MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 101
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default K-1 gaat naar de VS!

    Zeven evenementen in 2012, waarvan twee in de VS! Bron: liverkick.com

    http://www.liverkick.com/index.php?o...y&catid=36:k-1
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    En de nieuwe website van K-1:

    http://www.k-1.tv/en/index.html

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Nou...

  4. #4
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Rotterdam
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Een miljoen voor de winnaar? Affliction iemand? Ik hoop echt dat ze het redden, want 2011 was een treurig jaar voor het kickboxen. Als ik zo naar de website kijk vraag ik me trouwens wel af hoe groot de inbreng van It's Shwotime daar is.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Vet hoor de finale in NYC... Madison Square Gardon anyone?? en aardige hoofdprijs, hoop dat ze het waar kunnen maken. Het word een aardige strijd tussen showtime / k1 tegen GG / Glory world series in kickboxland.. en wat daar weer jammer van is, we zullen dus niet de beste tegen elkaar zien omdat het 2 verschillende organisatie's zijn ben ik bang...
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Als K-1 een succes wordt, zal GG wel eieren voor zijn geld kiezen.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    hhhm ik snap niet echt de keuze om naar de V.S. te gaan. Het lijkt mij te veel risico, is bijna gokken op rood of zwart.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Simon Rutz had vorig jaar ook plannen om met It's Showtime naar de VS te gaan.

    Het is inderdaad een grote gok!

  9. #9
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    volgens mij valt die 'gok' voor amerika nog redelijk mee,
    maar ze moeten het wel slim aanpakken..vooral een staat
    kiezen waar het mma ook erg populair is, er zijn zat mensen
    die er gewoon op af komen omdat ze een stand up war willen zien.
    en als ze naast de wat grotere namen locaal talent laten vechten op de
    undercard is de zaal zo uitvergekocht. en het K-1 affiche is priceless,
    tijdens bijna elke ufc show noemt Rogan het wel. Als ze dan ook nog slim
    adverteren op bijv fuel tv moet dit kunnen lukken.

    schrok overigens wel van de $1 miljoen hoofdprijs, lijkt me beetje overdreven
    en weggegooid geld, als het 500.000 is vechten ze even hard toch, en volgens mij
    staan er nog veel rekeningen open. Als de K-1 maar maar niet TE snel TE veel wil,
    anders gaat het gewoon weer mis.. we zullen zien hoe dit uitpakt. heb er wel vertrouwen in.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jake phuk View Post
    volgens mij valt die 'gok' voor amerika nog redelijk mee,
    maar ze moeten het wel slim aanpakken..vooral een staat
    kiezen waar het mma ook erg populair is, er zijn zat mensen
    die er gewoon op af komen omdat ze een stand up war willen zien.
    en als ze naast de wat grotere namen locaal talent laten vechten op de
    undercard is de zaal zo uitvergekocht. en het K-1 affiche is priceless,
    tijdens bijna elke ufc show noemt Rogan het wel. Als ze dan ook nog slim
    adverteren op bijv fuel tv moet dit kunnen lukken.

    schrok overigens wel van de $1 miljoen hoofdprijs, lijkt me beetje overdreven
    en weggegooid geld, als het 500.000 is vechten ze even hard toch, en volgens mij
    staan er nog veel rekeningen open. Als de K-1 maar maar niet TE snel TE veel wil,
    anders gaat het gewoon weer mis.. we zullen zien hoe dit uitpakt. heb er wel vertrouwen in.
    Top niews dit, ik weet zeker dat met Bob Sapp je wel 20.000 bezoekers trekt in de USA, Amerikaanse vechters hebben het altijd voortreffelijk gedaan in de K-1.
    ( inside info) Ik hoorde dat Glory in India, Macau, China, Timboektoe, Iran, Irak en Tibet organiseert en twee keer per maand , ze hebben alleen nog niet aangegeven wat voor zaal en datum maar dat komt nog wel. Tien miljoen prijzen geld in Timboektoe: top en ik heb net met mijn collega ijsvisser gesproken, die ziet wel een Glory gala zitten in een grote Iglo van 100 bij 100 met ijsstoeltjes.
    Zeker dat Spong en Ghita daar volle zalen trekken in de USA en laten we eerlijk zijn ze zijn dol op Roemenen in de USA. Ik snap ook niet waarom Glory ook in Timboektoe en Alaska wil organiseren maar misschien hebben ze een Eskimono en een Monnik in geheime training bij GG? Dat zou best eens kunnen, zou wat zijn zeg GG Eskimo en Monnik.
    Vreemd dat de K1 niet in Japan wordt gehouden je zou toch zeggen dat het daar het populairst is? Zou dit te maken hebben met een enorme rechtzaak die in de lucht hangt?????
    Nou laten we hopen dat als er een uitspraak komt in Japan die negatief is voor de K-1/FEG er niemand van het dak springt dat dat gun je ook niemand, ook niet voor 30 miljoen schuld.

    Maar goed genoeg nieuws weer voor vandaag, het is minus 12 hier en een heldere hemel en we hebben net weer op www.gloryworldseries.com die stream zitten bekijken.


    Maar goed voor Golden Glory geweldig nieuwes en vele andere die nog miljoenen krijgen van de K-1, binnekort feest!

    Quote: He who wishes to be rich in a day will be hanged in a year

    L. Da Vinci

  11. #11
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default


  12. #12
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Boon hoe oud ben jij wel niet. Dit is gewoon echt zielig wat jij aan het doen bent. Ik zie rutz echt niet een account openen en zo zielig lopen doen als jij dat nu doet. Geen wonder dat gg een pijnhoop is en dat ao dion siyar weg zijn wat moeten zij met zon idioot als manager. En ik dacht dat dubbele account niet toegestaan is.

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    En weer een streepje onder kansloos op mijn GG scorekaart.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Is de moderator op vakantie bannen de gozer.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha is dat kneus Boon? Elke keer als je denkt dat ie niet nog lager kan zakken bedenkt ie toch wel weer een manier.

    Godsamme Boon, wat vertegenwoordig jij GG toch op een treurige en dieptrieste manier kleuter.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Lol, om half 5 al dronken bas?

  17. #17
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Als ik het goed gelezen en gehoord heb is er een Amerikaanse investeerder? It's Showtime doet alleen de events in Europa en Azië? In Amerika een ander verhaal.

    Hopelijk worden wel alle openstaande schulden betaald.
    Last edited by rollermanskunk; 30-03-2012 at 01:28.

  18. #18
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    Boon is duidelijk op z'n kutje getrapt
    Hij is bang dat de K-1 weer gezond word al vermomt
    hij zijn angst met het 'verwelkomen' van de k-1 zodat ie wellicht wat centjes
    terug kan krijgen.
    wat een douchebag motherfucker. en een vieze ongetalenteerde famewhore.
    ga lekker d-films regisseren in hollywood jonge.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jake phuk View Post
    Boon is duidelijk op z'n kutje getrapt
    Hij is bang dat de K-1 weer gezond word al vermomt
    hij zijn angst met het 'verwelkomen' van de k-1 zodat ie wellicht wat centjes
    terug kan krijgen.
    wat een douchebag motherfucker. en een vieze ongetalenteerde famewhore.
    ga lekker d-films regisseren in hollywood jonge.
    Nou,nou,nou
    Ik weet niet wat Boon zoal doet in Thailand of elders ik zit hier gewoon rustig te ijsvissen, en heb toevallig internet in de IceInn hier in Alaska.
    Wat ik wel weet is dat heel veel vechters en andere schuldeisers niet zijn betaald door de K-1 maar er wel met grote prijzen nu wordt gezwaaid, dat is natuurlijk ronduit schandalig.
    Ik denk niet dat als iedereen betaald was van GG door K-1/FEG (en andere vechters en schuldeisers) er iets aan de hand zou zijn, maar niet promoten in Japan, terwijl je de k1 hebt? Er moet iets aan de hand zijn daar? We zullen het binnekort gaan horen.
    Overigens zou iedereen positief moeten zijn voor de ondernemingen van Boon/GG.
    Er is weer leven in kickboxland (was anderhalf jaar dood) en ik hoorde ook dat iedereen van GG betaald is ook voor het
    afgelopen Glory en vorige Glory evenement, dat hebben ze maar mooi voor elkaar.
    Boon/GG heeft dmv zijn investeerders 100% aan alle vechters uitgekeerd dmv een sign bonus voor de openstaande tegoeden van K-1/FEG en ook van Glory, daar kan de K-1 een voorbeeld aan nemen.
    Die geven een aantal vechter 50% en spannen Simon voor hun karretje, maar ik weet zeker dat Timboektoe 10 millioen dollar tournooi alles overtreft, dat is een nieuwe promoter met wie Glory een deal aan het maken is, wordt top, datum en venue naam volgen nog in de verre toekomst.
    Gelukkig heeft Boon zo een "D film producer"/investeerder gevonden die kickboksen ook leuk vindt, ben blij dat die er tegen aan gaan.
    Ik weet zeker dat Petrosyan en Aerts een rol zijn beloofd in zo een D film en dat ze daarom bij Glory hebben getekend.
    In iedergeval hebben jullie weer wat te schrijven hier.
    Ohh en alles is verkocht ( nieuwe investeerder heeft alles overgenomen wat ik hoor in de wandelgangen) dus Boon vertegenwoordigd GG niet meer als ik het goed heb begrepen, dus je zult een andere 'zondebok" moeten vinden.
    Ik denk dat Boon speciaal voor jouw dit jaar wel 5 D films gaat produceren en nog 3 video games.

    Quote: Acting has given me a way to channel my angst. I feel like an overweight, pimply faced kid a lot of the time -
    and finding a way to access that insecurity, and put it toward something creative is incredibly rewarding. I feel very lucky.
    Last edited by davinci; 30-03-2012 at 06:09.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Alles is verkocht dus Bas heeft tijd zat voor zijn films. Ik wil Bas weleens zien op de rode loper dit jaar bij de oscars.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Alles is verkocht dus Bas heeft tijd zat voor zijn films. Ik wil Bas weleens zien op de rode loper dit jaar bij de oscars.
    Aan wie hebben jullie de boel dan verkocht? Blijft allemaal maar lekker vaag.

    Net zoals die "investeerders" van jullie.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Aan wie hebben jullie de boel dan verkocht? Blijft allemaal maar lekker vaag.

    Net zoals die "investeerders" van jullie.
    Ik ken "jullie" niet zo goed ben maar een eenvoudige ijsvisser, misschien moet je die vraag aan die d film producent stellen?

    Natuurlijk doet GG alleen maar zaken met "vage" investeerders en d film producenten en die doen op hun beurt weer zaken
    met "vage" bedrijven als www.totalsportsasia.com

    K-1 is niet vaag , die betaald gewoon niks en heeft 30 miljoen schuld, iedereen weet het maar niemand zegt iets, dat is heel "transpirant". Vijftig procent uitbetalen na meer dan een jaar wachten aan een selectief groepje vechters is natuurlijk heel "transpirant" !

    En Mr Kim de investeerder die nu de K-1 rechten heeft bedreigt een andere investeerder, dat getuigt van zeer professioneel "gedrag" en zulke mensen zijn zeer welcome bij bedrijfen als Fuji en TBS tv zenders door hun transpirante en professsionele gedrag!
    Een 'beetje" dreigen, yakuza en hier en daar een "knok partijtje" hoor gewoon bij dat transpirante gedrag!

    Quotes: “Why does the eye see a thing more clearly in dreams than the imagination when awake?”

    “The noblest pleasure is the joy of understanding.”

    L. Da Vinci
    Last edited by davinci; 30-03-2012 at 10:57.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Jammer, weer geen inhoudelijk antwoord van Bas Boon.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    TSA and GG get world’s best K-1 fighters back into Moscow ring

    First event in 12 months live on air worldwide on March 23rd
    Golden Glory (G.G) and Total Sports Asia (TSA) have partnered to sign K1 superstars Semmy Schilt, Gokhan Saki, Errol Zimmerman and Sergey Kharitonov to exclusive long term contracts. All fighters received signing bonuses to ease the pressure created by the outstanding payments by former K-1 promoters FEG in Japan. TSA and G.G decided to focus on the athletes who have dedicated their lives and careers to reach unmatched levels of martial arts skill in K1 and MMA and the world’s fastest growing sport.
    Golden Glory and TSA are delighted to announce their cooperation with the event in Moscow on March 23rd 2012 under the Glory World Series brand using K-1 rules. K-1 has been off the air now for over 12 months and while discussions about acquiring and reviving the K-1 brand continue, TSA and Golden Glory believe that the time has come to put the fighters back into the ring.
    GLORY is known as one of the top MMA and stand-up fight promotions in the world in viewership, production quality, and fighter level. The shows are broadcast in the US by HD Net and in over 80 other countries and have been held in Holland, Belgium, Switzerland, and Moscow. Total Sports Asia will be distributing the TV rights of the GLORY Moscow event worldwide.
    The main event will be a tribute to 4 x K-1 Champion Semmy Schilt who will make his return to the ring in Moscow. Besides Semmy fighting in the main event, the following fights are already confirmed: Sergey Kharitonov from Moscow (who KO’d Mighty Mo in the Glory World Series finals in 2011) versus Mark “Fight Shark” Miller (who holds the Glory record of fastest KO in less than 10 sec) in a classical Russia vs. USA match up. Another thriller will be Errol Zimmerman vs Jerome Le Banner.
    GLORY Moscow will feature fighters from many different countries including MMA fighters Dennis Stojnic (Bosnia), Dion Staring (Holland), Tommy Depret (Belgium) and Kickboxers Robin van Roosmalen (Holland), Igor Jurkovic (Croatia), Maxim Vorovski (Estonia), Mark "Fightshark" Miller (USA), Errol Zimmerman (Surinam), Sergei Kharitonov (Russia), Jerome Le Banner (France), Semmy Schilt (Holland), and more.
    Last year’s Glory World Series finals event from Moscow was described as one of the top 3 fighting events of the year by the international MMA press. Golden Glory fighters Gokhan Saki and Siyar Bahadurzada both won the big cash prize of $150.000 in the K1 and the MMA tournament.
    About Golden Glory
    Golden Glory was founded in 1999, and throughout its existence it has produced many elite international fighting champions .Co-founder Bas Boon was born and raised in Holland, and has been promoting and producing fight events for the past 28 years. Today he is the owner of Golden Glory, the strongest and most feared fight team in the Globe. As an agent, Mr Boon has represented Pride, K1, and Too Hot To Handle champions. While still a teenager Boon became the youngest promoter of professional martial arts competitions sponsoring Thai Fighting and Kick Boxing events throughout Europe, promoting and producing more than 300 shows world-wide. As a television producer Boon was responsible for conceiving and creating 22 episodes of the series Oriental Fight Promotions which was broadcast by the Super Channel across Europe, he also produced 20 martial arts programs broadcast by Euro-Sport, and several free martial arts fighting events for the FOX TV Network in Holland and SBS6 www.goldenglory.com
    About Total Sports Asia
    Since 1997, Total Sports Asia (TSA) is one of the leading independent sports marketing agencies in the world with core focus on Asia and has five strategic offices in Kuala Lumpur, Singapore, Beijing, Mumbai and Delhi. Our core business is media rights distribution, TV production, sponsorship/licensing, events management and consulting. We represent major international rights in Asia and worldwide including the US Open Tennis, BWF Super Series (Badminton), ITTF (Table Tennis), PSA Pro Tour (Squash), French League and the current EURO/WORLD CUP Winner Spain. TSA works closely with the top English Football clubs, Formula 1 Teams on sponsorship and licensing sales in Asia. TSA is also provides activation and consulting services to a host of blue chip corporate clients. For more information please visit www.totalsportsasia.com
    About Federico Lapenda from Fight Game and Bas Boon from Golden Glory
    This team has been breaking new ground around the world since 1994. They were in the top five producers to introduce MMA Pay-Per-View in the US and co-producers of the first MMA event in Holland and Japan. They introduced MMA on PPV in Brazil, and now they are taking it to the next level with GLORY World Series. Glory World Series made headlines around the world as it was the first live event on YouTube PPV via Fightgame. We aim to reach the widest possible audience by distributing the Glory World Series event through TSA. For more information please visit www.fightgame.net
    For more information, please see Glory World Series trailer:
    http://www.youtube.com/watch?v=l5xIa...e_gdata_player
    Note to the press:
    For further information please contact:
    Bas Boon Mobile: Email:
    or
    Bert Ditmans
    Mobile:

  25. #25
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Wat is 'transpirant'?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •