is er met hem dan?
    Omdat Rico was verslagen door die Jamal. Zie ik niet meteen als een grote prestatie of een aanstormend talent.

  10. #35
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by UFC-Fan View Post
    hoe kun je een vechter trouwens vergelijk met sem en badr. dat zijn zelf al 2 tegengestelde vechters. sem is echt een saaie prijzenvechter en badr een domme maar spectaculaire vechter(even kort door de bocht)
    daar heb je een goedpunt haha
    Home mtk-gym.nl


  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Omdat Rico was verslagen door die Jamal. Zie ik niet meteen als een grote prestatie of een aanstormend talent.
    Nou in je eerste A-partij

  12. #37
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    jullie vergeten wel dit gaat om een jongen die net 21is, hij heeft nog jaaaaren te gaan, is maar net zijn 2de a partij en beiden gewonnen op tko. ken jij een betere dan? zekkkeeer als semmy (lengte en stoten) en badr hari, doorzetter.

    nou hij heeft nog 10j te gaan dus aan zijn lichaam zal vast verandering komen, zeker nu hij bij golden glory getekent heeft, hij is zo gegroeid in enkele maanden, ik hou m alvast in de gaten

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    kan er niemand een foto van Heath herring plaatsen uit Aruba toen hij nog niet bij GG zat en eentje uit de periode op het laatst bij GG. Ik ben er niet zo handig in met foto's.
    De blauwe route is hier al vaker besproken daar hebben menig GG leden heel wat kilo's verloren.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    We zullen zien.... Het begin is er iig; al zou ik 'm nou niet direct met Hari of Schilt willen vergelijken. Eerst maar eens in vorm geraken!

    Over Heath Herring gesproken: daar baal ik nog steeds hard van! Die gast had echt potentie om lang op hoog niveau in de HW mee te draaien, maar heeft het verprutst; beetje een weggooier.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    We zullen zien.... Het begin is er iig; al zou ik 'm nou niet direct met Hari of Schilt willen vergelijken. Eerst maar eens in vorm geraken!

    Over Heath Herring gesproken: daar baal ik nog steeds hard van! Die gast had echt potentie om lang op hoog niveau in de HW mee te draaien, maar heeft het verprutst; beetje een weggooier.
    x2

    Sinds hij weg is gegaan bij GG heeft hij echt helemaal niks meer bereikt. Hij speelt nu in echt hele slechte films en werkt bij als portier.

    Echt zo'n zonde

  16. #41
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    x2

    Sinds hij weg is gegaan bij GG heeft hij echt helemaal niks meer bereikt. Hij speelt nu in echt hele slechte films en werkt bij als portier.

    Echt zo'n zonde
    Hij zal wel balen dat hij niet is gevraagd voor de blockbuster Amsterdam Heavy.
    Max. 400 x 125

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    De films waarin heath speelt worden niet wereldwijd uitgebracht het zijn een soort internet filmpjes en als Heath zijn koppie erbij had gehouden en gewoon normaal had gedaan en bij Cor was blijven trainen dan was het heel anders gelopen met zijn carierre en had hij zeker een rol gehad in Amsterdam Heavy

  18. #43
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Omdat Rico was verslagen door die Jamal. Zie ik niet meteen als een grote prestatie of een aanstormend talent.

    die jamal heeft wel potentie, dat kon je wel zien tegen verhoeven. en ja, verhoeven is geen uitvinding, die zal nooit de sub-top ontstijgen.

  19. #44
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    De films waarin heath speelt worden niet wereldwijd uitgebracht het zijn een soort internet filmpjes en als Heath zijn koppie erbij had gehouden en gewoon normaal had gedaan en bij Cor was blijven trainen dan was het heel anders gelopen met zijn carierre en had hij zeker een rol gehad in Amsterdam Heavy
    Nou, ik zag laatst op tv toevallig deze film: http://www.imdb.com/title/tt1307989/ Haha, echt niet normaal hoe slecht, maar van het caliber 'zo slecht, dat het weer goed is'! Heb echt hard kunnen lachen. Zitten grote namen in, en allemaal kunnen ze voor geen meter acteren.

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Nou, ik zag laatst op tv toevallig deze film: http://www.imdb.com/title/tt1307989/ Haha, echt niet normaal hoe slecht, maar van het caliber 'zo slecht, dat het weer goed is'! Heb echt hard kunnen lachen. Zitten grote namen in, en allemaal kunnen ze voor geen meter acteren.
    ongetwijfeld ook een topfilm die ik niet ga kijken maar hij heeft een rol.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Heeft iemand toevallig de partij van Jamal tegen Rick Verhoeven??
    zo ja.. Misschien de moeite om ze up te loaden??

    (ik zoek trouwens ook al heeeel lang naar de beelden van chahid tegen Mo Khamal)

  22. #47
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carar View Post
    Heeft iemand toevallig de partij van Jamal tegen Rick Verhoeven??
    zo ja.. Misschien de moeite om ze up te loaden??

    (ik zoek trouwens ook al heeeel lang naar de beelden van chahid tegen Mo Khamal)
    Ik heb beide Showimte gala's, maar volgens mij staat de partij van Rico er niet op op die uitzending.
    Mohammed Khamal vs Chahid heb ik ook, maar dat duurt weer een eeuw om te uploaden, staat die nog steeds nergens online?

  23. #48
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    nee, nergens vindbaar, wacht al zo lang op die 2 partijen ergens op beeld te vinden.

  24. #49
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Mohammed Khamal vs Chahid heb ik ook, maar dat duurt weer een eeuw om te uploaden, staat die nog steeds nergens online?
    Zo daar zou je mij echt een plezier mee doen om die up te loaden !! Reps tot en met als je dat doet ..

  25. #50
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Welk Showtime event was dat? Dan zoek ik het even op.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •