MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 38 of 38
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Lid zijn van een gewelddadige bende plus een dubbele moord vind ik toch van een andere orde dan een vrouw wegduwen waardoor ze een stap naar achter doet.

    Kan echt niet begrijpen dat je hier in de US 50 uur taakstraf voor krijgt, volgens mij gaat zijn straf in na zijn partij tegen JDS dus het zal geen gevolgen hebben voor de voorbereiding.
    Heb het niet alleen over GG hoor... the list goes on... volgens mij hebben meer bekende vechtsporters een vakantie gehad op belastinggeld...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Wat een waanzin. Echt he... In Nederland krijg je zo'n straf bij een verkachting of roofoverval. Niet dat ons rechtssysteem helemaal koosjer is, maar dit slaat echt alles.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Heb het niet alleen over GG hoor... the list goes on... volgens mij hebben meer bekende vechtsporters een vakantie gehad op belastinggeld...
    Worden die dan ook vereerd op mixfight want ik heb daar nooit wat van gemerkt.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Mooi om te zien hoe iedereen hier z'n oordeel klaar heeft liggen. Waren we erbij? Weet jij veel wat er precies gebeurt is. Daarnaast, als je als vechtsporter iemand duwt (wat een milde vorm van geweld is), dan zal dat vast anders opgevat worden dan wanneer je niet een vechtsporter bent. Als je dan ook nog eens niet komt opdagen bij de zitting... Dan kan men zomaar de indruk krijgen dat je iets niet begrijpt en je jezelf niet in de hand hebt, en dan wordt je een angermanagementcursus opgelegd. En 50 uur, wat is dat nou? Dat is toch niks joh. Anderhalve week schoffelen en je bent klaar. Laten we nou maar niet doen alsof het totaal onbegrijpelijk is, ondanks dat we weten dat er met een rechtszaak in de VS natuurlijk wel wat te verdienen valt voor het slachtoffer, of degene die zich voordoet als slachtoffer.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    geeft dit nog problemen voor verkrijgen van zijn license van de NSAC voor het gevecht met JDS????

  6. #31
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Interscope View Post
    geeft dit nog problemen voor verkrijgen van zijn license van de NSAC voor het gevecht met JDS????
    Nope.

  7. #32
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Dat hij niet is komen opdagen zegt natuurlijk ook wel wat. Daarmee geef je aan dat het je geen reet interesseert, dat zullen ze ook wel mee genomen hebben. Terecht of niet, hij leert hopelijk dat je beter maar niemand kan aanraken daar buiten de kooi.

    Hij's niet op komen dagen omdat z'n advocaat al een deal met de aanklager had gesloten en zo een rechtzaak voorkomen was. Hij hoefde niet eens op te komen dagen.


    Laatste alinea:
    http://www.lvrj.com/sports/ufc-s-ove...144411665.html
    Last edited by e-type; 28-03-2012 at 14:16. Reason: type voutje

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Worden die dan ook vereerd op mixfight want ik heb daar nooit wat van gemerkt.
    Hari ? Kaman ? Van der Plas ? Manhoef ? moet ik nog doorgaan ?

  9. #34
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Er zal toch wel iets gebeurd zijn, je kan mij niet wijs maken dat je zomaar een straf krijgt.
    Hopelijk heeft het geen invloed op zijn voorbereiding.
    tsja, plea bargain, dus geen proces gevoerd, dus dat weet je niet.

  10. #35
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    was is er nu eigenlijk gebeurd dan? daar ben ik wel benieuwd naar, niemand die het eigenlijk precies weet.
    het is zo'n vaag verhaal. en dat je ook 50 uur taakstraf krijgt voor het duwen van een vrouw?! Wie waren daar getuigen van, hoe komen ze daarbij? kan me er echt nix bij voor stellen

  11. #36
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Als service, de Amerikaanse ANWB helpen. Vrachtwagens aanduwen? Past dat niet in zijn schema?

  12. #37
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    en dat je ook 50 uur taakstraf krijgt voor het duwen van een vrouw?!
    Hij/zijn advocaat hebben zelf die straf geaccepteerd/onderhandeld.

    De rechter is er in zoverre niet aan te pas gekomen, dat deze geen straf heeft opgelegd, maar enkel heeft overgenomen.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Hij's niet op komen dagen omdat z'n advocaat al een deal met de aanklager had gesloten en zo een rechtzaak voorkomen was. Hij hoefde niet eens op te komen dagen.


    Laatste alinea:
    http://www.lvrj.com/sports/ufc-s-ove...144411665.html
    Ah vandaar, dat is dan ook weer duidelijk.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •